Belachelijk idd, die programma's worden pas leuk als je er geheel objectief naar kijktquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, meningen over mensen die je van televisie kent.
Oefent ze thuis bij een muur ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor het harde nieuws ...
Let vooral op het filmpje dat achter haar 'act' wordt vertoond.
We kunnen wel stellen dat ze qua paaldansen met sprongen vooruit is gegaan.
Ik hoopte eigenlijk dat jij huisvader zou worden. Kan ik mijn beroep als paaldanseres blijven uitoefenen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef Nosh het volgende:
Vooruit. Mag ik jou dan ook onder de plak houden en een aandachtsbaby bij je verwekken?
Dat zeker niet, maar nu is dat hysterische programma afgelopen en denken mensen nog dat ze even in de hoofdjes van die twee kunnen kijken om te weten waarom er precies nageslacht wordt voortgebracht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Belachelijk idd, die programma's worden pas leuk als je er geheel objectief naar kijkt
OMFG, wat een ranzigheid. Toch kan Amanda mooi met heur haar zwiepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor het harde nieuws ...
Let vooral op het filmpje dat achter haar 'act' wordt vertoond.
We kunnen wel stellen dat ze qua paaldansen met sprongen vooruit is gegaan.
Ja eh, als mevrouw ambities gaat hebben, dan hoeft het van mij al niet hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij huisvader zou worden. Kan ik mijn beroep als paaldanseres blijven uitoefenen.
Dat ging om optredens in parenclubs. Das natuurlijk heul iets anders.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:23 schreef yvonne het volgende:
We hebben het over dezelfde Amanda die in de Kooi nog zei niet in iets ranzigs op te willen treden ivm haar imago?
Kom maar weer op met die breinaalden dan. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:25 schreef Nosh het volgende:
Ja eh, als mevrouw ambities gaat hebben, dan hoeft het van mij al niet hoor.
Daar had ze toen toch ook wel oren naar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
Dat ging om optredens in parenclubs. Das natuurlijk heul iets anders.
Nou, niet direct hoor. Wat @yvonne zegt, ze was bang dat dat slecht zou zijn voor haar imago. Gelukkig wist Brian haar van het tegendeel te overtuigen, de schat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
Daar had ze toen toch ook wel oren naar?
Je komt zo idd over als een verzuurde Lieke fanquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
omg dat er hier nog mensen nog steeds zo reageren op iets waar ze voor het laatst in mei een beetje bij waren
ok doe ff mee, dit is weer een marketing truc van schwarzkopff!!! Claire dr vader wilt een reclame campagne met een baby beginnen en Claire en Huub laten zich daar voor lenen!!!! het is echt wel nep hoor, ze zijn helemaal niet gelukkig jaaaa want ehhh jaaaa die vader en het huwelijk is oook nep!!
Weet hij wel wat dat is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef Copycat het volgende:
Maar het is niet de vrouw van zijn dromen, maar zijn gearrangeerde vrouw. Begrijp dat dan! Kan Huub wel zeggen dat het ware liefde is, maar wij -met dondermutsje voorop- weten zoveel beter! En dát is een feit!
Dat is Lieke toch?quote:
Dat is nu even niet belangrijk. Het babynieuws is nu hot.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Je komt zo idd over als een verzuurde Lieke fan.
Je vergeet ook nog te zeggen dat het slecht met Claire´s zaak gaat en dat haar vader er geld in blijft pompen. Claire die helemaal niets kan.
Ik zou zeggen, vraag het hem, het is iedere keer iets anders. Ooit was het Hedda.quote:
Psst ik heb ook meerdere liefdes gehad zo gaat datquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het hem, het is iedere keer iets anders. Ooit was het Hedda.
Inderdaad, mijn grootste liefde moet dan nog komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef Ning het volgende:
[..]
Psst ik heb ook meerdere liefdes gehad zo gaat dat
Laat mij dat nou worst wezen..... Maar dat Huub regelmatig een loopje neemt met de waarheid, is een feit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar Huub liegt toch altijd, dus ik denk dat jij ook dat vele malen beter weet.
bronquote:Kerstmannen leveren strijd
Terwijl Gouden Kooiwinnaar Jaap met zijn voet een kerstboom in bedwang houdt, probeert zanger Herman (van Idols) zo snel mogelijk de stam door te zagen.
Het duo streed gisteren in Spaarnwoude met nog acht kandidaten om de titel Kerstman van het Jaar.
Ze deden mee aan een speciale vijfkamp, waarbij ’terror’ Jaap, Herman en de anderen ook moesten sleetje rijden en cadeaus werpen.
Zo te zien heeft hij de "gewoonten" van échte DJ's geadopteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Brian tijdens een optreden dd 06-12-2008. Ik vind dat hij er verdomd slecht uitziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijntjes zijn "the bomb" homie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
Zo te zien heeft hij de "gewoonten" van échte DJ's geadopteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |