Donequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef tim. het volgende:
Aanstaande dinsdag misschien zonder internet.
Ik verwacht geen gouwe ouwe, dat duurt nog een paar jaar denk ik. Ik denk dat ''Sandtrap'' nog steeds de opener is, of anders een kort nieuw nummer.
febster, stuur je ''Curtains Close'' nog eens?.
Ik stem ook voor Mardy Bumquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
Weet niet hoe telecommunicatief de Australische fans zijn, maar denk dat we pas in de loop van woensdag misschien wat beelden hebben. Maar dat is dus het vervelende... Brakke incomplete filmpjes met overstuurd geluid. Maar ja, ik kan toch ook niet wachten tot het album ooit uitkomt.
Het is totaal on-Arctic Monkeys om zoiets te doen, als bij hun eerste optreden sinds ruim één jaar dezelfde setlist aan te houden. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zou mij tenminste redelijk teleurstellen. Slaat dan ook nergens op om weer te beginnen met touren. "Sandtrap" is 2007. Het zou mij zelfs niets verbazen als we nooit een studio-versie van het nummer te horen krijgen. Ze hebben de song in ieder geval wel opgenomen, in januari 2008. Evenals "Terror Pocket".
Een verloren classic die in de setlist opduikt is trouwens ook niet zo'n gek idee, hoor. "Bigger Boys" hebben ze in 2006 af en toe spontaan gespeeld. We zullen vast de terugkeer van "Mardy Bum" beleven, wie weet!
Ik zou het niet onderschatten hoor. Die gasten zijn daar ook niet achterlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
Weet niet hoe telecommunicatief de Australische fans zijn,
Hmm, zou dat een officiële site zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:12 schreef Aisumasen het volgende:
http://70.32.88.76/!
[ afbeelding ]
"Check back for regular updates from the band on tour."
Ik denk het wel, aangezien het nieuws exact hetzelfde is als op de huidige AM site. Dus ja, een nieuw logo. En logo's heb je pas nodig als je ze van plan bent te gebruiken, dus kom maar op met dat derde album.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, zou dat een officiële site zijn?
Management zal de mailtjes wel beetje doorscrollen op zoek naar bruikbare reacties.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef Markeerstift het volgende:
En wat zou de bedoeling hiervan zijn: http://70.32.88.76/contact.php alsof ze dat ooit allemaal kunnen gaan lezen
Als je naar de normale website gaat, klik je op het forum. Dat linkt naar http://70.32.88.76/forum/ Dan is de stap om naar http://70.32.88.76/ te gaan al snel gemaakt. Had in een flits gehoopt dat er nieuw nieuws op zou staan ("Arctic Monkeys to perform new songs at Dutch tour", ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef Markeerstift het volgende:
O ik zie nu pas dat dat niet gewoon arcticmonkeys.com is! Maar dan nog ziet het er leuk uit dat logo. Vind hem mooier dan die van FWN. Maar hoe heb je dito ontdekt dan?
De site staat dus ook nog 'achter de schermen', dat zal vast nog wel veranderen, evenals wat dode links.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:33 schreef Xrenity het volgende:
Vet
Ligt wel een beetje in lijn met wat ik verwacht dat de 'nieuwe' richting van het derde album gaat worden.
Alleen mogen ze die hele header incl menu wel even wat beter exporten.
LoL. Ik bedoel meer: Als in Engeland nieuwe nummers gespeeld zouden worden, zouden er vóór het einde van het optreden al meerdere YouTube-filmpjes online staan. En na afloop hoge kwaliteit audio-opnames. Ik weet niet hoe groot de fan-base in Australië is, en of er tapers in de zaal zijn, dat is waar ik een beetje op doelde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zou het niet onderschatten hoor. Die gasten zijn daar ook niet achterlijk
Nou, onderschat Matt niet. Die zou zelfs nog strak blijven zonder click-track!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:42 schreef Xrenity het volgende:
Overigens, een extra gitarist mee laten spelen is logisch aangezien je anders met een clicktrack mee moet spelen. En eerlijk is eerlijk, volgens mij zijn die gasten nu ook weer niet zo strak dat dat lang goed blijft gaan
Ik klikte op 'gigs' en zag toen allemaal nieuwe gigs staan, daarna zag ik pas de datumquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Aisumasen het volgende:
Had in een flits gehoopt dat er nieuw nieuws op zou staan ("Arctic Monkeys to perform new songs at Dutch tour", ofzo), maar zo ver is het helaas nog niet.
Waarom zou je het eerst 'zo' doen vraag ik me dan af, kan ik geen enkele reden voor bedenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Aisumasen het volgende:
De site staat dus ook nog 'achter de schermen', dat zal vast nog wel veranderen, evenals wat dode links.
Strak spelen en strak spelen met een clicktrack is wel even wat anders hequote:Nou, onderschat Matt niet. Die zou zelfs nog strak blijven zonder click-track!
Uiteraardquote:Maar het punt is dat ze ook makkelijk één gitaarpartij kunnen skippen, wat dan ten koste van het nummer zou gaan.
Het is maar wat je als goed beschouwdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Xrenity het volgende:
Overigens, het zijn alle vier geen enorm goede muzikanten - weten ze zelf vast ook welPunt is meer dat ze (of ws Alex voor een groot deel) gewoon heel goede songwriters zijn.
Same herequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik klikte op 'gigs' en zag toen allemaal nieuwe gigs staan, daarna zag ik pas de datum.
Ik voel wat je bedoelt. Vaak hoor ik op demo's bij bandjes afschuwelijke edit-fouten en een vreselijke mix. Dat mag, dat kan, daar zijn het demo's voor. Maar waarom wordt er dan niet even 5 minuten extra aandacht besteed, als je het dan toch gaat exporteren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waarom zou je het eerst 'zo' doen vraag ik me dan af, kan ik geen enkele reden voor bedenken
En ik weet er eea van.
Ja, natuurlijk. Het was ook met een knipoog bedoeld. Maar ik zie het niet gebeuren dat deze band ooit zulke trucjes gaat uithalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Xrenity het volgende:
Strak spelen en strak spelen met een clicktrack is wel even wat anders he
Toch, onderschat Matt niet. Dat is een geniale drummer, zo ontzettend strak en vol energie. Technisch, maar ook creatief. En dat laatste vind ik het belangrijkste. En onderschat ook niet wat bijna 3 jaar intensief touren met de jongens als muzikanten heeft gedaan. Ze zijn zo erg gegroeid. Miles Kane is een betere gitarist dan Jamie en Alex bij elkaar, dat is echt een virtuoos, maar Alex en vooral Jamie zijn ook ontzettend snel en technisch goed geworden. Om nog maar te zwijgen over de grote stappen die Alex met zijn vocalen gemaakt heeft. Het verbaasde me gewoon bij The Last Shadow Puppets, en dan vooral in Brussel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Xrenity het volgende:
Overigens, het zijn alle vier geen enorm goede muzikanten - weten ze zelf vast ook welPunt is meer dat ze (of ws Alex voor een groot deel) gewoon heel goede songwriters zijn. [..]
Hoe bedoel je? Zijn stem is niet veranderd ofzo, zijn zang gaat alleen vooruit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef portie het volgende:
Kan dat laatste, over de stem van Alex, niet negatieve gevolgen hebben voor de live versie van de oudere tracks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |