Koop dat Action-pak dan maarquote:Op donderdag 11 december 2008 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan hoef ik me niet te verkleden
nee, we hebben afgesproken dat we in respectievelijk kerstman/-vrouw pakken gaan komen en ik houd me graag aan afspraken enzo
Over de scholen die meewerken aan het onderzoek mag ik geen mededelingen doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uh... Ja Haven heb je er 1
en het OVC oostvaarders college
hellen parkhurst, echnaton
dat was het
Ik zou dat wel trekken als ik de avond tevoren om 22.00 in mijn nest zou liggen. Maar ik kan me niet heugen ooit voor 00.00 naar bed te zijn geweestquote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwehehehe..dat wordt moeilijk kiezen dan..Dior babyschoentjes of uitslapen.
Ik vind vroeg opstaan heerlijk. Althans, het opstaan zélf vervloek ik tot op het bot, maar als ik eenmaal fris gedouched (en gecarmenset uiteraard) aan mijn bakkie macchiato zit vind ik het lekker, dat gevoel dat je wat aan je dag hebt tenminste.
Volgens mij ook niet, iig nooit gezien in Nijmegen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
anders knip ik wel dat 2 euro pak van de Action aan gort.. al hebben wij geen action geloof ik
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb op de uni toch ook regelmatig in groepjes moeten werken. Wat een hel.
Waarschijnlijk wel minder dan op HBO, da's waar.
Shakira is alles behalve duf. Ze had vast last van die vieze CVwarmte.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die eerste van PF is mooier. Deze kijkt een beetje duf uit haar ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
thnks voor t meeleven! en greys ook!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Phaidra het volgende:
Oh en kwak, ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar veel succes bij de bank!
Over het algemeen klopt dat wel, al is de studie van mijn vriend die ik net beschreef ook letteren.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
als PF rechten of een letterenstuidie gaat doen hefet ze ws. erg weinig groepswerk. by psychologie medium, bij de beta vakken veel verplichte aanweizgheid (labwerk, groepswerk, practica, veel wekrgroepen)... maar ja, PF weet niet wát ze wil doen.
even iets geks: een jaartje vrije hogeschool niet wat voor jou? beetje jezelf en je talenten enzo ontdekken?
Of university college? ook lekker breed!
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef MissBliss het volgende:
TVP!
Ik ben echt véél te laat, maar hier nog even wat plaatjes van Matthew BellamyEen griezel met een naar stemmetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jup. HBO is meestal veel schoolser, al moet ik zeggen dat de universiteit hier ook steeds schoolser wordtquote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Nee, ok, daar heb je wel gelijk in. Maar over het algemeen denk ik dat een universitaire studie zelfstandiger van opzet is, zodat je MEESTAL alleen jezelf benadeelt als je je niet genoeg inzet. Kan overigens ook een goede les zijn.
Oh ja, jij hebt hier ook gewoond.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Arnhem ken ik wel, kwam er altijd langs fietsen naar huis.. vraag Slarioux wel of hij er een voor me meeneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |