nee hoor, ik heb ook een prik gehadquote:Op donderdag 11 december 2008 15:05 schreef Enslaved het volgende:
Nu heb je tetanus en de ziekte van Weil
i dont care.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:05 schreef zovty het volgende:
Arme rat. Misschien is het beestje wel ernstig ziek en jij maakt je druk om een sneetje in je vinger? Hartvochtig mensch dat je d'r bent. Bah.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Elixabete het volgende:
(bloedingen stoppen erg slecht bij mij)
Prik helpt soms nietquote:Op donderdag 11 december 2008 15:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb ook een prik gehad
Hoe heb je die erin gekregen o_Oquote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Elixabete het volgende:
Die aquarium met die kooi staat in de computermaker
26 jaar, mooie tijd om te stoppen.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
i dont care.
dat kloteding is nu 3 jaar, het word tijd dat het eens doodgaat.
Jazeker, wel met mate.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:09 schreef Paramnesia het volgende:
Is rat eetbaar?
Aah, eindelijk een huis met een tuin?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef HzHertz het volgende:
Stuur m maar naar mij krijg waarschijnlijk binnekort n grote slang
Kzal jou eens n keer kennis laten maken met mquote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een huis met een tuin?
mag ik meekijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef HzHertz het volgende:
Stuur m maar naar mij krijg waarschijnlijk binnekort n grote slang
ik hoop het.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Je communistenbloed heeft die rat ziek gemaakt.
ik heb nooit een bloedneusquote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]ga jij dood aan een bloedneus?
Natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Kzal jou eens n keer kennis laten maken met m
De meeste grote slangensoorten zijn eigenlijk heel vriendelijk en rustig, het zijn de kleintjes die vaak het felste zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Kzal jou eens n keer kennis laten maken met m
Jezus, als je al voor een wondje naar de dokter gaat.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Elixabete het volgende:
dus ik bloeden en bloeden dus snel naar de dokter want het stopte maar niet (bloedingen stoppen erg slecht bij mij)
whehehequote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef NoBody122 het volgende:
Foto bij dit topic:
[ afbeelding ]
Jouw schuld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:20 schreef Elixabete het volgende:
Ratje is dood.
vannacht deaud gegaan
Nee Paraquote:
Dierenbeul!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:20 schreef Elixabete het volgende:
Ratje is dood.
vannacht deaud gegaan
Lesbische slet!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Elixabete het volgende:
Tijdelijk woont een vriendin van mij bij mij in huis.
Is een online spelquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:12 schreef Misstique het volgende:
Verrassende wending ineens..
Wat is dat Guild Wars psies?
Ik snap het niet helemaal, maar begrijp dat ze je had moeten betalen daarvoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is een online spel
Heb ik vroeger fanatiek gespeeld, dacht even een kijkje nemen. Nu is mijn account geplunderd. Heb nooit geld van haar gezien.
Het is bijna hetzelfde als World of Warcraft. Je krijgt bijvoorbeeld geld ( ingame ) en bepaalde items die moeilijk zijn te verkrijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, maar begrijp dat ze je had moeten betalen daarvoor.
Waar is de TS?.
check je PM box maar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:08 schreef Edwinuss het volgende:
Elixabete,
Jij zou Guild Wars van mij kopen, alleen ik heb nog nooit 1 cent gezien. Daarbij heb ik je het vertrouwen gegeven om mijn inloggegevens te geven zodat je kan zien dat het de 4 accounts beslaat.
1. Je hebt mijn account geplunderd.
2. Heb nooit geld gezien.
3. Je reageert niet op je PM's maar opent wel topics en bent vaak genoeg online.
Nu ?
Ownedquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is een online spel
Heb ik vroeger fanatiek gespeeld, dacht even een kijkje nemen. Nu is mijn account geplunderd. Heb nooit geld van haar gezien.
PM met onzin, ik heb je wel zeker mijn bankgegevens geven, je zegt zelf dat je het hebt overgemaakt.quote:Hoi,
De laatste PM die ik van je heb gehad was de inlog gegevens van jouw account.
verder heb ik geen PM meer van je gehad, ik had nog op gereageerd maar niks terug gekregen.
ik heb de spulletjes overgeheveld en wachtend op jouw bankgegevens.
Mail anders je bankgegevens om alsnog te betalen (Ik heb tenslotte jouw digitale goederen)
quote:Ik heb het geld via een overschrijfkaart overgemaakt (ik heb geen internetbankieren)
Zal maximaal 3 a 4 dagen duren.
Op 11 September 2008 11:19 schreef Edwinuss het volgende:
Een goedemorgen!
Ik heb even op mijn rekening gekeken, en er stond niks op. Ik dacht ik vraag nog even of je het hebt overgemaakt.
geen internetbankieren en wel een online (waarschijnlijk betalend) spel spelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
PM met onzin, ik heb je wel zeker mijn bankgegevens geven, je zegt zelf dat je het hebt overgemaakt.
[..]
Ze is film aan het kijken ofzo, ik moest even wachten. Dan krijg ik mijn spullen terug. Ben heel erg benieuwd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:18 schreef Dulk het volgende:
[..]
geen internetbankieren en wel een online (waarschijnlijk betalend) spel spelen
apart....
het is geen WoWquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:18 schreef Dulk het volgende:
[..]
geen internetbankieren en wel een online (waarschijnlijk betalend) spel spelen
apart....
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Elixabete het volgende:
Kijk... mensen met een aquarium....quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Elixabete het volgende:
Zij heeft een rat en die rat zit in een kooi en die kooi met die rat staat op mijn aquarium waar weer 71 vissen inzitten.Maar goed.
Die aquarium met die kooi staat in de computermaker en ik zat zoals gewoonlijk voor de PC lekker TF2 te spelen.
Opeens hoor ik gepiep en gerotzooi achter me.
Leek die rat wel een epileptische aanval te hebben.
Dus ik maak die kooi open en kijk wat er nou aan de hand is (ondertussen ligt de hele vloer eronder van zaagzel want die rat was zo vaag als wat.
Toen ik hem wilde aanraken hapte dat rotding zo in mijn vinger.
dus ik bloeden en bloeden dus snel naar de dokter want het stopte maar niet (bloedingen stoppen erg slecht bij mij)
Moest het gehecht worden
Dus ik kom net thuis en die rat zit nu heel stil in zijn hok, zo was hij nooit maar het lijkt wel of er iets in zijn kop is gebeurd.
Stiekem hoop ik dat die deze week nog doodgaat.
klacht:
Rat bjt in vinger waardoor ik naar de dokter moet omdat het erg bloedde.
subklacht:
het is koud buiten.
wishful thinking ???quote:
quote:Zeg.., waar is dat geile bordelinertje met narcisme nou? Dat lekkere spaanse kontje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |