quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Lyzio het volgende:
Dat was toch dat mens van Suddenly Susan?
Klopt wel volgens mij. JOEY DOESN'T SHARE FOOD!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef fokgeit het volgende:
I'm not even sorry: Joey die de desert van zijn date heeft opgegeten toen ze naar de wc ging. Terwijl ze niet wilde delen, omdat Joey z'n eten ook niet wilde delen..
Je gevoel laat je in de steekquote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef fokgeit het volgende:
Die sugar komt me niet bekend voor.. me gevoel zegt Chandler.. maar dat is gewoon een wilde gok...
Very closequote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
Dan is het iets met Rachel, want die zat heel de tijd snoep uit te delen aan die kinderen en op een gegeven moment zelfs een Cheque maar kan de qoute nog niet plaatsen...
Tuurlijk mag dat nietquote:Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef fokgeit het volgende:
aha.. k heb t effe opgezocht.. k weet niet of dat ook mocht in dit spel.. maar k weet t antwoord nu..
Is minder leuk, maar volgens mij komen we er toch niet uit, dus als je een uitgebreide beschrijving geeftquote:Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef fokgeit het volgende:
aha.. k heb t effe opgezocht.. k weet niet of dat ook mocht in dit spel.. maar k weet t antwoord nu..
Ik had er inderdaad ook niet echt vertrouwen meer in dat we er op basis van ons geheugen uit zouden komen..quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is minder leuk, maar volgens mij komen we er toch niet uit, dus als je een uitgebreide beschrijving geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen je t las dacht je zeker.. oh jaaaaa dat was t......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |