abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 17:03:47 #154
148385 Wadloper
Noorderling
pi_64009377
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:48 schreef Duvel het volgende:

[..]

't Zijn best baggerplaten eigenlijk... Maar ja, binnen, overal volk, et cetera.
Mja dat is altijd toch zo met open dagen van werkplaatsen?
pi_64010858
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Nightshadow het volgende:
Even wennen hoor.. ICR en SGMm in Zutphen, die komen er normaal nooit..

Overigens zijn het wel belachelijk korte treinen met ICR, 4 bakken + stuurstandrijtuig.. Worden die doordeweeks wel langer gemaakt?
Mag ik toch wel hopen. een VIRM-VI heeft gewoon 2x zoveel zitplaatsen als 4 bakken ICRm met stuurstand. Erg slecht / triest gesteld als dit inderdaad standaard wordt..
pi_64011072

Op het station van Leeuwarden staan NSR's DM90 stellen 3448 en 3427 geen dienst. Deze dieseltreinstellen zet NSR op werkdagen in de spits in tussen Leeuwarden en Wolvega v.v., mede gefinancierd door de Provincie Fryslan.
  zondag 14 december 2008 @ 20:11:43 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_64013184
Nieuw in de dienstregeling 2009 Een directe Sprinter Utrecht - Baarn via 's-Hertogenbosch en Best

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 14 december 2008 @ 21:00:55 #158
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_64014484
Gespot op HGBTF.net:
quote:
Gisteren 2de beneluxtrein genomen uit brussel op tijd vertrokken. tussen Schaarbeek en Mechelen op L27 gereden achter goederentrein dus achter 2 gele rijden.Tussen Mechelen en antwerpen gestopt in Kontich voor 2 TBG's op te pikken van de L trein Leuven Antwerpen die niet optijd meer op de trein zaten, in Hove gestopt waar zei verder hun trein konden bedienen. Antwerpen centraal toegekomen met 10min vertraging met 13min vertraging vertrokken. komen te Roosendaal met 5min vertraging (had goed ingehaald en nergens moeten stoppen voor sein) na 5min (was al bovenop de andere 5min vertraging) riepen ze om dat door de vertraging even moesten wachten. Na 3min komt er mededeling dat de trein pas om 08u52 zou vertrekken inplaats van 08u30. Reizigers voor dordrecht en Rotterdam moesten overstappen in Roosendaal op het zelfde perron. Komen aan in Rotterdam 5min later komt de benelux binnen met 25min vertraging dit vind ik eigelijk niet kunnen.
dat ze die trein laten wachten op niemand en nix. Welke zin heeft dit dan?
Even de Benelux voorrang geven op al het andere spoorverkeer in de Randstad... dat lukt je om 8.30 's ochtends echt niet zonder duizenden anderen te duperen
  Redactie Sport zondag 14 december 2008 @ 21:07:05 #159
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_64014705
Net op ik wed dat ik het kan:
een man die een buffel 25 meter ver trekt
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 december 2008 @ 21:09:00 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64014765
heb ik gezien ja. Was in Leeuwarden op het spoortje naast de strukton. Betrof Buffeltje 3406
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 december 2008 @ 21:17:29 #161
148385 Wadloper
Noorderling
pi_64015072
Hé Zugchef

De DBM trein die ACTS nu rijdt he, gaat hij nou elke maandag rijden of ook om de twee weken?
Vandaag is hij in ieder geval gezien met de 7101
pi_64016719
Vanmiddag even wezen kijken bij :





Ziet er uit of het half af is.
Verder werkt er ook nog niks daar. (lift, automaat)
............................
  zondag 14 december 2008 @ 22:10:38 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_64016890
Godver. Toch wel.

Vrijdag wist een prorailer nog te melden dat het geen zin had. Lekker, morgen weer een paar kilometertjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_64016946
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef sander89 het volgende:
Vanmiddag even wezen kijken bij :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er uit of het half af is.
Verder werkt er ook nog niks daar. (lift, automaat)
Waar in de neukende ghetto is dat?! Ja, in Amsterdam, doh. Maar tussen welke stations?
  zondag 14 december 2008 @ 22:13:46 #165
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_64017011
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Waar in de neukende ghetto is dat?! Ja, in Amsterdam, doh. Maar tussen welke stations?
tussen Abcoude en Amsterdam Bijlmer ArenA
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_64017084
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

tussen Abcoude en Amsterdam Bijlmer ArenA
Ochnee, ben ik nog twee minuten langer bezig naar mijn moeder.
pi_64017164
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:17 schreef Wadloper het volgende:
Hé Zugchef

De DBM trein die ACTS nu rijdt he, gaat hij nou elke maandag rijden of ook om de twee weken?
Vandaag is hij in ieder geval gezien met de 7101
Geen idee eigenlijk? Maar eens even zien dan volgende week
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 december 2008 @ 22:29:35 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64017469
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef sander89 het volgende:
Vanmiddag even wezen kijken bij :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er uit of het half af is.
Verder werkt er ook nog niks daar. (lift, automaat)
Dat viel me woensdag ook al op toen ik met een 800 richting Amsterdam reisde. Station Sloterdijk-Hemboog is trouwens ook nog niet geheel af. Station heeft overigens gewoon Sloterdijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 december 2008 @ 22:33:27 #169
148385 Wadloper
Noorderling
pi_64017589
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:19 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk? Maar eens even zien dan volgende week
Het lijkt wel of er meer goederentreinen door Zb komen sinds die nieuwe dienstregeling hehe
Niet dat ik dat erg vind natuurlijk
pi_64017658
Mwah, de 45766 en 45767 ben je kwijt. En een hoop FZ-containertreinen dus ik weet het nog niet...
  zondag 14 december 2008 @ 22:52:25 #171
148385 Wadloper
Noorderling
pi_64018195
Maar de gipstreinen gaan wel rijden, zo te lezen
  zondag 14 december 2008 @ 22:59:08 #172
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64018401
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Ochnee, ben ik nog twee minuten langer bezig naar mijn moeder.
Maar het AMC is nu wel rechtstreeks bereikbaar per trein. Passagiers met bindingsangst kunnen daar meteen uitstappen in plaats van Bijlmer ArenA.
  zondag 14 december 2008 @ 23:12:01 #173
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_64018809
Dan nu even wat uit de oude doos: op 31 januari 1998 werd HKH Koningin Beatrix 60 jaar, hetgeen aanleiding was voor enige bescheiden festiviteiten. Daar HKHKB beschikt over een eigen trein, was het de bedoeling haar gasten per trein naar Apeldoorn te vervoeren, alwaar ze naar een ochtendconcert konden gaan luisteren. Omdat ik de trein van HKHKB nog nooit op de foto had mogen zetten, toog ik in de kutkou naar Amsterdam, om daar te vinden dat de betreffende trein verstopt was achter een sleep klotesprinters. In elk geval bestond de trein uit een stel rijtuigen "IC+", alle 1e klasse natuurlijk, en in het midden het befaamde "koninklijk rijtuig". Hier een foto van de voorkant van de trein, waar we duidelijk kunnen zien dat het a) winter is, anders heb je niet zo'n zon, en b) een belangrijke trein is, want anders was de 1603 never nooit zo schoon geweest. Hij is hierna ook nooit meer zo schoon geweest volgens mij (Railion heeft geen abo op de wasstraat).

Hoe dan ook: foto 1:


Pas toen de trein eenmaal op gang was, konden wij het rijtuig met daarin o.a. HKHKB en ook een harer zusters aanschouwen. Geflankeerd door diverse bejaarde zwaaiers maakte ik de volgende foto:


En daarna ging ik verkleumd weer naar huis.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 14 december 2008 @ 23:24:55 #174
136283 knars
Teethgrinder
pi_64019193
Huh, stopt daar al wat? levert voorlopig alleen maar extra fracturen op denk ik zo Dat metrostation is daar ook al zo bedroevend. Ik dacht dat het de bedoeling was dat afwateringsgootjes in het perron water afvloeiden, in plaats van het terug te laten gutsen zodat je met je brakke hinkepoot of rollator nog moet oppassen niet met waterballet en al richting derde rail te glijden. Maar goed, dat is GVB kwaliteit hè.
pi_64019449
Vandaag op Sloterdijk Hemboog geweest. Een echt station met lift, roltrap (alleen naar boven) en een overkapping (oke nog niet af). Heerlijk tocht gat maar wel een mooi uitzicht!
Holendrecht steekt er maar schraal bij af. Perron zat nog onder de bagger. Overal stenen en ander bouwgrut. Kaartjes automaten deden het nog niet ("wij adviseren u naar de conducteur te gaan") en geen overkapping. 2 wachtruimtes en 4 bushokjes, plus liften. That's it.
pi_64019477
Owja, die nieuwe RET metro's zien er zo relaxt uit! Stoeltjes zijn gewoon allemaal 1e klasse!
Zit gewoon zachter dan sprinter en spurt, en waarschijnlijk ook de slet!
  zondag 14 december 2008 @ 23:50:21 #177
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_64019757
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:37 schreef Willy84 het volgende:
Owja, die nieuwe RET metro's zien er zo relaxt uit! Stoeltjes zijn gewoon allemaal 1e klasse!
Zit gewoon zachter dan sprinter en spurt, en waarschijnlijk ook de slet!
Je bedoelt de toekomsye Randstadrail dingen met Rode stoffen bankjes die tussen Den haag en Slinge gaan pendelen?

Verder, dat hemboog station, heeft dat al bordjes, anders dan sloterdijk?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 december 2008 @ 00:03:02 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64020005
Nope, dat heet gewoon Amsterdam Sloterdijk. Ben er vorige week nog langsgekart in de stopper naar Schiphol.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 december 2008 @ 00:27:04 #179
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_64020433
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Ochnee, ben ik nog twee minuten langer bezig naar mijn moeder.
Ik weet natuurlijk niet van waar naar waar je moet, maar misschien hebben ze die allejesus lange stop in A'dam wel iets verkort, dan zou het per saldo niet uit moeten maken, of zelfs beter worden
  maandag 15 december 2008 @ 00:36:57 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64020626
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:24 schreef knars het volgende:
Huh, stopt daar al wat? levert voorlopig alleen maar extra fracturen op denk ik zo Dat metrostation is daar ook al zo bedroevend. Ik dacht dat het de bedoeling was dat afwateringsgootjes in het perron water afvloeiden, in plaats van het terug te laten gutsen zodat je met je brakke hinkepoot of rollator nog moet oppassen niet met waterballet en al richting derde rail te glijden. Maar goed, dat is GVB kwaliteit hè.
Dat is maar een greep van de klachten bij het GVB. Op de Ringlijn waren de stations niet bereikbaar per roltrap (gemolesteerd door grapjassen), de mate van reisinformatie is ook om te huilen.

Ik smeek daarom jaren dat het GVB moet worden opgekocht door een ander bedrijf.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 december 2008 @ 00:40:10 #181
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64020688
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet van waar naar waar je moet, maar misschien hebben ze die allejesus lange stop in A'dam wel iets verkort, dan zou het per saldo niet uit moeten maken, of zelfs beter worden
Ze zijn wat aan het knippen en plakken geweest en die trein gaat nu als sneltrein naar Enkhuizen ipv als stoptrein naar Uitgeest.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 december 2008 @ 08:34:17 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_64023368
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze zijn wat aan het knippen en plakken geweest en die trein gaat nu als sneltrein naar Enkhuizen ipv als stoptrein naar Uitgeest.
Het zou voor mijn familiebezoeken wel beter zijn geweest als ie tussen Amsterdam en Hoorn toch nog iets vaker had gestopt. Toch maar weer de auto dus.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_64023444
De 3600 werd gelukkig in de spits met 2xVIRM-IV gereden, i.p.v. 4 bakken ICRm + stuurstand

* Leed vermaak: Staan er 's ochtends om 8 uur zo'n 40-50 mensen op station Goor (krap stationnetje) in de kou, wordt er omgeroepen dat de stoptrein naar Zutphen niet zal rijden... Reden voor mij onbekend, kan niet door de extra spitstreinen komen tussen Doetinchem en Arnhem, die rijden met DM'90 *

[ Bericht 24% gewijzigd door Nightshadow op 15-12-2008 08:49:43 ]
pi_64024430
zo.. stoptrein zutphen-nijmegen is nu een sprinter zag ik vanochtend.
  maandag 15 december 2008 @ 09:49:52 #185
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_64024533
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:44 schreef ghizzer het volgende:
zo.. stoptrein zutphen-nijmegen is nu een sprinter zag ik vanochtend.
Sterkte, voel ons west-Nederlandse leed!!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_64025075
quote:
Op maandag 15 december 2008 08:42 schreef Nightshadow het volgende:
i.p.v. 4 bakken ICRm + stuurstand
En jij mag terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik heb het even nagevraagd bij onze lutsers op stomda, volgens de spots hebben alle treinen gisteren die reden met ICRm gereden met BAB-BAB-Bds oftewel 6 bakken + stuurstand...
  maandag 15 december 2008 @ 10:26:28 #187
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_64025317
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

En jij mag terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik heb het even nagevraagd bij onze lutsers op stomda, volgens de spots hebben alle treinen gisteren die reden met ICRm gereden met BAB-BAB-Bds oftewel 6 bakken + stuurstand...
En jij mag terug naar de treinenschool, want 't is natuurlijk BDs, met een hoofdletter!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_64025616
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

Sterkte, voel ons west-Nederlandse leed!!
is het zo'n rampding dan? beter zo'n sprinter dan een plan-v/t.
  maandag 15 december 2008 @ 10:43:17 #189
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_64025660
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik hou wel van die oude rammeldingen. Sowieso zitten de banken in de V'tjes beter dan die gestoffeerde planken in SGM... Plan T is een ander verhaal, dat is qua zitcomfort een ramp. Verder snap ik wel dat het voor het oosten ook wel een keer leuk is om wat ander materieel te zien.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 15 december 2008 @ 11:13:42 #190
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_64026366
Mja ik zal Plan V en zeker plna T ook gaan missen als het aan de kant is gezet, Gisterochtend houd ik trouwesn een VIRM als stopper den haag Rotterdam, en 2x ICMm in de 1900
pi_64026371
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:15 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

En jij mag terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik heb het even nagevraagd bij onze lutsers op stomda, volgens de spots hebben alle treinen gisteren die reden met ICRm gereden met BAB-BAB-Bds oftewel 6 bakken + stuurstand...
6 bakken ja? Ik heb er 2 zien rijden van een aardige afstand met bomen ertussen enzo, ik dacht echt dat die 4 + stuurstand waren.. Maar goed, Somda zal wel gelijk hebben.. Maar ik kan nog net wel tot 6 tellen, dus ik hoef niet meer naar de basisschool
pi_64026571
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:43 schreef Duvel het volgende:
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik hou wel van die oude rammeldingen. Sowieso zitten de banken in de V'tjes beter dan die gestoffeerde planken in SGM... Plan T is een ander verhaal, dat is qua zitcomfort een ramp. Verder snap ik wel dat het voor het oosten ook wel een keer leuk is om wat ander materieel te zien.
hmm ok... ikzelf ben nogal lang... en inderdaad, wat een ***trein is zo'n Plan-T dan. Plan-T vind ik ook een ramp (toegankelijkheid schuifdeuren). ook vind ik het interieur van die treinen bagger. Doe mij dan maar gewoon een koploper. Helaas rijden ze niet waar ik momenteel vertoef (Tilburg).
pi_64027422
Ik hoor net "Rover is blij met de nieuwe dienstregeling..." goh kunnen ze dus toch ergens positief over zijn
  maandag 15 december 2008 @ 12:03:53 #194
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_64027483
Als ik zo de fotos zag van Holendrecht verdient het nog niet om op het ANP nieuws te komen van Efteling Radio
pi_64028044
quote:
Op maandag 15 december 2008 08:42 schreef Nightshadow het volgende:
De 3600 werd gelukkig in de spits met 2xVIRM-IV gereden, i.p.v. 4 bakken ICRm + stuurstand

* Leed vermaak: Staan er 's ochtends om 8 uur zo'n 40-50 mensen op station Goor (krap stationnetje) in de kou, wordt er omgeroepen dat de stoptrein naar Zutphen niet zal rijden... Reden voor mij onbekend, kan niet door de extra spitstreinen komen tussen Doetinchem en Arnhem, die rijden met DM'90 *
De grap is dat de reistijd van Zp-Ah met jawel 1 minuut is afgenomen als je de stoptrein pakt . Ik dacht dat ie sprinters juist voor dit werk zijn gemaakt...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 december 2008 @ 12:29:37 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64028134
mja, ze kunnen maar 125 km/h he ipv de 140 die het andere mat kan rijden daar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64028404
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef Nightshadow het volgende:
Even wennen hoor.. ICR en SGMm in Zutphen, die komen er normaal nooit..

Overigens zijn het wel belachelijk korte treinen met ICR, 4 bakken + stuurstandrijtuig.. Worden die doordeweeks wel langer gemaakt?

dat is wel heel kort... normaal gesproken (vóór de splitsing van 10 dec 2006, roosendaal-zwolle) was het 5 (of 6) bakken + stuurstandrijtuig.
pi_64028787
Vroeger waren het op dat traject 8 Belgische rijtuigen.
pi_64028861
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:58 schreef Socios het volgende:
Vroeger waren het op dat traject 8 Belgische rijtuigen.
Of 2 keer vierbaks mat'54
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_64029915
Wat nu ook "vroeger" is, waren de 3x Plan V's die op het traject reden.
pi_64030181
Wie van jullie heeft al ontwenningsverschijnselen na aanleiding van de nieuwe dienstregeling?
  maandag 15 december 2008 @ 13:54:08 #202
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64030183
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef James1988 het volgende:
Gespot op HGBTF.net:
[..]

Even de Benelux voorrang geven op al het andere spoorverkeer in de Randstad... dat lukt je om 8.30 's ochtends echt niet zonder duizenden anderen te duperen
EN OF DAT KAN!

Dit is me ook al tig keer overkomen, dat door gepruts vertraging ontstaat en dan de Benelux vrolijk achter alles en iedereen zetten. Terwijl je prima doorgang kan vinden op de baan. Als de wachtende IC pas 10 minuten later vertrekt (gebeurd regelmatig!) moet de Benelux nog steeds wachten. ProRail kan dan best de Benelux doorgang laten geven en die voor de wachtende IC laten gaan... Maar nee, dat is te moeilijk!

De Benelux heeft vrijwel in 99% van de gevallen vertraging, soms veroorzaakt door Infrabel wat nog steeds aan het werken is op de baan tussen Antwerpen en Roosendaal en daar heerlijk lang de tijd voor neemt. (zoals altijd hier in België gebeurd) Dan heb je nog dat in Brussel kop gemaakt moet worden en dat Infrabel het ook moeilijk vind om wissels te schakelen zodat 't snel kan gebeuren en je hebt al veel ellende om mee te beginnen. Om maar niet te spreken van weigeren op de baan vanuit A'dam door Prorail, mc-en die te laat zijn. En dan hebben we nog de 11.8 reeds die er zo af en toe mee ophoud. Het gekke rijden van treinen op Rotterdam door routing van Prorail die dan op een ander perron binnen komen zonder melding, leeg wegrijdende treinen zowel in Nederland én België...

Kortom, er mag behoorlijk wat aan gedaan worden aan deze lijn, want het is redelijk dramatisch. En dat zeg ik als frequente reiziger.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64030193
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ze kunnen maar 125 km/h he ipv de 140 die het andere mat kan rijden daar.
Daarentegen trekt SGMm wel stukken sneller op dan mat'64. Ik had zelf toch wel een rijtijdverkorting van 3 tot 5 minuten verwacht. Ik heb het gevoel dat ze voor de zekerheid een mat'64 dienstregeling aanhouden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 15 december 2008 @ 13:59:26 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64030309
mja, ik zie toch het SGMm al met vertragingen van 5 tot 10 minuten rijden op het traject, maar dat kan ook liggen aan de andere vertraagde treinen die er vanochtend waren vanuit het westen richting Arnhem/Nijmegen.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')