Je lijkt mij wel in groep 8 toen ik een jongen een zoen op zjin wang moest geven na een potje 1234567. Oh boy, wat heb ik daar een drama van gemaakt.quote:
Preach sistah!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel in groep 8 toen ik een jongen een zoen op zjin wang moest geven na een potje 1234567. Oh boy, wat heb ik daar een drama van gemaakt.
Die man is toch helemaal niet lelijk.
Ik ga voor de lieve hakjes. Zo vaak heb ik geen mooie jurk aan, dus dan ga ik ook all the way. Ik heb nu deze:quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef Esse_est het volgende:
Wat voor schoenen doe je eronder Phaidra? Stevige laarzen of juist lieve hakjes?
Nee toch? Al draag ik er meestal een langer shirt over, dat staat mooierquote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef Esse_est het volgende:
PF heb jij dan ook een 'te kleine' kont in verhouding?
Ik vind hem ronduit onaantrekkelijk ('mooi' / 'lelijk' heeft imo niets te maken met 'aantrekkelijk' / 'onaantrekkelijk'). Maar als ik moet kiezen tussen hem zoenen en kots inslikken, kies ik wel voor dat eerste hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel in groep 8 toen ik een jongen een zoen op zjin wang moest geven na een potje 1234567. Oh boy, wat heb ik daar een drama van gemaakt.
Die man is toch helemaal niet lelijk.
Neequote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:
@kaasplankje:
Heb jij die avatar eigenlijk zelf getekend?
Mm-mm-mmmmm....quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee toch? Al draag ik er meestal een langer shirt over, dat staat mooier
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Woah, jij moet echt een erotische fotoshoot doenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
gaat straks wel weer weg denk ik hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |