abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63948331
he jongens wat naar zeg. heel veel sterkte voor 't kleine ventje, en natuurlijk ook voor jullie zelf. ik hoop dat hij de sondevoeding toch snel een beetje binnen zal kunnen houden. zo'n maagje moet ook maar meteen van alles aan kunnen natuurlijk, en 't was al niet zo'n ideale start. fijn dat ze hem in 't ziekenhuis zo goed in de gaten houden. maar ik kan me voorstellen dat het voor ingrid heel rot voelt dat ze 'm niet dichtbij zich kan hebben. hoe gaat het met ingrids eigen gezondheid nu? ze moet natuurlijk ook niet te snel weer naar huis, ze heeft zelf ook nog een boel herstel te gaan. djeez, probeer haar te steunen waar mogelijk he. succes!
  donderdag 11 december 2008 @ 23:31:06 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63948643
Veel sterkte voor jullie kleine man, hopelijk gaat ie gauw voeding binnen houden en dan gaat de lijn snel omhoog. Ingrid ook rustig aan hoor, het is allemaal nogal wat! Sterkte
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 23:38:24 #53
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63948851
Het is nu nog erger. Werd Ingrid beloofd dat ze alleen op haar kamer zou mogen blijven liggen wegens de verplichte bedrust, nu heeft ze een kamergenote gekregen. Gezellig, zou je denken. Blijkt het een ouwe muts (40+) te zijn die net vandaag is bevallen. Terwijl Tyler van Ingrid gescheiden is, ligt het krijsende kind tussen Ingrid en moeders in. Ingrid is er nu echt flauw van en wil naar huis!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63948888
Nou Djeez dat kan ik me voorstellen zo krijgt ingrid nog niet de rust die ze nu juist zo nodig heeft
lekkere verpleging die dit weer bedacht heeft
Mama van Isa en Ties
pi_63948904
40+ nog wel zeg. sjonge.
pi_63948935
Ik doelde meer op de krijsende baby hé
Mama van Isa en Ties
pi_63948955
oh, ok.
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 23:45:19 #58
3926 crew  Djeez
pi_63949062
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:42 schreef bixister het volgende:
oh, ok.
Bedankt voor je kaartje trouwens
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63949402
Veel sterkte!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63949766
Sterkte met Tyler. Hopelijk gaat het nu bergopwaarts
pi_63952461
Ingrid en Djeez, wat een klote toestand zeg, kan me voorstellen dat het een domper is. Hopelijk heeft Tyler snel de smaak te pakken, groeit ie als kool en mag hij lekker mee naar huis. Sterkte!
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2008 @ 07:43:49 #62
3926 crew  Djeez
pi_63952480
Bedankt voor de steun. Ik ben net een half uurtje wakker, wonderwel nog wel goed geslapen zelf. Net even gebeld met de afdeling, en Tyler heeft vannnacht alles binnen gehouden. Kijk, dat is een goed begin. Ze zullen me straks bellen als de arts er is, want ik wil gewoon dat hij goed wordt nagekeken. Ik heb er veel zorgen over, te meer omdat het zoontje van mijn zus binnen een week na de geboorte is overleden aan een zeldzame hartafwijking. Zodra ik meer weet, post ik het!
pi_63952485
Tyler, wat een leuke naam

Hopelijk gaat het snel beter!
pi_63952533
Zo Djeez, dat gaat alweer de goede kant op met Tyler
Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen jullie beginnen met genieten i.p.v. je zoveel zorgen te maken.
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:00:14 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63952577
Hoe gaat het met het herstel van Ingrid d'r HELLP? D'r lever en nieren waren toch verrot toen ze opgenomen werd, zondag?

Daar heb ik je nog helemaal niet over gehoord...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:11:59 #66
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63952650
Oh wat naar! Heel veel sterkte! Hopelijk gaat het heel snel goed met jullie mannetje.
Ik weet hoe erg het is als je kind niet wilt drinken en groeien
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:14:41 #67
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63952684
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:43 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik ben net een half uurtje wakker, wonderwel nog wel goed geslapen zelf. Net even gebeld met de afdeling, en Tyler heeft vannnacht alles binnen gehouden. Kijk, dat is een goed begin. Ze zullen me straks bellen als de arts er is, want ik wil gewoon dat hij goed wordt nagekeken. Ik heb er veel zorgen over, te meer omdat het zoontje van mijn zus binnen een week na de geboorte is overleden aan een zeldzame hartafwijking. Zodra ik meer weet, post ik het!
Tyler is vast en zeker kerngezond voor de rest, maar zorg er inderdaad voor dat de artsen hem goed nakijken en alles uitsluiten! Anders blijf je met enge gedachtes rond lopen.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2008 @ 08:23:07 #68
3926 crew  Djeez
pi_63952755
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 08:00 schreef E.T. het volgende:
Hoe gaat het met het herstel van Ingrid d'r HELLP? D'r lever en nieren waren toch verrot toen ze opgenomen werd, zondag?

Daar heb ik je nog helemaal niet over gehoord...
Dat is inderdaad door alle zorgen om Tyler een beetje ondergesneeuwd. Volgens de doktoren zijn haar bloedwaarden hersteld en mag ze weer naar huis. Haar lever en nieren hebben een flinke opdonder gehad, maar wat de gevolgen op lange termijn zijn, is helaas nog niet bekend.
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:42:07 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63952948
sterkte, hopenlijk drinkt jullie kleine man snel zelf en is er verders niks aan de hand!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63953159
Wat goed dat het drinken er vannacht in is gebleven! Dat is inderdaad een goed begin. Hopelijk krijgt hij dan nu langzaam de kracht ook om zelf weer zijn flesje te drinken.

Maar wel heel vervelend dat ze Ingrid bij een moeder+baby op een kamer brengen. Hier hadden ze een speciale kamer voor moeder zonder baby(die lagen op de neo). Misschien kun je daar vandaag nog eens expliciet om vragen?
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 09:01:33 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_63953215
Arme jullie

Gewoon even aankaarten dat Ingrd het niet fijn vind met een baby op de kamer, er is vast wel een oplossing voor. En Tyler.. wat moet zo'n klein ventje ineens veel he.. Djeez, je weet er van dat veel te vroeg geboren babietjes gewoon nog niet zelf goed kunnen drinken.. ik neem toch aan dat je dat is verteld. Bij Cas kwamen dat soort dingen pas op gang toen hij 40-weken-zwangerschap oud was.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63953273
Heel veel sterkte gewenst, voor Pappa, Mamma en de kleine Tyler!!
Mijn Baby werd ook met 37+2 geboren en dronk de eerste dagen ook niet goed.. Ook misselijk van de bevalling. Daarna ging het alsof hij nooit iets anders gedaan had!
Hopelijk gaat het vandaag alweer beter.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:26:43 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_63953651
En niet willen drinken is inderdaad iets waar veel moeders hier over mee kunnen praten

Sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63953768
Mooi dat met Ingrid verder alles weer ok lijkt te zijn
Leander (ook een paar weekjes te vroeg) dronk in het begin ook niet geweldig hoor, dat was de eerste drie weken meer sabbelen zo'n 12 uur per dag Ze leren het best!
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:33:11 #75
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63953792
Jeetje, ik had gewoon helemaal gemist dat jullie manneke al geboren was. Gefeliciteerd! Maar wat naar dat ie niet goed wil drinken. Gelukkig is er sondevoeding en heeft ie dat nu goed binnengehouden. Hopelijk gaat Tyler weer lekker zelf drinken als ie een beetje aangesterkt is en helemaal bijgekomen van de bevalling.
Sterkte, ook voor Ingrid, want die heeft ook een flinke klap gekregen zo te horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')