ik vind het echt enorm gaaf om die COSsen terug te lezen, ongelovelijk, wat een dag was dat idd, goodmorning allquote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
Net effies de cossen terug zitten lezen... bedankt voor het opzoeken fluitertje
Maakt het extra jammer (imo) dat Huub en Hedda geen contact meer hebben, zeker als je dit zo na leest.
Tjong wat was het leuk... met z'n allen toch met enige spanning kijken of tie terugkwam
Stiekum hopen van niet, zodat alle andere bewoners op hun neus zouden kijken en toch ergens weer hopen van wel (want anders zou het veuls te saai worden)
* ik mis het gewoon een beetje![]()
klopt voor de volle 100 procentquote:Op donderdag 11 december 2008 00:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook nog voor de geest halen. Kwam die nacht thuis en kon niet slapen door snurkende man. Ben toen streams gaan kijken of er nog wat gebeurde. Nou vond het toen ook wel te ver gaan wat eric deed met zijn zatte kop bij huub. Je kon toen duidelijk horen dat huub lag te snurken. En dan in de ochtend kwam denk ik stein binnen en toen gingen de streams bij hun weg en een uurtje later kwamen huub en eric weer in beeld en zei huub van nou eric ik ben toch niet zo weg van alleen met een man wat te doen.
Was dus een stukje om de gemoederen op internet te sussen.
Kijk hadden ze allebei gewoon wakker geweest en wist huub er op dat moment vanaf maakt het niets uit maar vond eric toen gewoon te ver gaan. Is dus ook bij nicolaas toen wat gebeurt. Vind eric wel een leuke vent en huub had geen problemen met het gebeuren dus heb ik me er verder nooit druk om gemaakt.
bronquote:Endemol en Talpa stoppen samenwerking
Endemol en Talpa Media hebben in ‘goed overleg’ hun samenwerkingsover- eenkomst voor de mondiale distributie en productie van programmaformats beëindigd. Dat hebben de twee partijen vandaag laten weten. Endemol en Talpa werkten sinds oktober 2007 met elkaar samen. Endemol en Talpa verkochten dit jaar onder meer Divided (De Gemene Deler) aan tien landen, I Love my Country (Ik Hou van Holland) aan zes landen en Vipers Nest (Gooische Vrouwen) aan alweer acht landen.
De plannen voor het opzetten van gezamenlijke productiebedrijven zijn van de baan. Talpa-directeur John de Mol wil voor elk land en elke markt zelf bepalen of het beter is tv-formats onafhankelijk te distribueren en produceren of dat hij dat in samenwerking met productiebedrijven of strategische partners doet.
lees het ding nou eens goed, staat toch alleen maar dat de mondiale samenwerking wordt gestopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Als Huub bezig met audities is het dus niet voor BB7.
Jullie is jodenvolk. Man, dat is maanden naar je geschreeuwd.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
lees het ding nou eens goed, staat toch alleen maar dat de mondiale samenwerking wordt gestopt.
dat hele ding zegt toch niets over programma's wel of niet,
jullie zijn altijd zo goed met conclusies not
Moet je die op VOL ook eens teruglezen. Daar kan je zelfs uitgebreid lezen hoe je soppers aangifte deden tegen Eric omdat ie je had aangerand en tegen Brian als hij "fysiek geweld" tegen je gebruikte.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik vind het echt enorm gaaf om die COSsen terug te lezen, ongelovelijk, wat een dag was dat idd, goodmorning all
he en schat ik mis het ook hoor
Ach, als Huub in het redactieteam zit en zich bezighoudt met de selectieprocedure zullen de opdrachten wel aangepast worden. Comazuipen, vrouwen bashen, gangbang, matennaaien, om er maar een paar te noemen..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef schatje het volgende:![]()
Ik moet er alleen niet aan denken dat er een BB7 komt waarin er niets gebeurt omdat ze bang zijn om genomineerd te worden en van die suffe weekopdrachten.
quote:
Jij werd af en toe wakker, je hebt gegeven moment zelfs aan je boxer liggen sjorren.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
klopt voor de volle 100 procent
met als kleine kanttekening voor de volledigheid, een paar avonden daarvoor hadden Eric al een klein beetje gefrunnikt, een heel klein beetje maar toch. Die avond waren we dronken, was ik half knock out, maar was dus niet dat Eric het zonder aanleiding deed.
Gemoederen liepen een beetje hoog op overal, ik vond het niet zo een probleem, ook al realiseerde ik mij wel dat het mij behoorlijk zou stigmatiseren. Maar goed, letterlijk, de show must go on. Dus fok it, knalluh! En weer doorgaan..
al word ik er tot de dag van vandaag mee geconfronteerd, lees de discussie maar op mijn weblog, over mijn "vermeende" biseksualiteit. Want ik vind experimenteren anders dan bi zjin. Maar goed, thats a neverending story....
Zij had trouwens haske lieve en mooie kinderen. Op dat Gordon-thingie na dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
Ach ik denk maar zo; Natasia's kinderen mochten ook nog bij vriendjes spelen, dus zo'n vaart zal het niet lopen
Misschien raar vraagje, maar ben je nog 24/7 bezig met Lieke en Huubquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij werd af en toe wakker, je hebt gegeven moment zelfs aan je boxer liggen sjorren.
Ook heb je gegeven moment een betere positie gekozen, zodat ons Ericje je beter kon bedienen.
Het is ook niet erg, je had er toch al ervaring mee.
En eigenlijk was Wilgo ook best een verstandige kerel.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij had trouwens haske lieve en mooie kinderen. Op dat Gordon-thingie na dan.
Die dochter!
Ow, dus als je ergens op reageert ben je 24/7 met Huub en Lieke bezig.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien raar vraagje, maar ben je nog 24/7 bezig met Lieke en Huub
Er zijn ook nog andere dingen op deze wereld, zoals koken, tv, MLP's, auto's en voetbal
Is best leuk
Raar vraagje, maar is Natasia niet al vele maanden terug het huis uit gegaan?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En eigenlijk was Wilgo ook best een verstandige kerel.
Nadeel voor Natasia is alleen dat hij z'n verstand pas terug kreeg tijdens DGK
Sterkte jongen en kijk uit met oversteken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien raar vraagje, maar ben je nog 24/7 bezig met Lieke en Huub
Er zijn ook nog andere dingen op deze wereld, zoals koken, tv, MLP's, auto's en voetbal
Is best leuk
zoek gvd een eigen leven !!! commentaar geven is ok maar zoals jij het doet , negatief figuur dat je bent. gaat gvd verder op lieke soppen en laat huub eens met rust joh, jij bent er niet bij geweest net zoals ik dus heb geen aannames over dit voorval of andere voorvallen die in dgk gebeurd zijn dat spel is gvd al zoveel maanden afgelopen en ze zijn verder gegaan met hun leven.... laat iedereen het leven leiden wat hij of zij wil... ook al zou huub er wel van af hebben geweten so what....? het is ook niet mijn ding maar tegenwoordig hoor je niks anders dat ze experimenteren op dat gebied.... het is verder ook niet belangrijk... ze zijn hun leven aan het opbouwen, carriere en eigen zaak en nu ook een kindje,,, ik wens ze alle geluk van de wereld toe en dat wens ik ook aan alle andere spelers van dgk dus ja ook lieke.... neem er eens een voorbeeld aan.... dgk was een spel en is over en veroordeel de spelers van het spel niet zo..... leef en laat leven ook al is het op een andere manier als jij zou doen..... zo dat lucht op.... prettige dag verderquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij werd af en toe wakker, je hebt gegeven moment zelfs aan je boxer liggen sjorren.
Ook heb je gegeven moment een betere positie gekozen, zodat ons Ericje je beter kon bedienen.
Het is ook niet erg, je had er toch al ervaring mee.
Adem in, adem uit..... OOOOHM........quote:Op donderdag 11 december 2008 13:55 schreef Ascar het volgende:
[..]
zoek gvd een eigen leven !!! commentaar geven is ok maar zoals jij het doet , negatief figuur dat je bent. gaat gvd verder op lieke soppen en laat huub eens met rust joh, jij bent er niet bij geweest net zoals ik dus heb geen aannames over dit voorval of andere voorvallen die in dgk gebeurd zijn dat spel is gvd al zoveel maanden afgelopen en ze zijn verder gegaan met hun leven.... laat iedereen het leven leiden wat hij of zij wil... ook al zou huub er wel van af hebben geweten so what....? het is ook niet mijn ding maar tegenwoordig hoor je niks anders dat ze experimenteren op dat gebied.... het is verder ook niet belangrijk... ze zijn hun leven aan het opbouwen, carriere en eigen zaak en nu ook een kindje,,, ik wens ze alle geluk van de wereld toe en dat wens ik ook aan alle andere spelers van dgk dus ja ook lieke.... neem er eens een voorbeeld aan.... dgk was een spel en is over en veroordeel de spelers van het spel niet zo..... leef en laat leven ook al is het op een andere manier als jij zou doen..... zo dat lucht op.... prettige dag verder
Geen mod meer en nog altijd zorgzaamquote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Sterkte jongen en kijk uit met oversteken.
Kom niet aan Huub, want dan krijg je de SopMob op je dak..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Adem in, adem uit..... OOOOHM........![]()
Ik laat het hierbij want als ik les ga krijgen over Lieke van een Huubsopper, dan moet ik er even goed voor gaan zitten.![]()
![]()
Relax man/woman.
de echte rolmodellen moet ik nog tegen komen ....quote:Op donderdag 11 december 2008 13:15 schreef Meds het volgende:
@prosphera, nee die vriendjes kennen DGK niet, maar hun ouders wel. Tot het moment dat kind zichzelf gaat googelen, dan krijgt hij of zij al die shit te zien die vader en moeder en plein public hebben tentoongesteld, ik noem maar even hoerenlopen, drankmisbruik, geweld, agressie tegen vrouwen, liegen en bedriegen, vreemdgaan etc.
Prachtige rolmodellen toch? Hoe moet je als kind je hier tegen weren als je weet dat in bijv. een groep 6 basisschool het dragen van een bril al voldoende is om buitengesloten te worden. Er zijn overigens heel veel ouders die niet willen dat hun kind met Jantje of Pietje speelt omdat vader een dubieuze baan heeft of omdat moeder bekent staat als drankorgel.
De Tweede Wereldoorlog is al 63 jaar afgelopen en daar wordt ook nog vrijwel dagelijks over gesproken.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Ascar en die 2 bitches zijn echt te zielig voor woorden, de rest zit hier gewoon een beetje relax na te praten en jullie zitten nog helemaal in die wij/zij mentaliteit en in de "het spel is toch afgelopen" mindstate
kats over je heen gelezen ..... sorryquote:Op donderdag 11 december 2008 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ben je een beetje voorbarig geweest?????
Je zit hier toch ook? Wat maakt jou anders dan anderen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Ascar en die 2 bitches zijn echt te zielig voor woorden, de rest zit hier gewoon een beetje relax na te praten en jullie zitten nog helemaal in die wij/zij mentaliteit en in de "het spel is toch afgelopen" mindstate
Wees maar blij dan dat Huub z'n snuit nog regelmatig om de deur steekt hier.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef snetje het volgende:
[..]
kats over je heen gelezen ..... sorry![]()
ik mis nog wel een aantal dingen .... zoals de waarheid verdraaien .... loverboy praatjes enzo...
leer begrijpend lezen, ten 1e is het een hele slechte vergelijking, maar laten we eerst 2061 afwachten, misschien heeft DGK dezelfde impact in de moderne wereld geschiedenis als de tweede wereld oorlog, laten we niet te voorbarig zijn, laten we vooral een slag om de arm houdenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog is al 53 jaar afgelopen en daar wordt ook nog vrijwel dagelijks over gesproken.
So?
Ik ben Brianhater, dus ik heb niet jouw zieke geest. Loverboypraatjes.... pfff..... je zou een keer een flinke beurt van hem moeten krijgen, dan piep je misschien anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef snetje het volgende:
[..]
kats over je heen gelezen ..... sorry![]()
ik mis nog wel een aantal dingen .... zoals de waarheid verdraaien .... loverboy praatjes enzo...
Kun je toch lezen in zijn post:quote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zit hier toch ook? Wat maakt jou anders dan anderen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Hoezo? Ik lees niets anders dan verheerlijkingen en rechtpraterij van de Huubsoppers (de verstandige daargelaten, want ik zal niet iedereen over een kam scheren.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
leer begrijpend lezen, ten 1e is het een hele slechte vergelijking, maar laten we eerst 2061 afwachten, misschien heeft DGK dezelfde impact in de moderne wereld geschiedenis als de tweede wereld oorlog, laten we niet te voorbarig zijn, laten we vooral een slag om de arm houden
ik zeg nergens dat napraten verboden is, sterker nog zoo af en toe vind ik het zelf ook erg leuk om er over na te praten, zeker ook omdat hier mensen komen die het van binnen hebben meegemaakt, waar ik me bij jullie 3-en aan stoor is dat het steeds weer hetzelfde liedje is.. kijk er gewoon op terug met de ogen van nu, wees wat objectiever.. hou is op met al die oude cliche discussies van soppers vs sjaakies of wat dan ook
Ik neem Huubsoppers met een korreltje zout. Het zijn net aarsmaden, al sneert hij naar ze, ze blijven kwijlend achter hem aan lopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je toch lezen in zijn post:
[..]
Mooie preek.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
leer begrijpend lezen, ten 1e is het een hele slechte vergelijking, maar laten we eerst 2061 afwachten, misschien heeft DGK dezelfde impact in de moderne wereld geschiedenis als de tweede wereld oorlog, laten we niet te voorbarig zijn, laten we vooral een slag om de arm houden
ik zeg nergens dat napraten verboden is, sterker nog zoo af en toe vind ik het zelf ook erg leuk om er over na te praten, zeker ook omdat hier mensen komen die het van binnen hebben meegemaakt, waar ik me bij jullie 3-en aan stoor is dat het steeds weer hetzelfde liedje is.. kijk er gewoon op terug met de ogen van nu, wees wat objectiever.. hou is op met al die oude cliche discussies van soppers vs sjaakies of wat dan ook
Het maakt mij niet uit, maar volgens mij zat iedereen Huub te feliciteren met zijn aanstaande vaderschap en dan komen er weer een paar zure wijven aanquote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik neem Huubsoppers met een korreltje zout. Het zijn net aarsmaden, al sneert hij naar ze, ze blijven kwijlend achter hem aan lopen.
Met die 28 cm. zal het wel eerder gillen zijn dan piepen .quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben Brianhater, dus ik heb niet jouw zieke geest. Loverboypraatjes.... pfff..... je zou een keer een flinke beurt van hem moeten krijgen, dan piep je misschien anders.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik neem Huubsoppers met een korreltje zout. Het zijn net aarsmaden, al sneert hij naar ze, ze blijven kwijlend achter hem aan lopen.
HOezo, feliciteren? Ik heb ergens op gereageerd, mag dat niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar volgens mij zat iedereen Huub te feliciteren met zijn aanstaande vaderschap en dan komen er weer een paar zure wijven aanDus je zou ook kunnen zeggen dat jullie anti-Huub geobsedeerde soppers zijn
Precies, hij kan het prima zelf. Maar ja hoor, het is weer iemand ander's schuld. De hele wereld is tegen Huubje. Doe eens normaal zeg. Sommige mensen denken dat ze meer recht van spreken hebben dan anderen. Ik heb het over Huub en dat zal ik blijven doen, als daar aanleiding toe is.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:20 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind jouw verhaal onzin ThunderBitch, ik ga het nu niet quoten aangezien ik er geen punt voor punt discussie van wil maken, het enige wat ik wil zeggen is dat mensen het juist niet voor Huub op hoeven te nemen aangezien hij hier zelf is en prima vor zichzelf kan opkomen. ik moet Manu82 ook wel gelijk geven, maar zeg er wel bij dat mensen zich ook wel makkelijk uit laten lokken door jullie..
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
oh w8 ik doe bij jullie natuurlijk precies hezelfde nu, maar dat was wel ff nodig voor een goede reality check.. misschien geef ik jullie wel een spiegel als jullie jarig zijn
Ik heb het altijd over de inhoud gehad, en zie hier, je voelde je (en sommige anderen) geroepen om mij een standje te geven, want ik mocht niet reageren op postings, met een eigen mening.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
hoezo zo absoluut? "De hele wereld is tegen Huubje"
maar wat eigenlijk mijn punt is, blijf idd vooral over Huub en anderen uit de gouden kooi praten, maar ga het niet steeds over mensen hier hebben die volgens jou bepaalde dingen zeggen omdat ze volgens jou fan zijn of een rose bril op hebben, hou het bij de inhoud.. nu toon je alleen maar zwakte imo
neem een voorbeeld aan mij, ik ben echt goed
ik zou het nog veel leuker vinden als meer ex bewoners hun neus eens zouden laten zien hierquote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees maar blij dan dat Huub z'n snuit nog regelmatig om de deur steekt hier.
Aint that funny? Life's a piece a shit, when you look a it...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
oh w8 ik doe bij jullie natuurlijk precies hezelfde nu, maar dat was wel ff nodig voor een goede reality check.. misschien geef ik jullie wel een spiegel als jullie jarig zijn
euh nee dank je ... dat anaalkanaalprikkertje van hem komt er bij mij niet in ....quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben Brianhater, dus ik heb niet jouw zieke geest. Loverboypraatjes.... pfff..... je zou een keer een flinke beurt van hem moeten krijgen, dan piep je misschien anders.![]()
![]()
Ik niet, het is geweest.... laat ze hun leven gaan leiden en niet krampachtig enige roem proberen te genereren.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zou het nog veel leuker vinden als meer ex bewoners hun neus eens zouden laten zien hier
Dat was zo'n kutstreek van Lieke, echt waar. En Huub kon het kadootje niet eens waarderen, de sukkel.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
Troost je maar, ik denk ook niet dat je serieus in aanmerking komt. Je kunt het bij Huubje proberen, die is niet zo kieskeurig. Sorry Huub.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef snetje het volgende:
[..]
euh nee dank je ... dat anaalkanaalprikkertje van hem komt er bij mij niet in ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Deze qoute ik even, tè mooi om te laten lopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik niet, het is geweest.... laat ze hun leven gaan leiden en niet krampachtig enige roem proberen te genereren.
Er is er maar 1 die zo behaagziek is.
Die Bart tochquote:Op donderdag 11 december 2008 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik niet, het is geweest.... laat ze hun leven gaan leiden en niet krampachtig enige roem proberen te genereren.
Er is er maar 1 die zo behaagziek is.
Moet je ook zeggen waarom, anders komt het zo opportunistisch over.quote:
Ik zeg toch "deze is te mooi om te laten lopen".quote:Op donderdag 11 december 2008 15:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet je ook zeggen waarom, anders komt het zo opportunistisch over.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Troost je maar, ik denk ook niet dat je serieus in aanmerking komt. Je kunt het bij Huubje proberen, die is niet zo kieskeurig. Sorry Huub.nou bij deze dan HUUB !! ik probeer het !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan we lekker soppen
![]()
kan iemand mij tussendoor ff uitleggen wat Huub hier eigenlijk mee te maken heeftik bedoel we hadden het toch over Brian ... toch
![]()
wat een heerlijk topic is dit ...![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg toch "deze is te mooi om te laten lopen".
Wie is er hier nu behaagziek, Huub of jij? En jij durft te hebben over opportunisme?
Je pakt elke gelegenheid aan om Huub de grond in te boren, mag hoor, maar kijk dan af en toe ook even in de spiegel.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoek op Be-haag-ziek in het woordenboek, dan mag je weer spreken.
quote:koket(terig)
flirterig
Aan die DJ-foto's te zien, heeft-ie wel een chemisch hulpmiddeltje nodig voor dat "o ik ben zo gelukkig"-gevoel.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
zoo die Tamara ziet er toch wel erg mooi uit op die foto![]()
hehe die laatste zinnen zijn toch wel hard voor Amanda
Kan ik dus niet zijn....quote:
Het ziet er erg huiselijk uit. Ik hoop dat het zo blijft.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
echt wel, hele mooie meid om te zien.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
nu maar hopen dat ie niet alleen tears in heaven pingelt op zn gitaartjequote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Desii het volgende:
Hij speelt op z'n gitaar in het bijzijn van een zwangere vrouw.... das vragen om complicaties
Ik vond het lachen toen Brian haar "brother" noemde. En zij heel sarcastisch: "Uh.. bróther?" Zij pikte dat achterlijke wannabe slang van hem niet, alleen daarom was het al een stuk beter vol te houden.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel, hele mooie meid om te zien.
Toen zij in de kooi was, zag je ook een veel leukere Brian.. toen kon ik zomaar een uur naar hem luisteren zonder de mute-knop te gebruiken.
Was een vrij unieke ervaring
Zolang hij niet begint te zingen, is het leed nog te overzien.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:33 schreef Desii het volgende:
Hij speelt op z'n gitaar in het bijzijn van een zwangere vrouw.... das vragen om complicaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |