quote:
PM haar Hyves, dan oordeel ik zelf wel. En je weet het he, PM's mag ik niet openbaar makenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze het meende van die Hanzeschoolze had het er alleen maar 1x over maar ik prefereer dat nu te denken.
En dat zeg je niet over je zus. Maar ik zou dr wel doen
.
Dat zou trouwens wel ludiek zijn, als de koningin ineens zo'n topic van Fok voor gaat lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Als het echt Rhythms zus is, print ik dit topic uit, sluip ik de Gouden Koets binnen op de eerstkomende prinsjesdag en stop hem stiekem bij de troonrede zodat de koningin hem voorleest
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
DudeIk doe hetzelfde als hem dus we doen beide Bedrijfskunde in Groningen
![]()
WHAHAHAHAHquote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Rhythm het volgende:
Waar studeert/werkt TS?
Mijn zus in Groningen. Iemand moet me nu vertellen dat TS daar niet woont anders kan ik vannacht niet slapen door de gedachte dat een Fok!er vieze dingen met dr doet
.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel ludiek zijn, als de koningin ineens zo'n topic van Fok voor gaat lezen!
En hoe moet ik nu gaan slapenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry manIk kwam er pas sinds mijn laatste topic achter dat hij bij mij op de opleiding zit. Dus ik weet niet eens wie het is
Het spijt me FOK'ers
Remon of Rémon spreek je volgens mij hetzelfde uit hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb haar gesmst hoe die gast van vanmiddag heette.
Remon of Rémon. Chuck_Norris, help me uit de twijfel.
Jammer is dat he, als niemand op je grapje reageertquote:Op donderdag 11 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel ludiek zijn, als de koningin ineens zo'n topic van Fok voor gaat lezen!
Wanderlei Silvaquote:
Ik heb net mijn groepsindelingen bekeken maar ik zie er geen Remon staanquote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En hoe moet ik nu gaan slapen![]()
![]()
Kun jij nergens zien of er een remon op je studie zit![]()
.
Ja hij was zo leukquote:Op donderdag 11 december 2008 00:30 schreef Jajong het volgende:
Jammer is dat he, als niemand op je grapje reageert.
Ik denk dat ik slechts nieuws voor je hebt, even op hyves zoeken naar 'remon groningen' geeft als eerste resultaat:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En hoe moet ik nu gaan slapen![]()
![]()
Kun jij nergens zien of er een remon op je studie zit![]()
.
Okay, dan ga ik maar slapenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb net mijn groepsindelingen bekeken maar ik zie er geen Remon staan
ROFL!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slechts nieuws voor je hebt, even op hyves zoeken naar 'remon groningen' geeft als eerste resultaat:
http://don-remon.hyves.nl/
RUG Bedrijfswiskunde
en dat 'don' zou wel heel erg toevallig zijn....
Sherlock!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slechts nieuws voor je hebt, even op hyves zoeken naar 'remon groningen' geeft als eerste resultaat:
http://don-remon.hyves.nl/
RUG Bedrijfswiskunde
en dat 'don' zou wel heel erg toevallig zijn....
Eindelijk iemand.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
Rhythym fuckt met ons man. Hij heeft ook gewoon gehyved op een bedrijfskundestudent uit Groningen.
Klootzak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |