abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 11:05:27 #229
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63928213
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
Net effies de cossen terug zitten lezen... bedankt voor het opzoeken fluitertje
Maakt het extra jammer (imo) dat Huub en Hedda geen contact meer hebben, zeker als je dit zo na leest.

Tjong wat was het leuk... met z'n allen toch met enige spanning kijken of tie terugkwam
Stiekum hopen van niet, zodat alle andere bewoners op hun neus zouden kijken en toch ergens weer hopen van wel (want anders zou het veuls te saai worden)
* ik mis het gewoon een beetje
ik vind het echt enorm gaaf om die COSsen terug te lezen, ongelovelijk, wat een dag was dat idd, goodmorning all

he en schat ik mis het ook hoor
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 11 december 2008 @ 11:12:26 #230
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63928375
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:21 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook nog voor de geest halen. Kwam die nacht thuis en kon niet slapen door snurkende man. Ben toen streams gaan kijken of er nog wat gebeurde. Nou vond het toen ook wel te ver gaan wat eric deed met zijn zatte kop bij huub. Je kon toen duidelijk horen dat huub lag te snurken. En dan in de ochtend kwam denk ik stein binnen en toen gingen de streams bij hun weg en een uurtje later kwamen huub en eric weer in beeld en zei huub van nou eric ik ben toch niet zo weg van alleen met een man wat te doen.
Was dus een stukje om de gemoederen op internet te sussen.
Kijk hadden ze allebei gewoon wakker geweest en wist huub er op dat moment vanaf maakt het niets uit maar vond eric toen gewoon te ver gaan. Is dus ook bij nicolaas toen wat gebeurt. Vind eric wel een leuke vent en huub had geen problemen met het gebeuren dus heb ik me er verder nooit druk om gemaakt.
klopt voor de volle 100 procent

met als kleine kanttekening voor de volledigheid, een paar avonden daarvoor hadden Eric al een klein beetje gefrunnikt, een heel klein beetje maar toch. Die avond waren we dronken, was ik half knock out, maar was dus niet dat Eric het zonder aanleiding deed.

Gemoederen liepen een beetje hoog op overal, ik vond het niet zo een probleem, ook al realiseerde ik mij wel dat het mij behoorlijk zou stigmatiseren. Maar goed, letterlijk, de show must go on. Dus fok it, knalluh! En weer doorgaan..

al word ik er tot de dag van vandaag mee geconfronteerd, lees de discussie maar op mijn weblog, over mijn "vermeende" biseksualiteit. Want ik vind experimenteren anders dan bi zjin. Maar goed, thats a neverending story....

[ Bericht 22% gewijzigd door Huubdgk op 11-12-2008 11:18:32 ]
Nil Volentibus Arduum
pi_63928443
quote:
Endemol en Talpa stoppen samenwerking

Endemol en Talpa Media hebben in ‘goed overleg’ hun samenwerkingsover- eenkomst voor de mondiale distributie en productie van programmaformats beëindigd. Dat hebben de twee partijen vandaag laten weten. Endemol en Talpa werkten sinds oktober 2007 met elkaar samen. Endemol en Talpa verkochten dit jaar onder meer Divided (De Gemene Deler) aan tien landen, I Love my Country (Ik Hou van Holland) aan zes landen en Vipers Nest (Gooische Vrouwen) aan alweer acht landen.

De plannen voor het opzetten van gezamenlijke productiebedrijven zijn van de baan. Talpa-directeur John de Mol wil voor elk land en elke markt zelf bepalen of het beter is tv-formats onafhankelijk te distribueren en produceren of dat hij dat in samenwerking met productiebedrijven of strategische partners doet.
bron

Als Huub bezig met audities is het dus niet voor BB7.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:20:45 #232
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63928538
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Als Huub bezig met audities is het dus niet voor BB7.
lees het ding nou eens goed, staat toch alleen maar dat de mondiale samenwerking wordt gestopt.

dat hele ding zegt toch niets over programma's wel of niet,

jullie zijn altijd zo goed met conclusies not
Nil Volentibus Arduum
pi_63928704

Ik moet er alleen niet aan denken dat er een BB7 komt waarin er niets gebeurt omdat ze bang zijn om genomineerd te worden en van die suffe weekopdrachten.
pi_63931050
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:20 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

lees het ding nou eens goed, staat toch alleen maar dat de mondiale samenwerking wordt gestopt.

dat hele ding zegt toch niets over programma's wel of niet,

jullie zijn altijd zo goed met conclusies not
Jullie is jodenvolk. Man, dat is maanden naar je geschreeuwd.
Nee maar jij helpt lekker.
Go hard or go home
  donderdag 11 december 2008 @ 13:03:28 #235
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63931150
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:05 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik vind het echt enorm gaaf om die COSsen terug te lezen, ongelovelijk, wat een dag was dat idd, goodmorning all

he en schat ik mis het ook hoor
Moet je die op VOL ook eens teruglezen. Daar kan je zelfs uitgebreid lezen hoe je soppers aangifte deden tegen Eric omdat ie je had aangerand en tegen Brian als hij "fysiek geweld" tegen je gebruikte.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 december 2008 @ 13:08:47 #236
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63931299
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef schatje het volgende:

Ik moet er alleen niet aan denken dat er een BB7 komt waarin er niets gebeurt omdat ze bang zijn om genomineerd te worden en van die suffe weekopdrachten.
Ach, als Huub in het redactieteam zit en zich bezighoudt met de selectieprocedure zullen de opdrachten wel aangepast worden. Comazuipen, vrouwen bashen, gangbang, matennaaien, om er maar een paar te noemen..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63931449
@prosphera, nee die vriendjes kennen DGK niet, maar hun ouders wel. Tot het moment dat kind zichzelf gaat googelen, dan krijgt hij of zij al die shit te zien die vader en moeder en plein public hebben tentoongesteld, ik noem maar even hoerenlopen, drankmisbruik, geweld, agressie tegen vrouwen, liegen en bedriegen, vreemdgaan etc.
Prachtige rolmodellen toch? Hoe moet je als kind je hier tegen weren als je weet dat in bijv. een groep 6 basisschool het dragen van een bril al voldoende is om buitengesloten te worden. Er zijn overigens heel veel ouders die niet willen dat hun kind met Jantje of Pietje speelt omdat vader een dubieuze baan heeft of omdat moeder bekent staat als drankorgel.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:17:47 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63931504
Ja, want over een jaartje of tien ligt DGK nog steeds op ieders lippen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 13:19:04 #239
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63931528
Ach ik denk maar zo; Natasia's kinderen mochten ook nog bij vriendjes spelen, dus zo'n vaart zal het niet lopen

En daarbij zijn er natuurlijk ook ouders geweest die hun kind niet bij vriendjes lieten spelen waarvan de ouders DGK volgden
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 13:20:43 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63931556
quote:
Op donderdag 11 december 2008 02:24 schreef snetje het volgende:

[..]

ben je een beetje voorbarig geweest?????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 11 december 2008 @ 13:25:47 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63931699
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

klopt voor de volle 100 procent

met als kleine kanttekening voor de volledigheid, een paar avonden daarvoor hadden Eric al een klein beetje gefrunnikt, een heel klein beetje maar toch. Die avond waren we dronken, was ik half knock out, maar was dus niet dat Eric het zonder aanleiding deed.

Gemoederen liepen een beetje hoog op overal, ik vond het niet zo een probleem, ook al realiseerde ik mij wel dat het mij behoorlijk zou stigmatiseren. Maar goed, letterlijk, de show must go on. Dus fok it, knalluh! En weer doorgaan..

al word ik er tot de dag van vandaag mee geconfronteerd, lees de discussie maar op mijn weblog, over mijn "vermeende" biseksualiteit. Want ik vind experimenteren anders dan bi zjin. Maar goed, thats a neverending story....
Jij werd af en toe wakker, je hebt gegeven moment zelfs aan je boxer liggen sjorren.
Ook heb je gegeven moment een betere positie gekozen, zodat ons Ericje je beter kon bedienen.
Het is ook niet erg, je had er toch al ervaring mee.
pi_63931849
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
Ach ik denk maar zo; Natasia's kinderen mochten ook nog bij vriendjes spelen, dus zo'n vaart zal het niet lopen
Zij had trouwens haske lieve en mooie kinderen. Op dat Gordon-thingie na dan.
Die dochter!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 13:33:26 #243
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63931892
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij werd af en toe wakker, je hebt gegeven moment zelfs aan je boxer liggen sjorren.
Ook heb je gegeven moment een betere positie gekozen, zodat ons Ericje je beter kon bedienen.
Misschien raar vraagje, maar ben je nog 24/7 bezig met Lieke en Huub
Er zijn ook nog andere dingen op deze wereld, zoals koken, tv, MLP's, auto's en voetbal
Is best leuk
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 13:36:03 #244
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63931953
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef noekje het volgende:

[..]

Zij had trouwens haske lieve en mooie kinderen. Op dat Gordon-thingie na dan.
Die dochter!
En eigenlijk was Wilgo ook best een verstandige kerel.
Nadeel voor Natasia is alleen dat hij z'n verstand pas terug kreeg tijdens DGK
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 13:43:30 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63932164
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Er zijn ook nog andere dingen op deze wereld, zoals koken, tv, MLP's, auto's en voetbal
Is best leuk
Ow, dus als je ergens op reageert ben je 24/7 met Huub en Lieke bezig. Ik wist dat sommige mensen een simpele redeneertrant hadden, maar ik blijf me verbazen....
  donderdag 11 december 2008 @ 13:44:27 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63932189
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En eigenlijk was Wilgo ook best een verstandige kerel.
Nadeel voor Natasia is alleen dat hij z'n verstand pas terug kreeg tijdens DGK
Raar vraagje, maar is Natasia niet al vele maanden terug het huis uit gegaan?
pi_63932320
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Is best leuk
Sterkte jongen en kijk uit met oversteken.
Go hard or go home
pi_63932498
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

zoek gvd een eigen leven !!! commentaar geven is ok maar zoals jij het doet , negatief figuur dat je bent. gaat gvd verder op lieke soppen en laat huub eens met rust joh, jij bent er niet bij geweest net zoals ik dus heb geen aannames over dit voorval of andere voorvallen die in dgk gebeurd zijn dat spel is gvd al zoveel maanden afgelopen en ze zijn verder gegaan met hun leven.... laat iedereen het leven leiden wat hij of zij wil... ook al zou huub er wel van af hebben geweten so what....? het is ook niet mijn ding maar tegenwoordig hoor je niks anders dat ze experimenteren op dat gebied.... het is verder ook niet belangrijk... ze zijn hun leven aan het opbouwen, carriere en eigen zaak en nu ook een kindje,,, ik wens ze alle geluk van de wereld toe en dat wens ik ook aan alle andere spelers van dgk dus ja ook lieke.... neem er eens een voorbeeld aan.... dgk was een spel en is over en veroordeel de spelers van het spel niet zo..... leef en laat leven ook al is het op een andere manier als jij zou doen..... zo dat lucht op.... prettige dag verder
  donderdag 11 december 2008 @ 14:03:00 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63932698
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:55 schreef Ascar het volgende:

[..]

zoek gvd een eigen leven !!! commentaar geven is ok maar zoals jij het doet , negatief figuur dat je bent. gaat gvd verder op lieke soppen en laat huub eens met rust joh, jij bent er niet bij geweest net zoals ik dus heb geen aannames over dit voorval of andere voorvallen die in dgk gebeurd zijn dat spel is gvd al zoveel maanden afgelopen en ze zijn verder gegaan met hun leven.... laat iedereen het leven leiden wat hij of zij wil... ook al zou huub er wel van af hebben geweten so what....? het is ook niet mijn ding maar tegenwoordig hoor je niks anders dat ze experimenteren op dat gebied.... het is verder ook niet belangrijk... ze zijn hun leven aan het opbouwen, carriere en eigen zaak en nu ook een kindje,,, ik wens ze alle geluk van de wereld toe en dat wens ik ook aan alle andere spelers van dgk dus ja ook lieke.... neem er eens een voorbeeld aan.... dgk was een spel en is over en veroordeel de spelers van het spel niet zo..... leef en laat leven ook al is het op een andere manier als jij zou doen..... zo dat lucht op.... prettige dag verder
Adem in, adem uit..... OOOOHM........
Ik laat het hierbij want als ik les ga krijgen over Lieke van een Huubsopper, dan moet ik er even goed voor gaan zitten. Relax man/woman.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 14:08:05 #250
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63932814
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Sterkte jongen en kijk uit met oversteken.
Geen mod meer en nog altijd zorgzaam
Room 23
pi_63932864
Hey, alles goed? Met mij gaat het super hoor. En met jou, zo voor de feestdagen? Ken je de nieuwe videoclip al? klik eventjes op de link voor de clip Ik hoop dat je hem leuk vond!?! En ja ja de album "ZOALS IK BEN" ligt NU in de winkel dus misschien een tip voor de mooie kerstdagen Hij is echt super geworden. Echt voor ieder wat wils...

Van mooie ballades tot heerlijke uptempo nummers om lekker los te gaan! De single "Zoals ik Ben" is te downloaden via de site www.radio538.nl , www.qmusic.nl en nog veel meer officiele downloadsites! Dit is de single
Voor het album moet je echt eventjes naar de winkel. Bij het kopen van het album maak je ook nog eens kans op een hele vette prijs, daarover snel meer...

Check ook eens www.dennisbaxfansite.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 11-12-2008 14:18:48 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 11 december 2008 @ 14:14:56 #252
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63932962
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Adem in, adem uit..... OOOOHM........
Ik laat het hierbij want als ik les ga krijgen over Lieke van een Huubsopper, dan moet ik er even goed voor gaan zitten. Relax man/woman.
Kom niet aan Huub, want dan krijg je de SopMob op je dak..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 december 2008 @ 14:19:30 #253
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63933073
Ascar en die 2 bitches zijn echt te zielig voor woorden, de rest zit hier gewoon een beetje relax na te praten en jullie zitten nog helemaal in die wij/zij mentaliteit en in de "het spel is toch afgelopen" mindstate
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 11 december 2008 @ 14:48:09 #254
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63933841
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:15 schreef Meds het volgende:
@prosphera, nee die vriendjes kennen DGK niet, maar hun ouders wel. Tot het moment dat kind zichzelf gaat googelen, dan krijgt hij of zij al die shit te zien die vader en moeder en plein public hebben tentoongesteld, ik noem maar even hoerenlopen, drankmisbruik, geweld, agressie tegen vrouwen, liegen en bedriegen, vreemdgaan etc.
Prachtige rolmodellen toch? Hoe moet je als kind je hier tegen weren als je weet dat in bijv. een groep 6 basisschool het dragen van een bril al voldoende is om buitengesloten te worden. Er zijn overigens heel veel ouders die niet willen dat hun kind met Jantje of Pietje speelt omdat vader een dubieuze baan heeft of omdat moeder bekent staat als drankorgel.
de echte rolmodellen moet ik nog tegen komen ....

belangrijkste vind ik dat het kind in een warm nest terecht komt ...en dat komt het zeker !
een lieve verstandige moeder .... een vader die zijn kind echt wel goed voorbereid op de grote boze rolmodellen buitenwereld...
2 lieve wijze oma's ... die 2 top opa's ..tante's .. ooms etc....
komt goed dus !

en ach ja ..ouders die niet willen hebben dat hun kind met die of die omgaat weten altijd wel iets te vertellen over wat anderen verkeerd hebben gedaan .... zelf zijn ze natuurlijk heilig !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 11 december 2008 @ 14:49:05 #255
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63933864
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Ascar en die 2 bitches zijn echt te zielig voor woorden, de rest zit hier gewoon een beetje relax na te praten en jullie zitten nog helemaal in die wij/zij mentaliteit en in de "het spel is toch afgelopen" mindstate
De Tweede Wereldoorlog is al 63 jaar afgelopen en daar wordt ook nog vrijwel dagelijks over gesproken.
So?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 11-12-2008 14:55:24 ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 december 2008 @ 14:53:31 #256
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63934001
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ben je een beetje voorbarig geweest?????
kats over je heen gelezen ..... sorry
ik mis nog wel een aantal dingen .... zoals de waarheid verdraaien .... loverboy praatjes enzo...
  donderdag 11 december 2008 @ 14:56:30 #257
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63934087
quote:
Je zit hier toch ook? Wat maakt jou anders dan anderen.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:56:44 #258
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63934094
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef snetje het volgende:

[..]

ik mis nog wel een aantal dingen .... zoals de waarheid verdraaien .... loverboy praatjes enzo...
Wees maar blij dan dat Huub z'n snuit nog regelmatig om de deur steekt hier.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63934136
Retarded bitches unite!
Go hard or go home
  donderdag 11 december 2008 @ 14:58:52 #260
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63934164
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

De Tweede Wereldoorlog is al 53 jaar afgelopen en daar wordt ook nog vrijwel dagelijks over gesproken.
So?
leer begrijpend lezen, ten 1e is het een hele slechte vergelijking, maar laten we eerst 2061 afwachten, misschien heeft DGK dezelfde impact in de moderne wereld geschiedenis als de tweede wereld oorlog, laten we niet te voorbarig zijn, laten we vooral een slag om de arm houden

ik zeg nergens dat napraten verboden is, sterker nog zoo af en toe vind ik het zelf ook erg leuk om er over na te praten, zeker ook omdat hier mensen komen die het van binnen hebben meegemaakt, waar ik me bij jullie 3-en aan stoor is dat het steeds weer hetzelfde liedje is.. kijk er gewoon op terug met de ogen van nu, wees wat objectiever.. hou is op met al die oude cliche discussies van soppers vs sjaakies of wat dan ook
  donderdag 11 december 2008 @ 14:58:52 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63934165
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik ben Brianhater, dus ik heb niet jouw zieke geest. Loverboypraatjes.... pfff..... je zou een keer een flinke beurt van hem moeten krijgen, dan piep je misschien anders.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 15:00:14 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63934209
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je zit hier toch ook? Wat maakt jou anders dan anderen.
Kun je toch lezen in zijn post:
quote:
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 15:03:31 #263
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63934308
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

leer begrijpend lezen, ten 1e is het een hele slechte vergelijking, maar laten we eerst 2061 afwachten, misschien heeft DGK dezelfde impact in de moderne wereld geschiedenis als de tweede wereld oorlog, laten we niet te voorbarig zijn, laten we vooral een slag om de arm houden

ik zeg nergens dat napraten verboden is, sterker nog zoo af en toe vind ik het zelf ook erg leuk om er over na te praten, zeker ook omdat hier mensen komen die het van binnen hebben meegemaakt, waar ik me bij jullie 3-en aan stoor is dat het steeds weer hetzelfde liedje is.. kijk er gewoon op terug met de ogen van nu, wees wat objectiever.. hou is op met al die oude cliche discussies van soppers vs sjaakies of wat dan ook
Hoezo? Ik lees niets anders dan verheerlijkingen en rechtpraterij van de Huubsoppers (de verstandige daargelaten, want ik zal niet iedereen over een kam scheren.

KIjk Suikeroom, dat er meer soppers zijn, dan mensen die een weerwoord hebben en de confrontatie aandurven, wil nog niet zeggen dat jij daar een etiketje op kunt plakken. Dat Huub hier komt, maakt het niet anders. Juist omdat hij hier komt, zou ik zeggen. De kontenkruipers kunnen hun lol niet op (al moet ik zeggen dat het mij verheugt te zien dat sommigen verstandiger zijn dan dat en Huub ook met een critisch ook benaderen). Ik doe het op de nobullshitting manier. Moet kunnen toch???
  donderdag 11 december 2008 @ 15:04:15 #264
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63934324
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kun je toch lezen in zijn post:
[..]
Ik neem Huubsoppers met een korreltje zout. Het zijn net aarsmaden, al sneert hij naar ze, ze blijven kwijlend achter hem aan lopen.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:12:07 #265
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63934551
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Mooie preek. Op welk seminarie heb jij gezeten?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 15:13:04 #266
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63934587
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik neem Huubsoppers met een korreltje zout. Het zijn net aarsmaden, al sneert hij naar ze, ze blijven kwijlend achter hem aan lopen.
Het maakt mij niet uit, maar volgens mij zat iedereen Huub te feliciteren met zijn aanstaande vaderschap en dan komen er weer een paar zure wijven aan Dus je zou ook kunnen zeggen dat jullie anti-Huub geobsedeerde soppers zijn
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 15:13:43 #267
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63934602
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben Brianhater, dus ik heb niet jouw zieke geest. Loverboypraatjes.... pfff..... je zou een keer een flinke beurt van hem moeten krijgen, dan piep je misschien anders.
Met die 28 cm. zal het wel eerder gillen zijn dan piepen .
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 december 2008 @ 15:17:50 #268
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63934704
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 december 2008 @ 15:20:53 #269
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63934769
Ik vind jouw verhaal onzin ThunderBitch, ik ga het nu niet quoten aangezien ik er geen punt voor punt discussie van wil maken, het enige wat ik wil zeggen is dat mensen het juist niet voor Huub op hoeven te nemen aangezien hij hier zelf is en prima vor zichzelf kan opkomen. ik moet Manu82 ook wel gelijk geven, maar zeg er wel bij dat mensen zich ook wel makkelijk uit laten lokken door jullie..
  donderdag 11 december 2008 @ 15:22:11 #270
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63934799
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit, maar volgens mij zat iedereen Huub te feliciteren met zijn aanstaande vaderschap en dan komen er weer een paar zure wijven aan Dus je zou ook kunnen zeggen dat jullie anti-Huub geobsedeerde soppers zijn
HOezo, feliciteren? Ik heb ergens op gereageerd, mag dat niet?
Ik kan er ook niets aan doen dat ik sopper ben. Tough luck.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:25:00 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63934878
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:20 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind jouw verhaal onzin ThunderBitch, ik ga het nu niet quoten aangezien ik er geen punt voor punt discussie van wil maken, het enige wat ik wil zeggen is dat mensen het juist niet voor Huub op hoeven te nemen aangezien hij hier zelf is en prima vor zichzelf kan opkomen. ik moet Manu82 ook wel gelijk geven, maar zeg er wel bij dat mensen zich ook wel makkelijk uit laten lokken door jullie..
Precies, hij kan het prima zelf. Maar ja hoor, het is weer iemand ander's schuld. De hele wereld is tegen Huubje. Doe eens normaal zeg. Sommige mensen denken dat ze meer recht van spreken hebben dan anderen. Ik heb het over Huub en dat zal ik blijven doen, als daar aanleiding toe is.

N.B. Als het verhaal onzin is, mag je het gerust quoten, want dan moge wel duidelijk zijn wat je zulke onzin vindt. Beetje slap nu.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:28:19 #272
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63934979
hoezo zo absoluut? "De hele wereld is tegen Huubje"

maar wat eigenlijk mijn punt is, blijf idd vooral over Huub en anderen uit de gouden kooi praten, maar ga het niet steeds over mensen hier hebben die volgens jou bepaalde dingen zeggen omdat ze volgens jou fan zijn of een rose bril op hebben, hou het bij de inhoud.. nu toon je alleen maar zwakte imo

neem een voorbeeld aan mij, ik ben echt goed
  donderdag 11 december 2008 @ 15:29:41 #273
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63935004
oh w8 ik doe bij jullie natuurlijk precies hezelfde nu, maar dat was wel ff nodig voor een goede reality check.. misschien geef ik jullie wel een spiegel als jullie jarig zijn
  donderdag 11 december 2008 @ 15:40:51 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63935305
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
oh w8 ik doe bij jullie natuurlijk precies hezelfde nu, maar dat was wel ff nodig voor een goede reality check.. misschien geef ik jullie wel een spiegel als jullie jarig zijn
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
hoezo zo absoluut? "De hele wereld is tegen Huubje"

maar wat eigenlijk mijn punt is, blijf idd vooral over Huub en anderen uit de gouden kooi praten, maar ga het niet steeds over mensen hier hebben die volgens jou bepaalde dingen zeggen omdat ze volgens jou fan zijn of een rose bril op hebben, hou het bij de inhoud.. nu toon je alleen maar zwakte imo

neem een voorbeeld aan mij, ik ben echt goed
Ik heb het altijd over de inhoud gehad, en zie hier, je voelde je (en sommige anderen) geroepen om mij een standje te geven, want ik mocht niet reageren op postings, met een eigen mening.

Lees maar eens terug, Ik heb niet de gewoonte om anderen te beschimpen. Ik heb me nu ertoe laten verleiden, omdat men wel een beetje te dicht onder de gordel kwam (en alleen omdat het over Huubje gaat).

Mind you, ik weet dat niet niet perse een fan van Huub bent, daarom verbaast het me dat je soms een beetje te dichtbij zijn kont komt. Is het misschien omdat je toch geen standpunt durft in te nemen?
Kijk, daarom hoef ik nergens bij te horen, ik opereer altijd zonder achterban. Maar, ik moet zeggen, ik vind je al met al toch een heel kritische poster, ook als het over Huubje gaat.
Wat je wel een beetje teveel doet, is mensen tot de orde roepen, alsof het een schoolklasje is hier, en jij de meester bent. Is ook niet erg, maar ik was vroeger ook al recalcitrant.
Maar even goede vrienden hoor, ik heb niets tegen jou. Ik vind je in ieder geval een kleurrijk figuur en dan kan je wel een potje bij me breken.
  donderdag 11 december 2008 @ 15:40:55 #275
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63935306
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wees maar blij dan dat Huub z'n snuit nog regelmatig om de deur steekt hier.
ik zou het nog veel leuker vinden als meer ex bewoners hun neus eens zouden laten zien hier
  donderdag 11 december 2008 @ 15:41:55 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63935333
quote:
Aint that funny? Life's a piece a shit, when you look a it...
  donderdag 11 december 2008 @ 15:42:18 #277
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63935348
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

euh nee dank je ... dat anaalkanaalprikkertje van hem komt er bij mij niet in ....
  donderdag 11 december 2008 @ 15:43:47 #278
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63935383
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef snetje het volgende:

[..]

ik zou het nog veel leuker vinden als meer ex bewoners hun neus eens zouden laten zien hier
Ik niet, het is geweest.... laat ze hun leven gaan leiden en niet krampachtig enige roem proberen te genereren.
Er is er maar 1 die zo behaagziek is.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 15:44:18 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_63935405
quote:
Dat was zo'n kutstreek van Lieke, echt waar. En Huub kon het kadootje niet eens waarderen, de sukkel.
Ik ben blij voor Lieke dat ze na Huub en Quitin nu Leon heeft, gun het haar echt , wat heb ik een hekel aan dat ijskonijn.. . Maar hij heeft een vette auto , dat dan weer wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 11 december 2008 @ 15:45:03 #280
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63935424
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef snetje het volgende:

[..]

euh nee dank je ... dat anaalkanaalprikkertje van hem komt er bij mij niet in ....
Troost je maar, ik denk ook niet dat je serieus in aanmerking komt. Je kunt het bij Huubje proberen, die is niet zo kieskeurig. Sorry Huub.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 15:46:45 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_63935461
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik niet, het is geweest.... laat ze hun leven gaan leiden en niet krampachtig enige roem proberen te genereren.
Deze qoute ik even, tè mooi om te laten lopen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 15:47:47 #282
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63935479
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die Bart toch
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 15:48:25 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63935500
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Deze qoute ik even.
Moet je ook zeggen waarom, anders komt het zo opportunistisch over.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 16:04:00 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_63935860
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:

Moet je ook zeggen waarom, anders komt het zo opportunistisch over.
Ik zeg toch "deze is te mooi om te laten lopen".
Wie is er hier nu behaagziek, Huub of jij? En jij durft te hebben over opportunisme?
Je pakt elke gelegenheid aan om Huub de grond in te boren, mag hoor, maar kijk dan af en toe ook even in de spiegel.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:07:52 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63935962
Kan het weer over ex-bewoners in de media gaan?

Dadelijk flikkert een of andere blauwe dit topic dicht en dat zou jammer zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 december 2008 @ 16:12:56 #286
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63936096
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Troost je maar, ik denk ook niet dat je serieus in aanmerking komt. Je kunt het bij Huubje proberen, die is niet zo kieskeurig. Sorry Huub.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou bij deze dan HUUB !! ik probeer het !! gaan we lekker soppen

kan iemand mij tussendoor ff uitleggen wat Huub hier eigenlijk mee te maken heeft ik bedoel we hadden het toch over Brian ... toch

wat een heerlijk topic is dit ...
pi_63936120
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:16:00 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936180
En jaaaahooooooorrrrrrrrr, daar is-ie dan: "LIEFDESBABY".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 december 2008 @ 16:16:22 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63936186
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zeg toch "deze is te mooi om te laten lopen".
Wie is er hier nu behaagziek, Huub of jij? En jij durft te hebben over opportunisme?
Je pakt elke gelegenheid aan om Huub de grond in te boren, mag hoor, maar kijk dan af en toe ook even in de spiegel.

Zoek op Be-haag-ziek in het woordenboek, dan mag je weer spreken.
Elke gelegenheid? Nee, zoveel tijd heb ik niet.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:17:30 #290
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63936218
leuke kop
pi_63936221
Amanda heeft dus ook het akkefietje onder de douche gebruikt bij haar aangifte

† In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 16:20:46 #292
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63936322
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zoek op Be-haag-ziek in het woordenboek, dan mag je weer spreken.
quote:
koket(terig)
flirterig
Room 23
  donderdag 11 december 2008 @ 16:24:49 #293
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63936426
zoo die Tamara ziet er toch wel erg mooi uit op die foto

hehe die laatste zinnen zijn toch wel hard voor Amanda
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:28:52 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936530
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:

Aan die DJ-foto's te zien, heeft-ie wel een chemisch hulpmiddeltje nodig voor dat "o ik ben zo gelukkig"-gevoel.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:30:39 #295
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63936567
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

[..]
Kan ik dus niet zijn....
  donderdag 11 december 2008 @ 16:31:43 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63936601
quote:

Het ziet er erg huiselijk uit. Ik hoop dat het zo blijft.
pi_63936606
quote:

echt wel, hele mooie meid om te zien.

Toen zij in de kooi was, zag je ook een veel leukere Brian.. toen kon ik zomaar een uur naar hem luisteren zonder de mute-knop te gebruiken.
Was een vrij unieke ervaring
pi_63936640
Hij speelt op z'n gitaar in het bijzijn van een zwangere vrouw.... das vragen om complicaties
  donderdag 11 december 2008 @ 16:35:18 #299
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63936679
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Desii het volgende:
Hij speelt op z'n gitaar in het bijzijn van een zwangere vrouw.... das vragen om complicaties
nu maar hopen dat ie niet alleen tears in heaven pingelt op zn gitaartje
  Moderator donderdag 11 december 2008 @ 16:35:19 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63936681
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Desii het volgende:

[..]

echt wel, hele mooie meid om te zien.

Toen zij in de kooi was, zag je ook een veel leukere Brian.. toen kon ik zomaar een uur naar hem luisteren zonder de mute-knop te gebruiken.
Was een vrij unieke ervaring
Ik vond het lachen toen Brian haar "brother" noemde. En zij heel sarcastisch: "Uh.. bróther?" Zij pikte dat achterlijke wannabe slang van hem niet, alleen daarom was het al een stuk beter vol te houden.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:35:24 #301
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63936685
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Desii het volgende:
Zolang hij niet begint te zingen, is het leed nog te overzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')