abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63990185
Ik zet in op een 1-3 en ga er morgen eens goed voor zitten
pi_63990198
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is Jans soms jaloers op Gibril's vriendin?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64001445
Jullie geven DvhN wel veel krediet. Normaal geeft Jans de opstelling nooit vooraf.

Holla in de basis en Hiariej ben ik voor.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 14 december 2008 @ 11:11:04 #104
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64002387
goedemorgen!
De wedstrijd van vanmiddag leeft toch veel meer in Twente merk ik al. De plaatjes van gebraden varkens zijn al weer gesignaleerd.

hoewel die plusminus 200 bezoekers weer tegenvalt natuurlijk.
pi_64002424
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:11 schreef Prosac het volgende:
De plaatjes van gebraden varkens zijn al weer gesignaleerd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64006804
Nou, dit expirementje van Jans is dus niet goed uitgepakt zullen we maar zeggen..
0-2 achter na 25 min, Svejdik loopt alleen maar achteruit.

Wel een mooie tifo
  zondag 14 december 2008 @ 15:03:27 #107
82589 S-Two
barba macacu
pi_64006909
Wow, dat ziet er zeker mooi uit! En 0-2 al. Jammer.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64006936
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:17 schreef The_Verve het volgende:
Geen paniek. In de 70e minuut probeert Jans weer alles recht te zetten.
pi_64006960
Nee joh.. na de rust winnen we gewoon met 4-2
pi_64006984
Toffe tifo!
Alleen de wedstrijd is dramatisch
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_64008298
1-3 nu, tien minuten voor tijd.

Zonde, ze hadden meerdere kansen op 2-2, twee hele grote.
pi_64008659
Tja.. Je verliest de wedstrijd in de eerste helft door 2 enorme blunders in de verdediging. Achteruit lopen en niet in grijpen. Svejdik is gewoon een paar klasses slechter dan Sankoh, ik hoop dat Jans dat nu ook gezien heeft.

2e helft heb je enorm veel kansen op de gelijkmaker, maar dan zul je altijd zien dat ie aan de andere kant valt.
Dit duel had je absoluut niet hoeven verliezen, ook gezien het aantal kansen..

Maar Jans moet niet veel langer door gaan met dit soort idiote experimenten, ik begin het zat te worden.

Berg is echt uit vorm, en Garcia vond ik best aardig spelen.
Svejdik en Hiariej vond ik echt bijzonder matig!!

En hoe kun je in godsnaam Matthijs er dan nog inbrengen, echt....pffffffff .
Vond het al idioot dat hij Femi eruit haalde, want die speelde prima.
pi_64008693
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:48 schreef detulp050 het volgende:
Ik zet in op een 1-3 en ga er morgen eens goed voor zitten
Knappe voorspelling
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_64008721
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef sezten het volgende:

[..]

Knappe voorspelling
Toch niet!
  zondag 14 december 2008 @ 16:32:48 #115
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_64008795
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:58 schreef venomsnake het volgende:

[ afbeelding ]
Lijkt wel de arena.
pi_64008832
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Lijkt wel de arena.
.
  zondag 14 december 2008 @ 16:34:37 #117
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_64008836
Gecondoleerd.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
  zondag 14 december 2008 @ 16:34:45 #118
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64008841
jans was vandaag de zwakste schakel. Wat een kansen op 2-2. Twente was nergens de 2e helft, een kansje en die vliegt erin omdat de defensie weer eens blijft staan. En dan femi eruit en de wissel van matthijs..
pi_64008925
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:34 schreef Prosac het volgende:
jans was vandaag de zwakste schakel. Wat een kansen op 2-2. Twente was nergens de 2e helft, een kansje en die vliegt erin omdat de defensie weer eens blijft staan. En dan femi eruit en de wissel van matthijs..
Jans heeft vandaag inderdaad gefaald, niet alleen met zijn wissels, maar ook met de basisopstelling.
Ik ben benieuwd wat zijn uitleg is .

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje zat begin te worden..
Kan niet langer zo doorgaan met dat gezeik. Hoe komt het gvd in je op om bij een achterstand Matthijs erin te gooien?
pi_64008976
Berg direct verkopen in de winterstop voor wat extra centjes voor nieuwe aankopen

Luciano
De Roover - Sankoh - Granqvist - Stenman/NIEUW
Meeuwis Femi
Andersson Garcia NIEUW
NIEUW

Godskolere wat ben ik chagrijnig zeg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 14 december 2008 @ 17:07:41 #121
231801 Sef
Karnemelk
pi_64009452
Jans weer goed bezig hoor. Svedik/Tom laten staan, Femi eruit, Paul erin. De ballen vielen ook niet goed vandaag maar het was niet al te best. En Stenman, wat een nicht is dat zeg.

Kutzooi, volgende wedstrijd MOET gewonnen worden en er MOET een spits bij!
  zondag 14 december 2008 @ 17:12:55 #122
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_64009566
Hiariej echt de meest dramatische vandaag. Dan heb je weer eens de kans om wat te laten zien, laat je je zo vernederen door Elia. Svejdik speelde ook erg matig. Femi speelde ongelukkig en kon de wissel wel begrijpen.

Enige lichtpuntje: Granqvist, wat een held is dat toch. Blijft rennen, jagen, sleuren en ook nog eens prima verdedigen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_64009680
Fuck Jans! Hoe haalt ie het in zn hoofd om vd Laak wissel te zetten. Die is tenminste, hij wekt iig de indruk, blij als ie mag spelen. Sankoh eruit vond ik ook niet echt handig naarmate de wedstrijd vorderde. Hiariej werd aan alle kanten voorbij gelopen. En dan, als klap op de vuurpijl, Matthijs erin, Nou Ron, jij bent al weken de zwakste schakel. Hou op met die kutgeintjes van je! Zolang alles hossanna gaat issie de leukste trainer en wij de beste supporters, zodra ie kritiek krijgt is meneer ineens op zn pik getrapt.

Wij hadden vlak na rust meer geluk moeten hebben, dan was de wedstrijd minder geflatteerd uitgevallen. Maar dan nog. Vier keer achter elkaar verliezen kan niet.

Ik ben strontchagerijnig.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_64009741
Ow ja en 5 minuten voor tijd weigerde Meerdink nog in te vallen. Sankoh erbuiten, Powel weg, Berg al tijden gefrustreerd, Meerdink zegt geef mijn portie maar aan Fikkie. Lekker bezig die Jans en zn teamgeest.
pi_64009872
Ik heb het vandaag even helemaal gehad met Jans .
Stond die weer lachend bij de camera, man...
Met zijn kolere wissels.
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:12 schreef Bullet-tooth het volgende:

Enige lichtpuntje: Granqvist, wat een held is dat toch. Blijft rennen, jagen, sleuren en ook nog eens prima verdedigen.
Eens!
Gewoon een topper is het.
  zondag 14 december 2008 @ 17:35:40 #126
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_64009998
Wat is er met H'veen en G'ingen aan de hand?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_64010033
In Heerenveen gaat het steeds beter en in Groningen steeds slechter... dat is er aan de hand.
pi_64010118
Ja, en wie komen er de 28e bij ons op bezoek? Jullie voelen hem aankomen zeker!
pi_64010170
Was dus ook weer eens in de Euroborg vanmiddag maar het viel me niet mee wat Groningen liet zien. Voorin is het absoluut dramatisch. Mijn mening over Garcia mag inmiddels duidelijk zijn maar Berg valt ook zwaar tegen. Na rust kwam er op karakter nog wel een goede storm op het Twentedoel op gang maar dan heb je net pech dat de goal niet valt.. 2-2 had me persoonlijk wel een prima uitslag geleken.
pi_64010238
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:21 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en 5 minuten voor tijd weigerde Meerdink nog in te vallen. Sankoh erbuiten, Powel weg, Berg al tijden gefrustreerd, Meerdink zegt geef mijn portie maar aan Fikkie. Lekker bezig die Jans en zn teamgeest.
Hij weigerde echt er in te komen? Wat een knuppel zeg...
pi_64010244
Klopt Max, Berg mist het ook. Iedereen die zo krampachtig doet over zijn eventuele vertrek...hij bezorgt mij alleen maar ergernis de laatste tijd. Voorin moet er echt iets gebeuren. Maar goed, middenveld werd zeker in eerste helft ook weggespeeld en Lev en de Roover worden gewoon gemist.

Die derde van hun viel op een klotenmoment, daarvoor misten wij het geluk. Maar goed, dan nog.
pi_64010576
Ik vond trouwens wel dat Berg vandaag enorm hard werkte, hij heeft enorm veel meters gemaakt. Allen ging hij enorm slordig met de kansen om, en dat doet hij normaal juist weer beter. Vaag.
Je zag ook hoe het team compleet in aan het storten was nadat Jans Matthijs bracht, ik denk dat de spelers ook zoiets hadden van WTF?

En wat is nu precies het verhaal met Meerdink?
pi_64010656
Jans snapte er weer weinig van vandaag....
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64010704
  zondag 14 december 2008 @ 18:17:04 #135
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64010838
wij gaan op deze wijze geen punten pakken tot en met de 28e hoor. Weer een zwakke 15 minuten en weer krijg je er 2 tegen. Verschrikkelijk. McClaren zag het tenminste nog goed met zijn "flattues win"
pi_64011134
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
Jans snapte er weer weinig van vandaag....
Die snapt er al wat langer niet veel meer van.
Hij heeft last van Matthijs fetish.
  zondag 14 december 2008 @ 18:43:07 #137
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64011259

Hoooeeehaaaaaa
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  zondag 14 december 2008 @ 18:43:33 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64011265
Niet daar het aan hem heeft gelegen, maar toch: Wegereef
pi_64011402
Die floot ook waardeloos inderdaad .
Had het soms gewoon niet in de hand.

Als Jans volgende week weer met Svejdik begint, en weer met Matthijs komt aankakken mag hij van mij vertrekken. Want hoe langer ik erover nadenk, hoe kwader ik word. Het valt gewoon niet uit te leggen dat je met een 1-3 achterstand een trage voetballer als Matthijs erin gooit. Want laten we eerlijk zijn, Matthijs is gewoon niveau Top Oss.

Heb alleen geen idee wie hem zou moeten vervangen..
pi_64011421
Jammer jongens.
pi_64011474
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb alleen geen idee wie hem zou moeten vervangen..
Co.
pi_64011564
Overigens staan we nu wél op de plek waar we thuishoren. Een plek in de top 5 is niet realistisch, helemaal gezien het budget van de club. Het is alleen spijtig dat je na een sterk begin zo ver wegzakt en dat we tegen elke concurrent door het ijs zakken...
pi_64011743
quote:
Dat Jans toen letterlijk tegen Meerdink zei dat "hij dan maar op zoek moet gaan naar een andere club" en hem even later nog te verstaan geeft dat "als dit bepalend is voor de sfeer de komende tijd dat het nog een leuke periode gaat worden" zegt naar mijn inziens genoeg over de rommelige sfeer binnen de groep.
Aldus iemand op het fcgforum.

Tja... Als dat waar is..
lekker zooitje, Powel wil niet meer, Meerdink heeft geen trek meer, Jans die gek loopt te doen..
pi_64011908
pi_64012424
Jans

Hoop dat je snel ergens anders de trainingen gaat doen. Je hebt ons omhoog geholpen maar nu wordt het tijd om te vertrekken.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  zondag 14 december 2008 @ 19:45:04 #146
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64012508
Vanuit het supportershome begreep ik van een betrouwbare bron dat "we" redelijk ver zijn met Moa, niks is zeker, maar we zijn ver. Daarom is het nu zo rustig.

Net als rondom die Toivonen trouwens.
pi_64012617
Waarom in vredesnaam Matthijs inbrengen Ook triest dat hij WEER uitgefloten werd. Triest triest triest.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 14 december 2008 @ 19:57:21 #148
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_64012826
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:49 schreef Kerol het volgende:
Waarom in vredesnaam Matthijs inbrengen Ook triest dat hij WEER uitgefloten werd. Triest triest triest.
Er werd gefloten om de totaal kansloze wissel, niet omdat Matthijs erin kwam.
Hoewel Matthijs het weer voor elkaar kreeg om in de minuten dat hij speelde grotendeels fouten te maken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 14 december 2008 @ 19:59:06 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64012873
De zeepbel is geknapt of niet? Paar wedstrijden thuis tegen makkelijke tegenstanders gehad, maar tegen de concurrentie gaat t toch mis
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64012889
Even nog een lichtpuntje: 13 tegengoals in de laatste 4 wedstrijden. Beste verdediging sinds jaren?
Grunn wint alleen van de kleintjes blijkt maar weer...
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64013160
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hoewel Matthijs het weer voor elkaar kreeg om in de minuten dat hij speelde grotendeels fouten te maken.
Eerste bal die hij krijgt levert hij direct in bij de tegenstander waardoor Twente een 100% kans krijgt. .

Er klopte vandaag gewoon geen zak van de organisatie achterin. Svejdik centraal is gewoon een grote achteruitgang, bovendien is hij niet ingespeeld met Granqvist. Ik hoop gewoon dat De Roover snel herstelt van zijn blessure, want met De Roover, Sankoh, Granqvist (topper) en Stenman staat er een prima verdediging. Het eerste half uur van de 2e helft is er voorin eigenlijk prima gespeeld, veel kansen gecreeerd. Pech met die bal op de paal, en dat Andersson net te laat kwam. Verder was berg helaas niet scherp genoeg. Nee, het probleem lag vandaag in de verdediging, en op het middenveld na de wissels van Jans.

Hoe haal je het in je hoofd om Sankoh op de bank te zetten, en hoe haal je het in je hoofd om Matthijs erin te gooien bij een 1-3 achterstand?
pi_64013175
Grunn heeft een bikkel op het middenveld nodig, een type Meerdink maar dan beter, volgens mij denkt Jans dat Matthijs die speler is Een type Meeuwis is ZEKER nodig!

Luciano
De Roover - Sankoh - Granqvist - Stenman
Femi
VD Laak ---- NIEUW (Meeuwis?)
------------ Andersson-------
Garcia ----------- NIEUW(MOA?)

Reden dat ik NIEUW bij Berg zijn positie zet is omdat Berg wel verkocht MOET worden om wat nieuwe inkopen te kunnen doen denk ik.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 14 december 2008 @ 20:11:38 #153
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64013178
Dag, Ron!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 14 december 2008 @ 20:18:00 #154
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_64013348
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eerste bal die hij krijgt levert hij direct in bij de tegenstander waardoor Twente een 100% kans krijgt. .

Er klopte vandaag gewoon geen zak van de organisatie achterin. Svejdik centraal is gewoon een grote achteruitgang, bovendien is hij niet ingespeeld met Granqvist. Ik hoop gewoon dat De Roover snel herstelt van zijn blessure, want met De Roover, Sankoh, Granqvist (topper) en Stenman staat er een prima verdediging. Het eerste half uur van de 2e helft is er voorin eigenlijk prima gespeeld, veel kansen gecreeerd. Pech met die bal op de paal, en dat Andersson net te laat kwam. Verder was berg helaas niet scherp genoeg. Nee, het probleem lag vandaag in de verdediging, en op het middenveld na de wissels van Jans.

Hoe haal je het in je hoofd om Sankoh op de bank te zetten, en hoe haal je het in je hoofd om Matthijs erin te gooien bij een 1-3 achterstand?
Waar ik echt bijna van moest kotsen was het moment dat Groningen net vol in de aanval ging, Matthijs een lange bal geeft in het niets waardoor Twente kan counteren en Arnautovic 1 op 1 komt met Luciano. Maar met name hoe Matthijs terug naar de 16 rent, of rent zo mag je het niet eens noemen wat hij doet.

Daarnaast had Stenman het vandaag erg moeilijk tegen Arnautovic, hij werd aan alle kanten voorbij gelopen en bij de goal van N'kufo staat hij ook te slapen. De concentratie lijkt bij sommige spelers gewoon slecht waardoor je hele wisselvallige wedstrijden krijgt.

Een ander punt waar ik me aan erger, wat wellicht nu komt door de kater van gister + die van vandaag, is het voetbal wat rondom de 16 van de tegenstander wordt gespeeld. Hakballetjes, mooi proberen weg te draaien, etc. Het lijkt zo arrogant en heeft totaal geen rendement.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_64013516
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Een ander punt waar ik me aan erger, wat wellicht nu komt door de kater van gister + die van vandaag, is het voetbal wat rondom de 16 van de tegenstander wordt gespeeld. Hakballetjes, mooi proberen weg te draaien, etc. Het lijkt zo arrogant en heeft totaal geen rendement.
Daar erger ik me bij Lovre al wat langer aan. Als ze nou eens aan komen, maar bij Lovre lijdt dat bijna altijd tot balverlies. Hou het gewoon simpel en speel die bal op Berg of Andersson denk ik dan.. Ook Garcia had er vandaag een handje van, maar die vond ik verder wel vrij redelijk spelen. Bij Garcia weet je ook dat het een beetje in zijn spel zit.

Maar goed, Lovre heeft wel een goal gemaakt, en zelfs bijna twee.
Maar vind hem niet best spelen de laatste tijd op 10. Iets teveel onnodig balverlies op momenten dat je dat liever niet hebt.
pi_64013635
Kan Lovre niet op LM? Ik wil Andersson wel eens op 10 zien..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64013673
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef Kerol het volgende:
Reden dat ik NIEUW bij Berg zijn positie zet is omdat Berg wel verkocht MOET worden om wat nieuwe inkopen te kunnen doen denk ik.
Hangt ervan af. Niet alle versterkingen hoeven veel te kosten.
pi_64013765
Ik vond Holla aardig spelen vandaag. Even een positief puntje.
pi_64014006
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef Kerol het volgende:
Kan Lovre niet op LM? Ik wil Andersson wel eens op 10 zien..
Dat is het probleem, naast Lev (die bijna altijd geblesseerd is) is er eigenlijk geen speler extra voor de linkerkant. Andersson is nu gewoon de meest logische keus voor die positie. Als Lev terug is zou je Andersson misschien eens op 10 kunnen proberen.

Maar goed. Eerst proberen de wedstrijden tegen Roda en Heerenveen goed door te komen en de nodige punten te pakken. En dan eens kiijken wat er in de transferperiode gaat gebeuren...

Powel en Meerdink zullen wel vertrekken, en ik denk dat en ook flink aan Granqvist getrokken gaat worden.
Ik ben benieuwd wat men voor aankopen gaat doen, en of we definitief naar een ander systeen zullen overstappen of niet.
  zondag 14 december 2008 @ 20:53:16 #160
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_64014275
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond Holla aardig spelen vandaag. Even een positief puntje.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar als je als een kip zonder kop over het veld heen razen goed spelen vindt dan heb je inderdaad gelijk. Zat totaaaal geen idee achter wat deze jongen vanmiddag aan het doen was. Ik vond Femi tien keer beter spelen dan Holla, net als dat ik Lovre trouwens tien keer beter vond spelen dan Garcia. Lovre is dan niet in z'n goede doen maar het blijft tenminste bewegen zonder bal (iets wat Berg vandaag opzich ook wel OK deed vandaag, miste vandaag de scherpte voor de goal. Ik vond Berg ten opzichte van vorige weken eindelijk weeres met een positieve instelling in het veld staan.).

De grootste ramp was natuurlijk Hiarieje ofhoejedatookschrijft. Als je als prof niet begrijpt dat je een overtreding hoort te maken op een vleugelspits als Elia bij de 1-0 dan ben je toch niet goed bezig. Volgens mij heeft Hiarieje geen fysiek contact gehad met Elia gedurende de wedstrijd. Waar hij bij de 2-0 stond is natuurlijk ook van den zotte. Slechste man van de FC vandaag.

Nu maar met het schuim op de bek tegen Roda en hopen dat je daar puntjes weg kan snoepen.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_64014295
Jammer dat Meerdink moet vertrekken(?). Goede speler voor op de bank of voor als je achterstaat en je een harde werker nodig hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64014390
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:53 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar als je als een kip zonder kop over het veld heen razen goed spelen vindt dan heb je inderdaad gelijk. Zat totaaaal geen idee achter wat deze jongen vanmiddag aan het doen was. Ik vond Femi tien keer beter spelen dan Holla,
Ik zat niet in het stadion dus jij hebt het ongetwijfeld beter kunnen zien.
Dat Femi slecht was hoor je mij niet zeggen, hoor. Ik vind dat hij er absoluut in hoort zeker als Levchenko er niet is, hij brengt rust.
pi_64014433
quote:
Berg verstoord door het gepraat over Ajax

Marcus Berg zegt tegen fotbollskanalen.se in een interview na de wedtrijd tegen Twente dat hij van slag is door het vele praten over hem en Ajax. " Nadat Klaas Jan Huntelaar weggegaan is kwam ik in Nederland en in Zweden volop in beeld met Ajax. Het was allemaal buitensporig en nu zit ik in de shit ", aldus Berg

Dat is het dus, verzucht Berg. Het was buitensporig en iedereen die ik sprak en vrienden vroegen zich af wat er van waar was. Nu zit ik in de ellende, ik kan niets anders bedenken, ik moet mij concentreren op FC Groningen en wat er later gebeurd zien we dan wel. Het loopt niet op dit moment in het team, ik moet ook meer scoren, net zoals vandaag heb ik ook 2 a 3 mogelijkheden gehad ". Hij was zwaar teleurgesteld na de nederlaag tegen Twente. Hoe komt het dat je vier op rij verliest. Berg " ik weet het niet, het is verdomde triest. Wat zei de trainer? Berg " die was kwaad net zoals wij allemaal. We moeten nog twee wedstrijden en die zijn zeer belangrijk om mee te blijven doen bovenaan. Één daarvan is tegen Heerenveen een derby, dat moet lukken als het elftal maar weer gaat draaien.
  zondag 14 december 2008 @ 21:10:47 #164
176916 Karrs
2007-2017
pi_64014832
Reguliere nederlaag, helaas. Hopen dat we na Heerenveen weer wat punten pakken.

En zo zitten we weer terug op het niveau van twee jaar geleden, dat we van sommigen kunnen winnen en van iedereen kunnen verliezen. Of er nou meer kwaliteit is of niet, het is gewoon weer het oude liedje.

De seizoenstart was flitsend... maar het enige effect daarvan is dat nederlagen gewoon harder aankomen. Mijn vriendin heeft me verboden om voetbal te gaan kijken omdat ik nu al een maand lang chagrijnig ben op de voetbaldag en ik zit erover te denken om er gehoor aan te geven - zij verdient dat gewoon niet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 14 december 2008 @ 21:12:47 #165
176916 Karrs
2007-2017
pi_64014911
Ik heb het nog nooit gezegd maar ik doe het nu - Ron Jans mag vertrekken. Hij kan niet wisselen en hij kan blijkbaar ook niet meer motiveren. Zijn tijd is voorbij.
pi_64015311
Van ons winnen jullie wel weer joh.
pi_64015347
Wat een opportunisme zeg, ongelofelijk. We staan nog altijd op een 8ste plek, wat normaal is voor een club als Groningen. Kijk naar de huidige selectie, kijk naar het budget, is het dan realistisch om veel meer te verlangen? Ik vind van niet.

Natuurlijk kunnen er dingen verbeterd worden (positiespel bijvoorbeeld) en zet ik ook af en toe vraagtekens bij het (wissel)beleid van Ron Jans, maar je maakt mij niet wijs dat een andere trainer het veel beter zou doen.
pi_64015445
Denk wel even na voordat je Jans weg stemt want wie weet zitten we straks opeens met Koeman opgescheept
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64015528
Ik denk dat er geen trainer is die bij een 1-3 achterstand Matthijs erin zal gooien.
Ook denk ik niet dat er veel trainers zullen zijn die Sankoh op de bank zetten voor Svejdik.

Ik heb heel lang Jans verdedigd omdat hij veel voor de club heeft betekend, en ergens heb ik die neiging nog wel, maar er komt een moment dat ook ik dat rare wisselbeleid van hem niet meer trek. Het slaat gewoon door nu.

En ja, ik vind dat je met deze selectie hoger moet kunnen eindigen dan plek 8 of 9 . Ondanks de wat mindere begroting loopt er behoorlijk wat kwaliteit rond in mijn ogen. Als de boel goed op elkaar ingespeeld is staat er een prima team dat hopelijk nog verstekt kan worden in de winter.
  zondag 14 december 2008 @ 21:31:49 #170
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64015536
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef Kerol het volgende:
Denk wel even na voordat je Jans weg stemt want wie weet zitten we straks opeens met Koeman opgescheept
Niets mis met Erwin Koeman...

En TvhN: Soms ligt het gewoon aan de trainer. Dat heeft vrij weinig met opportunisme te maken. Met begroting moet je niet schermen wanneer je zo'n goede selectie hebt. Ik durf zelfs te stellen dat onze selectie niet eens zo gek veel minder is dan die van Twente.
pi_64015640
Ik vind het ongelooflijk dat sommigen Jans nu ineens afvallen. Jullie speelden volgens mij nog steeds heel behoorlijk tegen Twente waar wij met 6-0 van de mat af werden gespeeld. Veel pech en tegenslag en die Berg doet een beetje raar. Maar niet te snel opgeven mensen, binnen 2 wedstrijden sta je zo weer bij de top 5. Ik verbaas me over de snelle conclusies en de anti-Jans-stemming.

Wij staan dan hoger maar jullie voetballen nog altijd een flink stuk beter. Dat gaan we over 2 weken wel zien.
pi_64015685
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat sommigen Jans nu ineens afvallen. Jullie speelden volgens mij nog steeds heel behoorlijk tegen Twente waar wij met 6-0 van de mat af werden gespeeld. Veel pech en tegenslag en die Berg doet een beetje raar. Maar niet te snel opgeven mensen, binnen 2 wedstrijden sta je zo weer bij de top 5. Ik verbaas me over de snelle conclusies en de anti-Jans-stemming.

Wij staan dan hoger maar jullie voetballen nog altijd een flink stuk beter. Dat gaan we over 2 weken wel zien.
Respect Mooi gezegd door een SCH supporter
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 14 december 2008 @ 21:38:53 #173
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64015756
Het ontbreekt ook een beetje aan geluk hoor.. ik wil nog wel eens zien hoe het verloop zal zijn als die net-nieters er toch in gaan.. Maar ik val Jans overigens puur aan op vandaag, wat hij vandaag presteerde sloeg echt helemaal nergens op.
  zondag 14 december 2008 @ 21:39:02 #174
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64015768
SCH speelt altijd advocaat van de duivel in dit topic.
pi_64015880
Het gaat me even niet om de plaats op de ranglijst, of om de punten nu SCH.
Het is een kwestie van logisch wisselen, en vriendjes politiek. Vorig jaar was Fledderus het vriendje van jans, nu is dat Matthijs.

Nog erger is het dat ik hoor dat Jans weer tekeer is gegaan richting Noord omdat er wat fluitconcerten waren mbt die wissel.. Ik vind dat het publiek zijn stem gewoon moet laten horen, en dat Jans dat moet laten gebeuren. laat hem zich nou maar op de wedstrijd concentreren.
pi_64016467
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:39 schreef The_Verve het volgende:
SCH speelt altijd advocaat van de duivel in dit topic.
Is Jans nu al de duivel?
pi_64016532
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Het gaat me even niet om de plaats op de ranglijst, of om de punten nu SCH.
Het is een kwestie van logisch wisselen, en vriendjes politiek. Vorig jaar was Fledderus het vriendje van jans, nu is dat Matthijs.

Nog erger is het dat ik hoor dat Jans weer tekeer is gegaan richting Noord omdat er wat fluitconcerten waren mbt die wissel.. Ik vind dat het publiek zijn stem gewoon moet laten horen, en dat Jans dat moet laten gebeuren. laat hem zich nou maar op de wedstrijd concentreren.
Ik kan me goed voorstellen dat sommige dingen je ergeren. Je weet natuurlijk ook niet precies wat er achter de schermen speelt en wat zijn redenen zijn mbt Matthijs. Over die fluitconcerten ben ik het wel met je eens. Jans is natuurlijk tot nu toe een beetje een zondagskind geweest en moet nog leren omgaan met tegenslag.
  zondag 14 december 2008 @ 22:11:04 #178
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64016909
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Is Jans nu al de duivel?
Laten we niet overdrijven...
pi_64017981
Jans afvallen is ook niet mijn stijl, kijkend wat ie allemaal voor ons heeft gedaan en waar ie ons heeft gebracht de afgelopen jaren. Maar ik volg hem gewoon echt niet de laatste tijd. Vind het heel vreemd.

SCH, kweet niet hoor, maar op dit moment denk ik echt dat jullie met drie punten uit Euroborg komen.
  zondag 14 december 2008 @ 23:25:24 #180
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64019204
Overigens hebben we "maar" een puntje minder dan vorig seizoen na evenveel wedstrijden.
pi_64020715
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef Karrs het volgende:
Ik heb het nog nooit gezegd maar ik doe het nu - Ron Jans mag vertrekken. Hij kan niet wisselen en hij kan blijkbaar ook niet meer motiveren. Zijn tijd is voorbij.
Zie, dat bedoelt die zeiksnor Derksen dus als hij het over opportunistische supporters heeft. Eén seizoen een slechte reeks en Jans moet weg. Verwende lui. Je boekt aan het begin een aantal fraaie thuisoverwinningen op clubs als Volendam, De Graafschap en ADO, dan is het nog allemaal gewééééldig. Maar als het even tegenzit, meteen dat gepiep. Kijk, als je Ajax bent en voor ¤50 miljoen op het veld hebt staan, dan is dit een schandalige reeks. Ook PSV-supporters hebben het recht om te klagen (niet dat Stevens nu ineens een kutcoach is die weg moet). Maar dit is onzin.

Supporters doen nu net alsof Groningen een selectie heeft die standaard in de top moet meedraaien. Maar zet nou eens die bril af en kijk eens eerlijk naar wat je hebt. Er zitten een aantal uitstekende spelers tussen, maar het is echt geen wereldelftal wat daar staat. Stenman is een drama, maar wel je linksback. En dan kom je al snel uit op die grijze middelmaat van Matthijs, Powel, Svejdik, Meerdink, Garcia (heeft een schitterende actie, maar is geen complete aanvaller), Holla, Metaj en Hiariej.

Natuurlijk, er valt Jans een hoop te verwijten, hij heeft zeer zeker zwaktes als trainer. Ook vandaag maakte hij tactische fouten en de wissel van Matthijs was een zinloos gebaar. De beste spelers stonden er vandaag niet in, maar Groningen moet natuurlijk thuis veel harder strijden op het middenveld. Er is heel erg naïef verdedigd, zelfs door deze relatief zwakke verdediging, en de coach kan het zich ook aanrekenen dat hij die verkeerd neerzet. Jans moet hard aan de slag om er weer een team van te maken dat door elkaar voor het vuur gaat. Maar dat kost ook tijd, het is onzin om een ontslag te eisen na 4 verliesbeurten. Alsof de volgende trainer (wie dan?) het wel even fixt.

Kijk, als FCG dit seizoen of het volgende seizoen in het rechterrijtje eindigt, dan is het niet meer te redden en moet Jans oprotten. Uiteindelijk wil je als club namelijk structureel presteren. Maar de prestaties zijn tot nu toe niet zo slecht, en het is natuurlijk veel te snel om daar nu al om te roepen.
pi_64020940
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:41 schreef Vasilevski het volgende:

En dan kom je al snel uit op die grijze middelmaat van Matthijs, Powel, Svejdik, Meerdink, Garcia (heeft een schitterende actie, maar is geen complete aanvaller), Holla, Metaj en Hiariej.
Matthijs, Svejdik, Metaj, Hiariej, Meerdink, Powel zijn allemaal wisselspelers hoor.

Maar nogmaals, het gaat even niet om de prestaties of de punten nu. Het gaat om de idiote wissels en keuzes van de laatste tijd. Vorig jaar was het Fledderus, nu is het Matthijs. Totaal niet nodig. En als het publiek daar zijn mening over geeft gaat Jans opgewonden lopen doen. Dat is wat (mij) irriteert. Niet dat er nu wat wedstrijden niet gewonnen zijn.
  maandag 15 december 2008 @ 00:57:35 #183
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_64021005
Kan iemand mij vertellen wanneer Sankoh voor 't laatst niet in de basis stond, behalve bij blessures of schorsingen? Die gast speelt een topseizoen, of in ieder geval, z'n Sankohtjes lost 'ie nu netjes op..
pi_64021219
Dat Jans Sankoh op de bank liet zitten vond ik nog wel de grootste blunder. Sankoh speelt juist geweldig dit seizoen in de thuiswedstrijden. Je kon vorige week tegen PSV al zien dat Svejdik een leuke speler is voor achter de hand, maar niet voor de basis. Bij creatieve spelers gaat Svejdik achteruit lopen en grijpt hij niet in, ook niet als hij rugdekking moet geven. Dat zag je vorige week in de duels met Amrabat, en dat zag je nu weer met Elia. Hij loopt maar achteruit en achteruit totdat zijn tegenstander zo'n beetje recht voor doel staat.

Ik hoop maar dat Jans snel leert van dit soort dingen, en ook een keer in gaat zien dat een speler als Matthijs gewoon niet meer mee kan. Jans moet daarin harder worden, en geen spelers opstellen omdat het zulke aardige jongens zijn.

Qua uitstraling en verleden is Jans echter prima geschikt, maar hij maakt nog steeds dezelfde (domme) fouten.
Ik hoop echt dat dat gaat veranderen want ik zou ook niet zo snel weten wie hem zou moeten opvolgen.
Ik denk overigens wel dat dit wel eens het laatste jaar Jans kan zijn in Groningen.
pi_64023287
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:41 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Zie, dat bedoelt die zeiksnor Derksen dus als hij het over opportunistische supporters heeft. Eén seizoen een slechte reeks en Jans moet weg. Verwende lui. Je boekt aan het begin een aantal fraaie thuisoverwinningen op clubs als Volendam, De Graafschap en ADO, dan is het nog allemaal gewééééldig. Maar als het even tegenzit, meteen dat gepiep. Kijk, als je Ajax bent en voor ¤50 miljoen op het veld hebt staan, dan is dit een schandalige reeks. Ook PSV-supporters hebben het recht om te klagen (niet dat Stevens nu ineens een kutcoach is die weg moet). Maar dit is onzin.

Supporters doen nu net alsof Groningen een selectie heeft die standaard in de top moet meedraaien. Maar zet nou eens die bril af en kijk eens eerlijk naar wat je hebt. Er zitten een aantal uitstekende spelers tussen, maar het is echt geen wereldelftal wat daar staat. Stenman is een drama, maar wel je linksback. En dan kom je al snel uit op die grijze middelmaat van Matthijs, Powel, Svejdik, Meerdink, Garcia (heeft een schitterende actie, maar is geen complete aanvaller), Holla, Metaj en Hiariej.

Natuurlijk, er valt Jans een hoop te verwijten, hij heeft zeer zeker zwaktes als trainer. Ook vandaag maakte hij tactische fouten en de wissel van Matthijs was een zinloos gebaar. De beste spelers stonden er vandaag niet in, maar Groningen moet natuurlijk thuis veel harder strijden op het middenveld. Er is heel erg naïef verdedigd, zelfs door deze relatief zwakke verdediging, en de coach kan het zich ook aanrekenen dat hij die verkeerd neerzet. Jans moet hard aan de slag om er weer een team van te maken dat door elkaar voor het vuur gaat. Maar dat kost ook tijd, het is onzin om een ontslag te eisen na 4 verliesbeurten. Alsof de volgende trainer (wie dan?) het wel even fixt.

Kijk, als FCG dit seizoen of het volgende seizoen in het rechterrijtje eindigt, dan is het niet meer te redden en moet Jans oprotten. Uiteindelijk wil je als club namelijk structureel presteren. Maar de prestaties zijn tot nu toe niet zo slecht, en het is natuurlijk veel te snel om daar nu al om te roepen.
Goede reply, maar het doet niets af aan de kritiek die nu van toepassing is, door fouten die Jans al veel langer maakt. Zoals Venom al zei, Jans heeft een wissel- en opstelbeleid waar geen touw aan vast te knopen valt en dat is altijd al zo geweest. Fledderus en Matthijs zijn daar voorbeelden van: zij spelen als ze niet móeten spelen.Voor Fledderus had je nog kunnen redeneren dat er geen andere man voor precies die plek was (hoewel die er later gewoon wél was) maar dat geldt voor Matthijs gewoon niet.

En als Groningen onder Jans eenmaal in een slechte fase zit, dan duurt het gewoon heel lang voor ze daar weer uit zijn. Kijk naar het begin en het eind van vorig seizoen. Het zit gewoon niet goed in de koppen en dat was in mijn opinie compleet onnodig geweest.

Dus kritiek op de trainer en het signaleren van kritieke fouten kán niet worden weerlegd met "het is nog veel te vroeg"., want hij is al veel langer bezig.

Maar goed, ik mag 'm wel... maar ik denk niet dat hij gaat veranderen. Dus zolang Jans er zit, blijft het opstel- en wisselbeleid raar.
pi_64025462
quote:
Powel blij met condities voor vertrek

GRONINGEN - De kans is groot dat de wegen van FC Groningen en Berry Powel in de winterstop scheiden. De aanvaller, die in de clinch ligt met trainer Ron Jans, voerde voor FC Groningen-FC Twente naar eigen zeggen een constructief gesprek met algemeen directeur Hans Nijland.

"We hebben gehoord onder welke voorwaarden Berry mag vertrekken", aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. "Nee, niet transfervrij, maar ook niet meer voor de zeven ton, die FC Groningen destijds voor hem op tafel heeft gelegd en aanvankelijk terug wilde. We zijn op een redelijk bedrag uitgekomen. We gaan hiermee terug naar de clubs die in een eerder stadium interesse hebben getoond", zegt Dekker. Het gaat om FC Utrecht, ADO Den Haag en Roda JC.

telegraaf
pi_64025481
  maandag 15 december 2008 @ 10:45:53 #188
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64025719
Ron Jans is een prima trainer. Geen reden om hem te ontslaan. Oppertunistich geneuzel.
Wel vind ik Jans een ongelooflijke clown voor de camera en op persconferenties. Hij geeft mij altijd het gevoel dat hij Groningen net zo goed vind als Ajax, AZ of PSV.
pi_64025753
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:34 schreef dolledingo het volgende:
[ afbeelding ]
..
  maandag 15 december 2008 @ 10:49:34 #190
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64025807
Garcia, is die nog te koop of wat?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 15 december 2008 @ 10:53:03 #191
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64025887
wat mij betreft niet. Speelde gisteren ook niet slecht en was bereid mee te strijden. Paar mooie acties weer, die strandden omdat er geen goede aansluiting was. Erg creatief en dat hebben we nodig.
  maandag 15 december 2008 @ 12:04:55 #192
82589 S-Two
barba macacu
pi_64027505
Eens met Vasilevski. Onzin om Jans nu te ontslaan. Heb het gevoel dat sommige mensen hier in dit topic Groningen iets te hoog inschatten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64027613
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:04 schreef S-Two het volgende:
Heb het gevoel dat sommige mensen hier in dit topic Groningen iets te hoog inschatten.
Het zou gek zijn als vier nederlagen op rij plus de manier waarop niet tot ontevredenheid zouden leiden.
Groningen is goed genoeg om dat een wanprestatie te noemen.
pi_64027819
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Garcia, is die nog te koop of wat?
Ik vind Garcia een zeer goede speler, alleen niet voor de spitspositie. Hij zou eigenlijk op 10 moeten spelen. Alleen zijn daar ook meerdere spelers in de selectie die daar kunnen spelen. Ik weet niet of hij verkocht gaat worden, maar verbazen zou het me niet. Ik denk dat het ook een beetje af gaat hangen wat er verder op de transfermarkt gebeurd.

@ S-Two, en andere Ajacieden. ( )

Nogmaals, het gaat niet om de punten, en dit speelt al veel langer. Vorig jaar waren er al genoeg mensen die zeiden dat Jans zijn langste tijd wel had gehad. Ik was het daar niet mee eens omdat ik vond dat Jans ook nog steeds aan het bij leren is, en ik wist/weet niet wie hem zou moeten opvolgen. Maar Jans blijft enorme vreemde dingen doen, en hij blijft vriendjes van hem opstellen. Nu mag jij mij eens uit gaan leggen wat het nut is van Mattijs als je met 1-3 achter staat, of leg mij eens uit waarom Sankoh op de bank zat de hele wedstrijd, of leg mij eens uit waar die gebaartjes van Jans op slaan richting Noord?

Nogmaals, ik heb niets tegen Jans verder, van mij mag hij blijven hoor. Maar dan moet hij dit soort dingen wel eens af gaan leren, want je merkt ook dat spelers zich eraan gaat irriteren, en dat is nooit goed.
pi_64028550
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
of leg mij eens uit waar die gebaartjes van Jans op slaan richting Noord?
Dat siert hem ook niet en lijkt wel een beetje een teken. Hij zette zich vroeger heel gemakkelijk over dit soort dingen heen en loste het met flair en humor op, hij lijkt wat minder rekbaar en wat minder flexibel.
pi_64028804
Hij heeft volgens mij ook niet in de gaten dat zo'n fluitconcert ontstaat omdat men het niet eens is met zijn wisselbeleid. Hij heeft het idee dat men Matthijs uit aan het fluiten is en denkt dan voor Matthijs op te moeten komen ofzo.
pi_64029114
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat siert hem ook niet en lijkt wel een beetje een teken. Hij zette zich vroeger heel gemakkelijk over dit soort dingen heen en loste het met flair en humor op, hij lijkt wat minder rekbaar en wat minder flexibel.
Mwah, hij houdt niet van kritische vragen en reageert er wel vaker agressief op. Dat is niet per sé iets van de laatste tijd.
Ik heb het zelf meegemaakt dat hij bijvoorbeeld heel kinderachtig kan doen als je een vraag stelt over de opstelling, terwijl hij weet dat je als journalist daar soms niet omheen kan. Een cameraman die ik ken en bij TV Noord werkt maakte het een keer mee dat hij tijdens een interview daarom gewoon wegliep bij de draaiende camera. Hij laat het absoluut merken als hij het niet met een vraag eens is.

Dat gezegd hebbende vond ik dit wel meevallen. Ik vond z'n reactie sterker dan z'n tactisch plan.
pi_64029246
.

Maar goed, hopen dat er komende week tegen Roda weer eens wat punten gepakt kunnen worden.
Hopelijk gewoon weer in de sterkst mogelijke opstelling, en uitgaan van eigen kracht ipv je teveel aan te passen aan de tegenstander.

Zometeen even naar De Sport tot Twee luisteren op Noord.
quote:
Jans volgende week in Holland Sport

Ron Jans zal niet vanavond maar volgende week, maandagavond 22 december te gast zijn in het programma Holland Sport. Dat geeft Groninger sportliefhebbers alle ruimte vanavond tussen 20.00 uur en 21.00 uur af te stemmen op het Groninger Menzis Sportgala op TV Noord.

Wie worden de Groninger sportman/sportvrouw en de sportploeg van 2008? In een rechtstreekse tv-uitzending van RTV Noord worden de winnaars tijdens het Groninger Menzis Sportgala bekendgemaakt.

Ook worden de provinciale sportprijs Groningen en de prijs Aangepast sporten uitgereikt en wordt bekend gemaakt wie tot sporttalent van het jaar is benoemd.

FC Groningen
  maandag 15 december 2008 @ 13:21:20 #199
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_64029353
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:04 schreef S-Two het volgende:
Eens met Vasilevski. Onzin om Jans nu te ontslaan. Heb het gevoel dat sommige mensen hier in dit topic Groningen iets te hoog inschatten.
Eens. Alhoewel het wel zuur is dat je 4 potten op RIJ veriest. Als je deze wedstrijden over het seizoen verspreid en je zegt dat je verliest van PSV uit, Willem 2 uit (naar mijn mening de schandaligste) van AZ in topvorm en van een goed Twente (nipt, bij 2-1 mag Twente blij zijn dat de 2-2 niet valt) verliest is dat zuur maar niet ondenkbaar. Wel vind ik dat je van Roda en Heerenveen in hun vorm gewoon 2 keer zou moeten winnen. Als Groningen bij de eerste 8 eindigt dan vind ik het gewoon een geslaagd jaar en dta is immers waar we nu staan.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_64030367
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')