Haha, mijn kamer was/is ook altijd een teringzooi en de woonkamer en de keuken, badkamer sta ik ook heel vaak op te ruimen: WHYquote:Op donderdag 11 december 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
Volgens mijn moeder wilde ik vroeger schoonmaakster worden. Terwijl mijn eigen kamer altijd een teringbende was.
Maar ik stond wel het hele huis te poetsen
Eigenlijk is er niets veranderd. Al mijn clienten worden ultra skinny en ik ben nog steeds chubby
We hebben wel ernstig veel overeenkomsten.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, mijn kamer was/is ook altijd een teringzooi en de woonkamer en de keuken, badkamer sta ik ook heel vaak op te ruimen: WHY?!
Je gaat me toch niet vertellen dat ik later een dikke diëtist word![]()
Raar is datquote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou echt he! Maar ook fysiek klopt er geen reet van.
Ik zie er ook uit als een bitch, terwijl ik echt heel zacht van aard ben. Hell, als ik boos ben moet ik ook altijd eerst huilen![]()
Jij ziet er weer ontzettend lief, schattig en onschuldig uit, terwijl je een pitbull bent!
God heeft echt een bizar gevoel voor humor
Misschien moet ik dan mijn levensplan nu al wijzigenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
We hebben wel ernstig veel overeenkomsten.
En ik was op jouw leeftijd ook graatmager.
Ik waarschuw je alvast PF. You'll be a fatty
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:37 schreef SHE het volgende:Jij ziet er weer ontzettend lief, schattig en onschuldig uit, terwijl je een pitbull bent!
Jij ookquote:God heeft echt een bizar gevoel voor humor
Weet ik niet. Ik heb toch geen arrogant hoofdquote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Ewelina het volgende:
Wat voor rare mensen zaten er op jouw school PF
Eh, een beetje wel. Toch. Maar volgens mij kan jij zo onzeker zijn dat je je geen houding weet te geven, wat arrogant líjkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb toch geen arrogant hoofd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ik denk het. Ik ben echt niet arrogantquote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh, een beetje wel. Toch. Maar volgens mij kan jij zo onzeker zijn dat je je geen houding weet te geven, wat arrogant líjkt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Eigen schuld danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
een andere studie gaat je niet helpen je motivatie en opstaanproblemen op te lossen, als ik dat zo leesquote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eigen schuld? Ik zie geen 3e keer en ik heb net alle notulen nagelezen![]()
Nee blijkbaar heb ik geen motivatie om als nachtmens om 05:30 op te staan. Ik denk dat ik maar een andere studie moet zoeken.
Plus dat er minimaal 20 momenten zijn dat ik te laat kon komen/niet op kon komen dagen. En dan moet ik er minimaal 18 keer zijn anders is het doei.
Ik zeg ook niet dat ik geen schuld heb
maar het zijn wel bitches om te zeggen dat ik er drie keer niet was als ik er twee keer niet was.
Zou je het aandoen??quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wil ik weten of er iemand zo'n pakje heeft voor me
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat soort dingen hebben ze toch bij nepsekswinkels als Christine le Duc enzo??quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wil ik weten of er iemand zo'n pakje heeft voor me
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ja, volgende week een proud to be faudt feestquote:Op donderdag 11 december 2008 13:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zou je het aandoen??
Groepjeswerk zuigt sowiesoquote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Kan je niet met ze afspreken dat ze je mailen wat je moet doen, en dat jij dat dan op tijd inlevert en verder niet met ze afspreekt? Zo zou ik het gelijk al hebben geregeld denk ik, ik HAAT groepjeswerk.
Om je met je beide beentjes op de grond te zettenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En waarom die schuldvraag/schuld geving
Bij een andere studie hoef ik niet zo vroeg op te staan (nu twee uur reistijd heen anders 30 minuten en ja beide in Amsterdam.. En van wat ik hoor uit mijn omgeving is 8:30 wel een uitzondering.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar PF denk je niet dat het bij een andere studie net zo zou gaan?
Ook daar moet je zo vaak en vroeg aanwezig zijn.
Die staan prima waar ze staan moeten. Het enige bitcherige is dat ik er nu niet uit gezet hoor te worden omdat dit de tweede keer is dat ik afwezig ben.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om je met je beide beentjes op de grond te zetten
Heb je niet een oud rood rokje waar je zelf een bontrandje aan kan zetten ofzo? En dan een rood hemdje erop.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik weet waar ik ze kan krijgen, genoeg online winkels, maar heb geen zin om er mega veel geld aan uit te geven, lenen is genoeg, zeg maar
Nee! Zo zag 'ie er in de jaren '80 uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
That figures, toen leek hij op een meisje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik weet waar ik ze kan krijgen, genoeg online winkels, maar heb geen zin om er mega veel geld aan uit te geven, lenen is genoeg, zeg maar
Maar je had toch een kameraanbieding? En eh, Tink, om 5.30 opstaan is echt heel erg kut. Ik heb een tijd gehad dat ik om 6 uur 's ochtends de deur uitmoest voor het college van 9 uur. Dat zuigt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij een andere studie hoef ik niet zo vroeg op te staan (nu twee uur reistijd heen anders 30 minuten en ja beide in Amsterdam.. En van wat ik hoor uit mijn omgeving is 8:30 wel een uitzondering.
Blijkbaar heb ik voor deze studie vroeg opstaan er niet voor over omdat ik het nut niet inzie van de meeste lessen omdat ze gemaakt zijn voor zwakzinnigen. De hoorcolleges zijn tof maar helaas maar totaal 150 minuten per week.
9.00uur dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij een andere studie hoef ik niet zo vroeg op te staan (nu twee uur reistijd heen anders 30 minuten en ja beide in Amsterdam.. En van wat ik hoor uit mijn omgeving is 8:30 wel een uitzondering.
Blijkbaar heb ik voor deze studie vroeg opstaan er niet voor over omdat ik het nut niet inzie van de meeste lessen omdat ze gemaakt zijn voor zwakzinnigen. De hoorcolleges zijn tof maar helaas maar totaal 150 minuten per week.
Ik zei altijd; Let goed op; dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat je me ziet. Laat maar weten wanneer je wat moet hebben, dit is mijn emailadres adres/telefoonnummerquote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Groepjeswerk zuigt sowiesoIk heb zoiets ook een keer gehad, al was ik dan wel altijd aanwezig. Zaten ze te zeuren dat ik dingen niet ingeleverd had, nee gek he als ik niet weet dat ik dat moet inleveren en je dat ook niet bespreekt ofzo
![]()
Maar PF, ik zou wel naar die afspraak gaan. Redden wat er te redden valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |