EN OF DAT KAN!quote:Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef James1988 het volgende:
Gespot op HGBTF.net:
[..]
Even de Benelux voorrang geven op al het andere spoorverkeer in de Randstad... dat lukt je om 8.30 's ochtends echt niet zonder duizenden anderen te duperen
Daarentegen trekt SGMm wel stukken sneller op dan mat'64. Ik had zelf toch wel een rijtijdverkorting van 3 tot 5 minuten verwacht. Ik heb het gevoel dat ze voor de zekerheid een mat'64 dienstregeling aanhouden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ze kunnen maar 125 km/h he ipv de 140 die het andere mat kan rijden daar.
En daar voor vier bakken Plan E.quote:Op maandag 15 december 2008 12:58 schreef Socios het volgende:
Vroeger waren het op dat traject 8 Belgische rijtuigen.
ikke. ik moest vanmorgen helemaal van spoor 4b naar 7 rennen... in Arnhem, dan weet je 't welquote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie van jullie heeft al ontwenningsverschijnselen na aanleiding van de nieuwe dienstregeling?
Owja... zeker nu het station op de schop isquote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ikke. ik moest vanmorgen helemaal van spoor 4b naar 7 rennen... in Arnhem, dan weet je 't wel
Ah fijn, die smerig hoge brug op en af rennenquote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ikke. ik moest vanmorgen helemaal van spoor 4b naar 7 rennen... in Arnhem, dan weet je 't wel
Als je de stoptrein van .28 in Den Haag Centraal richting Rotterdam pakt, is dit 80% van de tijd wel het gevalquote:Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef James1988 het volgende:
Gespot op HGBTF.net:
[..]
Even de Benelux voorrang geven op al het andere spoorverkeer in de Randstad... dat lukt je om 8.30 's ochtends echt niet zonder duizenden anderen te duperen
komt de stoptrein Doetinchem-Arnhem daar voortaan aan?quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, waarschijnlijk zul je om moeten blijven lopen, want ik meende dat het standaard perron voor die trein gewoon perron 4 was. Een wijziging van 4 in 4b moet ook omgeroepen worden he![]()
En Rotterdam, A'dam en Utrecht...quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Duvel het volgende:
Ja, en Arnhem blijft nog wel drie à vier jaar zo'n puinhoop helaas.
mja, die hoort op 6b aan te komen en te vertrekken. Ik dacht dat je het over de trein tussen Zwollen en Nijmegen hadquote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
komt de stoptrein Doetinchem-Arnhem daar voortaan aan?
op de terugweg kwam ik iig weer aan op 4, deze keer vanuit utrecht. toen kon ik naar 6 rennentrein gehaald, dat dan weer wel, maar leuk is anders
Hebben ze nou al iemand die het wil bouwen voor het beschikbare geld?quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Duvel het volgende:
Ja, en Arnhem blijft nog wel drie à vier jaar zo'n puinhoop helaas.
Gewoon een op- en neertje over de Kruising Blauwkapel misschien? Of toch Lunetten - Utrecht Centraal - Utrecht Overvecht - Hvs en dan over de oosterbaan terug? Overigens is "maar liefst 38 minuten" dikke kolder. Voorheen duurde de rit namelijk bijna een uur.quote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef bork het volgende:
Heimwee Express 2009
Vanaf januari 2009 rijdt de Heimwee Express een nieuwe route. De rit duurt dan maar liefst 38 minuten en neemt je naar de mooiste plekjes in regio Utrecht. De trein rijdt vanaf het museum vanaf Utrecht Maliebaan naar Hilversum om vervolgens het rondje te eindigen in het museum (Utrecht Maliebaan).
Hoe gaattie dan rijden?
In 38 minuten?quote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien Utm - Dld - Uto - Hvs - Utm?
Gaar. En dat terwijl de ingelegde rijtijd losjes verdubbeld is van 3 naar 7 minuten. Voor 1900 meterquote:Op maandag 15 december 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
mis de tram nu al , de vervangende buslijn zuigt aan alle kanten en hebben de oude ns kwaal overgenomen (niet op tijd kunnen rijden)
Lekker pijnlijk voor die zwartrijder om er uitgebonjourd te worden op een van de rustige stations in de Randstadquote:Op maandag 15 december 2008 23:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vandaag werd iemand in de sneltrein Amsterdam Breda eruit gezet op Voorhout: Zwartrijder ( Hoorde het bekokstoven van dit plan tusse Meester en HC op de porto)
Ik vrees het ook ja. Nou ja, maakt nog niet uit. 2 van de 4 stukken doe je regulier wel (Uto - Hvs en Uto - Bhv) en Bhv - Utm heb ik in april al met de heimwee-expres gedaan. Utm - Hvs ontbreekt nogquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, zo zou ik het graag zien, omdat je dan het spoor bij Blauwkapel optimaal benut. Maar 38 minuten klinkt als Utm-Hvs-Utm
quote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
(maar goed, de NVBS-oliebollenrit gaat volgende week ook over de Ponlijn, dat was ook een uitgelezen kans natuurlijken die laat ik ook liggen)
in de avondspits doet hij er een 15 minuten over , ivm knelpunt bij de Koppeling. Daar had het trammetje geen last vanquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaar. En dat terwijl de ingelegde rijtijd losjes verdubbeld is van 3 naar 7 minuten. Voor 1900 meter
Is de fiets dan geen optie?quote:Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in de avondspits doet hij er een 15 minuten over , ivm knelpunt bij de Koppeling. Daar had het trammetje geen last van
Hij vindt toch wel de weg terug naar huis.quote:Op maandag 15 december 2008 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lekker pijnlijk voor die zwartrijder om er uitgebonjourd te worden op een van de rustige stations in de Randstad
Tja, Arnhem. Geen geld, geen fatsoenlijk station en een waardeloze voetbalclub. Whe he he!quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
komt de stoptrein Doetinchem-Arnhem daar voortaan aan?
op de terugweg kwam ik iig weer aan op 4, deze keer vanuit utrecht. toen kon ik naar 6 rennentrein gehaald, dat dan weer wel, maar leuk is anders
Zeker weer een Ramba Zamba zeker?quote:Op maandag 15 december 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
mis de tram nu al , de vervangende buslijn zuigt aan alle kanten en hebben de oude ns kwaal overgenomen (niet op tijd kunnen rijden)
Behalve over de verbinding Den Haag-Arnhem/Nijmegen die geknipt is.quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik hoor net "Rover is blij met de nieuwe dienstregeling..." goh kunnen ze dus toch ergens positief over zijn
en das geen vooruitgang...quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Behalve over de verbinding Den Haag-Arnhem/Nijmegen die geknipt is.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 15 december 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze nou al iemand die het wil bouwen voor het beschikbare geld?
Jep. Zo'n ex-Hermes gevalquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeker weer een Ramba Zamba zeker?
Dien een klacht bij Rover inquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
De demo van de kaartautomaat is nog niet up-to-date. Amsterdam Holendrecht staat er niet in
God nou idd, kansarme huilebalk. DAAR zit iemand op te wachtenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Welnee, laat DriekOplopers er een column aan wijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |