Haha, mijn kamer was/is ook altijd een teringzooi en de woonkamer en de keuken, badkamer sta ik ook heel vaak op te ruimen: WHYquote:Op donderdag 11 december 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
Volgens mijn moeder wilde ik vroeger schoonmaakster worden. Terwijl mijn eigen kamer altijd een teringbende was.
Maar ik stond wel het hele huis te poetsen
Eigenlijk is er niets veranderd. Al mijn clienten worden ultra skinny en ik ben nog steeds chubby
We hebben wel ernstig veel overeenkomsten.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, mijn kamer was/is ook altijd een teringzooi en de woonkamer en de keuken, badkamer sta ik ook heel vaak op te ruimen: WHY?!
Je gaat me toch niet vertellen dat ik later een dikke diëtist word![]()
Raar is datquote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou echt he! Maar ook fysiek klopt er geen reet van.
Ik zie er ook uit als een bitch, terwijl ik echt heel zacht van aard ben. Hell, als ik boos ben moet ik ook altijd eerst huilen![]()
Jij ziet er weer ontzettend lief, schattig en onschuldig uit, terwijl je een pitbull bent!
God heeft echt een bizar gevoel voor humor
Misschien moet ik dan mijn levensplan nu al wijzigenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
We hebben wel ernstig veel overeenkomsten.
En ik was op jouw leeftijd ook graatmager.
Ik waarschuw je alvast PF. You'll be a fatty
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef SHE het volgende:Jij ziet er weer ontzettend lief, schattig en onschuldig uit, terwijl je een pitbull bent!
Jij ookquote:God heeft echt een bizar gevoel voor humor
Weet ik niet. Ik heb toch geen arrogant hoofdquote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Ewelina het volgende:
Wat voor rare mensen zaten er op jouw school PF
Eh, een beetje wel. Toch. Maar volgens mij kan jij zo onzeker zijn dat je je geen houding weet te geven, wat arrogant líjkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb toch geen arrogant hoofd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ik denk het. Ik ben echt niet arrogantquote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh, een beetje wel. Toch. Maar volgens mij kan jij zo onzeker zijn dat je je geen houding weet te geven, wat arrogant líjkt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Eigen schuld danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
een andere studie gaat je niet helpen je motivatie en opstaanproblemen op te lossen, als ik dat zo leesquote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigen schuld? Ik zie geen 3e keer en ik heb net alle notulen nagelezen![]()
Nee blijkbaar heb ik geen motivatie om als nachtmens om 05:30 op te staan. Ik denk dat ik maar een andere studie moet zoeken.
Plus dat er minimaal 20 momenten zijn dat ik te laat kon komen/niet op kon komen dagen. En dan moet ik er minimaal 18 keer zijn anders is het doei.
Ik zeg ook niet dat ik geen schuld heb
maar het zijn wel bitches om te zeggen dat ik er drie keer niet was als ik er twee keer niet was.
Zou je het aandoen??quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wil ik weten of er iemand zo'n pakje heeft voor me
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat soort dingen hebben ze toch bij nepsekswinkels als Christine le Duc enzo??quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wil ik weten of er iemand zo'n pakje heeft voor me
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ja, volgende week een proud to be faudt feestquote:Op donderdag 11 december 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zou je het aandoen??
Groepjeswerk zuigt sowiesoquote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet met ze afspreken dat ze je mailen wat je moet doen, en dat jij dat dan op tijd inlevert en verder niet met ze afspreekt? Zo zou ik het gelijk al hebben geregeld denk ik, ik HAAT groepjeswerk.
Om je met je beide beentjes op de grond te zettenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En waarom die schuldvraag/schuld geving
Bij een andere studie hoef ik niet zo vroeg op te staan (nu twee uur reistijd heen anders 30 minuten en ja beide in Amsterdam.. En van wat ik hoor uit mijn omgeving is 8:30 wel een uitzondering.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar PF denk je niet dat het bij een andere studie net zo zou gaan?
Ook daar moet je zo vaak en vroeg aanwezig zijn.
Die staan prima waar ze staan moeten. Het enige bitcherige is dat ik er nu niet uit gezet hoor te worden omdat dit de tweede keer is dat ik afwezig ben.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om je met je beide beentjes op de grond te zetten
Heb je niet een oud rood rokje waar je zelf een bontrandje aan kan zetten ofzo? En dan een rood hemdje erop.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik weet waar ik ze kan krijgen, genoeg online winkels, maar heb geen zin om er mega veel geld aan uit te geven, lenen is genoeg, zeg maar
Nee! Zo zag 'ie er in de jaren '80 uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
That figures, toen leek hij op een meisje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik weet waar ik ze kan krijgen, genoeg online winkels, maar heb geen zin om er mega veel geld aan uit te geven, lenen is genoeg, zeg maar
Maar je had toch een kameraanbieding? En eh, Tink, om 5.30 opstaan is echt heel erg kut. Ik heb een tijd gehad dat ik om 6 uur 's ochtends de deur uitmoest voor het college van 9 uur. Dat zuigt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij een andere studie hoef ik niet zo vroeg op te staan (nu twee uur reistijd heen anders 30 minuten en ja beide in Amsterdam.. En van wat ik hoor uit mijn omgeving is 8:30 wel een uitzondering.
Blijkbaar heb ik voor deze studie vroeg opstaan er niet voor over omdat ik het nut niet inzie van de meeste lessen omdat ze gemaakt zijn voor zwakzinnigen. De hoorcolleges zijn tof maar helaas maar totaal 150 minuten per week.
9.00uur dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij een andere studie hoef ik niet zo vroeg op te staan (nu twee uur reistijd heen anders 30 minuten en ja beide in Amsterdam.. En van wat ik hoor uit mijn omgeving is 8:30 wel een uitzondering.
Blijkbaar heb ik voor deze studie vroeg opstaan er niet voor over omdat ik het nut niet inzie van de meeste lessen omdat ze gemaakt zijn voor zwakzinnigen. De hoorcolleges zijn tof maar helaas maar totaal 150 minuten per week.
Ik zei altijd; Let goed op; dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat je me ziet. Laat maar weten wanneer je wat moet hebben, dit is mijn emailadres adres/telefoonnummerquote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Groepjeswerk zuigt sowiesoIk heb zoiets ook een keer gehad, al was ik dan wel altijd aanwezig. Zaten ze te zeuren dat ik dingen niet ingeleverd had, nee gek he als ik niet weet dat ik dat moet inleveren en je dat ook niet bespreekt ofzo
![]()
Maar PF, ik zou wel naar die afspraak gaan. Redden wat er te redden valt.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 11 december 2008 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of je koopt een lap rood fluwel voor 3 euro per strekkende meter en inderdaad een wit randje boven en onder en tadaa!
Maar had je niet al eerder problemen met dit werkgroepje? Dat ze klaagden over je afwezigheid en je inzet? Volgens mij was de maat gewoon vol, terecht of onterecht. En als het echt onterecht is, kan je je altijd nog verweren bij de docent. Hup, naar school jij!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die staan prima waar ze staan moeten. Het enige bitcherige is dat ik er nu niet uit gezet hoor te worden omdat dit de tweede keer is dat ik afwezig ben.
ja dat waren idd de beste jaren van Jonquote:Op donderdag 11 december 2008 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee! Zo zag 'ie er in de jaren '80 uit.
Ik heb er expres '90-'95 bij gezet, omdat hij er toen zo uitzag:
[ afbeelding ]
(In de Keep The Faith-periode, '92-'93)
[ afbeelding ]
(Ten tijde van Always / These Days, '95)
Als je 2 uur moet reizen, dan is 8.30u zeer kut. Op de middelbare school had je doorgaans niet 2 uur nodig om op school te komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
9.00uur dan.
Ik vind klagen over 8.30uur echt verwend gedrag hoor. En op de middelbare school moest je toch ook om 8.30 aanwezig zijn?
Echt af en toe PF
Je begrijpt natuurlijk dat wij na dat feestje wel een foto van jou in zo'n pakje willen zien?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Deze bijvoorbeeld
of
Deze ook!
deze
Eh, ik sta iedere dag om die tijd op. Mijn man nog een half uurtje eerder. het is best te doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar je had toch een kameraanbieding? En eh, Tink, om 5.30 opstaan is echt heel erg kut. Ik heb een tijd gehad dat ik om 6 uur 's ochtends de deur uitmoest voor het college van 9 uur. Dat zuigt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar je had toch een kameraanbieding? En eh, Tink, om 5.30 opstaan is echt heel erg kut. Ik heb een tijd gehad dat ik om 6 uur 's ochtends de deur uitmoest voor het college van 9 uur. Dat zuigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat ga jij slapen? Als ik elke dag om die tijd op moet staan, dan moet ik serieus om 9 uur naar bed wil ik de volgende dag een beetje mens zijn. Ik heb gewoon veel slaap nodig.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh, ik sta iedere dag om die tijd op. Mijn man nog een half uurtje eerder. het is best te doen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]BalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Later is 'ie z'n vachtje gaan harsen. Als 'ie daar nou eens eerder mee begonnen was, was 'ie helemaal Mr Perfect geweest voor mijquote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja dat waren idd de beste jaren van Jon
en toen wassie erg lekker
(de clip van Always is ook errrrrg mooi en heb ik helemaal grijs gedraaid..)
Tussen half 10 en 11. Dat wisselt. En soms moet ik er nog uit 's nachts vanwege een huilend kind. Welkom in het land van de (werkende) moeder.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij slapen? Als ik elke dag om die tijd op moet staan, dan moet ik serieus om 9 uur naar bed wil ik de volgende dag een beetje mens zijn. Ik heb gewoon veel slaap nodig.
Overigens deed ik het wel, toen het moest.
,quote:Op donderdag 11 december 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je 2 uur moet reizen, dan is 8.30u zeer kut. Op de middelbare school had je doorgaans niet 2 uur nodig om op school te komen.
Het argument dat 8.30u een uitzonderlijke tijd is om op school te komen, is flauwekul.
ik ben nog niet overtuigd, wil vooral iets goedkoopsquote:Op donderdag 11 december 2008 13:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat wij na dat feestje wel een foto van jou in zo'n pakje willen zien?
Ja en die is dit blok sterk verbeterd waardoor ik complimenten kreeg. Maar goed ik heb helemaal geen zin om me hier over te verdedigen. Ik vind het alleen naar dat het onterecht is.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar had je niet al eerder problemen met dit werkgroepje? Dat ze klaagden over je afwezigheid en je inzet? Volgens mij was de maat gewoon vol, terecht of onterecht. En als het echt onterecht is, kan je je altijd nog verweren bij de docent. Hup, naar school jij!
Ik ben dan echt niet te genieten, serieus. Als ik een tijd te weinig slaap, dan krijg ik barstende koppijn en dan moet ik acuut gaan liggen. Enige wat helpt is slaap. Wennen is bij mij niet echt aan de orde, ik heb gewoon minimaal 8 uur slaap nodig per dag.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tussen half 10 en 11. Dat wisselt. En soms moet ik er nog uit 's nachts vanwege een huilend kind. Welkom in het land van de (werkende) moeder.
Het went overigens.
ik heb ook regelmatig bij hem weg gezwijmeld... erg smakelijkquote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Later is 'ie z'n vachtje gaan harsen. Als 'ie daar nou eens eerder mee begonnen was, was 'ie helemaal Mr Perfect geweest voor mij.
Ik wil best dat shirtje naar je opsturenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nog niet overtuigd, wil vooral iets goedkoops
dank jequote:Op donderdag 11 december 2008 13:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil best dat shirtje naar je opsturen
Jij komt uit Veenendaal!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren!! Wat moet jij daar doen?
Boem kan natuurlijk ook gewoon in onze fotoboeken kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:21 schreef Adelante het volgende:
veel te weinig mooie dame's voor boem in dit topic
[ afbeelding ]
Natalie Zea
dawast!
Ja, ik bedacht te laat dat het misschien wat cru kon zijn, maar ik doelde inderdaad op plaatjes van mooie vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Boem kan natuurlijk ook gewoon in onze fotoboeken kijken
Wat heb je behalve pasta nog aan groenten/vlees/vis?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE heb jij een suggestie voor een cheapass diner wat wel gezond is?
Wat ik nog in huis heb is alleen maar pasta.
Second that.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben dan echt niet te genieten, serieus. Als ik een tijd te weinig slaap, dan krijg ik barstende koppijn en dan moet ik acuut gaan liggen. Enige wat helpt is slaap. Wennen is bij mij niet echt aan de orde, ik heb gewoon minimaal 8 uur slaap nodig per dag.
Je kan natuurlijk ook als kerstboom... Groene kleding aan, kerstster in je haar en als sieraden gebruik je kerstballen en slingers. Lampjes wordt wat lastig.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank jemaar moet met kerstthema
want mn vrienden gaan als kerstman
Je kunt vast wel ergens lampjes kopen die op batterijen werken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook als kerstboom... Groene kleding aan, kerstster in je haar en als sieraden gebruik je kerstballen en slingers. Lampjes wordt wat lastig.
Ik kom er altijd langs en het ziet er zo triest uit!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In Almere Muziekwijk zit geen middelbare school
Jij ligt altijd dwars, dus je gaat gewoon mooi als kerstboomquote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:het idee was dat ik ook in een kerstmannen/-vrouwen pak ging
![]()
anders knip ik wel dat 2 euro pak van de Action aan gort.. al hebben wij geen action geloof ik
ik ga heul nie als kerstboomquote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ligt altijd dwars, dus je gaat gewoon mooi als kerstboom.
Ik ga nu ff opruimen en de koelkast schoonmaken.
Mwehehehe..dat wordt moeilijk kiezen dan..Dior babyschoentjes of uitslapenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
En ik weiger ook om vroeg mijn bed uit te komen. Het doet zeer en ik kan er niet tegen.
En ik word er lelijk van.
Een dag zoals vandaag dat ik de tent om 10u moet opengooien is echt hels. Ik stond om half 8 naast mijn bed
Horror!
Niksquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat heb je behalve pasta nog aan groenten/vlees/vis?
Ze wil als kerstvrouw. Moeten jullie niet met allemaal andere suggesties aan komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders ga je als wijze?
dan hoef ik me niet te verkledenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders ga je als wijze?
Leuk idee!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders ga je als wijze?
Hm, da's wel een punt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze wil als kerstvrouw. Moeten jullie niet met allemaal andere suggesties aan komen.
Hey MoBlo, anders ga je als het kindeke Jezus!.
heb je ei en spek? of ei en ham?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niks![]()
Het is triest gesteld met mijn voorraad. Alles is op.
Ik heb op de uni toch ook regelmatig in groepjes moeten werken. Wat een hel.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Phaidra het volgende:
PF, ik denk dat een universitaire studie beter bij je past (maar ik weet niet of je havo of vwo gedaan hebt?). Geen gezeik met werkgroepjes, lekker je eigen plan volgen. Aanwezigheid is bij een aantal (werk)colleges wel verplicht, maar je mag er dan wel 3 missen. Zolang je komt opdraven bij tentamens en werkstukken/essays redelijk op tijd inlevert, hoor je meestal niemand klagen. En het niveau is doorgaans wat hoger, want die docenten bij jouw hogeschool klinken niet echt slim.
euh.. ik zit nu ook in 3 projectgroepen in het eerste jaar hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Phaidra het volgende:
PF, ik denk dat een universitaire studie beter bij je past (maar ik weet niet of je havo of vwo gedaan hebt?). Geen gezeik met werkgroepjes, lekker je eigen plan volgen.
Koop dat Action-pak dan maarquote:Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan hoef ik me niet te verkleden
nee, we hebben afgesproken dat we in respectievelijk kerstman/-vrouw pakken gaan komen en ik houd me graag aan afspraken enzo
Over de scholen die meewerken aan het onderzoek mag ik geen mededelingen doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uh... Ja Haven heb je er 1
en het OVC oostvaarders college
hellen parkhurst, echnaton
dat was het
Ik zou dat wel trekken als ik de avond tevoren om 22.00 in mijn nest zou liggen. Maar ik kan me niet heugen ooit voor 00.00 naar bed te zijn geweestquote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwehehehe..dat wordt moeilijk kiezen dan..Dior babyschoentjes of uitslapen.
Ik vind vroeg opstaan heerlijk. Althans, het opstaan zélf vervloek ik tot op het bot, maar als ik eenmaal fris gedouched (en gecarmenset uiteraard) aan mijn bakkie macchiato zit vind ik het lekker, dat gevoel dat je wat aan je dag hebt tenminste.
Volgens mij ook niet, iig nooit gezien in Nijmegen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
anders knip ik wel dat 2 euro pak van de Action aan gort.. al hebben wij geen action geloof ik
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb op de uni toch ook regelmatig in groepjes moeten werken. Wat een hel.
Waarschijnlijk wel minder dan op HBO, da's waar.
Shakira is alles behalve duf. Ze had vast last van die vieze CVwarmte.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die eerste van PF is mooier. Deze kijkt een beetje duf uit haar ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
thnks voor t meeleven! en greys ook!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Phaidra het volgende:
Oh en kwak, ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar veel succes bij de bank!
Over het algemeen klopt dat wel, al is de studie van mijn vriend die ik net beschreef ook letteren.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
als PF rechten of een letterenstuidie gaat doen hefet ze ws. erg weinig groepswerk. by psychologie medium, bij de beta vakken veel verplichte aanweizgheid (labwerk, groepswerk, practica, veel wekrgroepen)... maar ja, PF weet niet wát ze wil doen.
even iets geks: een jaartje vrije hogeschool niet wat voor jou? beetje jezelf en je talenten enzo ontdekken?
Of university college? ook lekker breed!
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef MissBliss het volgende:
TVP!
Ik ben echt véél te laat, maar hier nog even wat plaatjes van Matthew BellamyEen griezel met een naar stemmetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jup. HBO is meestal veel schoolser, al moet ik zeggen dat de universiteit hier ook steeds schoolser wordtquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Nee, ok, daar heb je wel gelijk in. Maar over het algemeen denk ik dat een universitaire studie zelfstandiger van opzet is, zodat je MEESTAL alleen jezelf benadeelt als je je niet genoeg inzet. Kan overigens ook een goede les zijn.
Oh ja, jij hebt hier ook gewoond.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem ken ik wel, kwam er altijd langs fietsen naar huis.. vraag Slarioux wel of hij er een voor me meeneemt
Fijnquote:Op donderdag 11 december 2008 13:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnks voor t meeleven! en greys ook!!
het ging verbazingwekkend makkelijk. meteen wel duidelijk dat 5000 euro voor mij heel veel geld is en voor de bank dus niet
ik liep de bank in, hoefde nauwelijks iets uit te leggen alleen maar mn contract en salarisstrook laten zien, legitimeren, 20 minuten later stond ik 5000 euro rijker weer buiten.
rond kerst wordt de creditcard in 1 keer afgeschreven (staat vanaf nu ook op 100% aflossing) en dan kan ik ook meteen de familie helemaal terugbetalen. heerlijk.
nu nog even een spaarrekening openen...
Super! Je maakt niet alleen plannetjes maar voert ze ook gewoon uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnks voor t meeleven! en greys ook!!
het ging verbazingwekkend makkelijk. meteen wel duidelijk dat 5000 euro voor mij heel veel geld is en voor de bank dus niet
ik liep de bank in, hoefde nauwelijks iets uit te leggen alleen maar mn contract en salarisstrook laten zien, legitimeren, 20 minuten later stond ik 5000 euro rijker weer buiten.
rond kerst wordt de creditcard in 1 keer afgeschreven (staat vanaf nu ook op 100% aflossing) en dan kan ik ook meteen de familie helemaal terugbetalen. heerlijk.
nu nog even een spaarrekening openen...
Nee maar dat kan ik halenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef SHE het volgende:
[..]
heb je ei en spek? of ei en ham?
maak je carbonara
University College komt PF niet binnen, maar Vrije Hogeschool misschien welquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
als PF rechten of een letterenstuidie gaat doen hefet ze ws. erg weinig groepswerk. by psychologie medium, bij de beta vakken veel verplichte aanweizgheid (labwerk, groepswerk, practica, veel wekrgroepen)... maar ja, PF weet niet wát ze wil doen.
even iets geks: een jaartje vrije hogeschool niet wat voor jou? beetje jezelf en je talenten enzo ontdekken?
Wat heb jij gedaan dan? Archeologie?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, de opgraving die ik in het 1e jaar heb moeten doen, was ook in groepsverband. Maar dat was alleen maar leuk. Gezellig met z'n allen op locatie (in Tiel) in een container slapen, gezamenlijk eten, graven, zweten, meten, zeven, 's avonds wat kaarten en uitgeput weer op je luchtbed storten.
Mja, ik weet dat ik aardig uniek ben met mn adoratie voor hemquote:Op donderdag 11 december 2008 @ 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een griezel met een naar stemmetje.
Ik vind schools niet erg, maar dan moet het wel zinvol zijn en het uitmaken of ik er wel/niet ben.. Ik bedoel... ik moet iemands BMI berekenen en daar krijg ik dan 4 lessen les in. It makes me sad.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
spek halen en bakken met een uitje ( op laag vuur, ongeveer kwartiertje )quote:Op donderdag 11 december 2008 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee maar dat kan ik halen![]()
Ik wilde gewoon met het oog op de financiën iets goedkoop maar toch gezond.
Ik moet samenwerken met iemand die nu een oriëntatiejaar doet.. En heeft besloten te blijven. Echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
University College komt PF niet binnen, maar Vrije Hogeschool misschien wel![]()
UvA-HvA heeft ook zo'n traject, Oriëntatiejaar heet dat geloof ik, maar iemand die het deed vond het niks.
Heerlijke stem.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik weet dat ik aardig uniek ben met mn adoratie voor hem
Maar naar stemmetje?Pffft, heerlijk juist! En hij is ook geen griezel, hooguit een beetje gay
Dat is wel een idee voor vanavond!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef SHE het volgende:
[..]
spek halen en bakken met een uitje ( op laag vuur, ongeveer kwartiertje )
Dan pasta koken
Afgieten en meteen bij de spek flikkeren ( die nog op zacht vuur staat )
Omscheppen; 2 eitjes klutsen met zout en dan eimengsel erovergeen gieten en roeren.
( pan wel van vuur halen als je ei erbij gooit, anders stolt het te snel )
kost je hooguit een euro bij elkaar.
Tofquote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef SHE het volgende:
[..]
spek halen en bakken met een uitje ( op laag vuur, ongeveer kwartiertje )
Dan pasta koken
Afgieten en meteen bij de spek flikkeren ( die nog op zacht vuur staat )
Omscheppen; 2 eitjes klutsen met zout en dan eimengsel erovergeen gieten en roeren.
( pan wel van vuur halen als je ei erbij gooit, anders stolt het te snel )
kost je hooguit een euro bij elkaar.
Oudheidkunde (ben nog aan 't afstuderen), maar daar zitten ook een aantal archeologische vakken in. Zoals inleiding veldwerk waarbij je 2 weken in NL moet opgraven. Erg leuk (zeker als je wat vindt) maar fysiek zo zwaar dat ik het nooit als baan zou willen hebben (en het verdient zwaar weinig, zelfs voor iemand met een letterenstudie). Het wordt pas interessant als je een opgraving mag leiden.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan? Archeologie?
Aan de VU? Leuke keuzequote:Op donderdag 11 december 2008 13:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oudheidkunde (ben nog aan 't afstuderen), maar daar zitten ook een aantal archeologische vakken in. Zoals inleiding veldwerk waarbij je 2 weken in NL moet opgraven. Erg leuk (zeker als je wat vindt) maar fysiek zo zwaar dat ik het nooit als baan zou willen hebben (en het verdient zwaar weinig, zelfs voor iemand met een letterenstudie). Het wordt pas interessant als je een opgraving mag leiden.
Hij zingt te hoog en gaat dan als een gek vibreren.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik weet dat ik aardig uniek ben met mn adoratie voor hem
Maar naar stemmetje?Pffft, heerlijk juist! En hij is ook geen griezel, hooguit een beetje gay
Vwo maar gezakt helaasch (en daarvoor havo) na het vwo ben ik een beetje m'n spirit verloren of zo.. Want ik vond het altijd echt heel leuk! Dus ik dacht dat het er aan lag dat ik gezakt was maar nu vind ik het nog steeds niet tof.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Phaidra het volgende:
PF, ik denk dat een universitaire studie beter bij je past (maar ik weet niet of je havo of vwo gedaan hebt?). Geen gezeik met werkgroepjes, lekker je eigen plan volgen. Aanwezigheid is bij een aantal (werk)colleges wel verplicht, maar je mag er dan wel 3 missen. Zolang je komt opdraven bij tentamens en werkstukken/essays redelijk op tijd inlevert, hoor je meestal niemand klagen. En het niveau is doorgaans wat hoger, want die docenten bij jouw hogeschool klinken niet echt slim.
yepquote:Op donderdag 11 december 2008 13:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aan de VU? Leuke keuze
Mijn neef heeft Archeologie gestudeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |