Spreek hier die persoon dan even aan, wellicht dat iemand anders dat emailadres heeftquote:Op woensdag 10 december 2008 13:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik mis nog 1 emailadres![]()
Als er iemand is die op magische wijze alle mailadressen heeft hou ik me aanbevolen!haha
Ja dat is ook wel zo, maar ik wil niet dat ze zich opgelaten voelt ofzo haha. Ze is waarschijnlijk gewoon aan het werk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Spreek hier die persoon dan even aan, wellicht dat iemand anders dat emailadres heeft
quote:
Nou ja dat dus. Ik heb ook wat ingevuld maar eerlijk gezegd komt het niet zo nauw..ik vind het idee alleen al leukquote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef Lenaatje het volgende:
Heb ook mijn lootje ingeleverd! Adres en gewoon wat ik leuk vind dus daar mag iemand wat mee doen.
Alleen al het idee dat je over de post van een "vreemde" iets krijgt!!
mij lijkt dat er zeker ook gebruik gemaakt kan worden van een pakketjequote:Op woensdag 10 december 2008 16:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
ff omdat ik het niet weet..versturen mag ook in een pakketje of is het de bedoeling dat het echt in een envelop past?
Pakketjes!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
ff omdat ik het niet weet..versturen mag ook in een pakketje of is het de bedoeling dat het echt in een envelop past?
* huuphuup gaat stukjes wortel en selderie kopen voor Webkimquote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef Webkim het volgende:
Met dikke letters op mijn lijstje: GEEN lekkere dingen met calorieėn erin.![]()
* Macka66 verdenkt huuphuup van lootjestrekfraudequote:Op woensdag 10 december 2008 17:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
* huuphuup gaat stukjes wortel en selderie kopen voor Webkim
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 verdenkt huuphuup van lootjestrekfraude![]()
![]()
*fluistert naar huuphuup "en een kommetje rijst..past helemaal bij Webkim!''*quote:Op woensdag 10 december 2008 17:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
* huuphuup gaat stukjes wortel en selderie kopen voor Webkim
klinkt jummie, maar levert t geen enorme kliederboel op?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb juist bovenaan mijn lijstje staan: de chocoladefondueset met smeltchocolade van AH![]()
kaasmeisje!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:49 schreef Reinhilde het volgende:
Mmmm fondue.
Kaasfondue.![]()
oh dat moet er bij mij nog bij: ik hou van kaas.
Ja, dat zijn van die vervelende dingen hequote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook mijn voorkeur voor pure chocolade vermeld
Ik koop zelf vrijwel geen snoep, maar als ik toch iets van pure chocolade krijg, tja...dan zal ik het op moeten eten, he
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef Webkim het volgende:
Met dikke letters op mijn lijstje: GEEN lekkere dingen met calorieėn erin.![]()
!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:18 schreef Lois het volgende:
Ik begon met "ik hou van chocolade en zuurtjes"en eindigde met "ik heb geen bad".
Wat schattigquote:Op woensdag 10 december 2008 19:18 schreef Lois het volgende:
Ik begon met "ik hou van chocolade en zuurtjes"en eindigde met "ik heb geen bad".
Ik vind het helemaal leuk dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik ook alquote:Op woensdag 10 december 2008 20:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi die allergieen heb ik ook maar vermeld.
Soms is allergisch zijn voor de meeste standaard cadeautjes (douchespul, geurkaarsjes etc niet zo heel handig)
Dat probleem heb ik ook altijd, met verjaardagen krijg je dan van alles en eer je het eens op hebt..quote:Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef sjak het volgende:Ik heb mijn lootje ook ingeleverd. Ik ben vergeten op te schrijven wat ik NIET wil. Ach ik schrijf het nu lekker hier op: Ik wil ook geen geurkaarsen, en geen douche/badspul, daar heb ik echtr een kast vol mee, toevallig heb ik deze week die rommelkast eens opgeruimd. Ik kan met de spullen in mijn kast half europa laten douchen
nee juist niet geheim houden, maar wel pas bekend maken als iedereen zijn of haar pakketje ontvangen en geopend heeftquote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef lcicle het volgende:
Moet de afzender trouwens geheim blijven?.. Zou wel leuk zijn eigenlijk he
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:42 schreef lcicle het volgende:
Ik bedoelde dat de ontvanger niet meteen weet van wie het is, maar naderhand hier op Fok pas leestOf bedoel jij dat ook p_iglet?
Jahhhh, leuk. Ik ga ook Secret Santa als afzender opschrijven. Ik was vandaag even wat aan het winkelen en zag zoveel leuke dingetjes. had al bijna iets gekocht maar bedacht me dat ik eerst toch echt wilde weten wie ik getrokken heb.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Lois het volgende:
Bij pakketjes moet je meestal wel je postcode en huisnummer opgeven maar je kunt als naam natuurlijk Secret Santa neerzetten
Dat volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Of was het altijd al een andere nick en was Spekkiemonster de nieuwe...Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en met 'keukenhulpje' bedoel ik niet je eigen kindmaar iets heerlijk nutteloos handigs als een knoflookroller oid.
Dat moet ik ook ff doen!!Brrrr... geurkaarsenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb er nog effe aan toegevoegd dat ik van geurkaarsen ga kokhalzen
Whehehe. Toch zou ik hem niet retouren hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet!
Alsof iemand het ooit in zijn botte harses haalt om jou zomaar een kind zonder teckel + kat te sturen!
Betsies is evil! Ik zou speciaal voor die winkel naar Utrecht treinenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh Huup, heerlijk. Heb laatst na de draagdoekmeet in Utrecht bij Betsies een heerlijk handig knoflookhakkertje gekocht, ik ben er zo blij mee als een kind!
[..]
Whehehe. Toch zou ik hem niet retouren hoor!
Ik ben je nog steeds dankbaar dat je me meenam. Nu weet ik het voor een volgende keer te vinden. Alleen al om gewoon rond te kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Betsies is evil! Ik zou speciaal voor die winkel naar Utrecht treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |