Zoiets, maar dan in minder sterke mate, heb ik inderdaad met mijn zus. Het is zelfs een kunst gebleken om zelf ongecompliceerd gelukkig te zijn zonder me schuldig te voelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:01 schreef ShadyLane het volgende:
Ja hoor, dat kan. Mijn grootste verdriet is om iemand die doodongelukkig was en om mijn machteloosheid daar iets aan te veranderen. Dat suggereert dat ik erg veel van 'r hield. Maar tegelijkertijd was haar overlijden mijn allergrootste opluchting, dat suggereert weer heel wat anders. Lijkt niet met elkaar te rijmen, maar dat doet het wel.
Wat spijtig dat je direct zo lelijk gaat sneren ipv op niveau te reageren als je je aangevallen voelt. Het was namelijk allerminst als aanval bedoeld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:50 schreef mane het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand en ervaring snapt bla bla bla
Zelfs een Marokkaanse?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan zou ik nog liever bij een massale familie zitten.
Daar heb je wel lekker eten. Maar dan weer geen drank. Lastig...quote:
Helemaal mee eens! Net lekker in de frisse decemberlucht een uurtje rondgelopen in het duin!quote:Op zondag 14 december 2008 10:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goeiemorgen! Lekker dagje! Lekker koud! Lekker zeg!
Jammer om te horen. Afgezien van die debiele titel hoorde ik eigenlijk alleen maar goeie verhalen over de cd van Paulusma. Ik was wel van plan om ze binnenkort eens live te gaan bekijken. (Zag een paar weken terug toevallig nog die andere Daryll-Ann'er Anne Soldaat nog bij een literair/muzikaal project. Wat een fantastische muzikant is dat toch!)quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef dwerg het volgende:
In het voorprogramma stond Paulusma, en dat was een stuk minder.
De zielige blik in de ogen verraadt dat het arme dier zich daar zelf ook van bewust is.quote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef Gellius het volgende:
Wat een akelig, gedegenereerd poesje, Frollo.
Ach, misschien kun jij het wel waarderen, maar het was niet echt op z'n plaats als voorprogramma van De Dijk. Ik denk dat je het ook wel snapt als ik zeg dat hier meer een band paste die nummers maakte met een kop en een staart, en dat ontbrak er een beetje aan bij Paulusma. Alsof je Ween voor The Eagles laat spelen, zoiets.quote:Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef broer het volgende:
Jammer om te horen. Afgezien van die debiele titel hoorde ik eigenlijk alleen maar goeie verhalen over de cd van Paulusma. Ik was wel van plan om ze binnenkort eens live te gaan bekijken. (Zag een paar weken terug toevallig nog die andere Daryll-Ann'er Anne Soldaat nog bij een literair/muzikaal project. Wat een fantastische muzikant is dat toch!)
Hij heet vast Quasimodo, wat gezien Frollo's username wel weer erg toepasselijk is.quote:Op maandag 15 december 2008 10:03 schreef Gellius het volgende:
Wat een akelig, gedegenereerd poesje, Frollo.
Ja, kan hem alleen niet vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 10:24 schreef Gellius het volgende:
Hadden we hier niet ooit een "poesjes voor mijnheer Reve"-topic? Of was dat een zeeverkennertjes-topic?
Wat voor reactie had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:45 schreef Marble het volgende:
Wat spijtig dat je direct zo lelijk gaat sneren ipv op niveau te reageren als je je aangevallen voelt. Het was namelijk allerminst als aanval bedoeld.
Die quasi-hippe namen zijn een plaag, inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 17:39 schreef Z het volgende:
... vandaar dat ik nooit in de Pijp uit eten ga.
Je vergeet 'Vandaag' en 'Tante Koosje'.quote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Frollo het volgende:
'Bij Zusje'
'Appels en peren'
'Tafels en stoelen'
Jawel meneer Pope, u heb gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik kon de humor van de reactie van Marble wel inzien, maar was ook niet verrast dat mane daar geïrriteerd op reageerde. Zo, nu braaf zijn.
In Leiden ging ik regelmatig naar M'n Broer. Dat gaf soms enige verwarring. 'Wat ga jij vanavond doen?" 'Ik ga naar M'n Broer'. "Je broer, waarom, is ie jarig?" etc. Heel flauw.quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, doe mij dan maar cafénamen als M'n Ex. Of slogans als "Gewoon eens lekker binnen komen vallen bij de Hallen" (haha) of "Even naar de Evenaar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |