Geluid nooit problemen mee gehad, heb je onboard of een geluidskaart?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
Tevens meer mensen waarbij het geluid soms raar doet?
Als ik spel start dan wil het soms ruizen. Dan hoor ik elke keer een soort ruis en dan het geluid. Na een paar keer spel opnieuw starten doet het geluid het wel goed.
ok, zal is even kijken jahquote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Geluid nooit problemen mee gehad, heb je onboard of een geluidskaart?
Ik heb een Creative Soundblaster Value dinges
Als je onboard heb dan kan dat komen omdat je CPU dan het rekenwerk doet voor het geluid, met een geluidskaart doet de kaart dat.
Als je CPU al stressed is door het spel, kan het zijn dat dat ten koste gaat van het geluid.
Lees het vorige topic eerst even door, en zorg ervoor dat je specs goed zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
is het al uit voor de pc?
Toppertje, kopen kopen kopen dus.
ik zal even de resultaten van de patch afwachten als ik jou wasquote:Op woensdag 10 december 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
is het al uit voor de pc?
Toppertje, kopen kopen kopen dus.
Even een copy/paste van Rockstar, met de reden waarom mijn GTA crasht, Rockstar Social Club crasht en Games for Windows Live crasht.quote:Hi
The drivers for your graphics card are out of date. Please update them and try again.
Please not a new driver is due out today for the ATI cards and it might be worth waiting to update them
inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef SoupNazi het volgende:
Kom maar op met die patch
ik heb die driver er weer vanaf gehaald.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
Hier nog steeds geen verbeteringen. nog steeds vastlopen en dergelijke
Nah...Ik heb het op de xdoos gespeeld en ik vind het op de PC echt heel veel fijner spelen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef JDude het volgende:
Dit is de eerste GTA die ik niet meer op de PC speel, maar ik moet zeggen dat dat snel went. En als ik al die ellende hier zo lees ben ik er al helemaal blij mee.
Darten is wel geinig trouwens! En dronken over straat moeten lopen/rijden hebben ze ook aardig realistisch weten te krijgen.
Ik heb een Nvidia ...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef Orbis het volgende:
Gebruiken jullie allemaal ATi's ofzo? Ik heb leuk een nVidia en nog tegen precies nul problemen aangelopen. Geen crash, dramatische performance of wat dan ook.
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspxquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef bodylotion het volgende:
waar staat die update van ATI eigenlijk?
Je broertje kan het niet spelen, want als JIJ een paar straten verderop bent loopt het vast?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Lov1 het volgende:
Mijn broertje kan het spel ook niet spelen. Als het spel start gaat het aan het begin wel goed, maar als hij een paar straten verderop is loopt hij vast. Hij heeft een EAH 3850 dus het moet wel werken... Weten jullie of hij daar een patch voor kan downloaden?
Ik snapte niks van de problemen, dus had mn broertje het verhaaltje zelf maar laten typen... Zag zelf dus ook al dat het verhaal niet kloptequote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je broertje kan het niet spelen, want als JIJ een paar straten verderop bent loopt het vast?
Ik zeg: altijd thuisblijven!
Je hebt al aangepast
Dit bestand open je, er verschijnt een command line en je voert het volgende commando in:quote:C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.1\Bin\Mdbg.exe
Uiteraard kan het pad verschillen, dat kan je aanpassen naar eigen wens. Ik ga weer even spelen, als de patch er is begin ik wel opnieuw als GFWL het dan ook doet.quote:run "D:\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\1_1_1_0\RGSC.exe"
De officiele specs weet ik niet maar je kan op deze site, klik, kijken of je PC de game een btje fatsoenlijk kan draaien.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef Houniet het volgende:
Wat zijn de system requirements dan?
Hoewel de meningen daarover verdeeld zijn, ben ik overtuigd van welquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef bodylotion het volgende:
is je broertje vast gaan lopen?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef X_X het volgende:
Tip van mijner zijde, rijd niet tegen een gasfles op
In volle vaart een tankstation binnenrijden is ook geen goed plan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef X_X het volgende:
Tip van mijner zijde, rijd niet tegen een gasfles op
Bij mij loopt die daardoor iets soepeler, alleen nog geen SLI ondersteuningquote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is nu de nvidia 180.84 patch aan het downloaden. Kijken of het gaat helpen ...
Heb het zelf nog niet gehad, maar de AI deed het voor mij wel een keer voor. Reed redelijk rustig langs het station om vervolgens een explosie te horen. Kijk ik achterom, staat dat hele tankstation in de fik.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef JDude het volgende:
[..]
In volle vaart een tankstation binnenrijden is ook geen goed plan.
GTA IV deed het met 180.84 helemaal niet bij mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:35 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Bij mij loopt die daardoor iets soepeler, alleen nog geen SLI ondersteuning
Zonde, GTA liep al kut bij mij, maar nu loopt die iets minder kut zegmaar... Ik haal wel FPS van 84, maar dat zijn de piekmomentjesquote:Op donderdag 11 december 2008 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
GTA IV deed het met 180.84 helemaal niet bij mij.
Hele systeem liep vast op het moment dat RSSC opgestart word
ik krijg die ati driver niet eens fatsoenlijk geinstalleerd...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef bodylotion het volgende:
ati driver maakt voor mij ook geen verschil...
meen je niet? damn, ze hebben echt goed aan details gedacht man! fuck het gezeik over performance! gameplay is goed en de details!!!! WOW!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bremmie het volgende:
Bij mij werkt het met de driver van nVidia wel een stuk beter.
Wat ik ook een ontzettend mooi detail vind is dat als je een eind gereden hebt met je auto, hij begint te tikken als je hem parkeert.(je weet wel, door het afkoelen van het ijzerwerk ed.)
Erg leuk!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er nog steeds geen patch uit?
Pffff, ik heb GTA4 beter kunnen downloaden...
Als je lang genoeg een burnout doet met je auto (rem+gas) ontploffen je banden na een tijdjequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bremmie het volgende:
Bij mij werkt het met de driver van nVidia wel een stuk beter.
Wat ik ook een ontzettend mooi detail vind is dat als je een eind gereden hebt met je auto, hij begint te tikken als je hem parkeert.(je weet wel, door het afkoelen van het ijzerwerk ed.)
Erg leuk!!
Das raar, het is echt een goede directX10 kaart. Ze hebben het zo slecht geport jonge als amateurs binnen een paar dagen met fixes komen die GTAIV een stuk sneller maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SoupNazi het volgende:
180.84 heeft hier niets veranderd. Ook maakt SLI/geen SLI niets uit (9800GX2).
En terecht..quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:51 schreef Chanty87 het volgende:
welke tweaks??quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Verluste het volgende:
Damn wat zit die pc versie vol met bugs!
Gelukkig dat ik hem gedownload heb![]()
Na een hoop gelees en gesteggel heb ik t eindelijk aan de praat gekregen, zonder drunken cam en missing textures. En het loopte totaal niet, totdat ik die performance tweaks voor vista en GTAIV had doorgevoerd.
Tis goed speelbaar met alles op medium met mijn 2 GHZ duo core 8600m GS laptopje met 3 GB RAM, al heb je soms wat framedrops als het druk wordtIk hoop dat het beter wordt met de volgende patch.
Ik vermoed die redacties er ook van dat ze geld (al dan niet in de vorm van advertentiegelden) of goodies toegeschoven krijgen. Of toegang krijgen tot veel beurzen als een positief stukje schrijven. Zoiets iig. Dat moet je wel vermoeden met zulke reviews.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:12 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de pc versie van GTA 4 met al zijn problemen bij reviews toch zeer hoge scores krijgt en er nauwelijks negatieve kritiek opgeleverd wordt. Het lijkt haast wel alsof men over een langverwachte en veel van verwachte game als gta iv bij voorbaar al niet kritisch kan zijn en er enkel iets positiefs over kan schrijven.
Dit terwijl er toch een hoop serieuze problemen zijn en je wel een hoop troep mee moet installeren. Hoe het verhaal en de missies zijn is natuurlijk wat subjectief, maar ook hier lijken een hoop mensen het een achteruitgang te vinden ten opzichte van eerdere versies. Iets wat je helemaal niet terugleest.
Maar het valt mij iig wel vaker op dat bij spelen zoals GTA iv het objectief kritisch oordelen vaak ver te zoeken lijkt.
En nu kan je hem kopen, anders ben je echt een loser.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Verluste het volgende:
Damn wat zit die pc versie vol met bugs!
Gelukkig dat ik hem gedownload heb![]()
Na een hoop gelees en gesteggel heb ik t eindelijk aan de praat gekregen, zonder drunken cam en missing textures. En het loopte totaal niet, totdat ik die performance tweaks voor vista en GTAIV had doorgevoerd.
Tis goed speelbaar met alles op medium met mijn 2 GHZ duo core 8600m GS laptopje met 3 GB RAM, al heb je soms wat framedrops als het druk wordtIk hoop dat het beter wordt met de volgende patch.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Yay, de patch is uit! Verwacht alleen geen extra performance.
Voor: Average FPS: 43.93
Na: Average FPS: 45.85
Gister gepost en vandaag al door de certificering van MS heen en op het net?quote:12-08-2008 om 17:23 door RDJ134
Rockstar heeft vandaag bekend gemaakt de PC patch voor het drama dat Grand Theft Auto Iv heet klaar is, en dat deze nu door Microsoft’s Games For Windows certification getest word. Dus deze zal binnen enkele dagen wel worden vrij gegeven, en deze patch heeft de volgende specs:
Patch Is On The WayWe are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.
The patch contains a variety of fixes including:
A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.
Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better FX during replays
Fix to bowling while using certain sensitive mice
Fix for ATI 1900 shadows
Overall savings to memory
Graphic improvements to particle systems and mirrors
Multiplayer character settings are preserved
Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.
quote:no direct download links... just start the game and live will do the rest.. omfg 30+ people reading this thread, everybody seems to be too lazy to start the f*cking game lol.. JUST START THE GAME
En quote van Rockstar van 6 december:quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:26 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Gister gepost en vandaag al door de certificering van MS heen en op het net?
Waar heb je hem gehaald, want ik zie hem zo 123 niet
De patch ligt dus al bijna een week bij MS, je download hem vanzelf zodra je het spel start en inlogt op GFWL.quote:We are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.
Ik weet wel een manier, je loopt de dagen daarna wel wat moeilijk. Maar dat gaat vanzelf weer over!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kom ik aan geldDie hoer van een Michelle heeft al mn geld verbrast.
Heel moeilijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kom ik aan geldDie hoer van een Michelle heeft al mn geld verbrast.
Als ik het me goed herinner, moet je bepaalde dingen missie wise (daar ontkom je dus niet aan), maar moet je voor de 100% wel een aantal maal verschillende activiteiten gedaan hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb je uberhaupt aan dat daten met bijv. die Michelle?
Heb ik ook jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Sanderrrr het volgende:
Zelfs met ondertiteling versta ik nog geen bal van wat Little Jacob allemaal zegt.
ondertiteling lees je ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Sanderrrr het volgende:
Zelfs met ondertiteling versta ik nog geen bal van wat Little Jacob allemaal zegt.
Kijk eens op http://www.gtaforums.com Daar is een apart forum ingericht voor de PC versie en voor troubleshooting. Anders kan je ook nog even de steam forums checken, daar staat ook een troubleshooter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:20 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n Regional Settings aangepast naar default, maar RGSC crasht nog steeds bij het starten van het spel.
En nu?
Same problem here... kreeg zelfs een bluescreen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Dacht ik blij met een patch, start het hele spel nu niet eens meer op.
ZUCHT
Ik heb de gekochte versie, maar durf nu geen patch meer te draaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Dacht ik blij met een patch, start het hele spel nu niet eens meer op.
ZUCHT
You dear sir, are correct. Een bijkomstigheid wanneer je het spel niet beoordeeld zoals het hoort (volgens de developer) beoordeeld te worden heb je ook de kans dat je hun volgende spel niet krijgt te spelen tot het uit is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik vermoed die redacties er ook van dat ze geld (al dan niet in de vorm van advertentiegelden) of goodies toegeschoven krijgen. Of toegang krijgen tot veel beurzen als een positief stukje schrijven. Zoiets iig. Dat moet je wel vermoeden met zulke reviews.
Nou, nee. Sommige auto's zijn net waggelende eendenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Ghenga het volgende:
misschien hebben ze de pc versie wat beter getweaked dan.
Start het spel op en log in op GFWL, dan krijg je hem automatisch. Ik merk geen verschil, loopt allemaal prima. Ik heb nu na 5 uur spelen 13.26% van het spel gespeeld, hier ben ik nog wel even zoet mee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb de gekochte versie, maar durf nu geen patch meer te draaien![]()
Heb er ook nog geen gezien overigens.
Draai de komma's en punten eens om.quote:Op zondag 14 december 2008 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb omdat ik gta 4 wil spelen een nieuw moederbord en videokaart gehaald, maar nu als ik wil inloggen bij " Games for windows live" zegt hij het volgende: Can't connect to LIVE. You may be using a Windows Live ID from a region that is not suported by live"
Ik heb het spel al eerder gespeeld, toen was het geen probleem. En toen was de inlog ook in het nederlands.
Ik draai nu Windows Ultimate. Met taalpakket dutch. En de vorige keer Windows Vista Home Nederlands...
Wat heb ik al geprobeerd:
-Alles bij die taalopties en regio-opties (configuratiescherm) op Nederlands gezet, nog steeds de foutmelding (de taal is wel nederlands nu)
-De instellingen van me Windows Live account op Nederlands gezet
Iemand nog een idee?
Sorry, ik moest lachenquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat lopen jullie nou te janken over auto's die gvd niet lekker besturen... ik heb een week geleden voor 50 euro gvd een spel gekocht en ik kan het nog steeds niet spelen en dan komt rockstar leuk met een nutteloze kankerpatch om het bowlen te fixen met gevoelige muizen. DAT is godverdomme pas asociaal.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat lopen jullie nou te janken over auto's die gvd niet lekker besturen... ik heb een week geleden voor 50 euro gvd een spel gekocht en ik kan het nog steeds niet spelen en dan komt rockstar leuk met een nutteloze kankerpatch om het bowlen te fixen met gevoelige muizen. DAT is godverdomme pas asociaal.
Wow.. trots zijn op het feit dat je een spel kan downloaden. Hoe triest kun je worden..quote:Op zondag 14 december 2008 03:22 schreef Gallorini het volgende:
[..]
![]()
Wie koopt er dan ook een spel?
Ik speel al een week zonder enkel probleem op een gedownloade versie. Ga toch zeker geen 50 euro betalen voor een spelletje![]()
Eweka
??quote:Op zondag 14 december 2008 02:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Draai de komma's en punten eens om.
Saints Row 2 zal je ding zijn! Ik was ook teleurgesteld in GTA 4 maar SR2 is gewoon echt de bom. Het is leuk, het is lomp, het is grappig, het is over-the-top, enorm toffe game dusquote:Op zondag 14 december 2008 10:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inhoudelijk over GTA4: ik vind het een stuk minder leuk dan de vorige twee delen. Ik wil gekke missies doen, ik wil huizen en bedrijven kunnen kopen. Waar zijn de over-the-top kleuren gebleven uit de vorige delen. Ik wordt bijna depressief als ik dit spel speel. Alles is zo serieus en grauw.
Nee, wat mij betreft is dit niet een weg die ze met de GTA verder in moeten gaan.
Heb een illegale versie en de patch geinstalleerd en het werkt prima. De missing textures zijn opgelost iig. Soepel draait het nog totaal niet, maar als de graphics en resolutie laag staat is het nog best aardig te spelen en ziet het er allemaal redelijk uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:12 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb de gekochte versie, maar durf nu geen patch meer te draaien![]()
Heb er ook nog geen gezien overigens.
Heb niks tegen het downloaden van een spel. Doe het zelf ook vaak genoeg. Maar om iemand nou uit te lachen omdat diegene het waard vind om geld neer te leggen voor het spel, zo financieel bijdraagt aan toekomstige gtas vind ik behoorlijk triest. Het is best sneu als je netjes geld neerlegt voor een spel en het dan niet goed kan spelen.quote:Op zondag 14 december 2008 03:22 schreef Gallorini het volgende:
![]()
Wie koopt er dan ook een spel?
Ik speel al een week zonder enkel probleem op een gedownloade versie. Ga toch zeker geen 50 euro betalen voor een spelletje![]()
Eweka
Het is inderdaad te triest dat men wel klaagt, maar te beroerd is om drie tientjes voor een spel uit te geven. Sloebers!quote:Op zondag 14 december 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Heb niks tegen het downloaden van een spel. Doe het zelf ook vaak genoeg. Maar om iemand nou uit te lachen omdat diegene het waard vind om geld neer te leggen voor het spel, zo financieel bijdraagt aan toekomstige gtas vind ik behoorlijk triest. Het is best sneu als je netjes geld neerlegt voor een spel en het dan niet goed kan spelen.
quote:Op zondag 14 december 2008 12:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest dat men wel klaagt, maar te beroerd is om drie tientjes voor een spel uit te geven. Sloebers!
Dat dus!quote:Op zondag 14 december 2008 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Saints Row 2 zal je ding zijn! Ik was ook teleurgesteld in GTA 4 maar SR2 is gewoon echt de bom. Het is leuk, het is lomp, het is grappig, het is over-the-top, enorm toffe game dus
Ja maar dat gaat pas volgend jaar worden. Pleuris uitgever THQ stuurt ze nog steeds niet op. Developer heeft het spel al in november aan THQ gegeven.quote:
Ach ja, maar wachten, dat zijn PC gamers anno nu wel gewendquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat pas volgend jaar worden. Pleuris uitgever THQ stuurt ze nog steeds niet op. Developer heeft het spel al in november aan THQ gegeven.
Ik vind het juist vet dat alles zo "realistisch" is. Van mij mogen ze de volgende GTA's gerust in deze lijn voort zetten. Al ben ik het wel met je eens over het kopen van huizen en bedrijven. Dat element mis ik wel een beetje. Als ze dat terug kunnen brengen en vliegtuigen (al is het maar een Dodo) dan zou het feest voor mij compleet zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 10:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow.. trots zijn op het feit dat je een spel kan downloaden. Hoe triest kun je worden..
Inhoudelijk over GTA4: ik vind het een stuk minder leuk dan de vorige twee delen. Ik wil gekke missies doen, ik wil huizen en bedrijven kunnen kopen. Waar zijn de over-the-top kleuren gebleven uit de vorige delen. Ik wordt bijna depressief als ik dit spel speel. Alles is zo serieus en grauw.
Nee, wat mij betreft is dit niet een weg die ze met de GTA verder in moeten gaan.
Ja, maar dat een nobody ff een vliegtuig piert, dat is niet 'realistisch'quote:Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik vind het juist vet dat alles zo "realistisch" is. Van mij mogen ze de volgende GTA's gerust in deze lijn voort zetten. Al ben ik het wel met je eens over het kopen van huizen en bedrijven. Dat element mis ik wel een beetje. Als ze dat terug kunnen brengen en vliegtuigen (al is het maar een Dodo) dan zou het feest voor mij compleet zijn.
Ik vind het ook erg goed dat ze GTAIV geheel zijn eigen stijl hebben gegeven, past heel goed bij het beroep wat Niko beoefent, de muziek ook die je bij sommige missies hebt. Heel onheilspellend en duister.quote:Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik vind het juist vet dat alles zo "realistisch" is. Van mij mogen ze de volgende GTA's gerust in deze lijn voort zetten. Al ben ik het wel met je eens over het kopen van huizen en bedrijven. Dat element mis ik wel een beetje. Als ze dat terug kunnen brengen en vliegtuigen (al is het maar een Dodo) dan zou het feest voor mij compleet zijn.
Ik speel GTAIV nog niet zo lang, maar dat je verplicht sociale dingen moet gaan doen lijkt me echt klotequote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar dat een nobody ff een vliegtuig piert, dat is niet 'realistisch'
Maar serieus; je hebt meer mensen die het een vooruitgang lijken te vinden; hoe ver ben je precies?
Want net als in alle reviews; als je nog maar een paar uur bezig bent, lijkt het allemaal wel tof.
Maar als je voor de 30ste keer gaat zuipen met iemand, en dan weer straallazerus al slingerend de politie moet ontwijken (die ook lijken te ruiken dat je gezopen hebt), dan is de lol eraf. Bowlen en poolen, zelfde verhaal. Is een paar keer leuk, maar het worden op den duur verplichte nummers.
Je hebt zelfs sites die eerst IV hoge cijfers gaven, om 3 weken later een artikel te publiceren genaamd "Why GTA IV starts to suck fast", om die reden.
Das wel realistisch.quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Die dates en dat constante afspreken doe ik ook niet eens. Sorry, maar ik vind er weinig aan om voor de xtiende keer iemand op te halen, een of ander matig spelletje te spelen en weer naar huis te rijden.
Ik game voor mijn plezier. Een lijstje met kutklusjes die ik nog moet doen heb ik in real life al, daar heb ik er geen twee van nodig
Dat is iets waar je inderdaad helemaal gek van wordt. En soms bellen ze ook op de meest achterlijke momenten. En als je een beetje gevorderd bent in het spel heb je er zowat een dagtaak aan om dat te kunnen onderhouden. Alsof ik niks beters te doen heb.quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Die dates en dat constante afspreken doe ik ook niet eens. Sorry, maar ik vind er weinig aan om voor de xtiende keer iemand op te halen, een of ander matig spelletje te spelen en weer naar huis te rijden.
Ik game voor mijn plezier. Een lijstje met kutklusjes die ik nog moet doen heb ik in real life al, daar heb ik er geen twee van nodig
Er zit in die telefoon wel ergens een optie om 'm uit te schakelen. Maar goed, dan kun je ook alléén nog voor de gein rondcruisen en geen progressie in het spel boeken.quote:Op zondag 14 december 2008 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is iets waar je inderdaad helemaal gek van wordt. En soms bellen ze ook op de meest achterlijke momenten. En als je een beetje gevorderd bent in het spel heb je er zowat een dagtaak aan om dat te kunnen onderhouden. Alsof ik niks beters te doen heb.Meestal accepteer ik het nu om vervolgens weer af te bellen. Gaat er in ieder geval niks van je percentage af.
tis bij mij vaak voorgekomen dat ie de telefooon verplicht opnam vlak na een missie terwijl er tig politie achter me aan zit, loopt ie gewoon doodrustig door een kogelregen heen en je kan t niet cancellen ofzo totdat t gesprek voorbij is :Squote:Op zondag 14 december 2008 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is iets waar je inderdaad helemaal gek van wordt. En soms bellen ze ook op de meest achterlijke momenten. En als je een beetje gevorderd bent in het spel heb je er zowat een dagtaak aan om dat te kunnen onderhouden. Alsof ik niks beters te doen heb.Meestal accepteer ik het nu om vervolgens weer af te bellen. Gaat er in ieder geval niks van je percentage af.
Piraten zijn stoerquote:Op zondag 14 december 2008 14:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
En stoer doen met je illegale download =![]()
![]()
![]()
Koop hem dan voor zon 26 euro bij Blahdvd
Valt mee, sommige missies blijven verschijnen, op het moment dat je kaart echt leeg is, weet je dat je je phone aan moet zetten.quote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zit in die telefoon wel ergens een optie om 'm uit te schakelen. Maar goed, dan kun je ook alléén nog voor de gein rondcruisen en geen progressie in het spel boeken.
had ik net ook even, maar kwam omdat ik in de snelkoppeling -windowed had staan. (snelkoppeling van gta4 en niet de GTASC)quote:Op zondag 14 december 2008 16:57 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb die Games Live update of zo gedraaid.
Nu kan ik de schermresolutie aanpassen.
Mijn scherm draait op 1280x960, en het spel draaide eerst alleen op 800x600 volgens het scherm (maar wel fullscreen!). Nu kan ik die 800x600 aanpassen naar 1024x768 en draait het spel dus niet meer fullscreen.
Vage shizzle.
Je moet Ray afmaken (geen idee wie het is) en die heeft 1 auto met bodyguards er achter rijden. Is echt onmogelijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je rijd langs en dropt wat granatenquote:Op zondag 14 december 2008 19:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je moet Ray afmaken (geen idee wie het is) en die heeft 1 auto met bodyguards er achter rijden. Is echt onmogelijk.
Gehaald, van een afstand snipen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het echt de beste GTA tot nu toe vinden. Niet dat kansloze gezeik met gangs en areas veroveren. Hell, zelfs het daten en socializen met vrienden gaat me niet vervelen. Behalve Brucie dan, die knal ik het liefst een kogel door de kop.
[ Bericht 1% gewijzigd door Happel op 15-12-2008 00:16:24 ( ) ]
heb hem ingesteld!quote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef Junkie het volgende:
Voor degene die interesse hebben.
Een stukje van de GTA4 theme om als ringtone te gebruiken.
Heb hem net snel even gebouwd.
GTA 4 Theme Ringtone![]()
(MP3, AAC & iPhone)
gemakkelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Ik speel dit nu overnieuw op mijn PS3 voor de trophies, nu vroeg ik me af, als ik GEEN cutscenes skip, kan ik het dan nog wel binnen 30 uur uitspelen?
Het draait iets beter nu, maar heb nog steeds lagquote:Statistics
Average FPS: 41.67
Duration: 37.08 sec
CPU Usage: 72%
System memory usage: 89%
Video memory usage: 65%
Graphics Settings
Video Mode: 1360 x 768 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: High
View Distance: 25
Detail Distance: 37
Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 7.14.10.630
Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
File ID: Benchmark.cli
mja ik ook nog zware problemen met de legale versiequote:Op maandag 15 december 2008 12:37 schreef bodylotion het volgende:
na driver update en patch:
[..]
Het draait iets beter nu, maar heb nog steeds lag![]()
(legale versie btw)
in je pauze menu bij stats oid....quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je trouwens zien hoeveel % relatie je met iemand anders hebt.
15 uur.quote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je al gespeeld dan? Ik zit op 18% na 7 uur spelen!
Vind ze wel matig hoor....quote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef Junkie het volgende:
Voor degene die interesse hebben.
Een stukje van de GTA4 theme om als ringtone te gebruiken.
Heb hem net snel even gebouwd.
GTA 4 Theme Ringtone![]()
(MP3, AAC & iPhone)
Heli vliegen is....KUT... in vice city ging het zo fokking makkelijk, lekker met toetsenbord, maar nu moet je verplicht de muis erbij gebruikenquote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef -J-D- het volgende:
Ik word schijtziek van die missie waar ik met Little Jacob die heli moet achtervolgen.
Blijkbaar kan ik nog niet goed genoeg vliegen met m'n heli.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind ze wel matig hoor....
Dat bij het begin wanneer hij aan het laden is klinkt het iets lekkerder. Kun je die niet te pakken krijgen?
Nee hoor. WASD + Numpad.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Heli vliegen is....KUT... in vice city ging het zo fokking makkelijk, lekker met toetsenbord, maar nu moet je verplicht de muis erbij gebruiken
Verrek, gaat idd makkelijk nuquote:
Bijna 200 uur nu...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwarming aanzetten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
nog meer mensen waarbij pc bevriest als het ware ?
heb nog niet echt iets kunnen vinden erover namelijk
Ik druk steeds maar het gesprek weg als die U.L. Paper me belt.quote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef -J-D- het volgende:
Ik word schijtziek van die missie waar ik met Little Jacob die heli moet achtervolgen.
Blijkbaar kan ik nog niet goed genoeg vliegen met m'n heli.
01 - Michael Hunter - Soviet Connection (The Theme From Grand Theft Auto IV).mp3quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind ze wel matig hoor....
Dat bij het begin wanneer hij aan het laden is klinkt het iets lekkerder. Kun je die niet te pakken krijgen?
Wat het jammere is is dat de PS3 intro een remix is, de intro is iets beter dan t nummer zelf, vergelijk ze maar eensquote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
01 - Michael Hunter - Soviet Connection (The Theme From Grand Theft Auto IV).mp3
Zoek en gij zult vinden, ik heb 'm al
Ik heb de 3e al unlocked, alleen de bruggen zijn nog dicht (zie wel de icoontjes al op me kaart enzo)quote:Op woensdag 17 december 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben nou op het tweede eiland. Heb net die bouwput opgeruimd.
Ik reis alles met de helicopterquote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik heb de 3e al unlocked, alleen de bruggen zijn nog dicht (zie wel de icoontjes al op me kaart enzo)
Pfff, meneer reist alleen per heliquote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik reis alles met de helicopter
Maar volgens mij zijn de bruggen bij mij wel open.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kun je die 3 sterren politie afschudden, als je in dat oude hospitaal zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Crouton op 18-12-2008 00:30:34 ]The Internets, I needs it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja
door voor ze weg te rijden?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:50 schreef Verluste het volgende:
[..]
Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook maar 1 keer geprobeerd, klom boven dat hospitaal in. En werd van alle kanten belaagd, was echt geen ontkomen aan. Dus het leek me vrij kansloos. Maar misschien is het idd beter om niet te wachten tot ze er allemaal zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef rival het volgende:
door voor ze weg te rijden?
als je al moeite hebt met 3 sterren, hoe zal dat dan gaan met 6?
Creatief zijn met granaten werkt ook prima trouwens.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar 1 keer geprobeerd, klom boven dat hospitaal in. En werd van alle kanten belaagd, was echt geen ontkomen aan. Dus het leek me vrij kansloos. Maar misschien is het idd beter om niet te wachten tot ze er allemaal zijn
online zijn die ook et leukste!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Creatief zijn met granaten werkt ook prima trouwens.
[..]
Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.Hij heeft het over het oude hospitaal dat niet meer in gebruik is. Jij over het nieuwe ziekenhuis op het linkereiland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Pak de boot die klaar ligt. Die gaat een stuk rapper. En je hebt veel meer de ruimte om de politie te ontlopen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut missie is het bij het oude ziekenhuis. Zit ik eindelijk in de auto, word ik gelijk neergeknalt van achter...
[..]
Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.Ow, dacht dat het (zoals vaker) over snowstorm ging, excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Juist een boot die er niet ligt...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Pak de boot die klaar ligt. Die gaat een stuk rapper. En je hebt veel meer de ruimte om de politie te ontlopen.
Ik krijg die missie niet voor elkaar dat je die helikopter in moet klimmen. Wil ie op 1 of andere manier bij mij niet doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:39 schreef Verluste het volgende:
uitgespeeld en ik speel m meteen niet meer, wat kan mij die achievements schelen xD
Ik was langer zoet en had meer fun met SA![]()
Toch was dit een geweldig spel, met een heel goed verhaal en heel goede sfeer, beter dan die van zijn voorgangers.
Idd, bij die missie vond ik ook niks aan t water. Ik had t zo gedaan:quote:Op donderdag 18 december 2008 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist een boot die er niet ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja
Bij bij moest je veelvuldig spatebalk achter elkaar indrukkenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik krijg die missie niet voor elkaar dat je die helikopter in moet klimmen. Wil ie op 1 of andere manier bij mij niet doen.
Wat knulligquote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef NordicBlue het volgende:
Ik vind die missie met die vuilniswagen en die diamanten ophalen erg tof
Net als die missie waar je met vrachwagen die tunnelbak moet blokkeren.
Heb er echt 6 keer over gedaan om die politie kwijt te raken
Snowstorm heb ik ook een stuk of 10x gedaan voordat ik uberhaud de parkeerplaats af kwam.
Toen als een gek richting begraafplaats gereden, daar net naast het beeld gaan staan, dan zit je net buiten de range :p
Herkenbaar! Vanmiddag ook stuk of 4 keer geprobeerd. Telkens weer politie auto jatten, blabla, rijden, blabla, achtervolgen en dat nog een aantal keer.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Verluste het volgende:
[..]
Wat knullig![]()
Enigste missie waar ik moeite mee had is dat je die knakker moet verrassen met een politieauto en hem dan moet volgen tot zijn huis waar zn homies zijn en daar alles vermoorden. Is opzich niet moeilijk, maar de politie zit meteen op je hielen terwijl je nog bezig bent met je missie. Wordt je beetje van achteren beschoten door cops :S en als je terugschiet krijg je 3 sterren ipv 2. Heb er echt 5 keer over moeten doen. Fucked up.
ah die heb ik net gedaan, liep gewoon weg, ik kon de weg terug in eerste instantie niet vindenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut missie is het bij het oude ziekenhuis. Zit ik eindelijk in de auto, word ik gelijk neergeknalt van achter...
Met die boot was het inderdaad een eitje. Wel een anticlimax daarna... het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef -J-D- het volgende:
Pak de boot die klaar ligt. Die gaat een stuk rapper. En je hebt veel meer de ruimte om de politie te ontlopen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
Idd, bij die missie vond ik ook niks aan t water. Ik had t zo gedaan:Ik heb zelf maar een boot gekaapt, en er neer gezet. En toen vervolgens de drugs gepakt. Toen in het water gesprongen en in de boot gestapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik wel vaag vind, als je een savegame laad (een bewaarde game na een missie) dan begin je in het huis, ipv waar hij bewaard is.
Die vond ik niet zo moeilijk, heb hem 2x moeten doen omdat ik de 1e keer nog 5% health had ofzo en ik gelijk werd afgeschoten toen ik bij z'n homies aankwam.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Verluste het volgende:
[..]
Wat knullig![]()
Enigste missie waar ik moeite mee had is dat je die knakker moet verrassen met een politieauto en hem dan moet volgen tot zijn huis waar zn homies zijn en daar alles vermoorden. Is opzich niet moeilijk, maar de politie zit meteen op je hielen terwijl je nog bezig bent met je missie. Wordt je beetje van achteren beschoten door cops :S en als je terugschiet krijg je 3 sterren ipv 2. Heb er echt 5 keer over moeten doen. Fucked up.
Als je die hele bende in leven laat minus 2 ofzo om bij die drugs te komen, dan kun je lachen als al die special forces bezig zijn met die bendeleden xDquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met die boot was het inderdaad een eitje. Wel een anticlimax daarna... het was ook te mooi om waar te zijn
Ja die vond ik zelf ook erg leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo moeilijk, heb hem 2x moeten doen omdat ik de 1e keer nog 5% health had ofzo en ik gelijk werd afgeschoten toen ik bij z'n homies aankwam.
Heb net die missie gedaan dat je dat meisje moet gijzelen als je naar d'r roze auto komt kijken, erg leuk
Helemaal als ze aan het stuur gaat zitten trekken en je alle kanten op vliegt.
Andere missie, Late Checkout loop ik vast, omdat als ik in de lift stap blijftie oneindig op LOADING staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja
Speel m gauw uit dan noob!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef Devrim_ het volgende:
Wat dacht je ervan om ff de spoiler tags te gebruiken?
Die zijn er niet voor niks
Uhh nee, spoilertags zijn er niet voor niets! Ik hoef nog niet te lezen wat ik straks tegen ga komen en wat ik moet doen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ja die vond ik zelf ook erg leuk om te doenSTFU bitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij spoiler 1 heb je de juiste keuze gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij spoiler 2 weet ik het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Skills jonge, skills!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de tijd om het helemaal uit te spelen binnen korte tijd
Dasvidanja![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
bij spoiler 1 heb je de juiste keuze gemaakt.
bij spoiler 2 weet ik het niet meerWaarom de juiste keuze? Wat gebeurt er eigenlijk als je voor de andere kiest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja![]()
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?![]()
Bij de een krijg je een huisje bij de ander niets.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef Verluste het volgende:
[..]
Waarom de juiste keuze? Wat gebeurt er eigenlijk als je voor de andere kiest?![]()
Vind hem wel grappig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Trystar het volgende:
Ik doe nu wat missies voor die Brucie, wat een maffe dude is dat
Ik vind gta 4 missies vanaf manny dom...![]()
Als je Vista hebt Pre-fetch aanzetten,. mocht je het ooit uit hebben gezetquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Sargon het volgende:
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?
Dasvidanja![]()
Spel op Pauze zetten, en even naar de desktop ALT-TAB-en.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Sargon het volgende:
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?
Dat helpt hier meestal.![]()
Ik ben nu spel opnieuw aan het installeren. Hopelijk kan ik dan eindelijk spelen zonder vastlopen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Ik zie niet echt in waarom een herinstallatie iets zou verhelpen binnen dezelfde omgeving, maar toch succes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben nu spel opnieuw aan het installeren. Hopelijk kan ik dan eindelijk spelen zonder vastlopen