Vind hem wel grappig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Trystar het volgende:
Ik doe nu wat missies voor die Brucie, wat een maffe dude is dat
Als je Vista hebt Pre-fetch aanzetten,. mocht je het ooit uit hebben gezetquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Sargon het volgende:
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?
Spel op Pauze zetten, en even naar de desktop ALT-TAB-en.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Sargon het volgende:
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?
Ik zie niet echt in waarom een herinstallatie iets zou verhelpen binnen dezelfde omgeving, maar toch succes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben nu spel opnieuw aan het installeren. Hopelijk kan ik dan eindelijk spelen zonder vastlopen
Dus de nieuwe GTA hoef ik niet te kopen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Klote GTA IV. Bugs, bugs, bugs, en het loopt als dikke stront door een trechter. En ja, ik heb een high end systeem. Ik ga wel weer San Andreas spelen, bespaart mij een hoop frustratie, of er moet binnenkort een patch van 12 GB komen.
Zeer jammer, want de gameplay en de omgeving en zo zijn zeer goed.
Nope. Zelfs met de laatste patch draait het niet soepel tot bagger op high end systemen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus de nieuwe GTA hoef ik niet te kopen.
Nergens last van hier. Lekker high end dus die systemen van andere gebruikers.quote:Op zondag 21 december 2008 19:27 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nope. Zelfs met de laatste patch draait het niet soepel tot bagger op high end systemen.
Forums zeggen wat anders.quote:Op zondag 21 december 2008 19:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nergens last van hier. Lekker high end dus die systemen van andere gebruikers.
Beetje lomp landenquote:
Hier ook niet. Ben nu met The Snow Storm bezig trouwens. Schiet ik net die laatste gangster naar beneden in dat ziekenhuis, flikkert ie op een TNT vat ofzoquote:
De ene keer blijft ie staan, maar soms niet.quote:Op zondag 21 december 2008 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hehehe, maar verdwijnt ie dan niet? Of ze je hem echt op je parkeerplaats?
Heb ik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 21:00 schreef Sargon het volgende:
Hij loopt steeds vast in 1 missie, komt niet door het laadscherm heen zeg maar. Als ik voor die italiaan zijn mislukte diamant transactie ga oplossen bij die jood in het hotel. Fast Check out ofzo
: \
Forums zeggen ook dat het spel niet te spelen is met een Ati kaart, bij zit in de pc een Ati kaart en na een update heb ik nergens last van.quote:
Ik heb ook een ATI kaart en het spel werkt perfect zonder update.quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Forums zeggen ook dat het spel niet te spelen is met een Ati kaart, bij zit in de pc een Ati kaart en na een update heb ik nergens last van.
ik heb een E6300 1.8Ghz en werkt hier pefect en speelbaarquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Houniet het volgende:
Gaat niets worden met mijn E6600 ofwel.
Wat heb je nog meer?quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef Syd het volgende:
[..]
ik heb een E6300 1.8Ghz en werkt hier pefect en speelbaar
quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef Syd het volgende:
[..]
ik heb een E6300 1.8Ghz en werkt hier pefect en speelbaar
Videokaart, geheugen en processor zijn hier hetzelfde en hier draaide hij idd ook bagger. Net m'n processor overgeclocked naar 3.6 ghz en het is al een stuk beter. Als ik de processor op standaard snelheid heb draaien (2.6 ghz) dan haal ik ong. 25 fps net buiten je eerste safehouse, bij 3.6 ghz is het rond de 35. Duidelijk cpu gelimiteerd dus. Belachelijk ook dat dit nodig is om het spel fatsoenlijk te laten draaien.quote:Op zondag 21 december 2008 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]Tuurlijk joh.
Waarom loopt het dan als bagger op mijn E8400, 4 GB, HD4850?
Omdat je een kut ati kaart hebt?quote:Op zondag 21 december 2008 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]Tuurlijk joh.
Waarom loopt het dan als bagger op mijn E8400, 4 GB, HD4850?
lekker is dat, een enorme bug dus......quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Late Checkout
Kan helaas nu niet verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |