abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63899685
en jullie zijn de mooie eendjes

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:44:34 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63899700
En jij ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63899728
Het vorige topic was al dicht . Dus dan maar hier:

Ook goeiemorgen!

Ik ben het hier wel met de meeste mensen eens, eigenlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het ouders die voor hun (volwassen) kinderen bepalen wat goed voor ze is. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Begrijpelijk. Dat je ze probeert op andere gedachten te brengen is ook oke. Maar je kind verbieden in zo'n winkel te werken? Dacht het niet. Het is ook niet bepaald mijn droombaan, maar als ik graag de rest van m'n leven in zo'n winkel wil werken is dat toch echt mijn eigen beslissing. En volgens mij is dat niet eens het idee van dat meisje, maar wil ze daar gewoon even een tijdje een bijbaantje. Niets mis mee, in mijn ogen.

Maar, planning voor vandaag . Eerst douchen, dan nog even studeren. Paar vakken volgen op de uni en vanavond weer een essay schrijven. Zie er nu al tegen op .
pi_63899729
Doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 10:56:49 #6
163650 Greys
pi_63900037
Tvp
Na mijn post was gelijk het topic dicht bijna, maar heb geen tijd nu om er nog eentje te typen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63900047
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Anosmie het volgende:
Jeetje wat heftig Claudia. Maar ben je nu wel gelukkiger met je lijf dan voor de ingreep?
Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.

Overigens ben ik zelf vele malen kritischer dan mensen uit mijn directe omgeving. Die zien echt niet wat ik allemaal zie. Ik weet zeker dat mijn lief dit vanavond leest en denkt: daar gaat ze weer met die negatieve praat over zichzelf. ( )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:01:11 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900175
zo, ik ga lekker niet meediscussiėren. daar ben ik te brak voor

concert gisteren was heeeel gaaf, bijna 650 mensen in de kerk, t ging heel goed, en na afloop een bere gezellige borrel.... dus ik heb om half vier een frikandel staan bakken (in de koekepan omdat ik zo dronken was dat ik dacht "er moet eten in anders gaat t fout" (nee, niet van m'n eigen geld, er was een papa-concertbezoeker die rondjes bleef geven. leuke papa's hebben sommige mensen)

ja, ik heb gisteren dus lopen kutten met mn eten. sorry SHE verdorie. en ik zie/voel mezelf vanochtend nog niet op kantoor belanden. vanmiddag maar een paar uurtjes werken dus (heb een halve dag vrij op woensdag)

lijstje van vandaag
O-niks (te laat)
T-opstarten met 2 droge crackers
L-lunch van rundervink en aardappelpartjes uit de oven, een komkommer (laatste groente die ik in huis heb)
T-niks
D- drie boterhammen met drooggebakken ham
T-appel tegen het omvallen
T- waarschijnlijk te veel witte wijn. ik mag zelf 1 wijntje aanschaffen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63900232
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het vorige topic was al dicht . Dus dan maar hier:

Ook goeiemorgen!

Ik ben het hier wel met de meeste mensen eens, eigenlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het ouders die voor hun (volwassen) kinderen bepalen wat goed voor ze is. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Begrijpelijk. Dat je ze probeert op andere gedachten te brengen is ook oke. Maar je kind verbieden in zo'n winkel te werken? Dacht het niet. Het is ook niet bepaald mijn droombaan, maar als ik graag de rest van m'n leven in zo'n winkel wil werken is dat toch echt mijn eigen beslissing. En volgens mij is dat niet eens het idee van dat meisje, maar wil ze daar gewoon even een tijdje een bijbaantje. Niets mis mee, in mijn ogen.

Maar, planning voor vandaag . Eerst douchen, dan nog even studeren. Paar vakken volgen op de uni en vanavond weer een essay schrijven. Zie er nu al tegen op .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het over eendjes.
*KWAK*
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 11:04:05 #10
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900277
lama.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:04:33 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900291
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:

[..]

*KWAK*

kwak terug, ook hallo.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:08:49 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63900427
Goed gezegd Greysie.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63900445
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.

Overigens ben ik zelf vele malen kritischer dan mensen uit mijn directe omgeving. Die zien echt niet wat ik allemaal zie. Ik weet zeker dat mijn lief dit vanavond leest en denkt: daar gaat ze weer met die negatieve praat over zichzelf. ( )
mensen kijken niet op detailniveau naar je maar op een veel abstracter niveau. Ik denk: Goh, leuke meid die Claudia. Post ook nog leuk. Jij denkt: Stom litteken. Ik denk: Huh, heb jij een litteken dan?
Wij kijken in achterlijk detail naar onszelf, leggen elke vierkante millimeter onder de loep. En alk vlekje, putje, friemeltje wat ons niet aanstaat is een reden om ons kut te voelen. Wij vrouwen zijn bizar in dat opzicht. Als je kijkt naar hoe anderen je zien zou je bijna buiten je schoenen gaan lopen van alle complimentjes. Wij beoordelen mensen niet op putjes en vlekjes maar op karakter. En zolang daar geen putten en haken en ogen aanzitten dan ben je prachtig. Punt.
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 11:11:09 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63900498
Gadverdamme, ik ben boos, want ik heb de hele tijd internetgezeik . Als ik het kabeltje vd router eruit trek gaat het 1 minuut goed en dan ligt het er weer uit. En niks komt aan op MSN enzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_63900620
The sun is shiiiiiiiiiiining! Vandaag weer zuruck naar A'dam!

TevensVeelPuppelgroetjes
pi_63900698
Ik kom alleen even om het hoekje kijken en trek me even niks aan van alle discussies, want ik moet echt eens een keer mijn scriptie gaan afmaken.
En zometeen komt een collega op me oefenen met bloedprikken en mag ik me weer laten lek-steken.

Lijstje voor zover bekend:

O: brinta
T: evergreen van de lidl
L: 2x boterham met pindakaas
T: mandarijnen
D: pompoenrisotto
T: weet ik nog niet. vla of yoghurt ofzo
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:19:25 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63900723
*Puppeldansje doet* <-- Kan je hier geen roze sokjes aan painten Co?
pi_63900809
Hallo.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:24:14 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63900866
Ga je eigenlijk nog op tv-jacht Vivi, of hou je het even zo? Kan me voorstellen dat het ook lekker rustig is zondertv.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:27:56 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900963
de oma van de achterneef van de buurvrouw van de zus van kim;s oppas heeft immers ook vanalles digitaal aan te bieden
pi_63901069
Zelfs ik ga op tv-jacht! En die van mij is nog niet eens kapot!
Ter compensatie is mijn tv wel minstens 30 jaar oud (ja, wel in kleur, maar met druk-knopjes. Dus geen tip-toetsjes, maar druk-knopjes!) en vrees ik dat het ding het ieder moment op kan geven.
En ik kan geen dvd's meer kijken. En ook niet meer digitaal kijken. En ik kan de BBC alleen maar digitaal ontvangen.
Dus ik heb een nieuwe tv nodig. Iemand nog briljante tips waar ik op moet letten?
pi_63901143
TVP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 10 december 2008 @ 11:41:40 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63901266
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ga je eigenlijk nog op tv-jacht Vivi, of hou je het even zo? Kan me voorstellen dat het ook lekker rustig is zondertv.
Ik heb die uit de slaapkamer nog uiteraard .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 11:42:43 #24
163650 Greys
pi_63901305
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*KWAK*
Laten we het vooral NIET over eendjes hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63901391
het staat in de tt zelfs
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')