Duidelijk jaloers dat de xbox enkel een Wii rip-off heeftquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk jaloers dat de xbox enkel een Wii rip-off heeft![]()
![]()
Hoor je die echo?? Dat betekend dat je in je uppie staatquote:
''Wij'' zijn met velen!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoor je die echo?? Dat betekend dat je in je uppie staat
Wat een warm welkomquote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Poit het volgende:
En toch huil je van binnen..
Voor u altijd Bernie!quote:
quote:
Zomfg, volgens mij nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Poit het volgende:
Neuh. Ben niet zo'n PoP fan..
Heb ik jou trouwens al in m'n befaamde PS3 friendslist staan??
Is die tof? Ik wil hem wel maar toch twijfel ik nog!quote:
Doedoedoedoedoe!!!!!!11111quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is die tof? Ik wil hem wel maar toch twijfel ik nog!
Jeeeeeej!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Oke ik ga hem doen!!!
Staan jullie in mijn XboX Friendslist
Zijn dat allemaal mensen die wachten tot hun 360 terugkomt van reparatie?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
''Wij'' zijn met velen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mensen die wachten tot hun 360 terugkomt van reparatie?
Mag aannemen dat er meer ruimtes komen dan de paar ruimtes van de huidge beta.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef koei het volgende:
Ik vind home best leuk eigenlijk... Ik vraag me alleen af of het niet veel te druk gaat worden als iedereen er toegang toe krijgt. Vorige keer dat ik online was waren alle arcade apparaten steeds in gebruik en kon ik geen toffe muts winnen
En die mannetjes die je kunt maken zijn best hip met heel veel mogelijkheden. Ik vind ze toffer dan die van de 360, die niet echt weten of ze nou Mii's of echte mannetjes zoals die op de PS3 willen maken.
Tja het is maar wat je graag doet de hele dag, ik vind het maar fucking kansloos..quote:
Heeft Ricko die dus gemaaktquote:
Mooie tijd is het hé, spanky...quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:
haha wat supertof dat die dude nu bekend staat als de Rukker bij scouting zonder dat ie het zelf doorheeft
Kinderen, ohohoh! Altijd maar aan hun pielemans en klittelaar denken
Heerlijk!quote:
quote:
Ze hebben een pielemans ÉN een klittelaar? Is er iets wat je ons wil vertellen?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:haha wat supertof dat die dude nu bekend staat als de Rukker bij scouting zonder dat ie het zelf doorheeft
Kinderen, ohohoh! Altijd maar aan hun pielemans en klittelaar denken
jij bent iedergeval de naam homo sapien nog niet eens waard (de denkende mens) ik vind jij meer het type Dodo (had allang uitgestorven moeten zijn)quote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is de volgende stap in de menselijke evolutie!
Die heeft van beide geslachten iets zodat die een soort uber vorm wordt! Oja en hij legt ook eieren!
je doet maarquote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier je gaat nu steeds te ver!
Als ik thuis ben ga ik een klacht indienen!
Och jeej, zijn jullie elkaar stiekem liefdevolle berichtjes aan het sturen???quote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef Rkatier het volgende:
[..]
je doet maarcheck wel ff je msn eerst
Ik ben gewoon klaar met die jongen. Raad maar waaromquote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Och jeej, zijn jullie elkaar stiekem liefdevolle berichtjes aan het sturen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |