quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe kun je je trouwens opgeven voor die Popquiz?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Iemand een zakdoekje voor Eric ? hij heeft het moeilijk..
[ afbeelding ]
Om ongeveer 10 voor half 10 doet Michiel altijd de oproep en legt dan uit hoe je je op moet geven.quote:
Als Michiel een aankondiging doet bellen naar de studio 0909 -1336quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe kun je je trouwens opgeven voor die Popquiz?
Bellen als Michiel daar het teken toe geeft.quote:
Ik voel een uitdaging voor Maricha en Michiel.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Arme Eric..hij moest huilen
mail naar michiel@3fm.nlquote:
Zoals volgens mij te doen gebruikelijk is Sharid er.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
Is Andrew nog ziek? Dan kan ik blijven luisteren
Jup! maar Sharid(?) is er wel dus ook gewoon een stelling.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
nou zo dusquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Michiel een aankondiging doet bellen naar de studio 0909 -1336![]()
Daarna moet je hebben dat de pen van Maricha goed valt.
op woensdag is toch altijd een meisje mevrouw voor de stelling?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
lekker heh, zette m 2 dagen geleej al hier neerquote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voor de liefhebbers (zoals ik):
doei Markquote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Doei M&M!
En de rest natuurlijk ook want de tv gaat weer ff aan
Oeh sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lekker heh, zette m 2 dagen geleej al hier neeral lid van de hyves?
![]()
Michiel en Maricha...fijne avond!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh..Michiel...succes op de wc straks
Ik zou nu naar huis zijn gegaan.. Geintje!. Veel plezier bij Krezipquote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Haaai vanuit Arnhem!
Hit Me TV is net afgelopen en zometeen komt hun naprogramma: Krezip!
dan zal ik de mail ook hier weer ff neerzetten die ik net van Sander kreegquote:Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Oeh sorryWist niet dat je die al hier gezet had
Enne, nee ik heb geen hyves...
OHNEEEH mijn nederige excuses!!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Haaai vanuit Arnhem!
Ben bang van nietquote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komt de sintspecial van Sandstorm nog binnekort?
dus eigenlijk komen er nooit meer mixen van Sandstorm op joesoep?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
Heb nog 4 dagen, en heel veel werk
Ik zou weggaan na HMTVquote:Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Haaai vanuit Arnhem!
Over 3,5 week weerquote:Op woensdag 10 december 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
dus eigenlijk komen er nooit meer mixen van Sandstorm op joesoep?![]()
Fantastische plaat van die gasten. GEM is toch wel een van de betere ontdekkingen van dit jaar. Live zijn ze ook niet kud.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
Moet eerlijk toegeven: in het begon vond ik deze track van GEM niet echt tof, maar dat kwartje is inmiddels redelijk hard gevallen. Vanmorgen toen ik ging werken om 05.45 uur draaide Domien `m ook en dat was toch wel erg lekker wakker worden![]()
oke...quote:
quote:
GEM is helemaal niet van dit jaar! Good to know you is ook veelvuldig op 3FM te horen geweest.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische plaat van die gasten. GEM is toch wel een van de betere ontdekkingen van dit jaar. Live zijn ze ook niet kud.
Ja is goedquote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej en als je in de popkwis zit...wel ff melden heh hierkunnen we duimen voor je of je iig nog een badeend wint
Daar ga ik eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
OHNEEEH mijn nederige excuses!!![]()
![]()
! Ik probeer dr juist zo goed op te letten..... Hoe kan ik t goed maken!!!
Heb het boek al uit.quote:verhaaltje uit Ekdom zn boek voor t slapen gaan?
Jaa klopt daar begon het meequote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
GEM is helemaal niet van dit jaar! Good to know you is ook veelvuldig op 3FM te horen geweest.
nou welterusten dan in elk geval Marcquote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ga ik eens goed over nadenken.
[..]
Heb het boek al uit.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou welterusten dan in elk geval Marc![]()
doei Markquote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef Mark336 het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenacht Dames en Heren
Ik kan die toonhoogte van Gaston toch niet halen
Ik ga een bed zoeken
T9-toetsenbordquote:Op woensdag 10 december 2008 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doei Mark![]()
waarom heet je eigenlijk 336
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben nu al zooo gewent aan Eric die het eerste uur requestjes draait
Op je telefoonquote:Op woensdag 10 december 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...kheb geen idee wat n T-9 toetsebord is maar t zal wel
Oepsquote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_toneel__.html?p=1,2
wat betekend eigenlijk "rain on your parade"![]()
![]()
Geloof dat Corton net je vraag heeft beantwoordquote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_toneel__.html?p=1,2
![]()
ik hoorde het niet goed omdat ik net thee inschonkquote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Corton net je vraag heeft beantwoord
Lekker !quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoorde het niet goed omdat ik net thee inschonk
oh ik snap tquote:Op woensdag 10 december 2008 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker !. Had te maken met het verpesten van een feestje, ofzo iets.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik snap t![]()
Wil je ook thee?
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.. Koekje erbij?
Nee dit is een grap van de drummer van Voicst... de piktales/pigtales/pigtailsquote:
Heerlijk, dank je wel !quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
asje![]()
en dat koekje laat maar, dan gaat mn maag weer aan de slag en daar kan ik niet van slapen
Dit wel jaquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wát een kutmuziek.
epic failquote:Op woensdag 10 december 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)_toneel__.html?p=1,2
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Die zanger van Kings of Leon lijkt eigenlijk best veel op Roger van Intwine qua stem
toch denk ik dat ik deze muzikaal gezien beter vindquote:Op woensdag 10 december 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
oi! nieuwe KOL![]()
toch is sex on fire "leuker" ... je kon er leuke woordzinnen mee maken en leuke sex met heet vuur smiles voor gebruiken
jah hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef Dandelion het volgende:
Aloha! Aan de thee hier? Mag ik er gewoon met een pilsener bij komen?
Tuurlijk ! heb er al eentje achter de kiezenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef Dandelion het volgende:
Uiteraard! bier is altijd goedquote:Op woensdag 10 december 2008 22:47 schreef Dandelion het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uiteraard! bier is altijd goed![]()
![]()
![]()
Zeg mensen, ik ben er vandoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om 0500uur loopt de wekker af![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk ! heb er al eentje achter de kiezen
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Timo !![]()
05.00 gaat de wekker al? damn !
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Feke Blood - Mars. Here we go !
quote:
Opzich wel lekker dat je zo vroeg vrij bent maar ja, de rest van de dag waarschijnlijk wel gaar. Ik haat vroeg opstaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]ja zeg dat wel. daar wordt je niet vrolijk van
![]()
![]()
maar ben wel om half 3 klaar, om vervolgens (na `t douchen) op de bank in slaap te vallen
ga eens naar bed jijquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Je hebt bier en je hebt Grolsch. bier is tenminste te zuipen
Proostquote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh eh![]()
* muisje-eliza heft beker op
proost mannen
misschien kun je inderdaad beter gaan slapenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Je hebt bier en je hebt Grolsch. bier is tenminste te zuipen
ieuw dat ziet er best ranzig uit zo groot op je beeldschermquote:
ok ben al wegquote:
heb je geen warme duster bij die hello kitty pyjama?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
BRRR!!! krijg het er koud van als ik er naar kijk
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ieuw dat ziet er best ranzig uit zo groot op je beeldscherm
ik heb me Hello Kitty piama aanquote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef Dandelion het volgende:
[..]
heb je geen warme duster bij die hello kitty pyjama?
maar kom op hey: dat is toch geen bier?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
misschien kun je inderdaad beter gaan slapen
whehe vast!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb me Hello Kitty piama aan![]()
en ik ga straks liggen onder mn Hello Kitty dekbed.... *wat mn man ook heel mooi vind*
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef Dandelion het volgende:
[..]
whehe vast!
effe van onder m'n steen he... wat is hello kitty?
Ik zei ook dat ik een pils ging drinken. Pils is een soort bier. Zoals een Roos een soort bloem is.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar kom op hey: dat is toch geen bier?![]()
pak dan een
[ afbeelding ]
of een
[ afbeelding ]
of een
[ afbeelding ]
dat is pas bier![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef Timo20 het volgende:
ben er nu echt van tussen![]()
![]()
drink ze en tot morgen
In één woord: Briljantquote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jammer niet de versie met Pete Philly.
is dat dit?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef TheVulture het volgende:
De Staat... leuk bandje.... gezien in het voorprogramma van Voicst
quote:
quote:
Wat mij betreft volgend jaar op Pinkpop... heerlijke niks-aan-de-hand-spring-muziekquote:
Hele dikke kans op inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft volgend jaar op Pinkpop... heerlijke niks-aan-de-hand-spring-muziek
Dat zou erg tof zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft volgend jaar op Pinkpop... heerlijke niks-aan-de-hand-spring-muziek
Ik heb voor Hit me TV, Snow Patrol en 3 Doors Down gekozenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze geGoldenthingied.Zo gestemd op de Pinkpop site zegmaar.
Ik Arcade Fire, Patrick Watson en Calvin Harris.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb voor Hit me TV, Snow Patrol en 3 Doors Down gekozen
Arcade Fire zou erg fijn zijn ook.... Patrick Watson is dan vorig jaar al geweest en heb ik niet veel meequote:Op woensdag 10 december 2008 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik Arcade Fire, Patrick Watson en Calvin Harris.
krijg hier net zo'n jeuk van als dat 9-11 nummer van live.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Met Razorlight heb ik hetzelfde als met the Kooks: de stem van de zanger vind ik wel zo godvergeten irritant!
The Kooks staan er dit jaar ook weer, dat vind ik dan weer weinig soeps. Patrick Watson vind ik echt briljantquote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arcade Fire zou erg fijn zijn ook.... Patrick Watson is dan vorig jaar al geweest en heb ik niet veel mee
Sowieso, Livequote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
krijg hier net zo'n jeuk van als dat 9-11 nummer van live.
succes!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Noortje. het volgende:
Kort maar krachtig (), ik ga slapen.
Luxor een beetje mooi geworden?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk donderdag!
* Sirolf zit in de laatste trein naar Utrecht.
Krezip was heel erg GAAF!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk donderdag!
Ik ben er nooit eerder geweest, maar ik vond het best mooi, met allemaal kleine lichtjes in het plafond en strakke witte gangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Luxor een beetje mooi geworden?
garderobes zijn altijd kut. ik laat m'n jas 't liefst thuis (of kluisje station).quote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er nooit eerder geweest, maar ik vond het best mooi, met allemaal kleine lichtjes in het plafond en strakke witte gangen.
Beetje onhandig alleen dat de garderobe in de kelder zit. Dat was dus flink dringen!
Live is natuurlijk leuker,omdat je dan met een zaal vol mensen kan meeblèren.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ze leken me op de een of andere manier altijd al beter live dan op plaat. Was Hit Me TV nog wat?
tjongejonge 't is wel gmta vanavond he...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, wat de neuk is dit?! Die stem
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tjongejonge 't is wel gmta vanavond he...
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk donderdag!
het had ook een heel hoog "kijk mij eens spinvis immiteren-gehalte".quote:Op donderdag 11 december 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Dat mens kan gewoon niet zingen.
Anne is imnsho met afstand de leukste.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen sirolf de trein in sprong ben ik nog even snel terug naar het luzor gehobbelt, waar ik mijn krezip best of CD heb laten signeren. Verder nog even gesandwiched tussen de dames op de foto geweest
En ik moet zeggen... anne mag er best wezen
En bedankt! Ik zat al te denken naar hoe ik het wilde omschrijven, maar dit komt behoorlijk in de richtingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
het had ook een heel hoog "kijk mij eens spinvis immiteren-gehalte".
En dan vooral ondermaats immiteren.
Luxor is heeeel erg goed teruggekomen vind ik:)quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Luxor een beetje mooi geworden?
Graag gedaan, mocht je nog eens wat nodig hebben hoor ik het wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt! Ik zat al te denken naar hoe ik het wilde omschrijven, maar dit komt behoorlijk in de richting
Weer een GMTA-tje. Kolere, wat erg.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Graag gedaan, mocht je nog eens wat nodig hebben hoor ik het wel.
Corton, hoe kun je dit doen? Dit is echt hit him when he's down. Een remix van Sweet child o' mine...
ja dus. Joe Jackson. Waarom haal ik die twee altijd door elkaar?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef Dandelion het volgende:
ben ik heel dom als ik vraag of dit Billy Joel is?
Ehm... ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef Dandelion het volgende:
ben ik heel dom als ik vraag of dit Billy Joel is?
Volgens mij stonden we dan pal achter of naast je...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef Brennel het volgende:
Krezip was geweldig![]()
Ik stond helemaal vooraan, pal voor Anne. En ik lees al dat ik langer had moeten blijven... ach ja. Ik heb ze al meerdere keren ontmoet.
Webhawkjuh en Sirolf, waar stonden jullie?
Hoe zagen jullie eruit dan? Ik had rood, wild haar, een bril, zilveren horloge om en na het eerste liedje heb ik m'n vest uit gedaan en stond ik in een blauw spaghettibandshirtje (zo gedetailleerd genoeg?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij stonden we dan pal achter of naast je...
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]Iron Maiden[ afbeelding ]
goeeeeeeeeeeeeeed....quote:
Ja hallo, Maiden roeleert gewoon!quote:
Dan stond ik de hele tijd pal, maar dan ook echt PAL achter je!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoe zagen jullie eruit dan? Ik had rood, wild haar, een bril, zilveren horloge om en na het eerste liedje heb ik m'n vest uit gedaan en stond ik in een blauw spaghettibandshirtje (zo gedetailleerd genoeg?)
Hit me TV was ook erg leuk trouwens![]()
Eensch.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, Maiden roeleert gewoon!
quote:Op donderdag 11 december 2008 01:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Eensch.
En dat lijkt mij een prima conclusie om eens richting het bed te gaan. Effe lekker wandelen met de hond en dan oogjes toe en snaveltje dicht. Of andersom. Nou ja. In ieder geval, derhalve, en ergo conclusio: weltrusten!
Klopt! Jammer dat we elkaar niet konden herkennen oid. Was misschien wel leuk geweest.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef Brennel het volgende:
Ohh! De één met een grijze en de ander met een donkergrijze/zwarte trui aan?
Ik hoorde jullie dan ook een keer 'vroegâh' zeggen en wilde al vragen of jullie ook 3FM luisterden. En ik ben één keer op één van jullie voeten gaan staan geloof ik![]()
Da's wel heel toevallig, en aangenaam kennis gemaakt te hebben
Ah, was jij datquote:Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef Brennel het volgende:
Mja, ik had gewoon moeten vragen of jullie naar 3FM luisterden... achja.
Ik ga lekker nagenieten in m'n bedje, slaap lekker![]()
*Uchem*quote:Op donderdag 11 december 2008 01:03 schreef Brennel het volgende:
k hoorde jullie dan ook een keer 'vroegâh' zeggen
je kan ook fok abbotje nemenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:31 schreef D.Rose het volgende:
Zo, ff de text-only lay-out gekozen.
Die banners bezorgen me hoofdpijn
Ik ben gekke Henkie nietquote:Op donderdag 11 december 2008 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan ook fok abbotje nemen
Ben bang dat echt niet zo veel isquote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben gekke Henkie niet
Danny verdient al genoeg
Hij leeft er anders al een paar jaar vanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat echt niet zo veel is
Neuh, morgen komt ie weerquote:Op donderdag 11 december 2008 08:39 schreef cosmick het volgende:
Nou, dat was Band Aid weer voor dit jaar.
denk dat jij verkeerd bent ingelichtquote:Op donderdag 11 december 2008 08:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij leeft er anders al een paar jaar van
Volgens mij zijn dat zijn eigen woordenquote:Op donderdag 11 december 2008 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat jij verkeerd bent ingelicht
Heel erg vette plaat inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik die nieuwe Franz Ferdinand het grappigste plaatje van dit jaar vind. Erg leuke wendingen in dat nummer. Echt te gek.
Vooralsnog heeft ie nog een parttime baan van 32 uur.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn eigen woorden
Eej Cos!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeey schurk!
Ja man, gisteren veertig keer in de repeat gehad. Superplaat!
Klopt ja. Maar ik heb 'm afgewisseld met de nieuwe single van A Camp (oftewel Nina Persson solo)quote:Op donderdag 11 december 2008 09:06 schreef -Hans- het volgende:
Pas nou op dat je de plaat niet kapot draait.. Maar vette plaat inderdaad van Franz. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen.
heeft ze een nieuwe single?! die heb ik volgens mij nog niet gehoordquote:Op donderdag 11 december 2008 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar ik heb 'm afgewisseld met de nieuwe single van A Camp (oftewel Nina Persson solo).
.
Yup; zie www.cardifans.com voor video.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
heeft ze een nieuwe single?! die heb ik volgens mij nog niet gehoord
Over pijn doen gesproken; dit gezemel is echt slecht!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, hoop niet dat het pijn deed
DIT? Die muts kan toch helemaal niet zingen?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh.... vind dit best wel prettig om naar te luisteren
Hou het nog een half uur vol , danquote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over pijn doen gesproken; dit gezemel is echt slecht!
Over Arbeidsvitaminen gesproken; "wij" zijn a.s. dinsdag BEDRIJF VAN DE DAGquote:Op donderdag 11 december 2008 09:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hou het nog een half uur vol , danArbeidsvitaminen
Taart eten op het werk dusquote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over Arbeidsvitaminen gesproken; "wij" zijn a.s. dinsdag BEDRIJF VAN DE DAG!
Aanvraag in mei dit jaar ingediend trouwens.
Stoer, wat is jullie lijstje geworden, is het representatiefquote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, zoalng ze niet zingt tijdens de daad is het best te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup; zie www.cardifans.com voor video.
Opzich niet zo'n spectaculair nummer.. maar och, Nina blijft cute.
Moeilijk, lijstje met veel man samenstellen. Sommigen hadden er ook "slippery people" en Cold Play in staan, maar die heb ik natuurlijk niet meegezonden [quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stoer, wat is jullie lijstje geworden, is het representatief
Heb je je collega's netjes opgevoed?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope:quote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was die taart niet allang afgeschaft?
Erg mooi lijstjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moeilijk, lijstje met veel man samenstellen. Sommigen hadden er ook "slippery people" en Cold Play in staan, maar die heb ik natuurlijk niet meegezonden [].
Bruce Springsteen – radio nowhere
Bruce Springsteen – tenth avenue freeze out
John Fogerty – a hundred and ten in the shade
The Beatles – tomorrow never knows/Helter Skelte
Queens Of The Stone Age – little sister
Boston – don’t look back
Berlin – sex
The Killers – when you were young
Skylark – wild flower
Joy Division – in control
Ze gaan er trouwens maar 2 van draaien. Dus sowieso een Springsteentje dinsdag gok ik.
Tof !quote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
Thanks, ga ik even checken.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
Yup; zie www.cardifans.com voor video.
Opzich niet zo'n spectaculair nummer.. maar och, Nina blijft cute.
coolquote:Op donderdag 11 december 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope:
Tenslotte zou ik graag jullie (bezoek)adres krijgen, zodat we jullie kunnen voorzien van een heerlijke slagroomtaart en een certificaat!
Foto's volgen wel.
krijg je als het een vast onderdeel is en er weinig spontaans meer aan isquote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeezus, wat is die Paul de Leeuw irritant!! Bleuhhhhhhhhhhh *kots*
Wel leuk, met kerstballen gooien.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
En zelfs hier kerstbellen doorheen gooien?
Ze draaien er maar 2quote:Op donderdag 11 december 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
Ze gaan er trouwens maar 2 van draaien. Dus sowieso een Springsteentje dinsdag gok ik.
Idd.. maar nu kunnen ze de meest commercieel verantwoorde plaatjes eruit kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze draaien er maar 2
Kon je dan niet beter een top 2 insturen?
Daarom luister ik tijdens de SR waarschijnlijk meer naar radio2 dan 3FM.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd.. maar nu kunnen ze de meest commercieel verantwoorde plaatjes eruit kiezen.
Een keertje Slayer tussen 10 en 12 had me ook wel cool geleken. Of een echte oldschool hiphopplaat.
Is hij weer op 3FM te horen? Vreselijk ! Denk ook met zeer weinig plezier terug aan de tijd dat hij op maandagochtend een programma had.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjeezus, wat is die Paul de Leeuw irritant!! Bleuhhhhhhhhhhh *kots*
lekker rustig zonder jouw postsquote:Op donderdag 11 december 2008 09:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom luister ik tijdens de SR waarschijnlijk meer naar radio2 dan 3FM.
SR is een goed idee, maar 99 van de 100 platen passen gewoon netjes in het normale draaiboek.
De marathon laatst heb ik dan ook niet langer dan een paar minuten volgehouden.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is hij weer op 3FM te horen? Vreselijk ! Denk ook met zeer weinig plezier terug aan de tijd dat hij op maandagochtend een programma had.
de marathon was zeer goed te pruimen, paul op tv vind ik ook heel anders dan paul op de radioquote:Op donderdag 11 december 2008 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
De marathon laatst heb ik dan ook niet langer dan een paar minuten volgehouden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lekker rustig zonder jouw posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |