Ze is nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus. Groot respect, Kim wordt nu echt vervelend. Morgen weer lekker thuis, dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Gaat dus de goeie kant op!![]()
Da's volgens mij voor het eerst dat je het ook over Kim hebtHoe is het met haar?
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je alles zo goed mogelijk aan haar uitlegt en haar zoveel mogelijk overal bij betrekt. En af en toe even aandacht voor haar alleen zal ook nodig zijn. Ik weet dat dat heel moeilijk is (door gebrek aan tijd, energie en de zorgen over Tyler), maar het levert je uiteindelijk wel wat op.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij mijn schoonouders en schoonzus. Groot respect, Kim wordt nu echt vervelend. Morgen weer lekker thuis, dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
dan moet ze zich maar aanpassen. Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
Meen je dat nou? Lijkt me dat het met al die ziekenhuisbezoeken nog moeilijk zal zijn om ook Kim de aandacht te geven die ze verdient. Ik hoop dat het snel nog beter zal gaan met het manneke.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:52 schreef Djeez het volgende:
Nu nog veel aandacht voor haar, nu Tyle rnog niet thuis is...
*noteert*quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:35 schreef moussy het volgende:
Fijn dat het beter gaat
Zeeman heeft kleine maatjes 50, als je die wast en eventueel in de droger doet valt het als een 44. Je moet wel goed kijken, want ze hebben er ook super grote maatjes 50. Het is even zoeken, maar het voordeel van de low budget kleding is dat veel krimpt.
En soms, heh, verkoopt Zeeman gewoon rompertjes die niet willen krimpen, hoe heet en hard je ze ook droogt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:35 schreef moussy het volgende:
Fijn dat het beter gaat
Zeeman heeft kleine maatjes 50, als je die wast en eventueel in de droger doet valt het als een 44. Je moet wel goed kijken, want ze hebben er ook super grote maatjes 50. Het is even zoeken, maar het voordeel van de low budget kleding is dat veel krimpt.
Nou, dat dus!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Leah het volgende:
Ik wil jullie ook sterk op het hart drukken om het Ingrid idd ook rustig aan te laten doen. HELLP is niet niks, en ik denk niet dat het wijs is om na een dag shoppen nog een box en kerstboom in elkaar te zetten.
Als jij dat zelf doet en Ingrid lekker op de bank kan liggen heb ik niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |