Ik weet niet of het met de slang te maken had. Ik reageer soms ook op, "ja jonge" of kom mee jongens,...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het lachen toen Brian haar "brother" noemde. En zij heel sarcastisch: "Uh.. bróther?" Zij pikte dat achterlijke wannabe slang van hem niet, alleen daarom was het al een stuk beter vol te houden.
Klopt: nu ze zwanger is, slaat hij haar tijdelijk niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:44 schreef Manu82 het volgende:
Maar die Tamara ziet er iig wel goed uit
ja!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
zet ff die party artikelen in de OP, wel zo handig voor de mensen die het nog niet gelezen hebben
Ben het helemaal met je eens, kijk thunderbitchasspearlpussy, het is over het is voorbij. En het vervelende is, jullie zjin altijd zo enorm persoonlijk aanvallend. Jullie trekken DGK teveel door naar het echte leven. Geloof mij, als ik met Brian ben of met Amanda ben, dan gaan we heel relaxed met elkaar om. Dan hebben we het ook echt wel over de heftige dingen die zijn gebeurd. Maar dan is de emotie eraf,quote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Ascar en die 2 bitches zijn echt te zielig voor woorden, de rest zit hier gewoon een beetje relax na te praten en jullie zitten nog helemaal in die wij/zij mentaliteit en in de "het spel is toch afgelopen" mindstate
weet je, ga die confrontatie niet eens aan. Maar ik geloof dat zij mij niet wil zien en niet andersom,quote:Op donderdag 11 december 2008 17:29 schreef lies1958 het volgende:
He huub een vraagje, zou lieke al weten dat jullie ook zijn uitgenodigd voor maandag bij amanda. Zag bij de hyves van ricardo staan dat zij in ieder geval wel ging naar dat feestje van amanda. Zou het nou toch zo leuk vinden als jij en claire er dan ook waren en dan kijken wie er vertrekt. Mijn idee: niet jullie.
Hoe is het met die bruiloft afgelopen? Zijn jullie gewoon gegaan?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet je, ga die confrontatie niet eens aan. Maar ik geloof dat zij mij niet wil zien en niet andersom,
ach ik zie het wel. Maar mijn credo is nog steeds: als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!
Ik snap alleen niet als je de leeftijd hebt van 25 en zo vol bent van het spirituele dan hoort loslaten van dingen toch ook daarbij. Haat vreet je op en leidt nergens toe. Is een ongezonde emotie in mijn ogen. Maarja relativeren is een eigenschap die je moet ontwikkelen volgens mij en daar is lieke nog niet aan toe gekomen op dit moment. Jammer voor haar, is haar keus.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet je, ga die confrontatie niet eens aan. Maar ik geloof dat zij mij niet wil zien en niet andersom,
ach ik zie het wel. Maar mijn credo is nog steeds: als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!
Dat was een meesterlijke actie van Lieke.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was zo'n kutstreek van Lieke, echt waar.
Natuurlijk niet. Huubje kon alleen maar uitdelen, maar incasseren komt in zijn vocabulaire niet voor. Wat had ze hem op z'n plaats gezet. Brilfuckingjant, om het met Jaap's woorden te zeggen.quote:En Huub kon het kadootje niet eens waarderen, de sukkel.
Ach, zo zijn we ook blij voor Huubje dat hij na Hedda en Lieke nu Kleer heeft.quote:Ik ben blij voor Lieke dat ze na Huub en Quitin nu Leon heeft, gun het haar echt , wat heb ik een hekel aan dat ijskonijn.. . Maar hij heeft een vette auto , dat dan weer wel.
Huubje, wel goed teruglezen, Lieke schijnt een heul mooie auto aan de haak geslagen te hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
Of laten we het zo zeggen, weinig uitzicht op mooiere dingen dan de kooi. Ik denk persoonlijk dat het gebrek aan toekomst hen zo bitter maakt, want dat is wat ze zijn bitter. En dat is niet slecht ofzo, alleen beetje jammer. En ik hoop dat ze dat kunnen oplossen, want zoals bij iedere kooier, het voelt toch een beetje als familie (voor mij dan, ik denk dat zji er anders over denken)
dus dat(sorry gertje)
Dus dat heb ik maar effe gedaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
zet ff die party artikelen in de OP, wel zo handig voor de mensen die het nog niet gelezen hebben
ik weet niet, tuurlijk is het niet leuk als je moet incasseren, vond hem alleen niet zo briljant, was wel leuk gevonden maar vond hem vooral flauw. Ik bedoel als zelfs Brian en ik elkaar normaal op verjaardagen cadeautjes gaven. Ik bedoel, we hadden zelfs tv cadeautjes (om te dissen) en gewoon een aardigheidje,quote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was een meesterlijke actie van Lieke.
[..]
Natuurlijk niet. Huubje kon alleen maar uitdelen, maar incasseren komt in zijn vocabulaire niet voor. Wat had ze hem op z'n plaats gezet. Brilfuckingjant, om het met Jaap's woorden te zeggen.![]()
[..]
Ach, zo zijn we ook blij voor Huubje dat hij na Hedda en Lieke nu Kleer heeft.
Je snapt het nog steeds niet he? Of wil je het niet snappen?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik weet niet, tuurlijk is het niet leuk als je moet incasseren, vond hem alleen niet zo briljant, was wel leuk gevonden maar vond hem vooral flauw. Ik bedoel als zelfs Brian en ik elkaar normaal op verjaardagen cadeautjes gaven. Ik bedoel, we hadden zelfs tv cadeautjes (om te dissen) en gewoon een aardigheidje,
weet je wat het gewoon ook denk ik was, denk dat er nog nooit iemand in de kooi heeft gezeten die een grotere hekel aan mij had dan Lieke, en ja dat vind ik raar,
heb bij Brian, Amanda, Natasia, Nathanael vele ergere dingen gedaan, en zelfs met hen (op natasia na, maar das een verhaal apart) kan ik nu redelijk door de bocht en in het huis bij wijlen ook wel.
Vraag mij gewoon af hoe oprecht LIeke naar mij ni haar gevoel is geweest al die tijd dat het "goed" zat,
denk dat mij dat toen ook heel erg dwars zat
Ze gunde je niet veel, ze mekkerde zelfs als je een uitslaapdag had. Zoals Amanda toen zei als je verliefd op elkaar gun je elkaar toch alles. Als je in de put zat had ze er ook een handje van om je nog dieper in de grond te boren. Daarnaast probeerde ze je ook te kneden. Zo kwam het op mij tenminste over. Lieke, de ijskoningin.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Vraag mij gewoon af hoe oprecht LIeke naar mij ni haar gevoel is geweest al die tijd dat het "goed" zat,
denk dat mij dat toen ook heel erg dwars zat
Bitches, kom er maar inquote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gunde je niet veel, ze mekkerde zelfs als je een uitslaapdag had. Zoals Amanda toen zei als je verliefd op elkaar gun je elkaar toch alles. Als je in de put zat had ze er ook een handje van om je nog dieper in de grond te boren. Daarnaast probeerde ze je ook te kneden. Zo kwam het op mij tenminste over. Lieke, de ijskoningin.
Kijk Huub, dit is nou één van de redenen waarom veel mensen jou niet moeten. Dat badinerende toontje van je. Lieke wil niets meer met jou te maken hebben en daar heeft ze ook haar redenen toe. Zelfs meer redenen dan wij als streamers weten. Die redenen zal ze waarschijnlijk nooit naar buiten brengen want ten eerste is zij niet een type dat de publiciteit opzoekt en op de tweede plaats voelt iedereen wel aan dat het dingen betreft die onder het embargo van jullie contract met Talpa vallen. En dat is voor jou een heerlijk gevoel, want nu kan je haar blijven bashen op de fora en in de columns op je blog, zonder dat ze überhaupt een fatsoenlijk weerwoord kan geven. Daarin word je nog eens gesterkt door je militie van soppers, die als blinde koeien achter je aan lopen en die op alles wat je zegt een automatisch "hear hear" geven en al jouw acties -hoe sick ook- geweldig vinden.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Huubdgk het volgende:
Er zijn er maar twee die de Kooi niet los kunnen laten, dat zijn Natasia en Lieke, sorry hoor. Maar ook heel eerlijk gezegd, die hebben ook weinig anders dan de kooi in hun leven. Of laten we het zo zeggen, weinig uitzicht op mooiere dingen dan de kooi. Ik denk persoonlijk dat het gebrek aan toekomst hen zo bitter maakt, want dat is wat ze zijn bitter. En dat is niet slecht ofzo, alleen beetje jammer. En ik hoop dat ze dat kunnen oplossen, want zoals bij iedere kooier, het voelt toch een beetje als familie (voor mij dan, ik denk dat zji er anders over denken)
Je spreekt jezelf lichtelijk tegen of heeft Huub een ander contract?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
en op de tweede plaats voelt iedereen wel aan dat het dingen betreft die onder het embargo van jullie contract met Talpa vallen. En dat is voor jou een heerlijk gevoel, want nu kan je haar blijven bashen op de fora en in de columns op je blog, zonder dat ze überhaupt een fatsoenlijk weerwoord kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |