quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef Bananenman het volgende:
UPDATES PLEASE, WE HEBBEN ZELF GEEN LEVEN DUS WE LEVEN EEN BEETJE VIA JOU
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mooi topic dit.
Chuck_Norris, ons lot ligt in jouw handen. Maak een foto, of onze wereld zal vergaan. Jij bent de enige die het kan, kleine luchtmeester. Onze avatar.
[ afbeelding ]
TS knalt de zus van een KLB baasquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Rhythm het volgende:
Volgens mij neukt TS m'n zus, want die zit op kamers, maar was vandaag tussendoor thuisgekomen voor training en had ze boodschappen incl witte wijn meegenomen_!
En ik weet niet welke smiley ik daarvoor moet gebruiken.
Chuck_Norris morgen op school:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Avatar. Best leuke tekenfilm nog
Ik kijk het soms wel als ik erlangs zap
![]()
Ik ga morgen maar rondkijken en gokken wie de chick is van TS
Schatje, mag ik je fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Chuck_Norris morgen op school:
[ afbeelding ]
Dan zit je zus nu vast mee te lezen, terwijl TS met z'n bezopen kop ligt te slapen, hij was alleen ff vergeten uit te loggenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Rhythm het volgende:
Volgens mij neukt TS m'n zus, want die zit op kamers, maar was vandaag tussendoor thuisgekomen voor training en had ze boodschappen incl witte wijn meegenomen_!
En ik weet niet welke smiley ik daarvoor moet gebruiken.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Chuck_Norris morgen op school:
[ afbeelding ]
Ik hoorde alleen dat ie laatst Marcus Berg tegenkwam, waar die woont weet ik verder ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Rhythm het volgende:
Waar studeert/werkt TS?
Mijn zus in Groningen. Iemand moet me nu vertellen dat TS daar niet woont anders kan ik vannacht niet slapen door de gedachte dat een Fok!er vieze dingen met dr doet
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
DudeIk doe hetzelfde als hem dus we doen beide Bedrijfskunde in Groningen
![]()
OMFG, hoax.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Rhythm het volgende:
Waar studeert/werkt TS?
Mijn zus in Groningen. Iemand moet me nu vertellen dat TS daar niet woont anders kan ik vannacht niet slapen door de gedachte dat een Fok!er vieze dingen met dr doet
.
quote:(dit is wat ik nu doe):
3e jaars BDK-student (Gemiddeld 7,8)
3e jaars Rechten student (Gemiddeld 6,9)
1e jaars Fiscaal Recht (veel vrijstellingen) nog geen tentamens gehad, komt pas over twee weken.
12 uur werken per week.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het is de RUG. Dus misschien kan je nog gerust slapen!
Is je zus lekker trouwens? Ik woon namelijk ook in Groningen en ik verveel mequote:
Zal wel niet maar het is dan wel een van de beste FOK acties ooit. En ik speelde erin meequote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Als het echt Rhythms zus is, print ik dit topic uit, sluip ik de Gouden Koets binnen op de eerstkomende prinsjesdag en stop hem stiekem bij de troonrede zodat de koningin hem voorleest
Ik hoop maar dat ze het meende van die Hanzeschoolquote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is je zus lekker trouwens? Ik woon namelijk ook in Groningen en ik verveel me.
quote:
PM haar Hyves, dan oordeel ik zelf wel. En je weet het he, PM's mag ik niet openbaar makenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze het meende van die Hanzeschoolze had het er alleen maar 1x over maar ik prefereer dat nu te denken.
En dat zeg je niet over je zus. Maar ik zou dr wel doen
.
Dat zou trouwens wel ludiek zijn, als de koningin ineens zo'n topic van Fok voor gaat lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Als het echt Rhythms zus is, print ik dit topic uit, sluip ik de Gouden Koets binnen op de eerstkomende prinsjesdag en stop hem stiekem bij de troonrede zodat de koningin hem voorleest
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
DudeIk doe hetzelfde als hem dus we doen beide Bedrijfskunde in Groningen
![]()
WHAHAHAHAHquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Rhythm het volgende:
Waar studeert/werkt TS?
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel ludiek zijn, als de koningin ineens zo'n topic van Fok voor gaat lezen!
En hoe moet ik nu gaan slapenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry manIk kwam er pas sinds mijn laatste topic achter dat hij bij mij op de opleiding zit. Dus ik weet niet eens wie het is
Het spijt me FOK'ers
Remon of Rémon spreek je volgens mij hetzelfde uit hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb haar gesmst hoe die gast van vanmiddag heette.
Remon of Rémon. Chuck_Norris, help me uit de twijfel.
Jammer is dat he, als niemand op je grapje reageertquote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel ludiek zijn, als de koningin ineens zo'n topic van Fok voor gaat lezen!
Wanderlei Silvaquote:
Ik heb net mijn groepsindelingen bekeken maar ik zie er geen Remon staanquote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En hoe moet ik nu gaan slapen![]()
![]()
Kun jij nergens zien of er een remon op je studie zit![]()
.
Ja hij was zo leukquote:Op donderdag 11 december 2008 00:30 schreef Jajong het volgende:
Jammer is dat he, als niemand op je grapje reageert.
Ik denk dat ik slechts nieuws voor je hebt, even op hyves zoeken naar 'remon groningen' geeft als eerste resultaat:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En hoe moet ik nu gaan slapen![]()
![]()
Kun jij nergens zien of er een remon op je studie zit![]()
.
Okay, dan ga ik maar slapenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb net mijn groepsindelingen bekeken maar ik zie er geen Remon staan
ROFL!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slechts nieuws voor je hebt, even op hyves zoeken naar 'remon groningen' geeft als eerste resultaat:
http://don-remon.hyves.nl/
RUG Bedrijfswiskunde
en dat 'don' zou wel heel erg toevallig zijn....
Sherlock!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slechts nieuws voor je hebt, even op hyves zoeken naar 'remon groningen' geeft als eerste resultaat:
http://don-remon.hyves.nl/
RUG Bedrijfswiskunde
en dat 'don' zou wel heel erg toevallig zijn....
Eindelijk iemand.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
Rhythym fuckt met ons man. Hij heeft ook gewoon gehyved op een bedrijfskundestudent uit Groningen.
Klootzak!
Hmmz nu je het zegtquote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
Rhythm fuckt met ons man. Hij heeft ook gewoon gehyved op een bedrijfskundestudent uit Groningen.
Klootzak!
Idd. Dit moet een kutgrap zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
Rhythm fuckt met ons man. Hij heeft ook gewoon gehyved op een bedrijfskundestudent uit Groningen.
Klootzak!
Ik wou het zo graag geloven dat mijn normale internet-scepsis zomaar was verdwenen.quote:
Dus volgens jou heeft TS een of andere ziekelijke incest-fetish?quote:
Zou wel een heel erg uitgebreide set-up zijn. Eerst iemand hyven, dan iemand op FOK! vinden die dezelfde studie in dezelfde stad woont, dan een username maken met overeenkomsten met de eerdergenoemde Hyves-gast..quote:
Neuh.. verzint gewoon een verhaal om het topic op te leuken, aan de gang te houden, whatever..quote:Op donderdag 11 december 2008 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft TS een of andere ziekelijke incest-fetish?
Het kan je eigen hyves zijn (of een kennis) en je hoeft niemand te vinden op fok, je kunt alles zelf aanmaken.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel een heel erg uitgebreide set-up zijn. Eerst iemand hyven, dan iemand op FOK! vinden die dezelfde studie in dezelfde stad woont, dan een username maken met overeenkomsten met de eerdergenoemde Hyves-gast..
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
TS lacht jullie allemaal uit.
Laatste bezoek: 27 seconden geleden
Of hij is inderdaad vergeten uit te loggen en zit zij nu alle berichten terug te lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
In dat geval:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of hij is inderdaad vergeten uit te loggen en zit zij nu alle berichten terug te lezen
ts voelt zich nu als een gemiddelde scooby doo boef denk ik..goed detectivewerkquote:Op donderdag 11 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
Goede grap zeg Tim86, scooby doo boefquote:Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ts voelt zich nu als een gemiddelde scooby doo boef denk ik..goed detectivewerk
Dat zou een leuke wending zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of hij is inderdaad vergeten uit te loggen en zit zij nu alle berichten terug te lezen
Het zou pas grappig zijn als die meid ook in dit topic komt meeposten.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou een leuke wending zijn.
Het is niet jouw kloon, maar je hebt 't zus verhaal er wel bij verzonnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:18 schreef Rhythm het volgende:
Godverdomme.
En @ MASD, ik heb gisterennacht inderdaad nog zitten te lezen. Ik kon niet slapen. Maar als je me niet gelooft, doe dan een kloon/ip-check?
Vraagje dan, hoe kwam ik dan op Remon?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is niet jouw kloon, maar je hebt 't zus verhaal er wel bij verzonnen.
Rhythm, Remon, sounds pretty much the same to me!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Vraagje dan, hoe kwam ik dan op Remon?
Hyves -> RUG Bedrijfskunde -> Een van de eerste hits.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Vraagje dan, hoe kwam ik dan op Remon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |