quote:Op woensdag 10 december 2008 09:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze hadden iets in het hotel laten liggen wat terugbezorgd is naar Joey en Chandler terwijl het iets van Monica is?
Dan kan ik toch niet helemaal goed rekenenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:44 schreef r8ality het volgende:
Ze hadden iets in het hotel laten liggen wat terugbezorgd is naar Joey en Chandler terwijl het iets van Monica is?
Ik zit heul hard te denken, maar ik kom er niet opquote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Mokus het volgende:
Hoe komt Joey er achter dat Monica en Chandler wat hebben?
[..]
Dan kan ik toch niet helemaal goed rekenen
Pak je de OP van het vorige topic?
Had ik het bijna goedquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joey neemt een telefoontje aan, waarin iemand uit het hotel zegt dat er een wimperkruller is achtergelaten. Chandler zegt dat het van hem is, totdat Monica in Joey's bijzijn vraagt of ze haar wimperkruller soms hebben gezien.
Juist, maar er was ook nog een andere aanwijzing. Weet je die ook?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joey neemt een telefoontje aan, waarin iemand uit het hotel zegt dat er een wimperkruller is achtergelaten. Chandler zegt dat het van hem is, totdat Monica in Joey's bijzijn vraagt of ze haar wimperkruller soms hebben gezien.
Donald Trump, waiting for an elevatorquote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Mokus het volgende:
[..]
Juist, maar er was ook nog een andere aanwijzing. Weet je die ook?
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Donald Trump, waiting for an elevator.
Could I BE wearing anymore clothesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
Komt het uit de aflevering dat Joey alle kleren van Chandler aantrekt?
Wazzup!?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Could I BE wearing anymore clothes.
Heeft dat niet iets te maken dat Joey geen ondergoed draagt als ze beide op de bedbank moeten slapen?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef fokgeit het volgende:
Chandler tegen Joey: Well, you're gonna...
Waar gaat dit over? Wat zijn ze aan het doen? En Waarom?
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Mokus het volgende:
[..]
Heeft dat niet iets te maken dat Joey geen ondergoed draagt als ze beide op de bedbank moeten slapen?
Omdat de pa van Joey en zijn minnares in aparte kamers moeten slapen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:52 schreef fokgeit het volgende:
[..]
JaEn waarom slapen ze beiden op dezelfde bedbank?
Omdat Joey's vader en zijn minnares bij Joey moeten blijven slapen, maar dan wel in verschillende slaapkamersquote:Op woensdag 10 december 2008 15:52 schreef fokgeit het volgende:
[..]
JaEn waarom slapen ze beiden op dezelfde bedbank?
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef fokgeit het volgende:
Ross, in het ziekenhuis, hij loopt een beetje te klooien met de spullen die er staan.. een vrouw die moet bevallen komt binnen en op dat moment doet ross iets stoms waardoor het bevallen een ramp lijkt
Kloptquote:Op woensdag 10 december 2008 18:48 schreef Manu82 het volgende:
Iets met Chandler en Janice en dat Joey aan hem vraagt of hij haar echt leuk vindt. En dan komt hij dat chagrijnig vertellen bij de rest en die zeggen dan dat alles prima is zolang Chandler maar gelukkig is, daarna gaat Joey zijn best doen om ook met haar op te kunnen schieten en dat lukt eigenlijk niet echt...
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Lyzio het volgende:
Gaat toch niet over die babysitter van Ross en Rachel he?
Dat gaat over de collega van chandler die een date voor Chandler wil regelen. En zij denkt dat hij homo is.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Mokus het volgende:
[..]
Dat gaat over de collega van chandler die een date voor Chandler wil regelen. En zij denkt dat hij homo is.
Joey in London als Chandler de eerste keer met Monica bezig gaat?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Mokus het volgende:
Condoms??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Lyzio het volgende:
Dat was toch dat mens van Suddenly Susan?
Klopt wel volgens mij. JOEY DOESN'T SHARE FOOD!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef fokgeit het volgende:
I'm not even sorry: Joey die de desert van zijn date heeft opgegeten toen ze naar de wc ging. Terwijl ze niet wilde delen, omdat Joey z'n eten ook niet wilde delen..
Je gevoel laat je in de steekquote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef fokgeit het volgende:
Die sugar komt me niet bekend voor.. me gevoel zegt Chandler.. maar dat is gewoon een wilde gok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |