quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Kop op. Alsof de Middeleeuwen zulke fijne, ontwikkelde tijden waren.
Zoals ik net lichtelijk overdreven zei: er is altijd hoop. Het komt altijd goed. Hoe slechter het gaat, hoe groter op den duur de groep wordt die er tegenin gaat.
De maatschappij is at the end zelfregulerend.
Dat ben ik dan ook zeker met je eens.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Kop op. Alsof de Middeleeuwen zulke fijne, ontwikkelde tijden waren.
Zoals ik net lichtelijk overdreven zei: er is altijd hoop. Het komt altijd goed. Hoe slechter het gaat, hoe groter op den duur de groep wordt die er tegenin gaat.
De maatschappij is at the end zelfregulerend.
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of moet huilenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit zou een rap kunnen zijn. Van Ali B welteverstaan.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of moet huilen
Zo makkelijk gaat het dus niet altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
Wat uj dus wou zeggen:
Als je gewoon een superieur lichaam zoals mij hebt hoef je nergens op te letten omdat het gewicht altijd rond de 75kg hangt... top verhaal..
Verschillen de meningen over.. Als jij er iets langer over doet kunnen wij meer bier pakken..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben bezig vind het beter als topic eerst opengaat en dan pas thema word gemaakt
Ja, nee, ik hoop het, echt.quote:
een verassingquote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
tsja...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het dus niet altijd
Ik ben zelf ook te zwaar omdat ik een hele tijd niet heb kunnen sporten en dergelijke.
( Ik sport nu wel weer hoor dus het gaat al weer beter)
Wat ik ermee wil zeggen is dat er wel duizend interne en externe factoren zijn die een verstoring van de balans kunnen creëren.
Vind ik niet. Zo hoort het niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verschillen de meningen over.. Als jij er iets langer over doet kunnen wij meer bier pakken..
Nummer 2 en 3 zijn sowieso KK... en 1 ken ik niet. Dus geenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Keuze:
1. Death Proof
2. The Mummy Tomb of the dragon emperor
3. Max Payne
Welke film moet ik nou kijken?
Hoezo dat dan ?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben boos en diep teleurgesteld in jou
Probeer Traitor te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Keuze:
1. Death Proof
2. The Mummy Tomb of the dragon emperor
3. Max Payne
Welke film moet ik nou kijken?
Mjah ik zal je nooit aanvallen omdat je een ander standpunt hebt.quote:
Of Taken.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Probeer Traitor te krijgen.
Dat is op zich een relaxte film.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah ik zal je nooit aanvallen omdat je een ander standpunt hebt.
Ik ben het er alleen totaal niet mee eens
Verder hou ik van je hoor![]()
Ok, maar welke moet ik in de tussentijd dan kijken om de tijd te doden?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Probeer Traitor te krijgen.
Dat is op zich een relaxte film.
Klopt, kijk maar naar ziektes als suikerziekte en een te hoog cholesterol.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef gers het volgende:
[..]
maar overwicht is net zo slecht voor je als ondergewicht , toch ?
Walgelijk, en helaas zeer realistisch.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gaat het wel vaker hoor![]()
[..]
Ik ben bang dat als deze trend zich zo voortzet dat er over 20 jaar alleen nog maar hoeren bestaan en mannen die ze uitdelen op de hoek van de straat.
Er lijkt wel geen einde te komen aan de vrije val die eer en respect en passie nu doormaken.
Alsof het een duw is gegeven door een hogere macht met de woorden : HA ZOEK HET MAAR UIT !
Meisjes raken eerder zwanger,
Neuken voor een breezer en een kopje koffie.
Tiener meisjes die alleen worden gelaten door hun " lover "
Kerels die uitgebreid alle details van een avondje " hosselen " overal neergooien.
Walgelijk.
En decadent.
De wereld word op deze manier echt geen fijne plek.
Inderdaad, je telt tegenwoordig niet meer mee als je elk weekend met iemand in bed duikt. Van mij hoef je geen maagd tot het huwelijk te blijven maar enig respect voor je eigen lichaam mag wel. Seks is geweldig hoor, maar juist omdat het het intiemste is wat je met iemand kan doen. Dat moet je niet met jan en alleman doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och echt ik word er ook zo ontzettend moe van dat je tegenwoordig geweldig bent als je het met zoveel mogelijk meisjes hebt gedaan. Echt WTF!? Ik denk er net zo over als jij. Seks hoort iets speciaals te zijn wat je alleen met het meisje doet waar je van houdt, niet met een willekeurig iemand. Dan is het toch ook niet speciaal meer.![]()
Dat is toch lief.quote:Bij mijn huidige vriendin heeft het ook een tijdje geduurd voor we het deden en voordat we een relatie kregen kenden we elkaar al een tijdje.
En inderdaad, dat ze ook zo raar reageren op het moment dat je zegt nooit zomaar met iemand het bed hebt gedeeld. Ik vind het zeker geen goede ontwikkeling.
Dat is ook een grote bron van ergenis bij.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nee, ik hoop het, echt.
Deze periode duurt wel erg lang hoor.
Wat me blijft verbazen van de laatste jaren is hoe gemakkelijk "De Staat" zo'n enorme controle heeft gekregen over de burger en het einde daarvan nog niet in zicht is.
En dat niemand daar tegenin gaat verbaast me nog meer.
"Van mij mogen ze alles weten hoor, ik heb niks te verbergen*
Weird.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
PM?ik word 9 uur wakker denk PM kijken want daar staat goede film in maar niet
Ja, echtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, echt?
Er zijn zelfs Solse Gat meetings geweest, van FOK!
ach ze mogen van mij alles wetenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is ook een grote bron van ergenis bij.
Maar Nederlanders vinden ook alles prima.
We kankeren een hoop maar er iets tegen doen,
nee dat niet
Toch jammer dat er geen Nederlands saamhorigheids gevoel is.
Dat we niet 1 front vormen en eindelijk eens gaan rellen omdat we het er niet mee eens zijn.
Als het zo doorgaat dan is de SS staat van Himmler er niets bij
Ja als is het dan andere goede filmquote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Ik weet het, ik ben nog op zoek gegaan naar de titel maar heb gefaald.
Vandaag weer even een poging wagen, hoe dan ook; Je krijgt een linkje van me
En ga je/ben je gegaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Gupje het volgende:
Ik fietste net naar huis met chick voor me met kratje bier achter op. Dus dat is al baas![]()
zeg ik: "he kratje bier waar ga je met die chick naar toe"![]()
zegt ze terug: "daar en daar kom je ook"
Ik:"Tuurlijk"
Ik vond me zelf opdat moment best wel baas
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Gupje het volgende:
Ik fietste net naar huis met chick voor me met kratje bier achter op. Dus dat is al baas![]()
zeg ik: "he kratje bier waar ga je met die chick naar toe"![]()
zegt ze terug: "daar en daar kom je ook"
Ik:"Tuurlijk"
Ik vond me zelf opdat moment best wel baas
Moeilijkquote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, maar welke moet ik in de tussentijd dan kijken om de tijd te doden?
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja als is het dan andere goede film![]()
ik hou weer van je
Vanavond 8 uurquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En ga je/ben je gegaan?
Wat dat is natuurlijk pas baas
Man, overdrijf toch niet zo manquote:Op woensdag 10 december 2008 16:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik vraag me dan ook af of het verstandig is om kinderen te willen in de wereld zoals deze nu is.
Computers doen slechte dingen met de menschquote:Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
Op je 18e al een zwakke rug. Bah.
Het is inderdaad de vraag of het verstandig is om kinderen te nemen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar ziektes als suikerziekte en een te hoog cholesterol.
[..]
Walgelijk, en helaas zeer realistisch.
Ik vraag me dan ook af of het verstandig is om kinderen te willen in de wereld zoals deze nu is.
Ik denk dat met het wegvallen van de zuilen dit is ingezet en ik vraag me dan ook af op welke manier we weer terug kunnen naar het respect en eerbied voor elkander.
[..]
Inderdaad, je telt tegenwoordig niet meer mee als je elk weekend met iemand in bed duikt. Van mij hoef je geen maagd tot het huwelijk te blijven maar enig respect voor je eigen lichaam mag wel. Seks is geweldig hoor, maar juist omdat het het intiemste is wat je met iemand kan doen. Dat moet je niet met jan en alleman doen.
Mijn achternichtje is in een jeugdgevangenis bezwangerd, uiteraard door een jongen die nooit meer wat van zich heeft laten horen. 18 jaar en dan al moeder zijn. Je verpest niet alleen je eigen toekomst maar ook dat van je kind.
[..]
Dat is toch lief.je kan prima van elkaar(s aanwezigheid) genieten zonder gelijk je pik overal in te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |