abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:37:57 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936748
Vervolg op: Ex Gouden Kooi- en CBML bewoners en bb in de media #13

De laatst geposte artikelen:

[ Bericht 45% gewijzigd door Gert op 11-12-2008 17:46:08 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:40:36 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936818
- edit-

[ Bericht 62% gewijzigd door Gert op 11-12-2008 16:48:06 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_63936846
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vond het lachen toen Brian haar "brother" noemde. En zij heel sarcastisch: "Uh.. bróther?" Zij pikte dat achterlijke wannabe slang van hem niet, alleen daarom was het al een stuk beter vol te houden.
Ik weet niet of het met de slang te maken had. Ik reageer soms ook op, "ja jonge" of kom mee jongens,...
Ik kan me voorstellen dat brotha helemaal raar is als je als liefje gezien wilt worden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 16:44:58 #4
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63936916
Maar die Tamara ziet er iig wel goed uit
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:48:47 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936993
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:44 schreef Manu82 het volgende:
Maar die Tamara ziet er iig wel goed uit
Klopt: nu ze zwanger is, slaat hij haar tijdelijk niet meer.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:50:49 #6
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63937025
zet ff die party artikelen in de OP, wel zo handig voor de mensen die het nog niet gelezen hebben
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 11 december 2008 @ 17:20:43 #7
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63937805
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
zet ff die party artikelen in de OP, wel zo handig voor de mensen die het nog niet gelezen hebben
ja!
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Ascar en die 2 bitches zijn echt te zielig voor woorden, de rest zit hier gewoon een beetje relax na te praten en jullie zitten nog helemaal in die wij/zij mentaliteit en in de "het spel is toch afgelopen" mindstate
Ben het helemaal met je eens, kijk thunderbitchasspearlpussy, het is over het is voorbij. En het vervelende is, jullie zjin altijd zo enorm persoonlijk aanvallend. Jullie trekken DGK teveel door naar het echte leven. Geloof mij, als ik met Brian ben of met Amanda ben, dan gaan we heel relaxed met elkaar om. Dan hebben we het ook echt wel over de heftige dingen die zijn gebeurd. Maar dan is de emotie eraf,

het lijkt alsof die er bij jullie nog op zit.

En over die kritische noten, daar hou ik van. Daarom kom ik ook graag op FOK en weinig op andere fora. Vind het leuk om te horen dat mensen mij mogen of mij gaaf vinden of whatever, maar ik kom op een forum, om lekker na te ouwehoeren over wat er in de kooi is gebeurd. Om het van jullie standpunt uit te zien, gewoon omdat het mij intrigeert, mij boeit, het is een belangrijk deel van het leven.

Suikeroom heeft meer kritische posts naar mij gedaan dan jullie. Want kom hier ondertussen ook al weer een hele lange tijd heel regelmatig. Maar haal die emotie er eens af. Als wij (De deelnemers) die al amper meer hebben, waarom jullie dan wel. Waarom hebben jullie daar uberhaupt zulke emotie bij...

Er zijn er maar twee die de Kooi niet los kunnen laten, dat zijn Natasia en Lieke, sorry hoor. Maar ook heel eerlijk gezegd, die hebben ook weinig anders dan de kooi in hun leven. Of laten we het zo zeggen, weinig uitzicht op mooiere dingen dan de kooi. Ik denk persoonlijk dat het gebrek aan toekomst hen zo bitter maakt, want dat is wat ze zijn bitter. En dat is niet slecht ofzo, alleen beetje jammer. En ik hoop dat ze dat kunnen oplossen, want zoals bij iedere kooier, het voelt toch een beetje als familie (voor mij dan, ik denk dat zji er anders over denken)

dus dat (sorry gertje)
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 11 december 2008 @ 17:20:50 #8
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63937807
Hmmmmmm met kerst 18 weken zwanger. Onderstaande berekening komt uit op 26 augustus. En de conceptie komt uit op 21 augustus. Wie spreekt hier de waarheid???? Amanda die zegt belazerd te zijn door Brian en zijn ex?......Brian? of de media?
Trouwens nog weinig te zien van de zwangerschap.

Amanda en ik zijn uit elkaar...
9 sep, 09:39
Twee weken geleden hebben wij besloten een punt achter onze relatie te zetten. Voor de duidelijkheid geven we mee dat dit in goed overleg is gegaan en er geen sprake is van ruzie.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_63937991
He huub een vraagje, zou lieke al weten dat jullie ook zijn uitgenodigd voor maandag bij amanda. Zag bij de hyves van ricardo staan dat zij in ieder geval wel ging naar dat feestje van amanda. Zou het nou toch zo leuk vinden als jij en claire er dan ook waren en dan kijken wie er vertrekt. Mijn idee: niet jullie.
  donderdag 11 december 2008 @ 17:30:16 #10
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63938022
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:29 schreef lies1958 het volgende:
He huub een vraagje, zou lieke al weten dat jullie ook zijn uitgenodigd voor maandag bij amanda. Zag bij de hyves van ricardo staan dat zij in ieder geval wel ging naar dat feestje van amanda. Zou het nou toch zo leuk vinden als jij en claire er dan ook waren en dan kijken wie er vertrekt. Mijn idee: niet jullie.
weet je, ga die confrontatie niet eens aan. Maar ik geloof dat zij mij niet wil zien en niet andersom,

ach ik zie het wel. Maar mijn credo is nog steeds: als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!
Nil Volentibus Arduum
pi_63938142
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

weet je, ga die confrontatie niet eens aan. Maar ik geloof dat zij mij niet wil zien en niet andersom,

ach ik zie het wel. Maar mijn credo is nog steeds: als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!
Hoe is het met die bruiloft afgelopen? Zijn jullie gewoon gegaan?
pi_63938255
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet als je de leeftijd hebt van 25 en zo vol bent van het spirituele dan hoort loslaten van dingen toch ook daarbij. Haat vreet je op en leidt nergens toe. Is een ongezonde emotie in mijn ogen. Maarja relativeren is een eigenschap die je moet ontwikkelen volgens mij en daar is lieke nog niet aan toe gekomen op dit moment. Jammer voor haar, is haar keus.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 17:43:00 #13
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63938374
Wat is er maandag bij Amanda dan?
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 17:43:49 #14
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63938393
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat was zo'n kutstreek van Lieke, echt waar.
Dat was een meesterlijke actie van Lieke.
quote:
En Huub kon het kadootje niet eens waarderen, de sukkel.
Natuurlijk niet. Huubje kon alleen maar uitdelen, maar incasseren komt in zijn vocabulaire niet voor. Wat had ze hem op z'n plaats gezet. Brilfuckingjant, om het met Jaap's woorden te zeggen.
quote:
Ik ben blij voor Lieke dat ze na Huub en Quitin nu Leon heeft, gun het haar echt , wat heb ik een hekel aan dat ijskonijn.. . Maar hij heeft een vette auto , dat dan weer wel.
Ach, zo zijn we ook blij voor Huubje dat hij na Hedda en Lieke nu Kleer heeft.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63938405
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er maandag bij Amanda dan?
Amanda is dan jarig wordt 21 jaar en de presentatie van haar top kalender
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 17:44:56 #16
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63938426
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
Of laten we het zo zeggen, weinig uitzicht op mooiere dingen dan de kooi. Ik denk persoonlijk dat het gebrek aan toekomst hen zo bitter maakt, want dat is wat ze zijn bitter. En dat is niet slecht ofzo, alleen beetje jammer. En ik hoop dat ze dat kunnen oplossen, want zoals bij iedere kooier, het voelt toch een beetje als familie (voor mij dan, ik denk dat zji er anders over denken)

dus dat (sorry gertje)
Huubje, wel goed teruglezen, Lieke schijnt een heul mooie auto aan de haak geslagen te hebben
En ze heeft Pearlbitch natuurlijk nog
Room 23
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 17:49:49 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63938560
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
Dus dat heb ik maar effe gedaan.
  donderdag 11 december 2008 @ 17:53:34 #18
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63938651
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat was een meesterlijke actie van Lieke.
[..]

Natuurlijk niet. Huubje kon alleen maar uitdelen, maar incasseren komt in zijn vocabulaire niet voor. Wat had ze hem op z'n plaats gezet. Brilfuckingjant, om het met Jaap's woorden te zeggen.
[..]

Ach, zo zijn we ook blij voor Huubje dat hij na Hedda en Lieke nu Kleer heeft.
ik weet niet, tuurlijk is het niet leuk als je moet incasseren, vond hem alleen niet zo briljant, was wel leuk gevonden maar vond hem vooral flauw. Ik bedoel als zelfs Brian en ik elkaar normaal op verjaardagen cadeautjes gaven. Ik bedoel, we hadden zelfs tv cadeautjes (om te dissen) en gewoon een aardigheidje,

weet je wat het gewoon ook denk ik was, denk dat er nog nooit iemand in de kooi heeft gezeten die een grotere hekel aan mij had dan Lieke, en ja dat vind ik raar,

heb bij Brian, Amanda, Natasia, Nathanael vele ergere dingen gedaan, en zelfs met hen (op natasia na, maar das een verhaal apart) kan ik nu redelijk door de bocht en in het huis bij wijlen ook wel.

Vraag mij gewoon af hoe oprecht LIeke naar mij ni haar gevoel is geweest al die tijd dat het "goed" zat,

denk dat mij dat toen ook heel erg dwars zat
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 17:56:21 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63938730
Hoe is het nu met Syl? Nog veel contact?
Room 23
pi_63938754
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik weet niet, tuurlijk is het niet leuk als je moet incasseren, vond hem alleen niet zo briljant, was wel leuk gevonden maar vond hem vooral flauw. Ik bedoel als zelfs Brian en ik elkaar normaal op verjaardagen cadeautjes gaven. Ik bedoel, we hadden zelfs tv cadeautjes (om te dissen) en gewoon een aardigheidje,

weet je wat het gewoon ook denk ik was, denk dat er nog nooit iemand in de kooi heeft gezeten die een grotere hekel aan mij had dan Lieke, en ja dat vind ik raar,

heb bij Brian, Amanda, Natasia, Nathanael vele ergere dingen gedaan, en zelfs met hen (op natasia na, maar das een verhaal apart) kan ik nu redelijk door de bocht en in het huis bij wijlen ook wel.

Vraag mij gewoon af hoe oprecht LIeke naar mij ni haar gevoel is geweest al die tijd dat het "goed" zat,

Je snapt het nog steeds niet he? Of wil je het niet snappen?

Je geliefde de grond in boren is heel wat anders dan jouw tegenstanders een flinke loer draaien.
Arme Claire.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63938849
quote:

[..]

Ze gunde je niet veel, ze mekkerde zelfs als je een uitslaapdag had. Zoals Amanda toen zei als je verliefd op elkaar gun je elkaar toch alles. Als je in de put zat had ze er ook een handje van om je nog dieper in de grond te boren. Daarnaast probeerde ze je ook te kneden. Zo kwam het op mij tenminste over. Lieke, de ijskoningin.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 18:08:03 #22
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63939024
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze gunde je niet veel, ze mekkerde zelfs als je een uitslaapdag had. Zoals Amanda toen zei als je verliefd op elkaar gun je elkaar toch alles. Als je in de put zat had ze er ook een handje van om je nog dieper in de grond te boren. Daarnaast probeerde ze je ook te kneden. Zo kwam het op mij tenminste over. Lieke, de ijskoningin.
Bitches, kom er maar in
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 18:11:18 #23
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63939090
Weet je wat ik vooral denk. Huub was zo gewaarschuwd door alles en iedereen, maar koos toch voor Lieke. De alarmbellen bleven rinkelen en die probeerde hij constant tot zwijgen te brengen door haar de hemel in te prijzen. Uiteindelijk probeerde hij met zijn pittbullgedrag zijn eigen verkeerde keuze recht te zetten.

Lieke daarentegen dacht met voorgewende gevoelens, via Huub wel even de kooi te winnen. Ze prentte zichzelf verliefdheid in. Helaas al na een paar weken kwam zij met haar gevoel in de knoop, en viel langzaam het masker. Voor mij was het vanaf het 1e moment al duidelijk. Voor veel andere het moment waarop ze niet meer met een aanloopje het bed indook.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 11 december 2008 @ 18:17:05 #24
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63939223
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:

Er zijn er maar twee die de Kooi niet los kunnen laten, dat zijn Natasia en Lieke, sorry hoor. Maar ook heel eerlijk gezegd, die hebben ook weinig anders dan de kooi in hun leven. Of laten we het zo zeggen, weinig uitzicht op mooiere dingen dan de kooi. Ik denk persoonlijk dat het gebrek aan toekomst hen zo bitter maakt, want dat is wat ze zijn bitter. En dat is niet slecht ofzo, alleen beetje jammer. En ik hoop dat ze dat kunnen oplossen, want zoals bij iedere kooier, het voelt toch een beetje als familie (voor mij dan, ik denk dat zji er anders over denken)
Kijk Huub, dit is nou één van de redenen waarom veel mensen jou niet moeten. Dat badinerende toontje van je. Lieke wil niets meer met jou te maken hebben en daar heeft ze ook haar redenen toe. Zelfs meer redenen dan wij als streamers weten. Die redenen zal ze waarschijnlijk nooit naar buiten brengen want ten eerste is zij niet een type dat de publiciteit opzoekt en op de tweede plaats voelt iedereen wel aan dat het dingen betreft die onder het embargo van jullie contract met Talpa vallen. En dat is voor jou een heerlijk gevoel, want nu kan je haar blijven bashen op de fora en in de columns op je blog, zonder dat ze überhaupt een fatsoenlijk weerwoord kan geven. Daarin word je nog eens gesterkt door je militie van soppers, die als blinde koeien achter je aan lopen en die op alles wat je zegt een automatisch "hear hear" geven en al jouw acties -hoe sick ook- geweldig vinden.
Punt is volgens mij gewoon dat je ego niet kan copen met het feit dat Lieke je blijft afwijzen en niets meer met je te maken wil hebben. Die kinderachtige columns op je blog spreken wat dat betreft boekdelen. Zelfs als het waar is dat Lieke bedankt om te komen naar feestjes waar jij bent (en dat geloof ik), zou het de moeite niet waard zijn daar een column over te schrijven. Maar nee, Huubje is daardoor zo gefrustreerd dat alles gelijk in de publiciteit moet, het liefst nog in de bladen. Dat je zo kinderachtig doet is nog één ding, maar ga dan anderen niet verwijten dat ze dingen niet los kunnen laten.

Overigens gaat die vlieger van "de ex gouden kooi bewoners zijn één knusse familie ook niet helemaal op als ik zie en lees wat er allemaal speelt tussen Amanda en Brian..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 18:20:22 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63939296
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

en op de tweede plaats voelt iedereen wel aan dat het dingen betreft die onder het embargo van jullie contract met Talpa vallen. En dat is voor jou een heerlijk gevoel, want nu kan je haar blijven bashen op de fora en in de columns op je blog, zonder dat ze überhaupt een fatsoenlijk weerwoord kan geven.
Je spreekt jezelf lichtelijk tegen of heeft Huub een ander contract?
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 18:26:30 #26
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63939407
jajajajaja idd vind ik ook maar ehh, vraagje

Huub weet jij of Jaap nog in 1 of ander jaaroverzicht zit? wordt wel lasitg denk ik aangezien het nogal een bewogen jaar was met Fitna en Joran vs Peter en het EK en de Olympische Spelen en Obama.. zou kunnen dat ze Jaap zn victorie zomaar vergeten... maar Natasia zat geloof ik wel een keer in zo'n Peter van der Vorst (wat een verschrikkelijke idioot is dat) achtig lijsjte
  donderdag 11 december 2008 @ 18:29:22 #27
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63939469
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Bitches, kom er maar in
Kan iemand dan eerst even al dat sop van de grond dweilen? Ik heb hoge hakken aan.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 december 2008 @ 18:36:44 #28
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63939629
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf lichtelijk tegen of heeft Huub een ander contract?
Misschien moet je mijn verhaal twee keer lezen om te begrijpen wat ik bedoel?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63940290
pffffffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttt. Vermoeiend.
pi_63940765

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 11 december 2008 @ 19:27:24 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63940882
Peeet, kijk jij wel eens wat anderen posten. In de OP bijvoorbeeld?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 19:29:23 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_63940924
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:

Kan iemand dan eerst even al dat sop van de grond dweilen? Ik heb hoge hakken aan.
Vergis je je misschien? Je zit op FOK! niet op VOL.

Dus dat Cc. Ik moet er wel om lachen, misschien is dat ook des VOL's, die werken niet met OP's.
Tiet veur een pafke.

[ Bericht 8% gewijzigd door beequeen op 11-12-2008 20:03:24 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 19:33:07 #33
187254 Giertje
lets all make believe
pi_63941010
tvp
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_63941128
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
Peeet, kijk jij wel eens wat anderen posten. In de OP bijvoorbeeld?
idd irritant... net zoals het ééntonige geriedel wat elke keer hetzelfde refreintje komt zingen.

Dus hier een speciaal muziekje voor de "oud"-cossers

(ze hebben het zelfs gebruikt in een aflevering van cbml)

Wat ist toch mooiii
  donderdag 11 december 2008 @ 19:39:01 #35
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63941193
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vergis je je misschien? Je zit op FOK! niet op VOL.

Dus dat Cc. Ik moet er wel om lachen, misschien is dat ook des VOL's.
Ik zie hier anders ook genoeg leden van de SopMob hoor.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 19:40:20 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_63941228
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef Desii het volgende:

idd irritant... net zoals het ééntonige geriedel wat elke keer hetzelfde refreintje komt zingen.

Dus hier een speciaal muziekje voor de "oud"-cossers

(ze hebben het zelfs gebruikt in een aflevering van cbml)

Wat ist toch mooiii
Aaaaah, die is zo mooi. Brings back the memory of the good old COS times.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 20:39:23 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_63942614
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:

Ik zie hier anders ook genoeg leden van de SopMob hoor.
Mooi, breng je eigen VOL dweiltje maar mee.
― Mark Twain
  donderdag 11 december 2008 @ 21:53:28 #38
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63945017
quote:

[..]

nou in mijn ogen niet dus !!

de eerste keer dat ik de echte Lieke zag was dat ze toen voor je ging staan en met je MOEST !! praten ..terwijl jij voetbal wou kijken ...man als ik daar nog aan denk

daarna kwam haar ó zo rare koele reaktie nadat jij wild enthousiast terugkwam van het avondje fancluppen samen met Jaap ... iets wat je toen ook al niet kon plaatsen ...ik wel ...pure jaloezie

en terwijl jij het met haar wou uitpraten liep madam de hele sjangbang af te knuffelen om meelij...
ik heb toen op VOL geloof ik nog een een hele fotoreportage geplakt van 1 dag Lieke en vragen om aandacht .... stuk of 8 personen... van Tilly tot aan de zangleraar van Serena ...

trouwens nu je toch schrijft dat het wel meeviel wat je Lieke hebt aangedaan .... krijgen wij het ook nog een keer te horen of blijven we in het duister tasten ....
ik heb zon bruin vermoeden dat dat de reden is dat je niks meer hoort van Hedda .. ik schrijf bruin vermoeden he ..want dat ze ook geprobeerd heeft om contact te krijgen met Claire zal ook wel niet geweest zijn voor een gezellig lullig theekransje lijkt mij ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_63945107
tvp
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_63945442
pi_63945649
Kalender nu stuk voordeliger !!!
vandaag, 21:48
Dag lieve allemaal,

Tot mijn grote vreugde zijn de verzend en administratiekosten van mijn kalender per vandaag een stuk verlaagd.
We hebben de verzend en administratiekosten kunnen verlagen naar ¤ 6,20 ipv ¤ 9,50
Door het overmaken van een totaalbedrag van ¤ 16,15 wordt de kalender per pakketpost bij je thuis bezorgd.
Iedereen die de kalender al besteld heeft voor het bedrag van ¤ 19,45 krijgen het verschil van ¤ 3,30 met terugwerkende kracht per bank teruggestort en zijn nu dus ook voordeliger uit.

Ik hoop dat jullie net zo blij zijn als ik dat de kalender nu nog voordeliger besteld kan worden.

1e 1000 bestellers krijgen een door mij gesigneerde kalender.

Liefs Amanda XXX

Prijs Amanda jaarkalender 2009
¤ 9,95 Kalender
¤ 6,20 Verzendkosten
--------
¤ 16,15 Totaal

Maak het bedrag van ¤ 16,15 over naar:
World of Bookings bv te Amsterdam, op bankrekening nummer ABN AMRO 53.18.38.439
Onder vermelding van: Amanda

Omschrijving:
Je voor- en achternaam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer
(Op postbus afleveren is niet mogelijk)

De kalender wordt per pakketpost op het door jou opgegeven adres bezorgd.

bron http://lifeofamanda.hyves(...)uk_voordeliger/LUD6/
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 22:16:19 #42
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63945853
Ik betaal voor een telefoon die verzonden wordt nog minder verzend- en administratiekosten
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 22:24:55 #43
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63946195
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef Manu82 het volgende:
Ik betaal voor een telefoon die verzonden wordt nog minder verzend- en administratiekosten
ach ... nog ff wachten en de complete kalender staat hier op FOK ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 11 december 2008 @ 22:36:11 #44
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63946591
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aaaaah, die is zo mooi. Brings back the memory of the good old COS times.
ja die is mooi, had m zelfs gedownload toen

voor als je m op je ipod wilt
http://www.zshare.net/audio/525979283d64888e/
pi_63947279
Hi Dgk1en2,

Je hebt een nieuw bericht van Amanda!

Het onderwerp is "Kalender nu stuk voordeliger !!!! ".

Klik hier om het te lezen
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:55:52 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63950557
Nog even een Gouwe Ouwe:

Toepasselijk cadeau voor Huub

Meesterlijk!!!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 12 december 2008 @ 01:31:01 #47
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63951042
Ik kan het niet afkijken,wat een bitch,en zo onzeker. en jaloers... dat is dan wel weer leuk ..trustehhh,maar ja haar reikie zal haar veel goed doen
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63953075
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog even een Gouwe Ouwe:

Toepasselijk cadeau voor Huub

Meesterlijk!!!!!
en er is al 1 jaar voorbij van de 7 !!!! effe volhouden Huub !!!
pi_63953968
Tieftocheensopmetdatzuregeluldeheletijdjulliezijnvastlelijkvindpost.
Go hard or go home
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:10:12 #50
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')