quote:
Ik ben het volmondig met je eens. Vreselijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb stiekem ook wel een hekel aan medestudenten die de kamer, eten, studie, verzekering en andere reutemeteut van paps en mams krijgen. Kweek wat verantwoordelijkheidsgevoel!, denk ik dan. En dan zich helemaal suf kopen aan kleren en elke avond uitgaan en het dan nog voor elkaar krijgen aan het eind van de maand blut te zijn en er over te klagen![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net deze test gedaan http://www.opvoedingscanon.nl/testuwkennis.php en ik had 43 puntenHoogste score door een deelnemer is 48.
Was even puzzelen, maar uiteindelijk kreeg ik de onderdelen op hun plekquote:Op woensdag 10 december 2008 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie hadden nog een been van mij te goed..
schrik nietEcht te dun voor mijn gewicht
Wat naar voren rijkt, dat is mijn arm
[ afbeelding ]
Ik heb ook 2 littekens op mijn buik, waar ze (met veel moeite!) vet hebben weggehaald om in de gaten in mijn hoofd te stoppenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm... Je ziet het niet zo goed in dit lichtEn eigenlijk wil ik heel graag grote borsten, woehoee!
Maarrr littekens zijn best lelijk
Halp! Ik kan die Youtube filmpjes er natuurlijk niet plaatsen, want dat zijn dan ook weer gevaren voor degenen die dwars door spoilertags heen kunnen loeren natuurlijkquote:
Ja precies, ik heb 1 lullig littekentje.. Jij hebt er vast veel meer. Ik kan me er ook niet druk om maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 littekens op mijn buik, waar ze (met veel moeite!) vet hebben weggehaald om in de gaten in mijn hoofd te stoppenhet ziet eruit alsof ik aan 2 kanten een appendectomie heb gehad (wat helemaal niet kan).
Zet gewoon in de OP dat er spoiler alert is voor Grey's fans!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Halp! Ik kan die Youtube filmpjes er natuurlijk niet plaatsen, want dat zijn dan ook weer gevaren voor degenen die dwars door spoilertags heen kunnen loeren natuurlijk
En verder zijn er maar weinig foto's van McArmy
Jouw navel zit gewoon heel hoog.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor de navel is er nog!
Mijn neusquote:Op woensdag 10 december 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:Muis, wat ziet dat er eng uit zo'n masker! En waar adem je in hemelsnaam door!
Jouw litteken is way cool.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor de navel is er nog!
Maar weet je, ik was eigenlijk helemaal vergeten dat ik een litteken had + operaties. Totdat ik opeens dacht.. OJAAA dr zit iets van 12 centimeter op m'n buik!
Alleen zie je bijna geen oneffenheden door deze camera
Ik heb hem een beetje naar beneden gedaan en ik heb maar een kort bovenlichaamquote:Op woensdag 10 december 2008 21:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jouw navel zit gewoon heel hoog.Of draag je zo'n hele lage broek?
Die taille komt *denk ik* doordat ik bij m'n heupbotjes/kenstreepjes en daar boven wat dikker ben dan de rest. Want het loopt niet door tot aan m'n heupen. En ik heb een kort/breed bovenlichaam en een lage broekquote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pf heeft tailleEn een hoge navel of een lage broek?
En ik heb alleen maar uitrek-streepjes op mn buik, een stuk of 3Vriendje aan het begin van onze relatie: "Ooh zijn dat littekentjes? Hoe kom je daaraan?
" Op zo'n toon van 'is er iets ergs gebeurd?' Ik: "Nee ik ben gewoon dik
" Hij: "Oh".
*slikt kots weer in*quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Adoreer HIER McArmy met Muis en Greys!
LET OP: alléén voor adoreerders!
Dus niet voor kotsers!
Je lijkt mij wel in groep 8 toen ik een jongen een zoen op zjin wang moest geven na een potje 1234567. Oh boy, wat heb ik daar een drama van gemaakt.quote:
Preach sistah!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel in groep 8 toen ik een jongen een zoen op zjin wang moest geven na een potje 1234567. Oh boy, wat heb ik daar een drama van gemaakt.
Die man is toch helemaal niet lelijk.
Ik ga voor de lieve hakjes. Zo vaak heb ik geen mooie jurk aan, dus dan ga ik ook all the way. Ik heb nu deze:quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef Esse_est het volgende:
Wat voor schoenen doe je eronder Phaidra? Stevige laarzen of juist lieve hakjes?
Nee toch? Al draag ik er meestal een langer shirt over, dat staat mooierquote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Esse_est het volgende:
PF heb jij dan ook een 'te kleine' kont in verhouding?
Ik vind hem ronduit onaantrekkelijk ('mooi' / 'lelijk' heeft imo niets te maken met 'aantrekkelijk' / 'onaantrekkelijk'). Maar als ik moet kiezen tussen hem zoenen en kots inslikken, kies ik wel voor dat eerste hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel in groep 8 toen ik een jongen een zoen op zjin wang moest geven na een potje 1234567. Oh boy, wat heb ik daar een drama van gemaakt.
Die man is toch helemaal niet lelijk.
Neequote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:
@kaasplankje:
Heb jij die avatar eigenlijk zelf getekend?
Mm-mm-mmmmm....quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee toch? Al draag ik er meestal een langer shirt over, dat staat mooier
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Woah, jij moet echt een erotische fotoshoot doenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
gaat straks wel weer weg denk ik hoor..
Ja net als bij Fokke & Sukkequote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat een grappige site.
Ik vind je avatar grappig. Het lijkt alsof 'ie een piemeltje heeft.
Hoe heb je het dan uiteindelijk toebedeeld wie wie kreeg?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anoniem is wel het tofst! Ik ben de enige die ze allemaal weet dat is wel jammerMaar niet iedereen had alles al klaar dus lootjestrekken.nl ging sowieso niet echt..
Misschien morgen, maar het is hier 15 graden, omdat ik pas net thuis ben, dus ik ga niet meer uit de kleren!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan uiteindelijk toebedeeld wie wie kreeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
PF![]()
Heer G heeft het 'Adoreer hier McArmy' topic gevonden![]()
![]()
![]()
Hij vindt het een heaumeau
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:53 schreef Esse_est het volgende:
vrouwen in smokings zijn zo geyl...
dat is nu te laat. en verder hebben alle mensen die een lootje gekregen hebben dat al gemeld, denk ik!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
5!
Hihi, nee misschien leuker als ik dat geheim hou??
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik viel vroeger altijd op übergaye mannen.
Je klaagde eerst dat je zo bleek was, dus ik zou een bikini van tinfoil maken: less is more!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand wat ik aan kan doen (morgen) met een wit/zilver thema?
Heer G: Ze is het met me eens!!!!! *blij hoofd*quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heer G. heeft wel een soort van puntje![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G: Ze is het met me eens!!!!! *blij hoofd*
Greys: Zit je me nou ook al daar te volgen in dat topic?
Heer G: Neeheee, ik zat in de AT lijst en toen zag ik wéér een titel met die McArmy homo voorbij komen.
Greys: Ohw
Krijg je een baby?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef neen het volgende:
Bij lootjestrekken.nl kun je later nog je lootje veranderen... daar heb ik het ook gedaan voor kerst. Die lootjes zijn al getrokken en op die van mij staat alleen nog maar een nieuwe crib
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind McArmy wel charmy *kuch*.
In de serie is hij nog aantrekkelijker door zijn rol van woesteling
Juist! Jij snapt um!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind McArmy wel charmy *kuch*.
In de serie is hij nog aantrekkelijker door zijn rol van woesteling
Kom je dan even in het Adoreer Army fappen?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik ben wel een vrouw maar *Fap Fap Fap*
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Juist! Jij snapt um!
Adoreert u mee?Adoreer HIER McArmy met Muis en Greys!
Ja, laten we dáár eens een topic over openenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
I rest my case
Enneh... dáár kunnen we het nog eens over hebben, wat erger is![]()
Hmm heb ik niet en echt wit zal het niet worden.. Ik doe gewoon m'n muts op en klaaarquote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb je niet een oude spijkerbroek of rok die je kan bleken zodat ie wit wordt PF???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |