Je moet Ray afmaken (geen idee wie het is) en die heeft 1 auto met bodyguards er achter rijden. Is echt onmogelijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je rijd langs en dropt wat granatenquote:Op zondag 14 december 2008 19:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je moet Ray afmaken (geen idee wie het is) en die heeft 1 auto met bodyguards er achter rijden. Is echt onmogelijk.
Gehaald, van een afstand snipen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het echt de beste GTA tot nu toe vinden. Niet dat kansloze gezeik met gangs en areas veroveren. Hell, zelfs het daten en socializen met vrienden gaat me niet vervelen. Behalve Brucie dan, die knal ik het liefst een kogel door de kop.
[ Bericht 1% gewijzigd door Happel op 15-12-2008 00:16:24 ( ) ]
heb hem ingesteld!quote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef Junkie het volgende:
Voor degene die interesse hebben.
Een stukje van de GTA4 theme om als ringtone te gebruiken.
Heb hem net snel even gebouwd.
GTA 4 Theme Ringtone![]()
(MP3, AAC & iPhone)
gemakkelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Ik speel dit nu overnieuw op mijn PS3 voor de trophies, nu vroeg ik me af, als ik GEEN cutscenes skip, kan ik het dan nog wel binnen 30 uur uitspelen?
Het draait iets beter nu, maar heb nog steeds lagquote:Statistics
Average FPS: 41.67
Duration: 37.08 sec
CPU Usage: 72%
System memory usage: 89%
Video memory usage: 65%
Graphics Settings
Video Mode: 1360 x 768 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: High
View Distance: 25
Detail Distance: 37
Hardware
MicrosoftŽ Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series
Video Driver version: 7.14.10.630
Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
File ID: Benchmark.cli
mja ik ook nog zware problemen met de legale versiequote:Op maandag 15 december 2008 12:37 schreef bodylotion het volgende:
na driver update en patch:
[..]
Het draait iets beter nu, maar heb nog steeds lag![]()
(legale versie btw)
in je pauze menu bij stats oid....quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je trouwens zien hoeveel % relatie je met iemand anders hebt.
15 uur.quote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je al gespeeld dan? Ik zit op 18% na 7 uur spelen!
Vind ze wel matig hoor....quote:Op zondag 14 december 2008 19:39 schreef Junkie het volgende:
Voor degene die interesse hebben.
Een stukje van de GTA4 theme om als ringtone te gebruiken.
Heb hem net snel even gebouwd.
GTA 4 Theme Ringtone![]()
(MP3, AAC & iPhone)
Heli vliegen is....KUT... in vice city ging het zo fokking makkelijk, lekker met toetsenbord, maar nu moet je verplicht de muis erbij gebruikenquote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef -J-D- het volgende:
Ik word schijtziek van die missie waar ik met Little Jacob die heli moet achtervolgen.
Blijkbaar kan ik nog niet goed genoeg vliegen met m'n heli.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind ze wel matig hoor....
Dat bij het begin wanneer hij aan het laden is klinkt het iets lekkerder. Kun je die niet te pakken krijgen?
Nee hoor. WASD + Numpad.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Heli vliegen is....KUT... in vice city ging het zo fokking makkelijk, lekker met toetsenbord, maar nu moet je verplicht de muis erbij gebruiken
Verrek, gaat idd makkelijk nuquote:
Bijna 200 uur nu...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwarming aanzetten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
nog meer mensen waarbij pc bevriest als het ware ?
heb nog niet echt iets kunnen vinden erover namelijk
Ik druk steeds maar het gesprek weg als die U.L. Paper me belt.quote:Op maandag 15 december 2008 20:06 schreef -J-D- het volgende:
Ik word schijtziek van die missie waar ik met Little Jacob die heli moet achtervolgen.
Blijkbaar kan ik nog niet goed genoeg vliegen met m'n heli.
01 - Michael Hunter - Soviet Connection (The Theme From Grand Theft Auto IV).mp3quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind ze wel matig hoor....
Dat bij het begin wanneer hij aan het laden is klinkt het iets lekkerder. Kun je die niet te pakken krijgen?
Wat het jammere is is dat de PS3 intro een remix is, de intro is iets beter dan t nummer zelf, vergelijk ze maar eensquote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
01 - Michael Hunter - Soviet Connection (The Theme From Grand Theft Auto IV).mp3
Zoek en gij zult vinden, ik heb 'm al
Ik heb de 3e al unlocked, alleen de bruggen zijn nog dicht (zie wel de icoontjes al op me kaart enzo)quote:Op woensdag 17 december 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben nou op het tweede eiland. Heb net die bouwput opgeruimd.
Ik reis alles met de helicopterquote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik heb de 3e al unlocked, alleen de bruggen zijn nog dicht (zie wel de icoontjes al op me kaart enzo)
Pfff, meneer reist alleen per heliquote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik reis alles met de helicopter
Maar volgens mij zijn de bruggen bij mij wel open.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kun je die 3 sterren politie afschudden, als je in dat oude hospitaal zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |