Juist en dat is nu het ergste van dat hele rookverbod!quote:Op zondag 14 december 2008 01:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Concurrentievervalsing, omdat iedereen weet dat de rookkroegen drukker zullen zijn.
Hoezo kun je, als roker, nergens terecht? Ten eerste kun je als roker nog steeds uitgaan, je wordt niet geweerd bij de deur, je hoeft niet je pakje peuken bij de portier in te leveren. Je bent nog steeds net zo welkom als voor 1 juli.quote:Op zondag 14 december 2008 01:48 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Ik vind dat je moet kunnen kiezen, nu kun je als roker nergens terecht.
Wat is er mis met "speciale" kroegen waar je kan roken?
Zucht, alweer zon discussie!quote:Op zondag 14 december 2008 08:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hoezo kun je, als roker, nergens terecht? Ten eerste kun je als roker nog steeds uitgaan, je wordt niet geweerd bij de deur, je hoeft niet je pakje peuken bij de portier in te leveren. Je bent nog steeds net zo welkom als voor 1 juli.
Sterker nog, bij de meeste horecabedrijven die speciaal voor de roker een ruimte hebben gemaakt staat dit aangegeven op de deur/pui. Daar kun je, als roker, helemaal terecht.
Of het roken gewoon laten? Als je op de verjaardag van je oma het roken kunt laten, dan kan dat in de kroeg ook wel.quote:Op zondag 14 december 2008 08:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Zucht, alweer zon discussie!
Lekker, moet je een hok in als roker! ook leuk voor je vrienden(rokers) dat nog niet wil roken! Ook weinig discussie mogelijkheid! Vind je het dan raar als je dan gewoon je huis al kroeg noemt?
Trouwens, hok is ook niet gezellig! kom daar soms agressieve mensen tegen!
Kijk dat het je niet aanstaat is jouw probleem, feit blijft dat je niet als roker het uitgaan wordt ontzegd en je bent dus nog steeds net zo welkom als voor 1 juli.quote:Op zondag 14 december 2008 08:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Zucht, alweer zon discussie!
Lekker, moet je een hok in als roker! ook leuk voor je vrienden(rokers) dat nog niet wil roken! Ook weinig discussie mogelijkheid! Vind je het dan raar als je dan gewoon je huis al kroeg noemt?
Trouwens, hok is ook niet gezellig! kom daar soms agressieve mensen tegen!
quote:Op zondag 14 december 2008 08:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of het roken gewoon laten? Als je op de verjaardag van je oma het roken kunt laten, dan kan dat in de kroeg ook wel.
Dat 'jouw probleem'....zo arrogant!quote:Op zondag 14 december 2008 08:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Kijk dat het je niet aanstaat is jouw probleem, feit blijft dat je niet als roker het uitgaan wordt ontzegd en je bent dus nog steeds net zo welkom als voor 1 juli.
Gewoon even goed lezen. Al die aanstellerij van mensen die zogenaamd niet 15 minuten zonder een peuk kunnen. Op de verjaardag van oma, op het werk en in het vliegtuig lukt het ze prima, dus in de kroeg kan het ook prima.quote:Op zondag 14 december 2008 08:49 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
. ..... bij je oma's verjaardag een kroeg noemen!
Helemaal niet arrogant, gewoon de realiteit. Het rookverbod is here to stay en zal eerder uitgebreid worden dan afgezwakt.quote:Op zondag 14 december 2008 08:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dat 'jouw probleem'....zo arrogant!
Op deze tijden werk je / bewoon je op sociale uren! Vliegtuig kan ook niet anders, wel gelijk in! Daarna wel meer stevig gepaft....quote:Op zondag 14 december 2008 08:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon even goed lezen. Al die aanstellerij van mensen die zogenaamd niet 15 minuten zonder een peuk kunnen. Op de verjaardag van oma, op het werk en in het vliegtuig lukt het ze prima, dus in de kroeg kan het ook prima.
Op die tijden kan iemand zonder sigaret, dus dan kan dat in de kroeg ook wel.quote:Op zondag 14 december 2008 09:05 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Op deze tijden werk je / bewoon je op sociale uren! Vliegtuig kan ook niet anders, wel gelijk in! Daarna wel meer stevig gepaft....
Kroeg krijg je alcohol, heet dan ook niets anders een gezellig samenzijn! Een , voor een roker, een puls om te gaan roken! Moet dan de alcohol ook afgeschaft worden?
Ach ja, voor 1 juli was het "mijn probleem" wanneer ik pijnlijk prikkende ogen kreeg... vond ik ook zo arrogant.quote:Op zondag 14 december 2008 08:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dat 'jouw probleem'....zo arrogant!
Zelfde met mensen die allergie hebben met zonlicht! Een kroeg is altijd een keuze geweestquote:Op zondag 14 december 2008 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ach ja, voor 1 juli was het "mijn probleem" wanneer ik pijnlijk prikkende ogen kreeg... vond ik ook zo arrogant.
De zon heeft nog enig nut, sterker nog: zonder de zon zouden jij en ik hier niet zijn. Je kunt de zon ook niet verbieden. Roken wel. Daarnaast heeft roken ook geen enkel nut.quote:Op zondag 14 december 2008 09:15 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Zelfde met mensen die allergie hebben met zonlicht! Een kroeg is altijd een keuze geweest
Moeten dan nu de rokers geweerd worden, om jouw probleem! kom op zeg! hoe arrogant....
In een vliegtuig hebben ze geen optie..kroeg wel!quote:Op zondag 14 december 2008 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op die tijden kan iemand zonder sigaret, dus dan kan dat in de kroeg ook wel.
In het vliegtuig drinken mensen ook weleens een pilsje en dan is er ook niemand aan het trillen of een peuk aan het opsteken.
Ik snap niet dat mensen hun plezier zo laten afhangen van dat kankerstaafje.
Jaren geleden mocht er gewoon gerookt worden in het vliegtuig. Nu kraait niemand meer om het rookverbod in het vliegtuig. Zo zal het ook met het rookverbod in de horeca gaan en straks met het verbod op het roken in het openbaar.quote:Op zondag 14 december 2008 09:18 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
In een vliegtuig hebben ze geen optie..kroeg wel!
Als jij van A naar B wil, heb je geen optie om te gaan roken!quote:Op zondag 14 december 2008 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jaren geleden mocht er gewoon gerookt worden in het vliegtuig. Nu kraait niemand meer om het rookverbod in het vliegtuig. Zo zal het ook met het rookverbod in de horeca gaan en straks met het verbod op het roken in het openbaar.
Er zijn nog steeds vliegtuigmaatschappijen waar gerookt mag worden en er wordt binnenkort weer een nieuwe gestart.quote:Op zondag 14 december 2008 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jaren geleden mocht er gewoon gerookt worden in het vliegtuig. Nu kraait niemand meer om het rookverbod in het vliegtuig. Zo zal het ook met het rookverbod in de horeca gaan en straks met het verbod op het roken in het openbaar.
De rokers worden niet geweerd...quote:Op zondag 14 december 2008 09:15 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Zelfde met mensen die allergie hebben met zonlicht! Een kroeg is altijd een keuze geweest
Moeten dan nu de rokers geweerd worden, om jouw probleem! kom op zeg! hoe arrogant....
oh..? wie/waar...quote:Op zondag 14 december 2008 09:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds vliegtuigmaatschappijen waar gerookt mag worden en er wordt binnenkort weer een nieuwe gestart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |