quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Om baas te worden moet je aan een bepaald rolpatroon voldoen
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het omgekeerde van metro sexueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.Viespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.Joah. 1x per week douchen, borsthaar, voetbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me dan afvraag he.
Heeft een ortem sexuele vrouw nou een metro sexuele man, of juist niet?
Dit meen je niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat je denkt dat ik 1x per week douche.
Wat ook zo is.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Serieus, ik word echt niet goed van mensen die niet de fucking moeite doen om een thema in elkaar te flansen.![]()
Je vergeet de twee tofste nummers!quote:
KOESTquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef MiVer het volgende:
het typen
naar hun, maar toch ook de hier
zo het komt
van de punt, maar met een druk
de toets, als jullie
connectie gemaakt, karakters verschijnen
vandaar: hun aan jullie weer terug!
Dat maakt deze SC tot wat hij is.quote:
Die zijn ook vet idd. Maar wel heel anders. Love always remains van hun is ook supergoed. Ik vind eigenlijk alles goed van zequote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je vergeet de twee tofste nummers!
het geluidquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef MiVer het volgende:
het typen
naar hun, maar toch ook de hier
zo het komt
van de punt, maar met een druk
de toets, als jullie
connectie gemaakt, karakters verschijnen
vandaar: hun aan jullie weer terug!
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kort want ik ben een erm.. *zoekt* ortemsexueel, nietwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |