Hmmz nu je het zegtquote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
Rhythm fuckt met ons man. Hij heeft ook gewoon gehyved op een bedrijfskundestudent uit Groningen.
Klootzak!
Idd. Dit moet een kutgrap zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
Rhythm fuckt met ons man. Hij heeft ook gewoon gehyved op een bedrijfskundestudent uit Groningen.
Klootzak!
Ik wou het zo graag geloven dat mijn normale internet-scepsis zomaar was verdwenen.quote:
Dus volgens jou heeft TS een of andere ziekelijke incest-fetish?quote:
Zou wel een heel erg uitgebreide set-up zijn. Eerst iemand hyven, dan iemand op FOK! vinden die dezelfde studie in dezelfde stad woont, dan een username maken met overeenkomsten met de eerdergenoemde Hyves-gast..quote:
Neuh.. verzint gewoon een verhaal om het topic op te leuken, aan de gang te houden, whatever..quote:Op donderdag 11 december 2008 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft TS een of andere ziekelijke incest-fetish?
Het kan je eigen hyves zijn (of een kennis) en je hoeft niemand te vinden op fok, je kunt alles zelf aanmaken.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel een heel erg uitgebreide set-up zijn. Eerst iemand hyven, dan iemand op FOK! vinden die dezelfde studie in dezelfde stad woont, dan een username maken met overeenkomsten met de eerdergenoemde Hyves-gast..
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
TS lacht jullie allemaal uit.
Laatste bezoek: 27 seconden geleden
Of hij is inderdaad vergeten uit te loggen en zit zij nu alle berichten terug te lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
In dat geval:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of hij is inderdaad vergeten uit te loggen en zit zij nu alle berichten terug te lezen
ts voelt zich nu als een gemiddelde scooby doo boef denk ik..goed detectivewerkquote:Op donderdag 11 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
Goede grap zeg Tim86, scooby doo boefquote:Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ts voelt zich nu als een gemiddelde scooby doo boef denk ik..goed detectivewerk
Dat zou een leuke wending zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of hij is inderdaad vergeten uit te loggen en zit zij nu alle berichten terug te lezen
Het zou pas grappig zijn als die meid ook in dit topic komt meeposten.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou een leuke wending zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |