quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef Bananenman het volgende:
UPDATES PLEASE, WE HEBBEN ZELF GEEN LEVEN DUS WE LEVEN EEN BEETJE VIA JOU
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mooi topic dit.
Chuck_Norris, ons lot ligt in jouw handen. Maak een foto, of onze wereld zal vergaan. Jij bent de enige die het kan, kleine luchtmeester. Onze avatar.
[ afbeelding ]
TS knalt de zus van een KLB baasquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Rhythm het volgende:
Volgens mij neukt TS m'n zus, want die zit op kamers, maar was vandaag tussendoor thuisgekomen voor training en had ze boodschappen incl witte wijn meegenomen_!
En ik weet niet welke smiley ik daarvoor moet gebruiken.
Chuck_Norris morgen op school:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Avatar. Best leuke tekenfilm nog
Ik kijk het soms wel als ik erlangs zap
![]()
Ik ga morgen maar rondkijken en gokken wie de chick is van TS
Schatje, mag ik je fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Chuck_Norris morgen op school:
[ afbeelding ]
Dan zit je zus nu vast mee te lezen, terwijl TS met z'n bezopen kop ligt te slapen, hij was alleen ff vergeten uit te loggenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Rhythm het volgende:
Volgens mij neukt TS m'n zus, want die zit op kamers, maar was vandaag tussendoor thuisgekomen voor training en had ze boodschappen incl witte wijn meegenomen_!
En ik weet niet welke smiley ik daarvoor moet gebruiken.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Chuck_Norris morgen op school:
[ afbeelding ]
Ik hoorde alleen dat ie laatst Marcus Berg tegenkwam, waar die woont weet ik verder ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Rhythm het volgende:
Waar studeert/werkt TS?
Mijn zus in Groningen. Iemand moet me nu vertellen dat TS daar niet woont anders kan ik vannacht niet slapen door de gedachte dat een Fok!er vieze dingen met dr doet
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
DudeIk doe hetzelfde als hem dus we doen beide Bedrijfskunde in Groningen
![]()
OMFG, hoax.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Rhythm het volgende:
Waar studeert/werkt TS?
Mijn zus in Groningen. Iemand moet me nu vertellen dat TS daar niet woont anders kan ik vannacht niet slapen door de gedachte dat een Fok!er vieze dingen met dr doet
.
quote:(dit is wat ik nu doe):
3e jaars BDK-student (Gemiddeld 7,8)
3e jaars Rechten student (Gemiddeld 6,9)
1e jaars Fiscaal Recht (veel vrijstellingen) nog geen tentamens gehad, komt pas over twee weken.
12 uur werken per week.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het is de RUG. Dus misschien kan je nog gerust slapen!
Is je zus lekker trouwens? Ik woon namelijk ook in Groningen en ik verveel mequote:
Zal wel niet maar het is dan wel een van de beste FOK acties ooit. En ik speelde erin meequote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Als het echt Rhythms zus is, print ik dit topic uit, sluip ik de Gouden Koets binnen op de eerstkomende prinsjesdag en stop hem stiekem bij de troonrede zodat de koningin hem voorleest
Ik hoop maar dat ze het meende van die Hanzeschoolquote:Op donderdag 11 december 2008 00:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is je zus lekker trouwens? Ik woon namelijk ook in Groningen en ik verveel me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |