Bedankt voor je kaartje trouwensquote:
Tyler is vast en zeker kerngezond voor de rest, maar zorg er inderdaad voor dat de artsen hem goed nakijken en alles uitsluiten! Anders blijf je met enge gedachtes rond lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:43 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik ben net een half uurtje wakker, wonderwel nog wel goed geslapen zelf. Net even gebeld met de afdeling, en Tyler heeft vannnacht alles binnen gehouden. Kijk, dat is een goed begin. Ze zullen me straks bellen als de arts er is, want ik wil gewoon dat hij goed wordt nagekeken. Ik heb er veel zorgen over, te meer omdat het zoontje van mijn zus binnen een week na de geboorte is overleden aan een zeldzame hartafwijking. Zodra ik meer weet, post ik het!
Dat is inderdaad door alle zorgen om Tyler een beetje ondergesneeuwd. Volgens de doktoren zijn haar bloedwaarden hersteld en mag ze weer naar huis. Haar lever en nieren hebben een flinke opdonder gehad, maar wat de gevolgen op lange termijn zijn, is helaas nog niet bekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:00 schreef E.T. het volgende:
Hoe gaat het met het herstel van Ingrid d'r HELLP? D'r lever en nieren waren toch verrot toen ze opgenomen werd, zondag?
Daar heb ik je nog helemaal niet over gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |