abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63932015
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan hoef ik me niet te verkleden

nee, we hebben afgesproken dat we in respectievelijk kerstman/-vrouw pakken gaan komen en ik houd me graag aan afspraken enzo
Koop dat Action-pak dan maar En geef er een vrouwelijke touch aan.

Je kunt natuurlijk nog steeds kerstballen in je oren hangen (wel kleintjes nemen)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 11 december 2008 @ 13:38:04 #252
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63932019
Ik werk bijna altijd in groepjes op school.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63932039
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uh... Ja Haven heb je er 1
en het OVC oostvaarders college
hellen parkhurst, echnaton
dat was het
Over de scholen die meewerken aan het onderzoek mag ik geen mededelingen doen.

Lijstje is niet heel fraai vandaag.

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: niets, want op pad en te chagrijnig om 's ochtends brood te smeren, amandelen in mijn tas te doen of onderweg eten te kopen
T: niets, want aan het overleggen
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: bakje magere yoghurt
T: 1 appel
T: bak magere yoghurt
D: Ik denk take away; ik moet nog even een magere optie zoeken in de hapgids.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:38:37 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63932041
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mwehehehe..dat wordt moeilijk kiezen dan..Dior babyschoentjes of uitslapen .

Ik vind vroeg opstaan heerlijk. Althans, het opstaan zélf vervloek ik tot op het bot, maar als ik eenmaal fris gedouched (en gecarmenset uiteraard) aan mijn bakkie macchiato zit vind ik het lekker, dat gevoel dat je wat aan je dag hebt tenminste.
Ik zou dat wel trekken als ik de avond tevoren om 22.00 in mijn nest zou liggen. Maar ik kan me niet heugen ooit voor 00.00 naar bed te zijn geweest
pi_63932051
Oh, en ik ga nu mijn brief aan de examencommissie uitprinten. Strakjes opsturen. Ik hoop dat mijn verzoek goedgekeurd word, anders loop ik een half jaar vertraging op omdat ze zo nodig het programma moesten veranderen, incl. ingangseisen van vakken
  donderdag 11 december 2008 @ 13:39:14 #256
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63932058
Ik moest altijd met oud en nieuw eerst nog even slapen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63932093
Ik heb in mijn hele opleiding welgeteld 1x iets met z'n tweeën moeten doen. Verder echt nooit. En natuurlijk moet je wel resultaat laten zien, maar aanwezigheid werd nooit echt als criterium genomen. Neemt niet weg dat ik 1 van de meest brave studenten was en eigenlijk alleen colleges heb gemist als ik ziek was.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63932122
maar dan moet je niet gerenarliseren

het ligt maar net aan de studie wat de werk- en leervormen zijn.

Dus praat d'r geen walhalla aan, terwijl het bij de studie van haar keuze wel net zo veel of zelfs meer kán zijn
Ja doei.
pi_63932168
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
anders knip ik wel dat 2 euro pak van de Action aan gort.. al hebben wij geen action geloof ik
Volgens mij ook niet, iig nooit gezien in Nijmegen.
In Arnhem zit 'ie vlak bij Station Velperpoort.
Of heb je geen OV-weekkaart?
pi_63932190
Phaidra: dan heb jij net de goede studie uitgekozen.
Mijn laatste bacheloropleiding heeft heel veel contacturen, ook veel werkcolleges en practica, en is dus nog best schools. Die van mijn vriendje heeft dan weer weinig contacturen maar daar zijn heel veel colleges verplicht en moeten ze elke week een samenvatting inleveren van de opgegeven stof. *mompelt iets over volwassen mensen en eigen verantwoordelijkheid...*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63932196
Arnhem ken ik wel, kwam er altijd langs fietsen naar huis.. vraag Slarioux wel of hij er een voor me meeneemt
Ja doei.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:44:53 #262
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63932200
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb op de uni toch ook regelmatig in groepjes moeten werken. Wat een hel.
Waarschijnlijk wel minder dan op HBO, da's waar.
Ik ook vaak genoeg groepswerk en nu een cursus waarbij je met zijn 4en een onderzoek moet uitvoeren en er een wetenschappelijk verslag over moet schrijven.

Verder heb ik werkgroepen en cursussen waarbij je iedere bijeenkomst aanwezig moet zijn. Als het een op zichzelf staande cursus is en je mist een bijeenkomst, mag je het jaar erop terugkomen om het opnieuw te proberen. Als het een deel is van een groter vak, krijg je geen toegang tot het tentamen als je niet alle bijeenkomsten bijgewoond hebt
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63932216
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die eerste van PF is mooier. Deze kijkt een beetje duf uit haar ogen.
Shakira is alles behalve duf. Ze had vast last van die vieze CVwarmte.
Fok!bejaarde
  donderdag 11 december 2008 @ 13:45:38 #264
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63932218
als PF rechten of een letterenstuidie gaat doen hefet ze ws. erg weinig groepswerk. by psychologie medium, bij de beta vakken veel verplichte aanweizgheid (labwerk, groepswerk, practica, veel wekrgroepen)... maar ja, PF weet niet wát ze wil doen.

even iets geks: een jaartje vrije hogeschool niet wat voor jou? beetje jezelf en je talenten enzo ontdekken?
Of university college? ook lekker breed!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63932219
Nee, ok, daar heb je wel gelijk in. Maar over het algemeen denk ik dat een universitaire studie zelfstandiger van opzet is, zodat je MEESTAL alleen jezelf benadeelt als je je niet genoeg inzet. Kan overigens ook een goede les zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63932253
TVP!

Ik ben echt véél te laat, maar hier nog even wat plaatjes van Matthew Bellamy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 11 december 2008 @ 13:47:10 #267
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63932258
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Phaidra het volgende:
Oh en kwak, ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar veel succes bij de bank!
thnks voor t meeleven! en greys ook!!

het ging verbazingwekkend makkelijk. meteen wel duidelijk dat 5000 euro voor mij heel veel geld is en voor de bank dus niet

ik liep de bank in, hoefde nauwelijks iets uit te leggen alleen maar mn contract en salarisstrook laten zien, legitimeren, 20 minuten later stond ik 5000 euro rijker weer buiten.

rond kerst wordt de creditcard in 1 keer afgeschreven (staat vanaf nu ook op 100% aflossing) en dan kan ik ook meteen de familie helemaal terugbetalen. heerlijk.

nu nog even een spaarrekening openen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63932272
Ik moet nu studenten begeleiden. Nou, dat is ook geen pretje, hoor! Ze kunnen NIETS alleen, vragen voortdurend uitstel en vereisen veel meer aandacht dan de uren waar ik voor betaald krijg.

Nee hoor, ik vind ze hartstikke leuk en ik doe erg mijn best om te voorkomen dat ze net zo'n traumatische scriptietijd krijgen als ik.
pi_63932281
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
als PF rechten of een letterenstuidie gaat doen hefet ze ws. erg weinig groepswerk. by psychologie medium, bij de beta vakken veel verplichte aanweizgheid (labwerk, groepswerk, practica, veel wekrgroepen)... maar ja, PF weet niet wát ze wil doen.

even iets geks: een jaartje vrije hogeschool niet wat voor jou? beetje jezelf en je talenten enzo ontdekken?
Of university college? ook lekker breed!
Over het algemeen klopt dat wel, al is de studie van mijn vriend die ik net beschreef ook letteren.

University College kan ik iedereen aanraden maar je moet natuurlijk wel nog toegelaten worden en het is echt niet bedoeld om een jaartje te doen, dan moet je het ook afmaken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63932286
Mijn universitaire rechtenstudie heeft veel praktische elementen, zoals het oefenen van spreek- en schrijfvaardigheden (UL staat daarom bekend) maar dat hoeft goddank halleluja niet in groepsverband.
Daar moet je bij mij op mijn 30ste echt niet meer mee aankomen, Ik werk al járen dus samenwerken hoef ik echt niet meer te leren.
pi_63932294
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef MissBliss het volgende:
TVP!

Ik ben echt véél te laat, maar hier nog even wat plaatjes van Matthew Bellamy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een griezel met een naar stemmetje.
pi_63932297
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Nee, ok, daar heb je wel gelijk in. Maar over het algemeen denk ik dat een universitaire studie zelfstandiger van opzet is, zodat je MEESTAL alleen jezelf benadeelt als je je niet genoeg inzet. Kan overigens ook een goede les zijn.
Jup. HBO is meestal veel schoolser, al moet ik zeggen dat de universiteit hier ook steeds schoolser wordt
pi_63932306
Fijn kwak! Wat een opluchting, he!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63932313
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem ken ik wel, kwam er altijd langs fietsen naar huis.. vraag Slarioux wel of hij er een voor me meeneemt
Oh ja, jij hebt hier ook gewoond.
In het Spijkerkwartier dan?
pi_63932318
Zal wel gewoon heel veel verschillen per opleiding. Ik heb meestal 1 vak per periode waar ik bij moet samenwerken en altijd aanwezig moet zijn, de rest mag je allemaal wel zelf weten.
En in dat jaartje HBO wat ik heb gedaan was dat wel anders, zat je de hele dag samen dingen te doen.

Ik vond beide eigenlijk wel leuk, maar ik heb dan ook groepjes-geluk, iedereen werkt altijd wel goed door en ik werk ook veel harder als ik niet alleen aan mezelf verantwoording hoef af te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')