quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe kun je je trouwens opgeven voor die Popquiz?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Iemand een zakdoekje voor Eric ? hij heeft het moeilijk..
[ afbeelding ]
Om ongeveer 10 voor half 10 doet Michiel altijd de oproep en legt dan uit hoe je je op moet geven.quote:
Als Michiel een aankondiging doet bellen naar de studio 0909 -1336quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe kun je je trouwens opgeven voor die Popquiz?
Bellen als Michiel daar het teken toe geeft.quote:
Ik voel een uitdaging voor Maricha en Michiel.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Arme Eric..hij moest huilen
mail naar michiel@3fm.nlquote:
Zoals volgens mij te doen gebruikelijk is Sharid er.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
Is Andrew nog ziek? Dan kan ik blijven luisteren
Jup! maar Sharid(?) is er wel dus ook gewoon een stelling.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
nou zo dusquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Michiel een aankondiging doet bellen naar de studio 0909 -1336![]()
Daarna moet je hebben dat de pen van Maricha goed valt.
op woensdag is toch altijd een meisje mevrouw voor de stelling?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
lekker heh, zette m 2 dagen geleej al hier neerquote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voor de liefhebbers (zoals ik):
doei Markquote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Doei M&M!
En de rest natuurlijk ook want de tv gaat weer ff aan
Oeh sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lekker heh, zette m 2 dagen geleej al hier neeral lid van de hyves?
![]()
Michiel en Maricha...fijne avond!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh..Michiel...succes op de wc straks
Ik zou nu naar huis zijn gegaan.. Geintje!. Veel plezier bij Krezipquote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Haaai vanuit Arnhem!
Hit Me TV is net afgelopen en zometeen komt hun naprogramma: Krezip!
dan zal ik de mail ook hier weer ff neerzetten die ik net van Sander kreegquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Oeh sorryWist niet dat je die al hier gezet had
Enne, nee ik heb geen hyves...
OHNEEEH mijn nederige excuses!!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Haaai vanuit Arnhem!
Ben bang van nietquote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komt de sintspecial van Sandstorm nog binnekort?
dus eigenlijk komen er nooit meer mixen van Sandstorm op joesoep?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
Heb nog 4 dagen, en heel veel werk
Ik zou weggaan na HMTVquote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Haaai vanuit Arnhem!
Over 3,5 week weerquote:Op woensdag 10 december 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
dus eigenlijk komen er nooit meer mixen van Sandstorm op joesoep?![]()
Fantastische plaat van die gasten. GEM is toch wel een van de betere ontdekkingen van dit jaar. Live zijn ze ook niet kud.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
Moet eerlijk toegeven: in het begon vond ik deze track van GEM niet echt tof, maar dat kwartje is inmiddels redelijk hard gevallen. Vanmorgen toen ik ging werken om 05.45 uur draaide Domien `m ook en dat was toch wel erg lekker wakker worden![]()
oke...quote:
quote:
GEM is helemaal niet van dit jaar! Good to know you is ook veelvuldig op 3FM te horen geweest.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische plaat van die gasten. GEM is toch wel een van de betere ontdekkingen van dit jaar. Live zijn ze ook niet kud.
Ja is goedquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej en als je in de popkwis zit...wel ff melden heh hierkunnen we duimen voor je of je iig nog een badeend wint
Daar ga ik eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
OHNEEEH mijn nederige excuses!!![]()
![]()
! Ik probeer dr juist zo goed op te letten..... Hoe kan ik t goed maken!!!
Heb het boek al uit.quote:verhaaltje uit Ekdom zn boek voor t slapen gaan?
Jaa klopt daar begon het meequote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
GEM is helemaal niet van dit jaar! Good to know you is ook veelvuldig op 3FM te horen geweest.
nou welterusten dan in elk geval Marcquote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ga ik eens goed over nadenken.
[..]
Heb het boek al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |