Wist niet dat er camera toezicht is in mat 64quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef dennistd het volgende:
Wisten jullie trouwens dat veolia tegenwoordig naar Tiel Passewaaij rijdt?
[ afbeelding ]
V'tje 845 was niet helemaal ontdaan van de stickers
Wat, zo kort?? Volgens mij wordt daar buiten de werkplaatsen niet mee gerangeerd...quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Nightshadow het volgende:
Overigens zijn het wel belachelijk korte treinen met ICR, 4 bakken + stuurstandrijtuig.. Worden die doordeweeks wel langer gemaakt?
Mja dat is altijd toch zo met open dagen van werkplaatsen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Zijn best baggerplaten eigenlijk...Maar ja, binnen, overal volk, et cetera.
Mag ik toch wel hopen. een VIRM-VI heeft gewoon 2x zoveel zitplaatsen als 4 bakken ICRm met stuurstand. Erg slecht / triest gesteld als dit inderdaad standaard wordt..quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Nightshadow het volgende:
Even wennen hoor.. ICR en SGMm in Zutphen, die komen er normaal nooit..
Overigens zijn het wel belachelijk korte treinen met ICR, 4 bakken + stuurstandrijtuig.. Worden die doordeweeks wel langer gemaakt?
Even de Benelux voorrang geven op al het andere spoorverkeer in de Randstad... dat lukt je om 8.30 's ochtends echt niet zonder duizenden anderen te duperenquote:Gisteren 2de beneluxtrein genomen uit brussel op tijd vertrokken. tussen Schaarbeek en Mechelen op L27 gereden achter goederentrein dus achter 2 gele rijden.Tussen Mechelen en antwerpen gestopt in Kontich voor 2 TBG's op te pikken van de L trein Leuven Antwerpen die niet optijd meer op de trein zaten, in Hove gestopt waar zei verder hun trein konden bedienen. Antwerpen centraal toegekomen met 10min vertraging met 13min vertraging vertrokken. komen te Roosendaal met 5min vertraging (had goed ingehaald en nergens moeten stoppen voor sein) na 5min (was al bovenop de andere 5min vertraging) riepen ze om dat door de vertraging even moesten wachten. Na 3min komt er mededeling dat de trein pas om 08u52 zou vertrekken inplaats van 08u30. Reizigers voor dordrecht en Rotterdam moesten overstappen in Roosendaal op het zelfde perron. Komen aan in Rotterdam 5min later komt de benelux binnen met 25min vertraging dit vind ik eigelijk niet kunnen.
dat ze die trein laten wachten op niemand en nix. Welke zin heeft dit dan?
Waar in de neukende ghetto is dat?! Ja, in Amsterdam, doh. Maar tussen welke stations?quote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef sander89 het volgende:
Vanmiddag even wezen kijken bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit of het half af is.![]()
![]()
Verder werkt er ook nog niks daar. (lift, automaat)
tussen Abcoude en Amsterdam Bijlmer ArenAquote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Waar in de neukende ghetto is dat?! Ja, in Amsterdam, doh. Maar tussen welke stations?
Ochnee, ben ik nog twee minuten langer bezig naar mijn moeder.quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tussen Abcoude en Amsterdam Bijlmer ArenA
Geen idee eigenlijk? Maar eens even zien dan volgende weekquote:Op zondag 14 december 2008 21:17 schreef Wadloper het volgende:
Hé Zugchef![]()
De DBM trein die ACTS nu rijdt he, gaat hij nou elke maandag rijden of ook om de twee weken?![]()
Vandaag is hij in ieder geval gezien met de 7101
Dat viel me woensdag ook al op toen ik met een 800 richting Amsterdam reisde. Station Sloterdijk-Hemboog is trouwens ook nog niet geheel af. Station heeft overigens gewoon Sloterdijk.quote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef sander89 het volgende:
Vanmiddag even wezen kijken bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit of het half af is.![]()
![]()
Verder werkt er ook nog niks daar. (lift, automaat)
Het lijkt wel of er meer goederentreinen door Zb komen sinds die nieuwe dienstregeling hehequote:Op zondag 14 december 2008 22:19 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? Maar eens even zien dan volgende week
Maar het AMC is nu wel rechtstreeks bereikbaar per trein. Passagiers met bindingsangst kunnen daar meteen uitstappen in plaats van Bijlmer ArenA.quote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ochnee, ben ik nog twee minuten langer bezig naar mijn moeder.
Je bedoelt de toekomsye Randstadrail dingen met Rode stoffen bankjes die tussen Den haag en Slinge gaan pendelen?quote:Op zondag 14 december 2008 23:37 schreef Willy84 het volgende:
Owja, die nieuwe RET metro's zien er zo relaxt uit! Stoeltjes zijn gewoon allemaal 1e klasse!
Zit gewoon zachter dan sprinter en spurt, en waarschijnlijk ook de slet!
Ik weet natuurlijk niet van waar naar waar je moet, maar misschien hebben ze die allejesus lange stop in A'dam wel iets verkort, dan zou het per saldo niet uit moeten maken, of zelfs beter wordenquote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ochnee, ben ik nog twee minuten langer bezig naar mijn moeder.
Dat is maar een greep van de klachten bij het GVB. Op de Ringlijn waren de stations niet bereikbaar per roltrap (gemolesteerd door grapjassen), de mate van reisinformatie is ook om te huilen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:24 schreef knars het volgende:
Huh, stopt daar al wat? levert voorlopig alleen maar extra fracturen op denk ik zoDat metrostation is daar ook al zo bedroevend. Ik dacht dat het de bedoeling was dat afwateringsgootjes in het perron water afvloeiden, in plaats van het terug te laten gutsen zodat je met je brakke hinkepoot of rollator nog moet oppassen niet met waterballet en al richting derde rail te glijden. Maar goed, dat is GVB kwaliteit hè.
Ze zijn wat aan het knippen en plakken geweest en die trein gaat nu als sneltrein naar Enkhuizen ipv als stoptrein naar Uitgeest.quote:Op maandag 15 december 2008 00:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet van waar naar waar je moet, maar misschien hebben ze die allejesus lange stop in A'dam wel iets verkort, dan zou het per saldo niet uit moeten maken, of zelfs beter worden
Het zou voor mijn familiebezoeken wel beter zijn geweest als ie tussen Amsterdam en Hoorn toch nog iets vaker had gestopt. Toch maar weer de auto dus.quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn wat aan het knippen en plakken geweest en die trein gaat nu als sneltrein naar Enkhuizen ipv als stoptrein naar Uitgeest.
Sterkte, voel ons west-Nederlandse leed!!quote:Op maandag 15 december 2008 09:44 schreef ghizzer het volgende:
zo.. stoptrein zutphen-nijmegen is nu een sprinter zag ik vanochtend.
En jij mag terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik heb het even nagevraagd bij onze lutsers op stomda, volgens de spots hebben alle treinen gisteren die reden met ICRm gereden met BAB-BAB-Bds oftewel 6 bakken + stuurstand...quote:Op maandag 15 december 2008 08:42 schreef Nightshadow het volgende:
i.p.v. 4 bakken ICRm + stuurstand
En jij mag terug naar de treinenschool, want 't is natuurlijk BDs, met een hoofdletter!quote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
En jij mag terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik heb het even nagevraagd bij onze lutsers op stomda, volgens de spots hebben alle treinen gisteren die reden met ICRm gereden met BAB-BAB-Bds oftewel 6 bakken + stuurstand...
is het zo'n rampding dan? beter zo'n sprinter dan een plan-v/t.quote:Op maandag 15 december 2008 09:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sterkte, voel ons west-Nederlandse leed!!
6 bakken ja? Ik heb er 2 zien rijden van een aardige afstand met bomen ertussen enzo, ik dacht echt dat die 4 + stuurstand waren.. Maar goed, Somda zal wel gelijk hebben.. Maar ik kan nog net wel tot 6 tellen, dus ik hoef niet meer naar de basisschoolquote:Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
En jij mag terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik heb het even nagevraagd bij onze lutsers op stomda, volgens de spots hebben alle treinen gisteren die reden met ICRm gereden met BAB-BAB-Bds oftewel 6 bakken + stuurstand...
hmm ok... ikzelf ben nogal lang... en inderdaad, wat een ***trein is zo'n Plan-T dan. Plan-T vind ik ook een ramp (toegankelijkheid schuifdeuren). ook vind ik het interieur van die treinen bagger. Doe mij dan maar gewoon een koploper. Helaas rijden ze niet waar ik momenteel vertoef (Tilburg).quote:Op maandag 15 december 2008 10:43 schreef Duvel het volgende:
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik hou wel van die oude rammeldingen. Sowieso zitten de banken in de V'tjes beter dan die gestoffeerde planken in SGM... Plan T is een ander verhaal, dat is qua zitcomfort een ramp. Verder snap ik wel dat het voor het oosten ook wel een keer leuk is om wat ander materieel te zien.
De grap is dat de reistijd van Zp-Ah met jawel 1 minuut is afgenomen als je de stoptrein paktquote:Op maandag 15 december 2008 08:42 schreef Nightshadow het volgende:
De 3600 werd gelukkig in de spits met 2xVIRM-IV gereden, i.p.v. 4 bakken ICRm + stuurstand
* Leed vermaak: Staan er 's ochtends om 8 uur zo'n 40-50 mensen op station Goor (krap stationnetje) in de kou, wordt er omgeroepen dat de stoptrein naar Zutphen niet zal rijden... Reden voor mij onbekend, kan niet door de extra spitstreinen komen tussen Doetinchem en Arnhem, die rijden met DM'90 *
dat is wel heel kort... normaal gesproken (vóór de splitsing van 10 dec 2006, roosendaal-zwolle) was het 5 (of 6) bakken + stuurstandrijtuig.quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Nightshadow het volgende:
Even wennen hoor.. ICR en SGMm in Zutphen, die komen er normaal nooit..
Overigens zijn het wel belachelijk korte treinen met ICR, 4 bakken + stuurstandrijtuig.. Worden die doordeweeks wel langer gemaakt?
Of 2 keer vierbaks mat'54quote:Op maandag 15 december 2008 12:58 schreef Socios het volgende:
Vroeger waren het op dat traject 8 Belgische rijtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |