quote:Op woensdag 10 december 2008 09:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze hadden iets in het hotel laten liggen wat terugbezorgd is naar Joey en Chandler terwijl het iets van Monica is?
Dan kan ik toch niet helemaal goed rekenenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:44 schreef r8ality het volgende:
Ze hadden iets in het hotel laten liggen wat terugbezorgd is naar Joey en Chandler terwijl het iets van Monica is?
Ik zit heul hard te denken, maar ik kom er niet opquote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Mokus het volgende:
Hoe komt Joey er achter dat Monica en Chandler wat hebben?
[..]
Dan kan ik toch niet helemaal goed rekenen
Pak je de OP van het vorige topic?
Had ik het bijna goedquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joey neemt een telefoontje aan, waarin iemand uit het hotel zegt dat er een wimperkruller is achtergelaten. Chandler zegt dat het van hem is, totdat Monica in Joey's bijzijn vraagt of ze haar wimperkruller soms hebben gezien.
Juist, maar er was ook nog een andere aanwijzing. Weet je die ook?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joey neemt een telefoontje aan, waarin iemand uit het hotel zegt dat er een wimperkruller is achtergelaten. Chandler zegt dat het van hem is, totdat Monica in Joey's bijzijn vraagt of ze haar wimperkruller soms hebben gezien.
Donald Trump, waiting for an elevatorquote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Mokus het volgende:
[..]
Juist, maar er was ook nog een andere aanwijzing. Weet je die ook?
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Donald Trump, waiting for an elevator.
Could I BE wearing anymore clothesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
Komt het uit de aflevering dat Joey alle kleren van Chandler aantrekt?
Wazzup!?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Could I BE wearing anymore clothes.
Heeft dat niet iets te maken dat Joey geen ondergoed draagt als ze beide op de bedbank moeten slapen?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef fokgeit het volgende:
Chandler tegen Joey: Well, you're gonna...
Waar gaat dit over? Wat zijn ze aan het doen? En Waarom?
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Mokus het volgende:
[..]
Heeft dat niet iets te maken dat Joey geen ondergoed draagt als ze beide op de bedbank moeten slapen?
Omdat de pa van Joey en zijn minnares in aparte kamers moeten slapen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:52 schreef fokgeit het volgende:
[..]
JaEn waarom slapen ze beiden op dezelfde bedbank?
Omdat Joey's vader en zijn minnares bij Joey moeten blijven slapen, maar dan wel in verschillende slaapkamersquote:Op woensdag 10 december 2008 15:52 schreef fokgeit het volgende:
[..]
JaEn waarom slapen ze beiden op dezelfde bedbank?
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef fokgeit het volgende:
Ross, in het ziekenhuis, hij loopt een beetje te klooien met de spullen die er staan.. een vrouw die moet bevallen komt binnen en op dat moment doet ross iets stoms waardoor het bevallen een ramp lijkt
Kloptquote:Op woensdag 10 december 2008 18:48 schreef Manu82 het volgende:
Iets met Chandler en Janice en dat Joey aan hem vraagt of hij haar echt leuk vindt. En dan komt hij dat chagrijnig vertellen bij de rest en die zeggen dan dat alles prima is zolang Chandler maar gelukkig is, daarna gaat Joey zijn best doen om ook met haar op te kunnen schieten en dat lukt eigenlijk niet echt...
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Lyzio het volgende:
Gaat toch niet over die babysitter van Ross en Rachel he?
Dat gaat over de collega van chandler die een date voor Chandler wil regelen. En zij denkt dat hij homo is.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Mokus het volgende:
[..]
Dat gaat over de collega van chandler die een date voor Chandler wil regelen. En zij denkt dat hij homo is.
Joey in London als Chandler de eerste keer met Monica bezig gaat?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Mokus het volgende:
Condoms??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Lyzio het volgende:
Dat was toch dat mens van Suddenly Susan?
Klopt wel volgens mij. JOEY DOESN'T SHARE FOOD!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef fokgeit het volgende:
I'm not even sorry: Joey die de desert van zijn date heeft opgegeten toen ze naar de wc ging. Terwijl ze niet wilde delen, omdat Joey z'n eten ook niet wilde delen..
Je gevoel laat je in de steekquote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef fokgeit het volgende:
Die sugar komt me niet bekend voor.. me gevoel zegt Chandler.. maar dat is gewoon een wilde gok...
Very closequote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
Dan is het iets met Rachel, want die zat heel de tijd snoep uit te delen aan die kinderen en op een gegeven moment zelfs een Cheque maar kan de qoute nog niet plaatsen...
Tuurlijk mag dat nietquote:Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef fokgeit het volgende:
aha.. k heb t effe opgezocht.. k weet niet of dat ook mocht in dit spel.. maar k weet t antwoord nu..
Is minder leuk, maar volgens mij komen we er toch niet uit, dus als je een uitgebreide beschrijving geeftquote:Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef fokgeit het volgende:
aha.. k heb t effe opgezocht.. k weet niet of dat ook mocht in dit spel.. maar k weet t antwoord nu..
Ik had er inderdaad ook niet echt vertrouwen meer in dat we er op basis van ons geheugen uit zouden komen..quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is minder leuk, maar volgens mij komen we er toch niet uit, dus als je een uitgebreide beschrijving geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen je t las dacht je zeker.. oh jaaaaa dat was t......
quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef Lyzio het volgende:
Joey die zegt op de set van zijn WOII-film dat hij naar het ziekenhuis moet. Hij krijgt een haartransplantatieDit alles omdat hij dan op tijd op de bruiloft van Chandler en Monica kan zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gary Oldman (ben even kwijt hoe hij in de aflevering heet) die in een dronken bui zijn vlees probeerd te snijden met zijn sabel en dat zegt zodra Joey binnen komt. Zelfde aflevering als de vorirge qoute.
Dat kan echt vanalles zijn...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:56 schreef Mokus het volgende:
I'm asking you to do me a favor.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:22 schreef Lyzio het volgende:
Is dat niet als Ross aan Rachel vraagt of zij niet z'n vrouw wilt blijven?
Ha, gisteren nog gezien. Is met de verzorger in de dierentuin about the monkey...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:30 schreef Lyzio het volgende:
I'm sorry but I don't like men.. that way
Haar vader zong altijd voor het slapen gaan "sleepy girl". Op de melodie van Smelly Cat uiteraardquote:Op woensdag 17 december 2008 11:30 schreef r8ality het volgende:
Ik weet een goeie: Op wat voor een liedje is Smelly Cat gebaseerd?
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2008 11:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ha, gisteren nog gezien. Is met de verzorger in de dierentuin about the monkey...
"What is this information worth for you?"quote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
KloptDat zenuwachtige kuchje/lachje erachteraan van Ross is onovertroffen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Haar vader zong altijd voor het slapen gaan "sleepy girl". Op de melodie van Smelly Cat uiteraard
Is goed overigensquote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef Mokus het volgende:
Als Chandler tegen het tv-meubel aan loopt wat Joey heeft gemaakt, en z'n shirt openscheurt.
Ross natuurlijkquote:
Dat gebaar als ie de deur open laat staanquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ross natuurlijkAls ie zijn Frankie Says Relax t-shirt aantrekt, dat van hem is maar Rachel nog heeft
Die nieuwe huisgenoot van Chandler zegt dat tegen hem, als zijn ex-vriendin is langsgekomen om de fishtank te brengen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:36 schreef fokgeit het volgende:
You had sex with her didn't you?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef Mokus het volgende:
[..]
Die nieuwe huisgenoot van Chandler zegt dat tegen hem, als zijn ex-vriendin is langsgekomen om de fishtank te brengen.
Waterbalonnenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef fokgeit het volgende:
Die nieuwe huisgenoot van Chandler (Eddie), houdt zich bezig met het drogen van vruchten. Op een gegeven moment wil hij iets nieuws proberen te laten drogen. Wat probeert hij te drogen?
Er zitten andere mensen op de bank dan zijzelf. Daarna gaan ze geloof ik weerquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Mokus het volgende:
Waarom kijken de friends zo verbaasd en wat doen ze hierna?
[ afbeelding ]
Er zit een groepje andere mensen op "hun" plek waarna ze weer weglopen..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Mokus het volgende:
Waarom kijken de friends zo verbaasd en wat doen ze hierna?
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er zitten andere mensen op de bank dan zijzelf. Daarna gaan ze geloof ik weer.
Joey de parfumcowboy tegen cowboy nummer 2.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:43 schreef r8ality het volgende:
There can only be one of us in this town. Draw!
Is het niet als Joey en Phoebe in de barkalounger (de luie stoel) zitten en dan heel snel aan de hendel moeten trekken zodat die plat gaat. (of was het Joey tegen Hugsy?)quote:Op woensdag 17 december 2008 16:43 schreef r8ality het volgende:
There can only be one of us in this town. Draw!
juist, dat was hem.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef r8ality het volgende:
Mokus is almost right. Het is de scene dat Chandler alleen in de ene stoel zit (tegenover de andere) en dus dat zegt, en tijdens de "Draw!" trekt ie de leuning achterover. Daarna komt Joey binnen en zegt Chandler: "I was doing nothing"
.
Chandler over woonplaatsbordjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:09 schreef Lyzio het volgende:
You're in Sample
Ik moet 'm goed rekenen. Dacht dat dit wel een moeilijke zou zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chandler over woonplaatsbordjes
weet niet meer welke aflevering
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Lyzio het volgende:
Joey in zijn nieuwe huisHij dacht dat het wel mooi zou zijn om alleen te zijn met zijn gedachten.
Het is niet Joeyquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Joey! Maar in welke contex weet ik niet
Voor de rest goed natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ross gaat naar China en noemt een aantal dingen op die hij gaat doen.
Ross Joey: "Go to China. Eat chinese food"
Chandler: "Ofcource, they just call it food".
Chandler aan het internet daten via zijn laptopquote:
Ross tegen Rachel. Het gaat over Rachel's vader die Ross niet moet. Ross moet van Rachel boven de situatie staan en dan zegt Ross: "I could be like a big giant guy and he still doesn't like me".quote:
Nopequote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef Lyzio het volgende:
Monica, tegen iedereen, omdat er postzegels moeten op de trouwbrieven van Monica & Chandler
Next!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
Dan is het voor de sollicitatiebrieven van Rachel
1e aflevering. Rachel die met haar vader staat te bellen. 'No daddy I don't want you to buy me a hat'.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het is Ross maar ff denken wat de context ook al weer is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Niox het volgende:
[..]
1e aflevering. Rachel die met haar vader staat te bellen. 'No daddy I don't want you to buy me a hat'.
Rachel vraagt aan Phoebe of ze een paar bh's voor haar wilt passenquote:
Ross, als reactie op Rachel's naaktkat.quote:
Dacht ik ook al aan. Het kan ook tussen Joey en Chandler zijn. Dat zijn ook meer geliefden dan vriendenquote:Op maandag 29 december 2008 15:37 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij is het Rachel. Iets met relatiestuff met Ross?
Is dat zoquote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
OMG! Het is Phoebe die twijfels heeft over samenwonen met die politiekerel!!!
Dan zit ze in het verhoorkamertje
Ja, ik weet het heel zeker. Kan me die scene nog wel herinnerenquote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat zoKan ik me echt niets meer van herrineren
Okequote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het heel zeker. Kan me die scene nog wel herinneren
Ik dacht al dat het Ross niet kon zijn, want dat was die aflevering dat ze die bal de hele tijd rond gingen gooien. Enigen die niet mee deden waren Phoebe en Rachel en toen wist het ik opeens
omdat zij het spandoek gemaakt heeft en Rachel het spandoek mooi vind?quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Phoebe blij?
Neequote:Op maandag 29 december 2008 16:31 schreef kletskop het volgende:
[..]
omdat zij het spandoek gemaakt heeft en Rachel het spandoek mooi vind?
Yup.quote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
OMG! Het is Phoebe die twijfels heeft over samenwonen met die politiekerel!!!
Dan zit ze in het verhoorkamertje
Omdat ze eindelijk weg mag?quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Phoebe blij?
De naam van Ross en Monica's oma, in de aflevering met de quiz.quote:Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef krazny het volgende:
Next quote:
" You're shooting with Althea ?! "
quote:Op maandag 29 december 2008 16:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
De naam van Ross en Monica's overleden oma, in de aflevering met de quiz.
Ik zei:quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil nog steeds een antwoord op mijn vraag aub
Dat Phoebe weg mag is niet goed
Ja dat is fout hoorquote:Op maandag 29 december 2008 16:43 schreef krazny het volgende:
[..]
Ik zei:
Omdat Emma is geboren.....?
Ik nam aan dat het erom ging dat Monica een manier had gevonden om Emma stil te krijgen, waardoor Rachel Phoebe niet meer nodig heeft en Phoebe dus weg mag. Phoebe is daar blij om, omdat ze de stemmen in haar hoofd weer kan horen, etcetera.quote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ze is idd blij dat Emma stopt met huilen, maar er moet nog iets bij
Yeahhhhquote:Op maandag 29 december 2008 17:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het erom ging dat Monica een manier had gevonden om Emma stil te krijgen, waardoor Rachel Phoebe niet meer nodig heeft en Phoebe dus weg mag. Phoebe is daar blij om, omdat ze de stemmen in haar hoofd weer kan horen, etcetera.
Maar het is dus iets anders?
Ja, detail was belangrijkquote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef Breuls het volgende:
Oh dus ik had het wel goed, maar noemde het detail niet?
Joey met liesbreuk die auditie doet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef Breuls het volgende:
Point to a bag today!
Ross die aan Joey hangt als ze via de brandtrap van het dak af moeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef krazny het volgende:
I prefer not to tell right now. I"m still carrying a little bit holiday weight
*is een makkelijke denk ik?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Niox het volgende:
[..]
Ross die aan Joey hangt als ze via de brandtrap van het dak af moeten.
Chandler die de deur beantwoordt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef Niox het volgende:
Vooruit, een weggevertje:
"Please don´t do that again, it´s a horrible sound."
\quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef Niox het volgende:
Vooruit, een weggevertje:
"Please don´t do that again, it´s a horrible sound."
Pure gok: Ross staat in Londen bij Emily's huis, terwijl zij beltquote:
De zingende buurman waar Rachel een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:25 schreef Jetje86 het volgende:
Joey zegt dat, maar weet even niet meer in welke contex
Yup.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Niox het volgende:
[..]
De zingende buurman waar Rachel een hekel aan heeft.
Shit, puntje van mijn tong.... arghquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
Dat ze een dutje gingen doen samen
Ross zegt het als hij met Rachel in Central Perk is en ze samen de slappe lach hebben om het gedoe met Emily enzoquote:
Dat is 'm idd!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dat Ross beweert dat hij die 'Got Milk!?' reclame had bedacht ofzo?
Welke aflevering is dat?quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef Breuls het volgende:
Zelfde aflevering, maar dan Chandler die zijn grappen aan het noteren is.
Was dat de yellow snow grap?
Chandlers "vader" over zijn moederquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Breuls het volgende:
Uhuh.
I think we may be seeing a little too much of some people
Als Rachel bij Phoebe in gaat wonen, dan vertelt Monica dat Rachel altijd berichtjes achterlaat op de spiegel in de badkamer sóchtends, en dan zegt Phoebe datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:47 schreef Breuls het volgende:
Check.
I like having things to read in the bathroom
Gaat dat over de date die Chandler voor Rachel op zijn werk ging zoeken?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Breuls het volgende:
Yup, en nadat Ross zijn tanden toonde.
In human resources!
De date "bob" die voor Rachel is opgezet maar ze niet wil?quote:
Fout, maar het ligt wel op het puntje van je tong.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De date "bob" die voor Rachel is opgezet maar ze niet wil?
Althea.quote:Volgens mij is t goed, in dat geval een leuke moelijke vraag:
Wat is de voornaam van de overleden oma van Ross & Monica?
Ja dat gevoel heb ik dus ook de hele tijd alquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Fout, maar het ligt wel op het puntje van je tong.
[..]
Althea.
Rachel zet toch een date op voor Jill met Bob van HR?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Fout, maar het ligt wel op het puntje van je tong.
[..]
Althea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |