quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Kop op. Alsof de Middeleeuwen zulke fijne, ontwikkelde tijden waren.
Zoals ik net lichtelijk overdreven zei: er is altijd hoop. Het komt altijd goed. Hoe slechter het gaat, hoe groter op den duur de groep wordt die er tegenin gaat.
De maatschappij is at the end zelfregulerend.
Dat ben ik dan ook zeker met je eens.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Kop op. Alsof de Middeleeuwen zulke fijne, ontwikkelde tijden waren.
Zoals ik net lichtelijk overdreven zei: er is altijd hoop. Het komt altijd goed. Hoe slechter het gaat, hoe groter op den duur de groep wordt die er tegenin gaat.
De maatschappij is at the end zelfregulerend.
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of moet huilenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit zou een rap kunnen zijn. Van Ali B welteverstaan.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of moet huilen
Zo makkelijk gaat het dus niet altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
Wat uj dus wou zeggen:
Als je gewoon een superieur lichaam zoals mij hebt hoef je nergens op te letten omdat het gewicht altijd rond de 75kg hangt... top verhaal..
Verschillen de meningen over.. Als jij er iets langer over doet kunnen wij meer bier pakken..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben bezig vind het beter als topic eerst opengaat en dan pas thema word gemaakt
Ja, nee, ik hoop het, echt.quote:
een verassingquote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
tsja...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het dus niet altijd
Ik ben zelf ook te zwaar omdat ik een hele tijd niet heb kunnen sporten en dergelijke.
( Ik sport nu wel weer hoor dus het gaat al weer beter)
Wat ik ermee wil zeggen is dat er wel duizend interne en externe factoren zijn die een verstoring van de balans kunnen creëren.
Vind ik niet. Zo hoort het niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verschillen de meningen over.. Als jij er iets langer over doet kunnen wij meer bier pakken..
Nummer 2 en 3 zijn sowieso KK... en 1 ken ik niet. Dus geenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Keuze:
1. Death Proof
2. The Mummy Tomb of the dragon emperor
3. Max Payne
Welke film moet ik nou kijken?
Hoezo dat dan ?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben boos en diep teleurgesteld in jou
Probeer Traitor te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Keuze:
1. Death Proof
2. The Mummy Tomb of the dragon emperor
3. Max Payne
Welke film moet ik nou kijken?
Mjah ik zal je nooit aanvallen omdat je een ander standpunt hebt.quote:
Of Taken.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Probeer Traitor te krijgen.
Dat is op zich een relaxte film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |