Is het niet als Joey en Phoebe in de barkalounger (de luie stoel) zitten en dan heel snel aan de hendel moeten trekken zodat die plat gaat. (of was het Joey tegen Hugsy?)quote:Op woensdag 17 december 2008 16:43 schreef r8ality het volgende:
There can only be one of us in this town. Draw!
juist, dat was hem.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef r8ality het volgende:
Mokus is almost right. Het is de scene dat Chandler alleen in de ene stoel zit (tegenover de andere) en dus dat zegt, en tijdens de "Draw!" trekt ie de leuning achterover. Daarna komt Joey binnen en zegt Chandler: "I was doing nothing"
.
Chandler over woonplaatsbordjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:09 schreef Lyzio het volgende:
You're in Sample
Ik moet 'm goed rekenen. Dacht dat dit wel een moeilijke zou zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chandler over woonplaatsbordjes
weet niet meer welke aflevering
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:42 schreef Lyzio het volgende:
Joey in zijn nieuwe huisHij dacht dat het wel mooi zou zijn om alleen te zijn met zijn gedachten.
Het is niet Joeyquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
Joey! Maar in welke contex weet ik niet
Voor de rest goed natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ross gaat naar China en noemt een aantal dingen op die hij gaat doen.
Ross Joey: "Go to China. Eat chinese food"
Chandler: "Ofcource, they just call it food".
Chandler aan het internet daten via zijn laptopquote:
Ross tegen Rachel. Het gaat over Rachel's vader die Ross niet moet. Ross moet van Rachel boven de situatie staan en dan zegt Ross: "I could be like a big giant guy and he still doesn't like me".quote:
Nopequote:Op woensdag 24 december 2008 02:00 schreef Lyzio het volgende:
Monica, tegen iedereen, omdat er postzegels moeten op de trouwbrieven van Monica & Chandler
Next!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
Dan is het voor de sollicitatiebrieven van Rachel
1e aflevering. Rachel die met haar vader staat te bellen. 'No daddy I don't want you to buy me a hat'.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het is Ross maar ff denken wat de context ook al weer is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Niox het volgende:
[..]
1e aflevering. Rachel die met haar vader staat te bellen. 'No daddy I don't want you to buy me a hat'.
Rachel vraagt aan Phoebe of ze een paar bh's voor haar wilt passenquote:
Ross, als reactie op Rachel's naaktkat.quote:
Dacht ik ook al aan. Het kan ook tussen Joey en Chandler zijn. Dat zijn ook meer geliefden dan vriendenquote:Op maandag 29 december 2008 15:37 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij is het Rachel. Iets met relatiestuff met Ross?
Is dat zoquote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
OMG! Het is Phoebe die twijfels heeft over samenwonen met die politiekerel!!!
Dan zit ze in het verhoorkamertje
Ja, ik weet het heel zeker. Kan me die scene nog wel herinnerenquote:Op maandag 29 december 2008 16:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat zoKan ik me echt niets meer van herrineren
Okequote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het heel zeker. Kan me die scene nog wel herinneren
Ik dacht al dat het Ross niet kon zijn, want dat was die aflevering dat ze die bal de hele tijd rond gingen gooien. Enigen die niet mee deden waren Phoebe en Rachel en toen wist het ik opeens
omdat zij het spandoek gemaakt heeft en Rachel het spandoek mooi vind?quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Phoebe blij?
Neequote:Op maandag 29 december 2008 16:31 schreef kletskop het volgende:
[..]
omdat zij het spandoek gemaakt heeft en Rachel het spandoek mooi vind?
Yup.quote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
OMG! Het is Phoebe die twijfels heeft over samenwonen met die politiekerel!!!
Dan zit ze in het verhoorkamertje
Omdat ze eindelijk weg mag?quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Phoebe blij?
De naam van Ross en Monica's oma, in de aflevering met de quiz.quote:Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef krazny het volgende:
Next quote:
" You're shooting with Althea ?! "
quote:Op maandag 29 december 2008 16:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
De naam van Ross en Monica's overleden oma, in de aflevering met de quiz.
Ik zei:quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil nog steeds een antwoord op mijn vraag aub
Dat Phoebe weg mag is niet goed
Ja dat is fout hoorquote:Op maandag 29 december 2008 16:43 schreef krazny het volgende:
[..]
Ik zei:
Omdat Emma is geboren.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |