abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64013160
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hoewel Matthijs het weer voor elkaar kreeg om in de minuten dat hij speelde grotendeels fouten te maken.
Eerste bal die hij krijgt levert hij direct in bij de tegenstander waardoor Twente een 100% kans krijgt. .

Er klopte vandaag gewoon geen zak van de organisatie achterin. Svejdik centraal is gewoon een grote achteruitgang, bovendien is hij niet ingespeeld met Granqvist. Ik hoop gewoon dat De Roover snel herstelt van zijn blessure, want met De Roover, Sankoh, Granqvist (topper) en Stenman staat er een prima verdediging. Het eerste half uur van de 2e helft is er voorin eigenlijk prima gespeeld, veel kansen gecreeerd. Pech met die bal op de paal, en dat Andersson net te laat kwam. Verder was berg helaas niet scherp genoeg. Nee, het probleem lag vandaag in de verdediging, en op het middenveld na de wissels van Jans.

Hoe haal je het in je hoofd om Sankoh op de bank te zetten, en hoe haal je het in je hoofd om Matthijs erin te gooien bij een 1-3 achterstand?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64013175
Grunn heeft een bikkel op het middenveld nodig, een type Meerdink maar dan beter, volgens mij denkt Jans dat Matthijs die speler is Een type Meeuwis is ZEKER nodig!

Luciano
De Roover - Sankoh - Granqvist - Stenman
Femi
VD Laak ---- NIEUW (Meeuwis?)
------------ Andersson-------
Garcia ----------- NIEUW(MOA?)

Reden dat ik NIEUW bij Berg zijn positie zet is omdat Berg wel verkocht MOET worden om wat nieuwe inkopen te kunnen doen denk ik.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 14 december 2008 @ 20:11:38 #153
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64013178
Dag, Ron!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 14 december 2008 @ 20:18:00 #154
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_64013348
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eerste bal die hij krijgt levert hij direct in bij de tegenstander waardoor Twente een 100% kans krijgt. .

Er klopte vandaag gewoon geen zak van de organisatie achterin. Svejdik centraal is gewoon een grote achteruitgang, bovendien is hij niet ingespeeld met Granqvist. Ik hoop gewoon dat De Roover snel herstelt van zijn blessure, want met De Roover, Sankoh, Granqvist (topper) en Stenman staat er een prima verdediging. Het eerste half uur van de 2e helft is er voorin eigenlijk prima gespeeld, veel kansen gecreeerd. Pech met die bal op de paal, en dat Andersson net te laat kwam. Verder was berg helaas niet scherp genoeg. Nee, het probleem lag vandaag in de verdediging, en op het middenveld na de wissels van Jans.

Hoe haal je het in je hoofd om Sankoh op de bank te zetten, en hoe haal je het in je hoofd om Matthijs erin te gooien bij een 1-3 achterstand?
Waar ik echt bijna van moest kotsen was het moment dat Groningen net vol in de aanval ging, Matthijs een lange bal geeft in het niets waardoor Twente kan counteren en Arnautovic 1 op 1 komt met Luciano. Maar met name hoe Matthijs terug naar de 16 rent, of rent zo mag je het niet eens noemen wat hij doet.

Daarnaast had Stenman het vandaag erg moeilijk tegen Arnautovic, hij werd aan alle kanten voorbij gelopen en bij de goal van N'kufo staat hij ook te slapen. De concentratie lijkt bij sommige spelers gewoon slecht waardoor je hele wisselvallige wedstrijden krijgt.

Een ander punt waar ik me aan erger, wat wellicht nu komt door de kater van gister + die van vandaag, is het voetbal wat rondom de 16 van de tegenstander wordt gespeeld. Hakballetjes, mooi proberen weg te draaien, etc. Het lijkt zo arrogant en heeft totaal geen rendement.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_64013516
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Een ander punt waar ik me aan erger, wat wellicht nu komt door de kater van gister + die van vandaag, is het voetbal wat rondom de 16 van de tegenstander wordt gespeeld. Hakballetjes, mooi proberen weg te draaien, etc. Het lijkt zo arrogant en heeft totaal geen rendement.
Daar erger ik me bij Lovre al wat langer aan. Als ze nou eens aan komen, maar bij Lovre lijdt dat bijna altijd tot balverlies. Hou het gewoon simpel en speel die bal op Berg of Andersson denk ik dan.. Ook Garcia had er vandaag een handje van, maar die vond ik verder wel vrij redelijk spelen. Bij Garcia weet je ook dat het een beetje in zijn spel zit.

Maar goed, Lovre heeft wel een goal gemaakt, en zelfs bijna twee.
Maar vind hem niet best spelen de laatste tijd op 10. Iets teveel onnodig balverlies op momenten dat je dat liever niet hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64013635
Kan Lovre niet op LM? Ik wil Andersson wel eens op 10 zien..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64013673
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef Kerol het volgende:
Reden dat ik NIEUW bij Berg zijn positie zet is omdat Berg wel verkocht MOET worden om wat nieuwe inkopen te kunnen doen denk ik.
Hangt ervan af. Niet alle versterkingen hoeven veel te kosten.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64013765
Ik vond Holla aardig spelen vandaag. Even een positief puntje.
pi_64014006
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef Kerol het volgende:
Kan Lovre niet op LM? Ik wil Andersson wel eens op 10 zien..
Dat is het probleem, naast Lev (die bijna altijd geblesseerd is) is er eigenlijk geen speler extra voor de linkerkant. Andersson is nu gewoon de meest logische keus voor die positie. Als Lev terug is zou je Andersson misschien eens op 10 kunnen proberen.

Maar goed. Eerst proberen de wedstrijden tegen Roda en Heerenveen goed door te komen en de nodige punten te pakken. En dan eens kiijken wat er in de transferperiode gaat gebeuren...

Powel en Meerdink zullen wel vertrekken, en ik denk dat en ook flink aan Granqvist getrokken gaat worden.
Ik ben benieuwd wat men voor aankopen gaat doen, en of we definitief naar een ander systeen zullen overstappen of niet.
  zondag 14 december 2008 @ 20:53:16 #160
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_64014275
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond Holla aardig spelen vandaag. Even een positief puntje.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar als je als een kip zonder kop over het veld heen razen goed spelen vindt dan heb je inderdaad gelijk. Zat totaaaal geen idee achter wat deze jongen vanmiddag aan het doen was. Ik vond Femi tien keer beter spelen dan Holla, net als dat ik Lovre trouwens tien keer beter vond spelen dan Garcia. Lovre is dan niet in z'n goede doen maar het blijft tenminste bewegen zonder bal (iets wat Berg vandaag opzich ook wel OK deed vandaag, miste vandaag de scherpte voor de goal. Ik vond Berg ten opzichte van vorige weken eindelijk weeres met een positieve instelling in het veld staan.).

De grootste ramp was natuurlijk Hiarieje ofhoejedatookschrijft. Als je als prof niet begrijpt dat je een overtreding hoort te maken op een vleugelspits als Elia bij de 1-0 dan ben je toch niet goed bezig. Volgens mij heeft Hiarieje geen fysiek contact gehad met Elia gedurende de wedstrijd. Waar hij bij de 2-0 stond is natuurlijk ook van den zotte. Slechste man van de FC vandaag.

Nu maar met het schuim op de bek tegen Roda en hopen dat je daar puntjes weg kan snoepen.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_64014295
Jammer dat Meerdink moet vertrekken(?). Goede speler voor op de bank of voor als je achterstaat en je een harde werker nodig hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64014390
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:53 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar als je als een kip zonder kop over het veld heen razen goed spelen vindt dan heb je inderdaad gelijk. Zat totaaaal geen idee achter wat deze jongen vanmiddag aan het doen was. Ik vond Femi tien keer beter spelen dan Holla,
Ik zat niet in het stadion dus jij hebt het ongetwijfeld beter kunnen zien.
Dat Femi slecht was hoor je mij niet zeggen, hoor. Ik vind dat hij er absoluut in hoort zeker als Levchenko er niet is, hij brengt rust.
pi_64014433
quote:
Berg verstoord door het gepraat over Ajax

Marcus Berg zegt tegen fotbollskanalen.se in een interview na de wedtrijd tegen Twente dat hij van slag is door het vele praten over hem en Ajax. " Nadat Klaas Jan Huntelaar weggegaan is kwam ik in Nederland en in Zweden volop in beeld met Ajax. Het was allemaal buitensporig en nu zit ik in de shit ", aldus Berg

Dat is het dus, verzucht Berg. Het was buitensporig en iedereen die ik sprak en vrienden vroegen zich af wat er van waar was. Nu zit ik in de ellende, ik kan niets anders bedenken, ik moet mij concentreren op FC Groningen en wat er later gebeurd zien we dan wel. Het loopt niet op dit moment in het team, ik moet ook meer scoren, net zoals vandaag heb ik ook 2 a 3 mogelijkheden gehad ". Hij was zwaar teleurgesteld na de nederlaag tegen Twente. Hoe komt het dat je vier op rij verliest. Berg " ik weet het niet, het is verdomde triest. Wat zei de trainer? Berg " die was kwaad net zoals wij allemaal. We moeten nog twee wedstrijden en die zijn zeer belangrijk om mee te blijven doen bovenaan. Één daarvan is tegen Heerenveen een derby, dat moet lukken als het elftal maar weer gaat draaien.
  zondag 14 december 2008 @ 21:10:47 #164
176916 Karrs
2007-2017
pi_64014832
Reguliere nederlaag, helaas. Hopen dat we na Heerenveen weer wat punten pakken.

En zo zitten we weer terug op het niveau van twee jaar geleden, dat we van sommigen kunnen winnen en van iedereen kunnen verliezen. Of er nou meer kwaliteit is of niet, het is gewoon weer het oude liedje.

De seizoenstart was flitsend... maar het enige effect daarvan is dat nederlagen gewoon harder aankomen. Mijn vriendin heeft me verboden om voetbal te gaan kijken omdat ik nu al een maand lang chagrijnig ben op de voetbaldag en ik zit erover te denken om er gehoor aan te geven - zij verdient dat gewoon niet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 14 december 2008 @ 21:12:47 #165
176916 Karrs
2007-2017
pi_64014911
Ik heb het nog nooit gezegd maar ik doe het nu - Ron Jans mag vertrekken. Hij kan niet wisselen en hij kan blijkbaar ook niet meer motiveren. Zijn tijd is voorbij.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_64015311
Van ons winnen jullie wel weer joh.
pi_64015347
Wat een opportunisme zeg, ongelofelijk. We staan nog altijd op een 8ste plek, wat normaal is voor een club als Groningen. Kijk naar de huidige selectie, kijk naar het budget, is het dan realistisch om veel meer te verlangen? Ik vind van niet.

Natuurlijk kunnen er dingen verbeterd worden (positiespel bijvoorbeeld) en zet ik ook af en toe vraagtekens bij het (wissel)beleid van Ron Jans, maar je maakt mij niet wijs dat een andere trainer het veel beter zou doen.
pi_64015445
Denk wel even na voordat je Jans weg stemt want wie weet zitten we straks opeens met Koeman opgescheept
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64015528
Ik denk dat er geen trainer is die bij een 1-3 achterstand Matthijs erin zal gooien.
Ook denk ik niet dat er veel trainers zullen zijn die Sankoh op de bank zetten voor Svejdik.

Ik heb heel lang Jans verdedigd omdat hij veel voor de club heeft betekend, en ergens heb ik die neiging nog wel, maar er komt een moment dat ook ik dat rare wisselbeleid van hem niet meer trek. Het slaat gewoon door nu.

En ja, ik vind dat je met deze selectie hoger moet kunnen eindigen dan plek 8 of 9 . Ondanks de wat mindere begroting loopt er behoorlijk wat kwaliteit rond in mijn ogen. Als de boel goed op elkaar ingespeeld is staat er een prima team dat hopelijk nog verstekt kan worden in de winter.
  zondag 14 december 2008 @ 21:31:49 #170
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64015536
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef Kerol het volgende:
Denk wel even na voordat je Jans weg stemt want wie weet zitten we straks opeens met Koeman opgescheept
Niets mis met Erwin Koeman...

En TvhN: Soms ligt het gewoon aan de trainer. Dat heeft vrij weinig met opportunisme te maken. Met begroting moet je niet schermen wanneer je zo'n goede selectie hebt. Ik durf zelfs te stellen dat onze selectie niet eens zo gek veel minder is dan die van Twente.
pi_64015640
Ik vind het ongelooflijk dat sommigen Jans nu ineens afvallen. Jullie speelden volgens mij nog steeds heel behoorlijk tegen Twente waar wij met 6-0 van de mat af werden gespeeld. Veel pech en tegenslag en die Berg doet een beetje raar. Maar niet te snel opgeven mensen, binnen 2 wedstrijden sta je zo weer bij de top 5. Ik verbaas me over de snelle conclusies en de anti-Jans-stemming.

Wij staan dan hoger maar jullie voetballen nog altijd een flink stuk beter. Dat gaan we over 2 weken wel zien.
pi_64015685
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat sommigen Jans nu ineens afvallen. Jullie speelden volgens mij nog steeds heel behoorlijk tegen Twente waar wij met 6-0 van de mat af werden gespeeld. Veel pech en tegenslag en die Berg doet een beetje raar. Maar niet te snel opgeven mensen, binnen 2 wedstrijden sta je zo weer bij de top 5. Ik verbaas me over de snelle conclusies en de anti-Jans-stemming.

Wij staan dan hoger maar jullie voetballen nog altijd een flink stuk beter. Dat gaan we over 2 weken wel zien.
Respect Mooi gezegd door een SCH supporter
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 14 december 2008 @ 21:38:53 #173
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64015756
Het ontbreekt ook een beetje aan geluk hoor.. ik wil nog wel eens zien hoe het verloop zal zijn als die net-nieters er toch in gaan.. Maar ik val Jans overigens puur aan op vandaag, wat hij vandaag presteerde sloeg echt helemaal nergens op.
  zondag 14 december 2008 @ 21:39:02 #174
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64015768
SCH speelt altijd advocaat van de duivel in dit topic.
pi_64015880
Het gaat me even niet om de plaats op de ranglijst, of om de punten nu SCH.
Het is een kwestie van logisch wisselen, en vriendjes politiek. Vorig jaar was Fledderus het vriendje van jans, nu is dat Matthijs.

Nog erger is het dat ik hoor dat Jans weer tekeer is gegaan richting Noord omdat er wat fluitconcerten waren mbt die wissel.. Ik vind dat het publiek zijn stem gewoon moet laten horen, en dat Jans dat moet laten gebeuren. laat hem zich nou maar op de wedstrijd concentreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')