Meer mensen hier die deze soapserie volgen??quote:
SpangaS is een Nederlandse jeugd-soapserie van de makers van ZOOP, en de NCRV.
De serie draait om de levens van 10 leerlingen op het Spangalis College. Ze maken alles mee wat op het voortgezet onderwijs kan gebeuren. Zo lopen ze stage in een manege, helpen gehandicapten, worden verliefd, maken ruzie, zijn onzeker enzovoort.
Elke leerling heeft zijn eigen verhaal, verhalen die zich vooral op en rond de school en het schoolplein afspelen, maar soms ook thuis. Ze komen in aanraking met liefde, vriendschap, eenzaamheid, verdriet, school, leraren, ouders, scheiden, het erbij horen, pesten en toekomstdromen. In SpangaS worden taboes doorbroken, er worden onderwerpen behandeld die voorheen niet vaak in jeugdseries behandeld werden. Zo worstelt Flip met zijn geaardheid en de liefde voor Mick en even later Koen, beiden jongens uit zijn klas.
Acteerprestaties zijn soms idd erg slecht, maar dat maakt het af en toe ook best wel leuk.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:31 schreef Neros het volgende:
Eén keer gekeken, en de mijn nekharen gingen overeind staan van de abominabele acteer prestaties.
En ja Gaby Blaaser (die gele) is inderdaad heel lekker. Is alleen de ex van Idols Jim
Valt best mee hoor, lijkt bij de meeste ook wel steeds beter te worden. Ik hoorde gister toevallig op het Jeugdjournaal dat deze jongere acteurs al weggekaapt worden dus zo slecht zijn ze nietquote:Op woensdag 10 december 2008 14:31 schreef Neros het volgende:
Eén keer gekeken, en de mijn nekharen gingen overeind staan van de abominabele acteer prestaties.
Het zijn in principe redelijk goede acteurs/actrices inderdaad, maar niet allemaal zijn ze goed.. en dat valt toch wel op. Check bv die conciërge, Aldert, die is echt heel slecht.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Trusten het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, lijkt bij de meeste ook wel steeds beter te worden. Ik hoorde gister toevallig op het Jeugdjournaal dat deze jongere acteurs al weggekaapt worden dus zo slecht zijn ze niet![]()
De voorste bijv. speelt een rol in dat toneelstuk waar Beau uitgestapt is...
6 uur, nee idd. Mijn vader wil dan altijd het journaal kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef Painted_Horse het volgende:
Voor de kids is dit een erg leuke serie om te volgen.
Ik kijk soms stiekem mee, hoewel het nieuwe uitzendtijdstip voor mij niet zo heel gunstig is.
Zoo, dat zie je er toch niet aan af!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Trusten het volgende:
Wat ik trouwens jammer vind is dat een aantal van hen de middelbare schoolleeftijd allang voorbij zijn. De voorste jongen, Tim Murck, heeft de toneelschool afgerond en is al 26...
Niet, maar welke marokkaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef muay-toy het volgende:
hoe stem je die marokkaan uit de serie?
er is er maar 1?quote:
Ik herken niet of iemand marokkaan is, excuses.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef muay-toy het volgende:
[..]
er is er maar 1?
middelste rij 2e mongool van links vh plaatje in de OP
Dat is geen hoofdrolspeler denk ik..quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Ici-Paris het volgende:
trouwens waarom is die ene stoere knul thorsten er niet eigenlijk>
Het is dan ook voor Kinderen gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef minq het volgende:
Argh, hoe vervelend deze serie is. Onbeschrijflijk...
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:15 schreef muay-toy het volgende:
je mag je meening niet eens meer uitten in het spangas topic :w
Ja, lekkere held.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef minq het volgende:
Argh, hoe vervelend deze serie is. Onbeschrijflijk...
Nou mooi toch dat die guys iets deden wat jij toen niet durfde?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zapte een paar weken geleden midden in een zoensecene tussen twee jongens van 14
Jah, Flip heeft gezoend met Koen en Mick..quote:Op woensdag 10 december 2008 23:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zapte een paar weken geleden midden in een zoensecene tussen twee jongens van 14
Onderwerpen zijn idd erg leuk, zeker voor jongeren.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef capricia het volgende:
Er was een tijdje geleden een Spangas marathon...de hele dag. Die heb ik toen gekeken. Vond het een erg leuke serie. Af en toe iets te braaf, maar ze snijden wel interessante onderwerpen aan voor jongeren.
Spangas is
kerolquote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ok hoewel ik met mijn 28 jaar niet de doelgroep ben kijk ik het wel regelmatig... ik vind het een erg goede serie voor de kids... wordt sterk in geacteerd over het algemeen en de verhaallijnen zijn goed!
Dat taalgebruik en taalniveau van die koters is wel schrikbarendquote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Onderwerpen zijn idd erg leuk, zeker voor jongeren.
Ook zo lief als je gaat kijken op de site van Spangas. Die personages hebben hun eigen "agenda" en fans kunnen ook zo'n agenda maken. Dan kunnen ze ook berichtjes in de agenda van iemand van Spangas zetten,.. zo leuk wat er soms staat.![]()
Euhm ja...moeilijk he om je stoerheid aan de kant te schuiven en toe te geven dat iets wel degelijk goed gemaakt isquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ok hoewel ik met mijn 28 jaar niet de doelgroep ben kijk ik het wel regelmatig... ik vind het een erg goede serie voor de kids... wordt sterk in geacteerd over het algemeen en de verhaallijnen zijn goed!
Dat wel idd, maar sommige zijn dan ook nog maar 8 he. Oke, ze typen wel echt Breezah, helaas..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat taalgebruik en taalniveau van die koters is wel schrikbarend
Sorry hoor maar dit is toch echt slecht geacteerd. Wat niet anders te verwachten is van een kinderserie.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm ja...moeilijk he om je stoerheid aan de kant te schuiven en toe te geven dat iets wel degelijk goed gemaakt is
Denk dat ze voor de leeftijdscategorie behoorlijk goede acteurs/actrices hebben. Het kan natuurlijk altijd beter, maar dat is ook de ervaring van de acteurs/actrices etc..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:09 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is toch echt slecht geacteerd. Wat niet anders te verwachten is van een kinderserie.
Meen je? De acteer kwaliteiten van sommige spelers zijn echt bagger. Ik vind die Thorsten wel altijd goed spelen. Niet zo nep als de rest.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef TheVulture het volgende:
http://forum.mokkels.nl/5(...)74-gaby-blaaser.htmlquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:00 schreef muay-toy het volgende:
wie heeft de fotos van gaby blaaser uit de fhm?
Ze brengen het wel ERG goed.. Het is voor een bepaald doelgroep en het wordt expres heel normaal gebracht waardoor het helemaal niet 'raar' is terwijl kids van die leeftijd dat soms nog wel vinden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:04 schreef fespo het volgende:
ik vind het wel grappig dat echt alle clichés langskomen. (ziektes, de dood, verliefd, homo, etc.)
6tien vindk niets aan. Zowieso tekenfilm.quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Nog "leuker" dan Spangas trouwens: 6Tien. Tekenfilm serie met 6 pubers in een winkelcentrum. Met nederlandse stemmen die bij de karakters passen en Canadese humor![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me iets bij voorstellen, haha..quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
Paar keer in gefigureerd. Meeste acteurs zijn wel relax genoeg om een babbeltje mee te maken, maar die "gele" (Gaby idd.) is een behoorlijk arrogant figuur imho.
Werd door een castingbureau gebeld waarbij ik sta ingeschreven. Doe af en toe figuratierolletjes voor series en/of films. Is wel lachen, hoewel het geen fuck betaald, veel wachten is en met een beetje geluk "5 seconds of fame"quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:49 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, haha..
Hoe kwam je op het idee om bij Spangas te figureren?
Heb Titia niet gesproken toen ik er 2 maanden terug rondliep (die school staat trouwens in Watergraafsmeer). Die marokkaanse gast is trouwens wel tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:56 schreef Maisnon het volgende:
Ja die Gaby heeft ook wel ook een beetje dat elite en arrogante dat kwam ook terug in een interview met d'r volgens mij
Volgens mij is Titia best tof, maarja, ik zie altijd alleen maar hoe ze zijn in Spangas en niet daarbuiten
Volgens mij is die Frank (directeur) hem gewoon kwijtgeraakt. En uiteindelijk was niemand hetquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:31 schreef SMutzskii het volgende:
Ik vind Spangas nabiljven ook beetje vreemd, maar wel spannend eigelijk. Heb geen idee hoe dit af kan gaan lopen, wie denk jullie dat het gedaan heeft? Of is er iets anders gebeurd?![]()
Dat zou me niets verbazen. Welke personages zijn allemaal al geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Volgens mij is die Frank (directeur) hem gewoon kwijtgeraakt. En uiteindelijk was niemand het
volgens mij is het ook de bedoeling dat ze overkomt als een irritant en vreemd kind.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:41 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Welke personages zijn allemaal al geweest?
Ik vind Fay (Titia) maar een vreemd kind, vind haar soms zo irritant.
Ja, dat ook denk ik.. tis haar personage, maar alsnog.. hahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:04 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
volgens mij is het ook de bedoeling dat ze overkomt als een irritant en vreemd kind.
Ik heb haar namelijk ook gezien in ...... serie met de kleindochter van jan Wolkers en daar acteerde ze heel normaal
Ja, ze was samen met Roos aan 't shoppen in a'dam incl. zwarte pruik. Echt Crea-Bea typequote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef Meike26 het volgende:
Mwah, ik zag haar toevallig langskomen in een item van EditieNL over Fashionbloggen.
Ze was op de fiets met een vriendin in Amsterdam. Ze reageerde net zo vaag als haar personage Fay.
Ik denk dat Nassim ze terugvind, de speurneus.. hahaquote:Frank mist een aantal belangrijke dossiers met leerlingeninformatie en vermoedt dat deze door leerlingen gestolen zijn. Nassim vindt het tijd voor een speuractie. Rozalie betrapt hem, hij baalt. Lana motiveert hem; hij is toch zo’n goeie speurneus? Zal hij de dossiers terugvinden?
Mwa, de afleveringen zijn saai zo met dat nablijven.. alleen maar in de klas zitten elkaar beschuldigen en ''herinneringen'' ophalen. Maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig wie het gedaan heeft / wat er gebeurd isquote:
Mwa, ik lig er echt niet wakker van hoor.. als je dat denkt. Ben gewoon heel nieuwsgierig en wil gewoon discussie uitlokken hier, maar niemand hapt.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef Meike26 het volgende:
Dat die afleveringen met Nablijven zo saai zijn, ja ! Maar ik heb nog niet 1 nacht wakker gelegen van de spanning hoor. Het is leuke simpele televisie als je na werk thuis komt en geen zin hebt in gezuer, dan is Spangas wel lief om te zien.
Haha, ik hap mee dan.. heb ook wel honger!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:51 schreef Meike26 het volgende:
Oh ik wil wel happen hoor... moet toch nog eten.:P
Gokje: Frank heeft de dossiers vorige dag nog meegenomen naar huis en is ze vergeten uit de auto te halen.
annabel is die ene die altijd zo kattig is hequote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Haha, ik hap mee dan.. heb ook wel honger!
Ik denk idd ook dat Frank gewoon heel dom is geweest. Zou me echt kapot schamen als ik Frank was en dit echt het geval zou zijn...
Ik kan me iig niet voorstellen dat een leerling het heeft gedaan. Of het moet Annabel zijn, die zit nu steeds iedereen te beschuldigen terwijl ze eerst nooit zoveel op TV was.
Terechte concierge van 't jaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef Schimpie het volgende:
Een spangas topic.![]()
Ik ben fan van die olijke negert, de conciërge.
tvp dus.
Het personage van de concierge is wel leuk, maar ik vind de acteur niet leuk! Hij doet nep en praat irritant.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef Schimpie het volgende:
Een spangas topic.![]()
Ik ben fan van die olijke negert, de conciërge.
tvp dus.
Verrek, ik zie het!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Avalanche
Misschien heeft ze nog wel broertjes die Earthquake en Hurricane heten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Verrek, ik zie het!![]()
Nou, vind alsnog dat Avalanche niet verkeerd klinkt voor een naam. Beetje apart, maar opzich best leuk.
Beter dan dat ze echt Lawine had geheten.
Ja geniale seriequote:Op woensdag 10 december 2008 14:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Meer mensen hier die deze soapserie volgen??![]()
Denk dat dat ook wel gebeurd.. ze is steeds vaker op TV.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die zou een grotere rol moeten krijgen, lekker ding
Ja, wacht ik verwoordde het fout.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:21 schreef Meike26 het volgende:
Waarom niet..? In een weekend kan je makkelijk een school als locatie gebruiken. Lijkt me een stuk goedkoper om een leeg gebouw van schoolmubilair te moeten voorzien voor het opnemen.
Ik zag alleen in een flits een schoolgebouw met het Spangalis logo erop. Heb niet goed gekeken of het ook daadwerkelijk hetzelfde gebouw is als in de seriequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, wacht ik verwoordde het fout.![]()
De opnamens worden in een school opgenomen, maar heet deze school ook echt Spangalis College? Aangezien ze dus nu een andere school hebben dan vorig seizoen, ivm die brand.
Jij heb dus eens gefigureerd in Spangas? Was het nog leuk? of viel het tegen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is een oud schoolgebouw wat momenteel niet in gebruik is. Zou ook lastig gaan aangezien ze voorraad opnamezooi, attributen, kleding enz. nodig hebben en je dat moeilijk in een bestaande school kan opslaan he.
Dat bord hangt trouwens wel aan de gevel, maar is puur voor de show, is geen echte school. Ze zaten eerst in een ander gebouw maar daar wordt vanaf afgelopen september weer les gegeven dus moesten ze eruit.
Allemaal gehoord van de regisseur (die af en toe wel eens tijd heeft om met figuranten te babbelen)
eh? al geweest naar Oeganda?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:49 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben deze serie ooit gaan kijken wegens pure verveling. Hoewel ik het acteerwerk destijds verafschuwde en het verhaal maar slapjes vond, ben ik nu toch een vaste kijker geworden. Schoolseries boeien mij sowieso veel, dus ik vind dit ook leuk om te zien
Dat Oeganda-gedoe vond ik erg snel gaan. Tussen de lijnen door moest ik opmaken dat Barry al geweest was
Ja. Bij een zo'n aflevering zag je korte fragmenten van Barry die met de webcam met de klas communiceerde vanuit Oeganda.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
eh? al geweest naar Oeganda?
ik zag trouwens laatst een making-off En de kamer fay en de zus van die 2-ling is gebouwd in een schoollokaal uhu. En als je de deur uitgaat kom je dus in een schoolgang terecht. uhu
Ach nee niet iedere dag. Soms als ik in het weekend op tijd wakker ben. Soms baal ik er wel van als ik het mis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef SMutzskii het volgende:
Ik had niet verwacht dat zoveel mensen Spangas zouden kijken.. leuk!![]()
RHCPeter, kijk je iedere dag gewoon op TV of kijk je het later terug?
maar is ie ooit teruggekomen dan of begon daarna meteen deze saaie nablijf spangas?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Bij een zo'n aflevering zag je korte fragmenten van Barry die met de webcam met de klas communiceerde vanuit Oeganda.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ach nee niet iedere dag. Soms als ik in het weekend op tijd wakker ben. Soms baal ik er wel van als ik het mis.
Wie dan? Lana?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef LamaLena het volgende:
Whahaha.
Ik kijk deze serie niet.
Maaaar, iemand die dr in speeld zit bij mij op school. xD
Nee, niet teruggekomen. Niet eens officieel 'vertrokken'.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
maar is ie ooit teruggekomen dan of begon daarna meteen deze saaie nablijf spangas?
Dat was toch een vooruitblik bedoelt ofniet? Dacht ik iig.. wel snel gegaan anders idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Bij een zo'n aflevering zag je korte fragmenten van Barry die met de webcam met de klas communiceerde vanuit Oeganda.
Nee Niet Lana.quote:
oh die,... wat een sulletje is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef LamaLena het volgende:
[..]
Nee Niet Lana.
Derk heet hij in het echt.
Hij speelt geen hoofdrol volgens mij.. Maar zoals ik al zei, ik kijk het niet.
In de serie heet hij Koen of Coen ofzo. xD
Toffe gast. Veelbelovende jonge acteur dat 't isquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef LamaLena het volgende:
[..]
Nee Niet Lana.
Derk heet hij in het echt.
Hij speelt geen hoofdrol volgens mij.. Maar zoals ik al zei, ik kijk het niet.
In de serie heet hij Koen of Coen ofzo. xD
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee. Die gele heeft trouwens wel lekker titten.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef LeonH het volgende:
Denk dat er gewoon heel veel herkenningspunten in zitten ook voor de "ouderen"
niksquote:Op maandag 22 december 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat was er vandaag dan? Heb het gemist.
Nou, wss na de kerstvakantie dus weer SpangaS.quote:SpangaS Marathon begint!!
Yeahhh... in de Kertsvakantie is er weer SpangaS Marathon! Je ziet aflevering 31 t/m 60 en alle 10 de afleveringen van SpangaS Nablijven! Je hoef je dus geen moment te vervelen in de vakantie
WHo cares, Als Lana maar zendtijd krijgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:31 schreef RonBurgundy het volgende:
Zou Miss Madge echt een weerwolf zijn?![]()
God I love Spangas
Ben jij op Lana?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:36 schreef jmac het volgende:
[..]
WHo cares, Als Lana maar zendtijd krijgt
Miss Madge is trouwens wel een topkarakter. Ze moeten iets aan die Jochem doen. Die voegt helemaal 0,0 meer toe aan heel de serie.
Nessimquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:57 schreef Schimpie het volgende:
Godver wat zijn die laatste afleveringen kut.![]()
Wat een held die Youssouf, die gast zit al een half jaar achter het vriendinnetje van zijn beste vriend aan.
Nassim!quote:
Hahahah, idd..en die kinderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Granenbiscuits het volgende:
wat heeft meneer hamel een leuke date gescoord eh. helemaal verliefd op die timmervrouw
Ja kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef Strooper het volgende:
Ik kijk het stiekem ook wel eens als ik er toevallig langs zap![]()
Dacht dat ik een tijd terug die Lana op het station in Groningen zag lopen. Kijk ik net op Wikipedia, komt ze ook uit Groningen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zou Avalanche en Fay trouwens doen.
Daarom kijk ik meestal een paar afleveringen tegelijk via UPC on demand. Of je moet op zaterdag / zondag kijken naar de marathon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is wel echt niveau nul elke alfevering is de helft an de vorige aflevering. Ach gemakkelijk vermaak als je thuis komt.
Ik zou Avalanche en Fay trouwens doen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nee Fay echt nooit!
Die acteerd ook zo vreselijk slecht
Het is bijna een reden om niet meer te kijken
Ik dacht meer aan Lana en Jole
Ik vind het homokoppeltje ook zo schattig
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat die jongen niet te vertrouwen is.
Wil je weten waarom? Kijk dan op spangas.nl!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef Meike26 het volgende:
Niet alleen dat met die sekte vind ik een beetje erg zielig overkomen, maar ook elke keer dat stemmetje..
"...mmmmmmmmmmmmWhap "
Spannend hoor.... Het is wel leuke televisie als je op fouten gaat letten. Kan me nog herinneren dat er een anonieme sms-er door de school liep....
`quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Stemmetje? mmmmmWhap???
Wat bedoel je?
Gister er even opgelet en inderdaad hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef jmac het volgende:
[..]
`
Ja als er een scene sekte is hoor je telkens hmmmmmmmmuuhhhh
Helaasch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ken je die Jole ook Jas?
Zo ja, neem die maar een keer mee naar Ajax. Die heb ik nog liever dan Lis
Jupquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
je hebt cker op de montesorri gezeten?
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee. Die gele heeft trouwens wel lekker titten. En die donkeren wel aanleg![]()
jaquote:
Wil je dat echt weten.. ?quote:En waarom zijn die afleveringen zo irritant kort. 10 minuten + 10 minuten herhaling van de vorige aflevering...
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef Granenbiscuits het volgende:
Ik mis spangas zo erg dat ik Radeloos maar ben gaan kijken.
Tobias, Lana, Thorsten (met eigen cabrio), vriendin van Luxor, heel spangas doet mee.
Flip moet een grotere rol krijgen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:15 schreef jmac het volgende:
Hopen dat Lonneke erin blijft. Thorsten krijgt iig een grotere rol komende weken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten.. ?
Kijk dan op Spangas.nl
Gemeen van je om een van de tweeling voor te trekken..... en Tobias danquote:[..]
Flip moet een grotere rol krijgen!
die heeft al een hoofdrol in Radeloosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gemeen van je om een van de tweeling voor te trekken..... en Tobias dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat stoppen met SpangaS!
De komende twee weken zie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. veel voorbij komen in SpangaS met zijn bijzondere en verdrietige verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draagt namelijk een heel naar geheim met zich mee. Avalanche komt hierachter en doet er alles aan om hem te helpen. Mooie, spannende en soms zielige afleveringen- mis ze niet!bevat 10% vezels![]()
Ohjee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat sneu nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Eerst Alfons toen Barry nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verlaten Spangalis.
Granenbisuits ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toevallig vanwege je inside info.
Of haal je dat ergens van een site af?Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:51 schreef RonBurgundy het volgende:
Eerst Alfons toen Barry nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verlaten Spangalis.
Granenbisuits ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toevallig vanwege je inside info.
Of haal je dat ergens van een site af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee mijn inside info haal ik niet van een site af. Dat doe ik namelijk viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bevat 10% vezels![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:01 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee mijn inside info haal ik niet van een site af. Dat doe ik namelijk viaGelijk abonneren gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehe.. gelukkig is het weer begonnnen. Alleen nu moeten ze er nog iets aan doen dat 1 uitzending maar 10 minuten duurt (+ die herhaling van dag ervoor wegdoen.. zooo irritant!)
Het wordt wel beetje saai eigelijk he, er moet weer wat nieuws komen... iets interessant. Zou dat met Thorsten zoiets zijn?![]()
![]()
Een ander moeilijk thema als hoofddoekjes wordt ook behandeld. Zo gek is het dus niet dat Torsten aan Aids lijdt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef roelvano het volgende:
Thorsten heeft aids in de serie??
Dat is tch niet serieus of wel?! Tis 'n 'kinderserie'...?!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Aids
Nuja, zolang die na 2 weken maar niet uit z'n graf opstaat, een affaire begint met miss match, jochem ontmaskert als pedoseksueel, de school in brand steekt en daarna vanwege de dood van van Hamel tijdens de Brand de nieuwe schooldirecteur wordt na de sollicitatiecommissie gechanteerd te hebben.. Maar gelukkig is het geen GTST,
langer dan 10min lijkt me ondoenlijk. Meeste studeren ook nog dus ze kunnen niet full-timer zijn. Daarnaast is dat niet rendabel op dit timeslot. Daarnaast kan de doelgroep nooit zo lang zijn aandacht erbij houden..![]()
Ik vind het zo schattig van Thorstenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:53 schreef Ici-Paris het volgende:
Thotrsten die verliefd is op Avalanch.
Ik wil ze wel eens zien zoenen
Ik vind dat die sexy flip en die poeplana moeten ophouden met dat gezeik over Hell 1.bevat 10% vezels![]()
Mja, dat is ook weer zo idd, niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef jmac het volgende:
Aids
Nuja, zolang die na 2 weken maar niet uit z'n graf opstaat, een affaire begint met miss match, jochem ontmaskert als pedoseksueel, de school in brand steekt en daarna vanwege de dood van van Hamel tijdens de Brand de nieuwe schooldirecteur wordt na de sollicitatiecommissie gechanteerd te hebben.. Maar gelukkig is het geen GTST,
langer dan 10min lijkt me ondoenlijk. Meeste studeren ook nog dus ze kunnen niet full-timer zijn. Daarnaast is dat niet rendabel op dit timeslot. Daarnaast kan de doelgroep nooit zo lang zijn aandacht erbij houden..
. Maar het is zo spannend af en toe!!
![]()
Thorsten verliefd op Avalanche..wel een kutvader hoor.. ik leef met hem mee, ook al is het zo'n eikel af en toe. Vanavond weer
(Het valt me trouwens op dat er hiet op FOK! toch best veel mensen zitten die het kijken, had ik niet verwacht....)
![]()
Terwijl we allemaal buiten de doelgroep vallen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef SMutzskii het volgende:
(Het valt me trouwens op dat er hiet op FOK! toch best veel mensen zitten die het kijken, had ik niet verwacht....)
![]()
![]()
Hahah, inderdaad... er kwam trouwens toch een Spangas film, iemand daar nog iets van gehoord? Of is die er al geweest?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal buiten de doelgroep vallen.
![]()
![]()
Nee, niet geweest en ze zijn ook nog niet begonnen met opnames oid.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahah, inderdaad... er kwam trouwens toch een Spangas film, iemand daar nog iets van gehoord? Of is die er al geweest?
![]()
ik vind het wel grappig, alleen soms mogen ze wel wat dieper op een onderwerp ingaan. Maar dat past denk ik ook niet echt bij de doelgroep.![]()
Dat gezeik met Lana en Flip over Hell 1 is nu ook al genoeg geweest, tijd om te accepteren dat die roodhaar bij hun vader hoort, plus die 2 ettertjes van kinderen.![]()
Ja, ben ik het mee eens. Ik vind af en toe dat mensen echt heel irritant gemaakt worden, doordat ze zolang met iets stoms bezig zijn. Zo vond ik Irmak ook een stom wijf geworden door dat gedoe met Marjana, of Tobias toen met dat homo-gedoe met Flip. En nu Lana en Flip die te lang doorzeiken over Hel 1.... kom op zeg. Tobias heeft het toch ook leuk met ze!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Meike26 het volgende:
Dat gezeik met Lana en Flip over Hell 1 is nu ook al genoeg geweest, tijd om te accepteren dat die roodhaar bij hun vader hoort, plus die 2 ettertjes van kinderen.
![]()
![]()
Jij hebt echt geen smaakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef tho_Omas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Lana geraped wordt? Dan kijk ik wel. Lelijk dom kind.!
Hell 1 is idd belachelijke verhaallijn. Snap dat ze 't onderwerp willen aansnijden van kinderen die 't moeilijk hebben met scheiding van ouders en nieuwe vriendin die daarbij komt kijken. Goed voor de doelgroep maar hoe 't gebracht wordt is vervelend en is nu ook wel wat ongeloofwaardig. Sowieso weinig leuke lijnen momenteel naast die van Thorsen en Avalanche. Voor de rest weinig interessants.![]()
nee jolee moet geraped worden, on-screen, fullbody shot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef tho_Omas het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Lana geraped wordt? Dan kijk ik wel. Lelijk dom kind.!
je moet een gegeven paard niet in de bek staren![]()
Ze spelen idd 13 - 16 ofzo. Ik weetniet precies, maar de meeste acteurs zijn wel een stuk ouder hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag Flip laatst tijdens het uitgaan, hoe oud speelt ie eigenlijk? 13?
Was toch echt 18+ daar
![]()
![]()
Logisch ook, anders zitten ze weer met die ene wet, dat kids onder de 16 niet zoveel mogen werken en voor het donker thuis moeten zijn.![]()
Volgens mij is die al iets van 20, 19 ofzo hoor,,,,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ze spelen idd 13 - 16 ofzo. Ik weetniet precies, maar de meeste acteurs zijn wel een stuk ouder hoor.
En wat betreft die kinderwet... Volgens mij is niemand meer onder de 16. tenminste degene die een vaste rol hebben dan.![]()
Ja, hij is 19, wordt in mei 20. Maar ze spelen in de serie jongens van 13 - 16 in die leeftijd volgens mij ergens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:40 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Volgens mij is die al iets van 20, 19 ofzo hoor,,,,
En wat betreft die kinderwet... Volgens mij is niemand meer onder de 16. tenminste degene die een vaste rol hebben dan.
![]()
![]()
waar is het tegenwoordig hip om uit te gaan dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef frame-saw het volgende:
Was toch echt 18+ daar
bevat 10% vezels![]()
Hahaha, idd! Sommige spelen zelfs iemand van 10 jaar jonger, zo gek eigelijk he.. dat het toch geloofwaardig isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Toch blijft het vreemd, in de serie zo'n koter en in het echt gewoon normaal
.
Wat was dat zoontje van Hel 1 vandaag eigelijk aan het doen,... in de kofferbak geslopen!![]()
en die WC @ spangalis, wat was daarrrr mee aan de hand.Wazige bedoeling.
![]()
![]()
ahaha,,, ja klopt. hij heeft in het echte leven met die Irmak.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Toch blijft het vreemd, in de serie zo'n koter en in het echt gewoon normaal
![]()
koen is er vrijdag voor het laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bevat 10% vezels![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:03 schreef Granenbiscuits het volgende:
koen is er vrijdag voor het laatstook lid van de Spangas nieuwsbrief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik kreeg vandaag weer een nieuwe via hyves, ik dacht ik meld het maar even, het zal wel belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
ook lid van de Spangas nieuwsbrief?
Iig wel een geloofwaardiger vriendje van flip, denk ik.bevat 10% vezels![]()
Genesis in Paradiso. En het is daar hartstikke kut, dus ga daar alleen heen als je op 'bn-ers' geilt (Vieze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig was er ook en nog wat onbekende gasten die wel eens op tv komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
waar is het tegenwoordig hip om uit te gaan dan?)
![]()
Sure thing! Jammer dat ze een preutse vriendin met een bol hoofd heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee jolee moet geraped worden, on-screen, fullbody shot.![]()
Ik dacht dat Jimmy Woo een hippe bner tent was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Genesis in Paradiso. En het is daar hartstikke kut, dus ga daar alleen heen als je op 'bn-ers' geilt (Vieze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig was er ook en nog wat onbekende gasten die wel eens op tv komen)
![]()
Nah daar zal ik mij nooit vrijwillig bewegenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:33 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jimmy Woo een hippe bner tent was.Ik was gewoon nog daar omdat het moest.
![]()
De populaire dagelijkse NCRV-jeugdserie SpangaS komt dit jaar ook in Duitsland op de buis. Dat maakte de producent van de reeks, NL Film & TV, donderdag bekend.
Producenten Johan Nijenhuis en Alain de Levita verkochten 52 afleveringen van het eerste seizoen aan het Duitse Super RTL.
De serie zal in het Duits worden nagesynchroniseerd. Levita denkt dat de serie de Duitse jeugd ook zal aanspreken.
''SpangaS wordt in Nederland niet alleen goed bekeken, maar ook erg gewaardeerd. Dat blijkt niet alleen uit de kijkcijfers, de bijbehorende website trekt wekelijks ongeveer 60.000 bezoekers en won dit jaar al twee prijzen. Ik heb er alle vertrouwen in dat de serie ook bij de Duitse jeugd succesvol zal zijn.''
Johan Nijenhuis denkt dat de setting de Duitsers zal bekoren. ''Vooral de maatschappelijk betrokken verhaallijnen van de serie spraken de Duitse kopers erg aan. In tegenstelling tot veel Amerikaanse highschoolseries, kan de Duitse jeugd zich veel beter herkennen in de emotionele belevingswereld van onze Nederlandse SpangaS personages'', zegt Nijenhuis.
Eerder deze week werd bekend dat SpangaS is genomineerd voor de internationale tv-prijs Gouden Roos. De uitreiking van de Gouden Roos zal plaatsvinden tijdens de 49e editie van het Rose d'Or Festival (2-5 mei) in het Zwitserse Luzern.
SpangaS wordt elke schooldag uitgezonden door de NCRV op Z@PP en richt zich op jeugd in de leeftijd van 9 tot en met 12 jaar. SpangaS is sinds 2007 op televisie te zien en trekt gemiddeld 260.000 kijkers.![]()
Heeft iedereen trouwens altijd al Spangas gekeken, of zijn jullie halverwege "ingestroomd"? Ik ben pas sinds afgelopen zomer aan het kijken eigelijk. Daarvoor af en toe gezien, maar in principe heb ik seizoen 1 nooit gezien.
Ik ben benieuwd hoe het in Duitsland dan klinkt, met die nasynchronisatie.![]()
![]()
Je weet zeker dat het geen Tobias wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef frame-saw het volgende:
Was toch echt 18+ daar?
Die Barry was trouwens al 26 jaar oud
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Tobias heeft toch lang haarquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het geen Tobias was?
Die Barry was trouwens al 26 jaar oud
en jaa barry was in het echte leven al 26. Geef hem ongelijk dat die weg is gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou gister weer eens een high school film gekeken met shane west
die is ook van 1978 en heeft volgens mij zelden iets anders gespeelt als een tiener haha
zo lang je er geld mee verdient prima toch en zoHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Toevallig ingerold, en ik kijk het sporadisch. Het is namelijk op een gigantisch kuttijdstip op tvquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef SMutzskii het volgende:
Heeft iedereen trouwens altijd al Spangas gekeken, of zijn jullie halverwege "ingestroomd"? Ik ben pas sinds afgelopen zomer aan het kijken eigelijk. Daarvoor af en toe gezien, maar in principe heb ik seizoen 1 nooit gezien.Primum non nocere![]()
Ik mkijk het eigenlijk pas een jaar ofzo, als ik geen eten aan het koken ben.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Ben ingestroomd toen Tobias/Flip een filmpje gingen maken over bloopers op school en dat een van die leraren homo bleek te zijn. Thorsten vertelde voor het eerst wat voor een hufter zijn vader was.
Maar ik kijk het zeker niet iedere dag. Als je een maand niet hebt gekeken heb je maar weinig gemist.... net als GTST trouwens![]()
![]()
Ja, maar wel kut dat je collega's echt 18 a 21 zijn. En jij gewoon een oude bok.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou gister weer eens een high school film gekeken met shane west
die is ook van 1978 en heeft volgens mij zelden iets anders gespeelt als een tiener haha
zo lang je er geld mee verdient prima toch en zo
![]()
whaha het verschil tussen 18 en 26 is echt niet zo mega
dat is zo ongeveer de leefijd waarin mensen in mijn klas bij elkaar zitten
kan primaHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Met 26 jaar op school zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
whaha het verschil tussen 18 en 26 is echt niet zo mega
dat is zo ongeveer de leefijd waarin mensen in mijn klas bij elkaar zitten
kan prima![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:32 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet iedereen stopt op 't VMBO zoals jij.![]()
![]()
In de haven kun je op je 16e al beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:32 schreef jmac het volgende:
[..]
Niet iedereen stopt op 't VMBO zoals jij.![]()
![]()
Boeiend.
Ik vind het jammer dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef SMutzskii het volgende:
Boeiend.
Ik vind het jammer dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ici-Paris op 13-03-2009 15:22:42 ]![]()
goeie spoiler![]()
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Wat een boef eh? Die Stan.
Beetje jokken over een lekke
band en dan chickies gaan
zoenen in de fietsenkelder.
woeoeoeoeoeoeobevat 10% vezels![]()
Ik vind het zo hilarisch dat ik altijd blijf hangen als het erop isquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Franubiz het volgende:
Spangas, Het is saai,dom,slecht geacteerd,gewoon waardeloos.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus![]()
en toch blijft zo'n chick als jole zomaar meteen bij hem slapen! gek!quote:
Yes, flip is eindelijk weer wat leuker
En Avalanche..zo grappig is zij.. :p
![]()
Waarom is Thorsten uit Spangas gegaan? Is ie toch gestorven aan AIDS?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hihi,..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Falco het volgende:
Waarom is Thorsten uit Spangas gegaan? Is ie toch gestorven aan AIDS?
![]()
![]()
Nee hij is uit huis geplaatsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Falco het volgende:
Waarom is Thorsten uit Spangas gegaan? Is ie toch gestorven aan AIDS?
![]()
Heeft iemand van jullie de dvd box van Spangas seizoen 1?
Leuke serie, maar k ga blijf er niet voor thuis, of 't recorden...
Acteurs zijn ook heel leuk, k zag ze bij Televiziergala vorig jaar.![]()
Hahaha grappg :quote:Op maandag 30 maart 2009 01:36 schreef Granenbiscuits het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Watergraafsmeer+radioweg&sll=52.350087,4.939213&sspn=0.006829,0.018389&ie=UTF8&ll=52.351584,4.942544&spn=0.001707,0.004828&t=h&z=18&layer=c&cbll=52.351647,4.942111&panoid=ImAe6Zpn6vsZtZO4_-rW-w&cbp=12,212.0238794457638,,0,0.3812145103936377
![]()
![]()
Cool! Dat is dus het spangalis van spangas? Althans, zie Avalanche en Irmak staan.. toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 01:36 schreef Granenbiscuits het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Watergraafsmeer+radioweg&sll=52.350087,4.939213&sspn=0.006829,0.018389&ie=UTF8&ll=52.351584,4.942544&spn=0.001707,0.004828&t=h&z=18&layer=c&cbll=52.351647,4.942111&panoid=ImAe6Zpn6vsZtZO4_-rW-w&cbp=12,212.0238794457638,,0,0.3812145103936377
![]()
![]()
Ik zie Jole! Naakt achter de bosjes!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:52 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Cool! Dat is dus het spangalis van spangas? Althans, zie Avalanche en Irmak staan.. toch?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ben je niet wat te oud voor de serie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat is dan wel de slanke versie van Avalanche.![]()
Hij kijkt voor Jole jwz.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben je niet wat te oud voor de serie?![]()
Oh ja, volgens jou ben ik de 30 al gepasseerd hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben je niet wat te oud voor de serie?
@ Jasza, idd![]()
![]()
20 en watching die Lena is lekker gekMijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Idd daar was ze fucking lekker en sneed ze vervolgens haar polsen door.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:04 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
volgens mij is het ook de bedoeling dat ze overkomt als een irritant en vreemd kind.
Ik heb haar namelijk ook gezien in ...... serie met de kleindochter van jan Wolkers en daar acteerde ze heel normaal
Mijn Snape wat doe je !
neej man! na 1 keer is het wel leuk geweest. + alles is te bekijken op uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:46 schreef roelvano het volgende:
Ik zie i.i.g. Avalanche
Maarre heeft niemand van jullie die dvd box van Spangas??
bevat 10% vezels![]()
ik ook. En voor dat andere meisje met die hoofddoek, dies cutequote:
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat ande blonde meisje is ook hot btw.
Die bitch zeg maar i would do her anytime.Mijn Snape wat doe je !
Samson is een huzzler
Mijn Snape wat doe je !
Die andere blond is nu bij spuiten en slikken![]()
![]()
Ze gebruikt drugs en neukt op een surfboard.Mijn Snape wat doe je !
+ 1quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:15 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind het zo hilarisch dat ik altijd blijf hangen als het erop is
Het is slecht, maar heel erg leuk!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het afgelopen half uur heb ik Pingu zitten kijken. Sneuheidalert, maar leuk.
Lekker weekend verder..
![]()
Wie is dat?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef Canisfire het volgende:
Die andere blond is nu bij spuiten en slikken![]()
![]()
Ze gebruikt drugs en neukt op een surfboard.
![]()
![]()
Dat is vlak bij een vriendin van mequote:Op maandag 30 maart 2009 01:36 schreef Granenbiscuits het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Watergraafsmeer+radioweg&sll=52.350087,4.939213&sspn=0.006829,0.018389&ie=UTF8&ll=52.351584,4.942544&spn=0.001707,0.004828&t=h&z=18&layer=c&cbll=52.351647,4.942111&panoid=ImAe6Zpn6vsZtZO4_-rW-w&cbp=12,212.0238794457638,,0,0.3812145103936377![]()
![]()
Kimberly Klaver heet ze in het echt.quote:
Ze speelt die bitch uit de klas van Fay Flip en Tobias enz.
[ Bericht 20% gewijzigd door Canisfire op 13-04-2009 12:37:41 ]Mijn Snape wat doe je !
quote:Op maandag 13 april 2009 12:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kimberly Klaver heet ze in het echt.
Ze speelt die bitch uit de klas van Fay Flip en Tobias enz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
Melody Zoë Klaver is a Dutch actress, born September 9, 1990.
Melody played the part of Heleen in Diep, a movie from Simone van Dusseldorp, for which she got a Golden Calf-nomination, one of the most important film-awards in the Netherlands. In 2006, she played the role of Debby in Afblijven.
In 2008, she starred as Erica van Beusekom in Oorlogswinter, a movie that is set in the Dutch famine of 1944.
Melody's boyfriend Timo Smeehuijzen was killed by a suicide-attack during his military service in Afghanistan in June 2007.
Melody has two older sisters, actress Kimberley Klaver and dancer Stephanie.Mijn Snape wat doe je !
Juist, melody is dus een andere (veel betere) actrice dan kimberley die je hierboven hebt afgebeeld.
Dit is melody:![]()
![]()
Kimberly hoeft niet eens te acteren voor de rol van Anne-Bel. Vond d'r bij S&S eigenlijk precies anne-bel.![]()
Ik zou ze alle bij doen hoor.
Vond Kimberly juist heel tof bij S&SMijn Snape wat doe je !
Leuk trouwens hoe Fay het opgelost heeft voor Tessel.. echt lief![]()
![]()
Net goed voor Annabel, frotkind.
(Bijna een topic vol!)
![]()
Ik vond het zielig. Die Tessel is maar een muurbloempje,quote:Op maandag 13 april 2009 14:54 schreef SMutzskii het volgende:
Leuk trouwens hoe Fay het opgelost heeft voor Tessel.. echt lief![]()
![]()
Net goed voor Annabel, frotkind.
(Bijna een topic vol!)
maar ik ken haar ergens van heeft zij niet in gtst gespeelt die tessel ?
klein rolletje waarbij ze het zusje was van de nieuwe koen.Mijn Snape wat doe je !
Mja, alleen omdat Annabella zo'n bitchy was tijdens die "organisatie". Tegenover Tessel, Luxor, Fay enzo allemaal.. alleen daarom vind ik het 'net goed'.quote:Op maandag 13 april 2009 14:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond het zielig. Die Tessel is maar een muurbloempje,
maar ik ken haar ergens van heeft zij niet in gtst gespeelt die tessel ?
klein rolletje waarbij ze het zusje was van de nieuwe koen.
Als ze gewoon normaal had gedaan was het natuurlijk wel zielig geweest.
Ik zou het niet weten, zou best kunnen. Geen idee wie Tessel in het echt is?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: