Duidelijk jaloers dat de xbox enkel een Wii rip-off heeftquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk jaloers dat de xbox enkel een Wii rip-off heeft![]()
![]()
Hoor je die echo?? Dat betekend dat je in je uppie staatquote:
''Wij'' zijn met velen!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoor je die echo?? Dat betekend dat je in je uppie staat
Wat een warm welkomquote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Poit het volgende:
En toch huil je van binnen..
Voor u altijd Bernie!quote:
quote:
Zomfg, volgens mij nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:42 schreef Poit het volgende:
Neuh. Ben niet zo'n PoP fan..
Heb ik jou trouwens al in m'n befaamde PS3 friendslist staan??
Is die tof? Ik wil hem wel maar toch twijfel ik nog!quote:
Doedoedoedoedoe!!!!!!11111quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is die tof? Ik wil hem wel maar toch twijfel ik nog!
Jeeeeeej!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Oke ik ga hem doen!!!
Staan jullie in mijn XboX Friendslist
Zijn dat allemaal mensen die wachten tot hun 360 terugkomt van reparatie?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
''Wij'' zijn met velen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal mensen die wachten tot hun 360 terugkomt van reparatie?
Mag aannemen dat er meer ruimtes komen dan de paar ruimtes van de huidge beta.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef koei het volgende:
Ik vind home best leuk eigenlijk... Ik vraag me alleen af of het niet veel te druk gaat worden als iedereen er toegang toe krijgt. Vorige keer dat ik online was waren alle arcade apparaten steeds in gebruik en kon ik geen toffe muts winnen
En die mannetjes die je kunt maken zijn best hip met heel veel mogelijkheden. Ik vind ze toffer dan die van de 360, die niet echt weten of ze nou Mii's of echte mannetjes zoals die op de PS3 willen maken.
Tja het is maar wat je graag doet de hele dag, ik vind het maar fucking kansloos..quote:
Heeft Ricko die dus gemaaktquote:
Mooie tijd is het hé, spanky...quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:
haha wat supertof dat die dude nu bekend staat als de Rukker bij scouting zonder dat ie het zelf doorheeft
Kinderen, ohohoh! Altijd maar aan hun pielemans en klittelaar denken
Heerlijk!quote:
quote:
Ze hebben een pielemans ÉN een klittelaar? Is er iets wat je ons wil vertellen?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:haha wat supertof dat die dude nu bekend staat als de Rukker bij scouting zonder dat ie het zelf doorheeft
jij bent iedergeval de naam homo sapien nog niet eens waard (de denkende mens) ik vind jij meer het type Dodo (had allang uitgestorven moeten zijn)quote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is de volgende stap in de menselijke evolutie!
Die heeft van beide geslachten iets zodat die een soort uber vorm wordt! Oja en hij legt ook eieren!
je doet maarquote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier je gaat nu steeds te ver!
Als ik thuis ben ga ik een klacht indienen!
Och jeej, zijn jullie elkaar stiekem liefdevolle berichtjes aan het sturen???quote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef Rkatier het volgende:
[..]
je doet maarcheck wel ff je msn eerst
Ik ben gewoon klaar met die jongen. Raad maar waaromquote:Op donderdag 11 december 2008 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Och jeej, zijn jullie elkaar stiekem liefdevolle berichtjes aan het sturen???
Als het zo gevoelig ligt niet neequote:Op donderdag 11 december 2008 16:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik antwoorden ga geven
totaal niet, maar ik heb het liever over andere leukere dingenquote:
R&P is die kant op -->quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met die jongen. Raad maar waarom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Koei nee!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:39 schreef koei het volgende:
Wat zijn jullie toch een mooi stel samen. Echte liefde
Ik had de game vandaag bijna gekocht hehquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef koei het volgende:
Ach, je hebt Guitar Hero: World Tour! Meer heb je toch niet nodig Poit?
Ik ben overigens aan het twijfelen welke versie van GH:WT ik ga halen. Ik ben normaal gesproken pro Xbox 360-versie, maar langzaam aan stapt mijn hele familie over op de PS3 en begin ik steeds meer online vriendjes te krijgen... Echt vervelend dat ze die instrumenten niet uitwisselbaar hebben gemaakt
Hoe komt dat dan Koeitje? Alhoewel ik moet zeggen dat ik ook nog een aantal Triple A spellen op de plank heb liggen waaronder Fable 2 ,Farcry 2 en Fallout 3!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:07 schreef koei het volgende:
PoP vind ik niks eigenlijk
Sowieso valt het erg mee wat ik uiteindelijk heb gehaald dit najaar. Ik heb geen enkele game gekocht en ik heb ook geen echt grote titels gereviewd. Alleen Guitar Hero: World Tour en Shaun White wil ik eigenlijk nog halen. LittleBigPlanet komt wel na de afprijzing en kan ik sowieso pikken bij mn ouders. Echt gamen heb ik ook al sinds de grote Xbox update niet meer gedaan, ook al heb ik Fable 2 liggen
LBP zit stof te happen. Er zijn nog niet zo veel toffe levels onlinequote:Op donderdag 11 december 2008 20:07 schreef koei het volgende:
PoP vind ik niks eigenlijk
Sowieso valt het erg mee wat ik uiteindelijk heb gehaald dit najaar. Ik heb geen enkele game gekocht en ik heb ook geen echt grote titels gereviewd. Alleen Guitar Hero: World Tour en Shaun White wil ik eigenlijk nog halen. LittleBigPlanet komt wel na de afprijzing en kan ik sowieso pikken bij mn ouders. Echt gamen heb ik ook al sinds de grote Xbox update niet meer gedaan, ook al heb ik Fable 2 liggen
Is dat LBP nu eigenlijk wel of geen succes geworden? Ik hoor er nu die uit is zo weinig van?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
LBP zit stof te happen. Er zijn nog niet zo veel toffe levels onlineShaun White haal ik wel een keer bij een afprijzing
Kwa verkopen vind ik het echt ontzettend tegenvallen. Je hoort sony ook niet over de verkoopcijfers van de game, maar enkel over dat er al zoveel levels online zijn. Waarvan de helft bagger trophy levels zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat LBP nu eigenlijk wel of geen succes geworden? Ik hoor er nu die uit is zo weinig van?
Mooie uitspraakquote:Op donderdag 11 december 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat LBP nu eigenlijk wel of geen succes geworden? Ik hoor er nu die uit is zo weinig van?
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Poit het volgende:
Koeitje.. Rockband heerst VELEN malen harder dan GH: WT.
En de PS3 is natuurlijk voor heerschende mensen koei.. Come join the dark side of the force!!!
Ik ben al bij de dark side. Ik betrapte mezelf er vorige week op dat ik iemand aanraadde om een PS3 te kopen in plaats van de Xbox 360 die ik normaal altijd aanraaddequote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Poit het volgende:
Koeitje.. Rockband heerst VELEN malen harder dan GH: WT.
En de PS3 is natuurlijk voor heerschende mensen koei.. Come join the dark side of the force!!!
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier ik wil vanaf nu nix meer van je horen want volgens mij ben je echt totaal geflipt! Neem aub nog een aantal consulten bij de zielenknijper op want dit is niet oke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dat kereltje kijkt zo gaafquote:
wat zing jij goed turks zegquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:04 schreef koei het volgende:
Even spammen: SingStar Turkish Party
check vooral ook de conclusie pagina!
Je bent goed bezig Koei! Ben trots op je!!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben al bij de dark side. Ik betrapte mezelf er vorige week op dat ik iemand aanraadde om een PS3 te kopen in plaats van de Xbox 360 die ik normaal altijd aanraadde
Maar ik heb het zelf nogal moeilijk met de overstap... Achievements zijn zoveel toffer dan trophies... En ik speel het liefst met/tegen iemand en jij bent de enige PS3-bezitter met GH:WT die ik ken, en ik ken drie 360-bezitters met GH:WT...
keuzes, keuzes...
Die cd-wow link stuurde ik gisteren ook door naar Royquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Koei! Ben trots op je!!
Maar je moet GH: WT alleen kopen voor de instrumenten en daarna direct Rockbend kopen (38 euro bij www.cd-wowo.nl) . Kom net terug van een avondje Rockband en die heerscht toch wel op vrijwel alle fronten t.o.v. GH.
Je bent nu wel een heeeel stuk minder tof he Spankmans!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef SpankmasterC het volgende:mn tagje en toffe rechten zijn weg
Als ik jou was zou ik er een kopen AQPS3. Kunnen we je misschien toch eens een keer serieus nemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent nu wel een heeeel stuk minder tof he Spankmans!![]()
Maar Jongens ik kreeg net de Bart Smit nieuwsbrief en daar stond een PS3 40GB voor 250 euro alleen aankomende weekendofzo! Dat is niet duur ofwel?
Geweldig!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:54 schreef koei het volgende:
En je hebt nog geluk ook Spanky!
http://www.viddler.com/explore/fokgames/videos/16/
en als bonus: http://www.viddler.com/explore/fokgames/videos/15/
Ik deel je probleem.. Vooral na een paar biertjes als de schaamte wat weg is.. Nadeel van dat klote singstar is dat zo'n creditcard ook werkt als je dronken bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat is wat ik zeg, niet van het origineel te onderscheiden!
Ik zie wel dat ik het net iets te leuk vind om te singstarren
Mijn hulpmod, wat doe jequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat is wat ik zeg, niet van het origineel te onderscheiden!
Ik zie wel dat ik het net iets te leuk vind om te singstarren
Omdat de verkoper niet durft te garanderen dat de TV nieuw is, als in "ongebruikt".quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Waarom een hele nieuwe tv dan als je alleen de accessoires mist?
Wat is een klittelaar? Ik ken wel een clitoris en een kittelaar, maar de samenvoeging....quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:haha wat supertof dat die dude nu bekend staat als de Rukker bij scouting zonder dat ie het zelf doorheeft
NXE heeft links en rechts jagged edges, PS3 is mooi vloeiend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is het verschil tussen het schitterende beeld van de ps3 en het mooie beeld van de 360?
Kun je die foto van je GSM niet even hier zetten? Neem aan dat jullie daar op kantoor vast wel ergens een bluetooth-dongle hebben liggen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Omdat de verkoper niet durft te garanderen dat de TV nieuw is, als in "ongebruikt".
En foto van de nieuwe setup komt ASAP.
Bluetoothquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kun je die foto van je GSM niet even hier zetten? Neem aan dat jullie daar op kantoor vast wel ergens een bluetooth-dongle hebben liggen....
heheh dat doe ik ook altijd, moet ik misschien mee ophouden met hun veels te lage fair use policy en hun waarschuwingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bluetooth
ik mail hem wel naar mezelfveel hightechyer enzo.
MR WORF ENGAGE PROTONBLASTER!
Nou waar blijft de pica nou boy?? Zit met smart te wachten!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
WTF ik mag hem niet versturen van Orange. Iets met spammailprotection ofzo.
Heb jij inmiddels al AQuut een PS3 besteld?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
Net terug van het Liberty Park
Als je intresse hebt in de tweede wereldoorlog dan is dit zeker een aanrader! Echt een super groot museum!
Nog pas de helft gezien
Laat ik je dit zeggen Poit! Ik heb nog nooit zo op het punt gestaan om een ps3 te halen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al AQuut een PS3 besteld?
Dat is net zo`n punt als AQ gaat een beetje nuttige bijdrage leveren hierzo. Je zal het vast willen, maar het komt er gewoon niet van.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dat ik zo een beetje op het punt stond enzo is toch ook wel een puntje waard dacht ik zo!
Ik probeer dat te verbeteren Disjfa! Maar het probleem is hier ook dat men niet reageert op serieus dingen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is net zo`n punt als AQ gaat een beetje nuttige bijdrage leveren hierzo. Je zal het vast willen, maar het komt er gewoon niet van.
Is niets ergs aan, we weten wat we van je mogen verwachten en het zal niet veranderen. Je bent zo.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar er wordt aangewerkt en ik probeer die stijgende lijn op te zoeken!
Disjfa je kunt echt niet zeggen dat ik het niet probeer! Maar serieus dingen worden hier niet gewaardeerd of je krijgt er geen reactie op!quote:
Je zal het vast proberen, maar je postgeschiedenis zegt echt 100% meer dan genoeg. Dat proberen komt nergens naar vorenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa je kunt echt niet zeggen dat ik het niet probeer! Maar serieus dingen worden hier niet gewaardeerd of je krijgt er geen reactie op!
Is dat de voltallige (ex) crew of is het er maar 1 deze keerquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:26 schreef koei het volgende:
Zo, snel allemaal Nederland 2 opzetten, daar is mijn ex nu als kandidaat in get the question
Dat is sinds vorige week anders Disjfa! Nu is het dit:quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zal het vast proberen, maar je postgeschiedenis zegt echt 100% meer dan genoeg. Dat proberen komt nergens naar voren
ik ben gekwetst Disjfaquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is dat de voltallige (ex) crew of is het er maar 1 deze keer
disjfa je bent anders best een lekker wijffie hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zal het vast proberen, maar je postgeschiedenis zegt echt 100% meer dan genoeg. Dat proberen komt nergens naar voren
Ik probeer ook een knappe meid met cup dubbel D te zijn. Zie je het!![]()
[..]
Is dat de voltallige (ex) crew of is het er maar 1 deze keer
Stuur Poit op hem afquote:
Dan gaan we rocken in RockBandquote:
Rock around the Clock kan ik1quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan gaan we rocken in RockBand
Als je kan zingen als een geil wijf mag je meedoen AQ
Dat is dus een neequote:
Ik had er al vanaf gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:57 schreef lennartb.nl het volgende:
AQ:
Playstation 3 + 40 GB aanbieding bij Bart Smit (Internet Only)
Update: Helaas, hij is op, ze hebben nu nog een 40 GB versie Playstation 3 + Ratchet Clank / Uncharted voor 300 euro.
Te laaat!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Je moet die gekke oude Poit je niet een miskoop aan laten praten!
Er is maar 1 enkel punt wat van belang is..quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had er al vanaf gezien![]()
Maar ik verwacht nog de puntjes voor het overwegen maar daar heb ik Poit nog niet over gehoord!
Oh mijn god HELL YEAH!! Moeten we doen!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan gaan we rocken in RockBand
Als je kan zingen als een geil wijf mag je meedoen AQ
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:37 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik versla jullie allemaal op de gitaar!
Verbeterdquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Maak een music video zou ik zeggen!
Maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk, hoe oogverblindend mooi ik ook ben, mn bek trekt en kauwd als een crackverslaafde
HELL YEAH!!quote:
Verbeterdquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Verbeterd
[..]
HELL YEAH!!
[ afbeelding ]
En een lekker wijf omdat ze mee deed met WWE en in de playboy heeft gestaan.
[ afbeelding ]
Nee dat heet krassen... Moet ik je nou nog alles leren Lennart..quote:
Graag!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee dat heet krassen... Moet ik je nou nog alles leren Lennart..
Jongen.. Zelfs een meester moet zelfs af en toe een hopeloze zaak afwijzen... Sommige gevallen zijn nou eenmaal hopeloos...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
Graag leren wij van u meester Poit!
Duidelijke minpunten koei... Duidelijk minpunten...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef koei het volgende:
Ik heb High School Musical binnenDeel 2 heb ik al klaar liggen op DVD (lang leve Disney perspraatjes in Leipzig
) en dan later deze week in de bios naar deel 3!
Overigens lijkt het me geen geweldige film, dus wie weet skip ik deel 2 en 3 nog, maar goed, ik moet wel de voorgaande delen kennen voordat ik naar de bios ga
Je moet nooit iemand opgevenquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongen.. Zelfs een meester moet zelfs af en toe een hopeloze zaak afwijzen... Sommige gevallen zijn nou eenmaal hopeloos...
Duurt nog lang jong!quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:34 schreef lennartb.nl het volgende:
IK BEN VERDOMME AL SINDS 7UUR WAKKER EN T IS ZATERDAG!
Ik wil TES V!
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:06 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wil wel een mutsje op je controller painten
Dat is geen Nazi logoquote:maar dan gaat je nazi logo weg
wtf is dat voor lelijk dingquote:
Da's een xbox 360 controller...quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
wtf is dat voor lelijk ding![]()
Maar vooruit!
Poppedropje.. Relaxte bazen bestaan niet.. Behalve Unor Turko (of hoe doe gast ook mag hetenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:23 schreef koei het volgende:
Maar de kersticon maakt wel een hoop goed!
Oh jawel hoor! de opperbaas niet natuurlijk, dat moet een eikel zijn, maar de tussenbaas zoals ik ben kan wel relaxt zijn! Alleen is mijn afdeling de afgelopen maanden een beetje verwaarloosd door iemand die mensen niet op dingen aan durft te spreken waardoor ik dus de kutbaas benquote:Op zondag 14 december 2008 02:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's een xbox 360 controller...
[..]
Poppedropje.. Relaxte bazen bestaan niet.. Behalve Unor Turko (of hoe doe gast ook mag heten)
Geniaal Poitquote:
Tofquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Rayman is een baas
En inderdaaddat ik niet meer je gastmodje ben
Mocht ik ergens heel veel tijd vinden dan zal ik wel solliciteren als modje!
Het wordt een D40quote:Op donderdag 11 december 2008 19:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had de game vandaag bijna gekocht hehMaar ik dacht, ik heb net PoP en ik ga maandag ook nog is een Panasonic TZ5 kopen, GH haal ik wel in Januari
Awesome!quote:
Dat betekend dat hij er van baalt dat een game als valkyrie chronicles niet op de xbox verschijnt...quote:Op zondag 14 december 2008 16:41 schreef lennartb.nl het volgende:
En wat heeft dat te betekenen die tank?
Hahaquote:Op zondag 14 december 2008 18:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Godverdomme na vet lang laden ga ik je stomme tot nu toe 5mb plaatje niet kijken
Geweet...quote:Op zondag 14 december 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha![]()
En Poit dat spel zou ik idd graag willen spelen
Hopelijk komt die nog naar de 360! Geloof wel dat die super slecht heeft verkochtquote:
Ik weet Poitz!quote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef Poit het volgende:
Hij lijkt me ook wel leuk maar niet 60 euro leuk.. Heb trouwens toch helemaal geen tijd om het te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Oke een blanco vel papier en dan?? Ondertussen dat de film loopt teken je die vol?quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben naar The Day the Earth Stood Still en Changeling geweest. Beide wel prima films, hoewel je bij die eerste niet teveel moet verwachten. Als je er blanco instapt dan is hij wel vermakelijk!
Ja, je kent het spelletje 'raad het plot' toch wel? Wie als eerste het plot van de film goed opschrijft heeft gewonnen!quote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke een blanco vel papier en dan?? Ondertussen dat de film loopt teken je die vol?
Ga Oz kijken! 1.702.350x zo vet als Prison Break!quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens prison break seizoen 1 en 2 gehad dus ik begin die nu pas te kijken!
Tot nu toe erg vet! Maar seizoen 2 schijnt klote te zijn ofnie?
Seizoen 1 was goed inderdaad.. Daarna stoppen.. Zelfs seizoen 2 overslaan eigenlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens prison break seizoen 1 en 2 gehad dus ik begin die nu pas te kijken!
Tot nu toe erg vet! Maar seizoen 2 schijnt klote te zijn ofnie?
Heb ik ook gehoord, nog niet gezien. toch maar eens ergens vandaan sprokkelen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ga Oz kijken! 1.702.350x zo vet als Prison Break!
Hoiquote:Op zondag 14 december 2008 22:15 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Goede keus. Ik ben er ook erg tevreden mee
quote:Op zondag 14 december 2008 22:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, je kent het spelletje 'raad het plot' toch wel? Wie als eerste het plot van de film goed opschrijft heeft gewonnen!
En binnenkort komt christian weer terug dus de volgende jaren zullen mooi zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 01:58 schreef Poit het volgende:
Trouwens disjfa!! Ik heb: Edge - A decade of decadence gedownloaid.. Alleen maar dikke matches met Edge!!![]()
![]()
Je verwachtte iets van een remake van een sci-fi-film uit 1953? Je verwachtte iets van een remake? Uit Hollywood?quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben naar The Day the Earth Stood Still en Changeling geweest. Beide wel prima films, hoewel je bij die eerste niet teveel moet verwachten. Als je er blanco instapt dan is hij wel vermakelijk!
Jmaar jmaar, het is met Qjannu Riefs!quote:Op maandag 15 december 2008 08:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je verwachtte iets van een remake van een sci-fi-film uit 1953? Je verwachtte iets van een remake? Uit Hollywood?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bill & Ted, Point Break, The Matrix-trilogie, Constantine en dan heb je de topfilms van Kjannu wel gehad.quote:Op maandag 15 december 2008 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jmaar jmaar, het is met Qjannu Riefs!
Daar heb ik inderdaad hele negatieve verhalen over gehoordquote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef koei het volgende:
Mogguh poitje!quote:
Ik ben werkeloos en hoef dus helemaal mijn nest niet uit, was het niet dat ik mijn auto om 8 uur naar de garage moest brengen voor APK, grote beurt, nieuwe distributieriem en een sterrtje in mijn voorruitquote:Op maandag 15 december 2008 10:32 schreef Poit het volgende:
Best lekker hoor.. pas om 12 uur beginnen met je werk maar het is zo kut om er op tijd uit te komen..
Ik ga woensdag m'n auto naar de sloop brengenquote:Op maandag 15 december 2008 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos en hoef dus helemaal mijn nest niet uit, was het niet dat ik mijn auto om 8 uur naar de garage moest brengen voor APK, grote beurt, nieuwe distributieriem en een sterrtje in mijn voorruit
Dus werkeloos, alsnog vroeg opstaan en veel te veel geld uit moeten gevenSjiek hendig.
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 14:37 schreef Edwinuss het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
ELPRESADOR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt zo geniaal bedachtquote:
Je vergeet Speed...quote:Op maandag 15 december 2008 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bill & Ted, Point Break, The Matrix-trilogie, Constantine en dan heb je de topfilms van Kjannu wel gehad.
Zullen we jouw pakket dan hier uitpakken en verdelen? of is dat een slecht idee?quote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je vergeet Speed...
En ik vond het wel een erg leuke film! Mensen die hem niet gezien hebben kunnen er niet over oordelen natuurlijk! En was Constantine een topfilm? Een realistische SF-film maken is gewoon moeilijk en ik vond dit best een geslaagde poging!
Straks mn kerstpakket ophalen! Ik ben benieuwd hoeveel er dit jaar in zit, en of ik een full- of parttimer pakket krijg!
Lief van je Koeiquote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef koei het volgende:
Nou, pak maar uit dan AQui!
Het is trouwens ook nog eens een remakequote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je vergeet Speed...
En ik vond het wel een erg leuke film! Mensen die hem niet gezien hebben kunnen er niet over oordelen natuurlijk! En was Constantine een topfilm? Een realistische SF-film maken is gewoon moeilijk en ik vond dit best een geslaagde poging!
Straks mn kerstpakket ophalen! Ik ben benieuwd hoeveel er dit jaar in zit, en of ik een full- of parttimer pakket krijg!
Duivelsgebroed, heidenen, ben je weer terug gezonden om meer leed aan te richten hier?!?!quote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het is trouwens ook nog eens een remake
quote:
Ik zie jou later wel als manager van iemand zoals Herman van Idolsquote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus die ene roelof / emar wannabee heb ik na 5 minuten alweer in m'n msn lijst![]()
We zwieren de molen maar weer aan
quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zie jou later wel als manager van iemand zoals Herman van Idols
Niet die stijl die ze altijd hebben beetje dat oubollige cartoonachtige? of gewoon echt duf?quote:Op maandag 15 december 2008 22:19 schreef Poit het volgende:
Hmm, een enorm duffe reclame van Fallout 3 op Comedy Central...
Nee... En het boeit me eigenlijk ook niet zo..quote:Op maandag 15 december 2008 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en die nieuwe guy bij elkaar gebracht en ze zitten (as we speak) om de tafel voor overleg!
AQuila brengt groot talent bij elkaar! Eigenlijk zou ik ook nog dat Quality plaatje er bij moeten halen maar jullie snappen me wel!
Duffe reclame van Fallout 3, wel vette beelden maar saaie voice-over.quote:[..]
Niet die stijl die ze altijd hebben beetje dat oubollige cartoonachtige? of gewoon echt duf?
Heb jij dat spel eigenlijk al gespeeld?
Waar is me chipzquote:
Vooruit dan maar, jij je chipz:quote:
Hell yeh! Ik heb alle ABC-boeken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:30 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand van jullie verstand van Activity Based Costing (ABC)
Gaarne melden bij AQuila in dat geval!
Ik vind het best mooi gemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef Edwinuss het volgende:
WIe heeft The Lost And Damned trailer gezien ?
Tja maar ik was dan ook diegene die in Vice City het meetste met die harley's reedquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Edwinuss het volgende:
Spreekt me totaal niet aan die trailer.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja maar ik was dan ook diegene die in Vice City het meetste met die harley's reeden bij San Andreas totaal niks met die sfeer had. Zo zullen er nu ook mensen zijn die niks met de hells angel achtige toestanden hebben. Dit lijkt me leuker dan Nico
Ik zou geen vrij nemen als je school al fout speltquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ONTOPIC: Nog 2 dagen skool en dan vrij!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zou geen vrij nemen als je school al fout spelt
Ohnee wacht, dat is hip bij AQ&kloon
Jongen dat is hip dat is de taal van de straat jeweetz!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zou geen vrij nemen als je school al fout spelt
Ohnee wacht, dat is hip bij AQ&kloon
Oepsquote:
Dit roep je zodat de mensen weten dat ze gouda centrum moeten mijden of nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Poit het volgende:
Vanavond Kaarsjesavond in Gouda city.. U weet..
Wat ze willen.. Als je helemaal voor de kerstgedachte gaat is het zeker leuk.. Ik vind er geen klap aan.. Ben blij dat ik zo naar school moetquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit roep je zodat de mensen weten dat ze gouda centrum moeten mijden of niet
Brr kaarsjesavond
Ach ik moet toch werkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Poit het volgende:
Vanavond Kaarsjesavond in Gouda city.. U weet..
fixed for accuracyquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Poit het volgende:
Vanavond Kaarsjesavond Marokkaantjesavond in Gouda city.. U weet..
Dit er bij zeker?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb een boek over chocola gehaaldzoveel recepten dus ook ik redt me wel in mijn me vrij uren. Tja het werk gaat gewoon door (en me loon ook
)
Mijn ouders hebben ook zo'n boek in, staat de meest ranzige zooi in, salami met chocola, lasagna met chocola, dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb een boek over chocola gehaaldzoveel recepten dus ook ik redt me wel in mijn me vrij uren. Tja het werk gaat gewoon door (en me loon ook
)
Rkatier en Roelof!quote:
Jij bent 12 dagen langer lid van fok dan ikquote:
Als BertjeC zeker?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jij bent 12 dagen langer lid van fok dan ik
(maar ik stiekem op een andere account al sinds februari 2003)
Ik ken wel de ABC-analyse, waarmee je een layout voor een bedrijf ontwerpt. Vooral voor orderpicken erg handig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:30 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand van jullie verstand van Activity Based Costing (ABC)
Gaarne melden bij AQuila in dat geval!
Dat is niet echt wat ik bedoel Koei! Maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken wel de ABC-analyse, waarmee je een layout voor een bedrijf ontwerpt. Vooral voor orderpicken erg handig.
En ik had geen Chipz, wij hebben al Djumbo...
Je blijft het echt lang spelen hequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge wordt wel moeilijk zeg om die time trials een beetje goed te halen
Speedruns zijn nóg frustrerender
Nee valt best mee SD'tje. Het is zo belachelijk druk dat er daar geen plek meer voor is. Veel andere Europeanen die komen kijken hoe wij meer dan 1500 Goudse kaarsen achter de ramen van ons stadhuis plaatsen en de kerstboom verlichten onder begeleiding van Engelenzang..quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je blijft het echt lang spelen heIk vond de kerstgroet tegenvallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik denk ook dat het mijn amilo ligt, meeste problemen liggen namelijk in de omhuizing en die zal sowieso compleet anders zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef koei het volgende:
Ik heb nu ook een Amilo en die werkt al vier jaar probleemloos (alleen wordt traag en is aan vervanging toe...).
Ik neig zelf ook het meest naar die duurste, maar dat komt door het extra werkgeheugen. Daarintegen is de hdd wel weer kleiner en dat is wel jammer (ik heb nu 40 gig en die zit altijd vol).Maar hoe is die processor en die videokaart? Ik dacht altijd dat voor laptops celeron werd aangeraden, maar dat is dus alweer wat jaartjes geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |