Eerste bal die hij krijgt levert hij direct in bij de tegenstander waardoor Twente een 100% kans krijgt.quote:Op zondag 14 december 2008 19:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hoewel Matthijs het weer voor elkaar kreeg om in de minuten dat hij speelde grotendeels fouten te maken.
Waar ik echt bijna van moest kotsen was het moment dat Groningen net vol in de aanval ging, Matthijs een lange bal geeft in het niets waardoor Twente kan counteren en Arnautovic 1 op 1 komt met Luciano. Maar met name hoe Matthijs terug naar de 16 rent, of rent zo mag je het niet eens noemen wat hij doet.quote:Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eerste bal die hij krijgt levert hij direct in bij de tegenstander waardoor Twente een 100% kans krijgt..
Er klopte vandaag gewoon geen zak van de organisatie achterin. Svejdik centraal is gewoon een grote achteruitgang, bovendien is hij niet ingespeeld met Granqvist. Ik hoop gewoon dat De Roover snel herstelt van zijn blessure, want met De Roover, Sankoh, Granqvist (topper) en Stenman staat er een prima verdediging. Het eerste half uur van de 2e helft is er voorin eigenlijk prima gespeeld, veel kansen gecreeerd. Pech met die bal op de paal, en dat Andersson net te laat kwam. Verder was berg helaas niet scherp genoeg. Nee, het probleem lag vandaag in de verdediging, en op het middenveld na de wissels van Jans.
Hoe haal je het in je hoofd om Sankoh op de bank te zetten, en hoe haal je het in je hoofd om Matthijs erin te gooien bij een 1-3 achterstand?
Daar erger ik me bij Lovre al wat langer aan. Als ze nou eens aan komen, maar bij Lovre lijdt dat bijna altijd tot balverlies. Hou het gewoon simpel en speel die bal op Berg of Andersson denk ik dan.. Ook Garcia had er vandaag een handje van, maar die vond ik verder wel vrij redelijk spelen. Bij Garcia weet je ook dat het een beetje in zijn spel zit.quote:Op zondag 14 december 2008 20:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Een ander punt waar ik me aan erger, wat wellicht nu komt door de kater van gister + die van vandaag, is het voetbal wat rondom de 16 van de tegenstander wordt gespeeld. Hakballetjes, mooi proberen weg te draaien, etc. Het lijkt zo arrogant en heeft totaal geen rendement.
Hangt ervan af. Niet alle versterkingen hoeven veel te kosten.quote:Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef Kerol het volgende:
Reden dat ik NIEUW bij Berg zijn positie zet is omdat Berg wel verkocht MOET worden om wat nieuwe inkopen te kunnen doen denk ik.
Dat is het probleem, naast Lev (die bijna altijd geblesseerd is) is er eigenlijk geen speler extra voor de linkerkant. Andersson is nu gewoon de meest logische keus voor die positie. Als Lev terug is zou je Andersson misschien eens op 10 kunnen proberen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:30 schreef Kerol het volgende:
Kan Lovre niet op LM? Ik wil Andersson wel eens op 10 zien..
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar als je als een kip zonder kop over het veld heen razen goed spelen vindt dan heb je inderdaad gelijk. Zat totaaaal geen idee achter wat deze jongen vanmiddag aan het doen was. Ik vond Femi tien keer beter spelen dan Holla, net als dat ik Lovre trouwens tien keer beter vond spelen dan Garcia. Lovre is dan niet in z'n goede doen maar het blijft tenminste bewegen zonder bal (iets wat Berg vandaag opzich ook wel OK deed vandaag, miste vandaag de scherpte voor de goal. Ik vond Berg ten opzichte van vorige weken eindelijk weeres met een positieve instelling in het veld staan.).quote:Op zondag 14 december 2008 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond Holla aardig spelen vandaag. Even een positief puntje.
Ik zat niet in het stadion dus jij hebt het ongetwijfeld beter kunnen zien.quote:Op zondag 14 december 2008 20:53 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar als je als een kip zonder kop over het veld heen razen goed spelen vindt dan heb je inderdaad gelijk. Zat totaaaal geen idee achter wat deze jongen vanmiddag aan het doen was. Ik vond Femi tien keer beter spelen dan Holla,
quote:Berg verstoord door het gepraat over Ajax
Marcus Berg zegt tegen fotbollskanalen.se in een interview na de wedtrijd tegen Twente dat hij van slag is door het vele praten over hem en Ajax. " Nadat Klaas Jan Huntelaar weggegaan is kwam ik in Nederland en in Zweden volop in beeld met Ajax. Het was allemaal buitensporig en nu zit ik in de shit ", aldus Berg
Dat is het dus, verzucht Berg. Het was buitensporig en iedereen die ik sprak en vrienden vroegen zich af wat er van waar was. Nu zit ik in de ellende, ik kan niets anders bedenken, ik moet mij concentreren op FC Groningen en wat er later gebeurd zien we dan wel. Het loopt niet op dit moment in het team, ik moet ook meer scoren, net zoals vandaag heb ik ook 2 a 3 mogelijkheden gehad ". Hij was zwaar teleurgesteld na de nederlaag tegen Twente. Hoe komt het dat je vier op rij verliest. Berg " ik weet het niet, het is verdomde triest. Wat zei de trainer? Berg " die was kwaad net zoals wij allemaal. We moeten nog twee wedstrijden en die zijn zeer belangrijk om mee te blijven doen bovenaan. Één daarvan is tegen Heerenveen een derby, dat moet lukken als het elftal maar weer gaat draaien.
Niets mis met Erwin Koeman...quote:Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef Kerol het volgende:
Denk wel even na voordat je Jans weg stemt want wie weet zitten we straks opeens met Koeman opgescheept
Respectquote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat sommigen Jans nu ineens afvallen. Jullie speelden volgens mij nog steeds heel behoorlijk tegen Twente waar wij met 6-0 van de mat af werden gespeeld. Veel pech en tegenslag en die Berg doet een beetje raar. Maar niet te snel opgeven mensen, binnen 2 wedstrijden sta je zo weer bij de top 5. Ik verbaas me over de snelle conclusies en de anti-Jans-stemming.
Wij staan dan hoger maar jullie voetballen nog altijd een flink stuk beter. Dat gaan we over 2 weken wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |