quote:Op maandag 8 december 2008 23:03 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,ik ben zo blij voor jou en Claire..Geweldig nieuws !xxx
Jezus Christus, alsof hij jullie bezwangerd heeft achter het fietsenhok.quote:
ongelovelijk he! Het lijken wel.....2 mensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
een baby, dat ze nog getrouwd zijn verbaast me al!!
Ik denk dat het een grotere straf voor hem gaat worden, dan hij gedacht had.quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
een baby, dat ze nog getrouwd zijn verbaast me al!!
Echt een doorsnee koppeltje inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ongelovelijk he! Het lijken wel.....2 mensen
ik zou niet inzien waarom niet,quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Echt een doorsnee koppeltje inderdaad.![]()
Het is een gearrangeerd huwelijk, ofwel een gelegenheidshuwelijk, dat redelijk goed uitpakt, omdat Claire alles goed vindt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou niet inzien waarom niet,
Denk gewoon dat heel veel dwarskijkers dit nooit verwacht hadden en ons dit leven ook niet gunde, en ja, vervelend dan he dat die domme Claire en die eikel van een Huub het dan zo goed voorelkaar hebben zowel zakelijk als prive.
Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van
dus dat
Begin jij nou ook al met dat dommige overbodige "dus dat" als afsluiter?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Denk gewoon dat heel veel dwarskijkers dit nooit verwacht hadden en ons dit leven ook niet gunde, en ja, vervelend dan he dat die domme Claire en die eikel van een Huub het dan zo goed voorelkaar hebben zowel zakelijk als prive.
Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van
dus dat
Ze neemt zelfs die baby op de koop toe, die per ongeluk verwekt is. Wat een vrouw.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een gearrangeerd huwelijk, ofwel een gelegenheidshuwelijk, dat redelijk goed uitpakt, omdat Claire alles goed vindt.
Daar zal ze zelf de hand in hebben gehad, niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze neemt zelfs die baby op de koop toe, die per ongeluk verwekt is. Wat een vrouw.
ORLY, wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar zal ze zelf de hand in hebben gehad, niet?
Tsja, he made his bed, now he has to lie in it.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met dat dommige overbodige "dus dat" als afsluiter?![]()
Voor de rest: gelijk heb je! Mensen die beweerden dat het huwelijk een TV-stunt was, moeten nu in wel héle rare bochten kronkelen om dat nog te blijven volhouden.
Gefeliciteerd, en het wordt zó gaaf voor jullie! (en zó slapeloos)
Eens kijken wie van de media als eerste met het woord "liefdesbaby" komt aanzetten.
Dat hoor je mij niet zeggen. Het enige wat ik zeg is dat het me verbaast.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:
Als ik het goed begrijp heb ik dus met de echte Huub te maken?quote:Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van
dus dat
Weet niet wat ORLY is, maar misschien moet ik dan zelf wat meer uitleg geven. De pil dagelijks slikken was ook niet haar sterkste kant.quote:
he! Gertje, Dus dat was al een afsluiter in december 2006 in de kooi! Bart en Natasia brachten het er vooral inquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met dat dommige overbodige "dus dat" als afsluiter?![]()
Voor de rest: gelijk heb je! Mensen die beweerden dat het huwelijk een TV-stunt was, moeten nu in wel héle rare bochten kronkelen om dat nog te blijven volhouden.
Gefeliciteerd, en het wordt zó gaaf voor jullie! (en zó slapeloos)
Eens kijken wie van de media als eerste met het woord "liefdesbaby" komt aanzetten.
Waarom zou hij in Godesnaam jaloers zijn op een stelletje D-beroemdheden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:23 schreef mooiiiiii het volgende:
Oeps,iemand is jaloers..truste lieve Huub en Claire...Geniet en dat doen julllie!
Je bent altijd al een klein na-apertje geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
he! Gertje, Dus dat was al een afsluiter in december 2006 in de kooi! Bart en Natasia brachten het er vooral in
is gewoon niet waar, destijds met dat verhaal van Amanda was CLaire op een andere dag begonnen dan haar strip zei, maar in de tijd dat ik met Clair ga is ze nog nooit de pil vergeten,quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet wat ORLY is, maar misschien moet ik dan zelf wat meer uitleg geven. De pil dagelijks slikken was ook niet haar sterkste kant.
Wat dat betreft is het wel een mooie natuurlijk anticonceptie als je een zure doos bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet wat ORLY is, maar misschien moet ik dan zelf wat meer uitleg geven. De pil dagelijks slikken was ook niet haar sterkste kant.
Ja en daarna gingen allerlei mensen het onder hun posts zetten, maar het leek een beetje weggeëbt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
he! Gertje, Dus dat was al een afsluiter in december 2006 in de kooi! Bart en Natasia brachten het er vooral in
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
Wat dat betreft is het wel een mooie natuurlijk anticonceptie als je een zure doos bent.
Dan moet ik je even bijscholen. Een zure doos hoeft niet perse een anti-conceptiemiddel te zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel een mooie natuurlijk anticonceptie als je een zure doos bent.
de pil nooit vergeten en toch in verwachting?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is gewoon niet waar, destijds met dat verhaal van Amanda was CLaire op een andere dag begonnen dan haar strip zei, maar in de tijd dat ik met Clair ga is ze nog nooit de pil vergeten,
En aan d'r bovenkant zijn ze óók wat vergeten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is d'r onderkant raar geshopt
Als het publiciteit oplevert, waarom nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef Elske6 het volgende:
[..]
de pil nooit vergeten en toch in verwachting?Tijd voor een schade claime ?????
En reken maar dat hij dat gecontroleerd heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef Elske6 het volgende:
[..]
de pil nooit vergeten en toch in verwachting?Tijd voor een schade claime ?????
Hij is WEL gelukkig!!!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
omg dat er hier nog mensen nog steeds zo reageren op iets waar ze voor het laatst in mei een beetje bij waren
ok doe ff mee, dit is weer een marketing truc van schwarzkopff!!! Claire dr vader wilt een reclame campagne met een baby beginnen en Claire en Huub laten zich daar voor lenen!!!! het is echt wel nep hoor, ze zijn helemaal niet gelukkig jaaaa want ehhh jaaaa die vader en het huwelijk is oook nep!!
Nosh! Ik ken jou alleen van FOK! , maar reken maar dat ik een mening over je hebquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, meningen over mensen die je van televisie kent.
Vooruit. Mag ik jou dan ook onder de plak houden en een aandachtsbaby bij je verwekken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nosh! Ik ken jou alleen van FOK! , maar reken maar dat ik een mening over je heb.
Belachelijk idd, die programma's worden pas leuk als je er geheel objectief naar kijktquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, meningen over mensen die je van televisie kent.
Oefent ze thuis bij een muur ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor het harde nieuws ...
Let vooral op het filmpje dat achter haar 'act' wordt vertoond.
We kunnen wel stellen dat ze qua paaldansen met sprongen vooruit is gegaan.
Ik hoopte eigenlijk dat jij huisvader zou worden. Kan ik mijn beroep als paaldanseres blijven uitoefenen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef Nosh het volgende:
Vooruit. Mag ik jou dan ook onder de plak houden en een aandachtsbaby bij je verwekken?
Dat zeker niet, maar nu is dat hysterische programma afgelopen en denken mensen nog dat ze even in de hoofdjes van die twee kunnen kijken om te weten waarom er precies nageslacht wordt voortgebracht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Belachelijk idd, die programma's worden pas leuk als je er geheel objectief naar kijkt
OMFG, wat een ranzigheid. Toch kan Amanda mooi met heur haar zwiepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor het harde nieuws ...
Let vooral op het filmpje dat achter haar 'act' wordt vertoond.
We kunnen wel stellen dat ze qua paaldansen met sprongen vooruit is gegaan.
Ja eh, als mevrouw ambities gaat hebben, dan hoeft het van mij al niet hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij huisvader zou worden. Kan ik mijn beroep als paaldanseres blijven uitoefenen.
Dat ging om optredens in parenclubs. Das natuurlijk heul iets anders.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:23 schreef yvonne het volgende:
We hebben het over dezelfde Amanda die in de Kooi nog zei niet in iets ranzigs op te willen treden ivm haar imago?
Kom maar weer op met die breinaalden dan. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:25 schreef Nosh het volgende:
Ja eh, als mevrouw ambities gaat hebben, dan hoeft het van mij al niet hoor.
Daar had ze toen toch ook wel oren naar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
Dat ging om optredens in parenclubs. Das natuurlijk heul iets anders.
Nou, niet direct hoor. Wat @yvonne zegt, ze was bang dat dat slecht zou zijn voor haar imago. Gelukkig wist Brian haar van het tegendeel te overtuigen, de schat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
Daar had ze toen toch ook wel oren naar?
Je komt zo idd over als een verzuurde Lieke fanquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
omg dat er hier nog mensen nog steeds zo reageren op iets waar ze voor het laatst in mei een beetje bij waren
ok doe ff mee, dit is weer een marketing truc van schwarzkopff!!! Claire dr vader wilt een reclame campagne met een baby beginnen en Claire en Huub laten zich daar voor lenen!!!! het is echt wel nep hoor, ze zijn helemaal niet gelukkig jaaaa want ehhh jaaaa die vader en het huwelijk is oook nep!!
Weet hij wel wat dat is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
Maar het is niet de vrouw van zijn dromen, maar zijn gearrangeerde vrouw. Begrijp dat dan! Kan Huub wel zeggen dat het ware liefde is, maar wij -met dondermutsje voorop- weten zoveel beter! En dát is een feit!
Dat is Lieke toch?quote:
Dat is nu even niet belangrijk. Het babynieuws is nu hot.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Je komt zo idd over als een verzuurde Lieke fan.
Je vergeet ook nog te zeggen dat het slecht met Claire´s zaak gaat en dat haar vader er geld in blijft pompen. Claire die helemaal niets kan.
Ik zou zeggen, vraag het hem, het is iedere keer iets anders. Ooit was het Hedda.quote:
Psst ik heb ook meerdere liefdes gehad zo gaat datquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het hem, het is iedere keer iets anders. Ooit was het Hedda.
Inderdaad, mijn grootste liefde moet dan nog komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef Ning het volgende:
[..]
Psst ik heb ook meerdere liefdes gehad zo gaat dat
Laat mij dat nou worst wezen..... Maar dat Huub regelmatig een loopje neemt met de waarheid, is een feit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar Huub liegt toch altijd, dus ik denk dat jij ook dat vele malen beter weet.
bronquote:Kerstmannen leveren strijd
Terwijl Gouden Kooiwinnaar Jaap met zijn voet een kerstboom in bedwang houdt, probeert zanger Herman (van Idols) zo snel mogelijk de stam door te zagen.
Het duo streed gisteren in Spaarnwoude met nog acht kandidaten om de titel Kerstman van het Jaar.
Ze deden mee aan een speciale vijfkamp, waarbij ’terror’ Jaap, Herman en de anderen ook moesten sleetje rijden en cadeaus werpen.
Zo te zien heeft hij de "gewoonten" van échte DJ's geadopteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Brian tijdens een optreden dd 06-12-2008. Ik vind dat hij er verdomd slecht uitziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijntjes zijn "the bomb" homie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
Zo te zien heeft hij de "gewoonten" van échte DJ's geadopteerd.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijntjes zijn "the bomb" homie.
Zeg Peeet, wat heb jij met paaldanseressen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |