NBquote:
Crokyquote:Op woensdag 10 december 2008 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bolgognese Chips, natuurlijk... DUHHHHHHHH
Welkom,quote:Op woensdag 10 december 2008 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom even lurken.
And your too latequote:Op woensdag 10 december 2008 01:09 schreef IQM het volgende:
SHOT THROUGH THE HEART!!!
Nou zeg... doe ik eens aardig..quote:Op woensdag 10 december 2008 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben verdomme niet nieuw hier.
Gersjequote:
Sorry ben nog een beetje van slag door het Bandshirt topique van Damscoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Baby you give love a baaad nameeeeequote:
Sorry lieviepiefiequote:Op woensdag 10 december 2008 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zeg... doe ik eens aardig..
Dit is niet helemaal waarquote:Op woensdag 10 december 2008 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
Wat wel een nadeel aan metal is. Is dat als je 'even' 3 nummers wilt luisteren je zo een half uur wegluistert.
quote:
Woar ?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk een aantal KLB'ers dat fancy forum overnemen_!
*insert youtube clipquote:Op woensdag 10 december 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Baby you give love a baaad nameeeee
* insert gitaar riff *
Heh?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Kenker !quote:
Goh, wat een kleuterhumor weerquote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Misbruik dan meteen je html-rechten.quote:
Wou ik ook, maar "Embedding disabled by request"quote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Misbruik dan meteen je html-rechten.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geniale smiley.
Dan zoek je maar een embeddable video.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
IWou ik ook, maar "Embedding disabled by request"
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geniale smiley.
Van Bon Jovi zal je ze niet vinden.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan zoek je maar een embeddable video.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Bon Jovi zal je ze niet vinden.
Ze zijn waarschijnlijk bang dat hun DVD's minder verkopen dan
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=31955&ctx=siblingquote:Op woensdag 10 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kan je bij google zoeksuggesties uitzetten?
What then?quote:
Die zanger en zijn bewegingen.quote:
Thanksquote:Op woensdag 10 december 2008 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=31955&ctx=sibling
Boze Fokkers achter zich aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof, ik lees dat je in het buitenland hebt gewoondWaarom eigenlijk?
Buitenlandse gewillige chickies, jweetzquote:Op woensdag 10 december 2008 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof, ik lees dat je in het buitenland hebt gewoondWaarom eigenlijk?
Inderdaad die zanger vind ik ook 't grootste minpuntquote:Op woensdag 10 december 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zanger en zijn bewegingen.
![]()
1e en 2e album vond ik nog wel gaan, maar daarna... Mwoah.
Linkje.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boze Fokkers achter zich aan.
Terwijl ie zich wel gedraagt bij een clip zoals Yellow.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad die zanger vind ik ook 't grootste minpunt.
jij ook alquote:Op woensdag 10 december 2008 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf, ga toch eens op tijd slapen.
Hihiquote:
Hé, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zum kotsen die 1 guy 1cup![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af wat voor ban je krijgt als je die post hier
Wat een sukkel.quote:You are now aware just how fragile your butthole is. Don't stick jars in it
De ergste die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 10 december 2008 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, die kende ik nog niet.
[..]
Wat een sukkel.![]()
![]()
![]()
Dit moet ik aan Bt laten zien.![]()
Ja, eigenlijk welquote:
Vandaag?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Morgen kan ik uitslapen tot 11 uur
Zal ik hem als volgeling even posten?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
1 guy 1 cup, is dat diegene waarbij die dat ding in zn reet stopt en dan kapot gaat zodat het bloed allemaal z'n anus uitgiet?
REMLOF IS EEN FANCY KENNER!quote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee hoor, daar is alleen geen moderatie nu. Morgen hebben jullie gewoon een IP ban daar
Dit staat bijna gelijk aan de pic zelf zo gedetailleerdquote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
1 guy 1 cup, is dat diegene waarbij die dat ding in zn reet stopt en dan kapot gaat zodat het bloed allemaal z'n anus uitgiet?
Inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee hoor, daar is alleen geen moderatie nu. Morgen hebben jullie gewoon een IP ban daar
Je moet een tubgirl of iets gepost hebben voor de SCquote:Op woensdag 10 december 2008 01:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Zal ik hem als volgeling even posten?
Ja, dan wordt je geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Zal ik hem als volgeling even posten?
FREEDOMquote:Op woensdag 10 december 2008 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar moeten we nu gebruik van maken
.
Dat snap ikquote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaat er nog meer NU ECHT naar bed?!
Dat wil ik ook !quote:Op woensdag 10 december 2008 01:41 schreef kurk_droog het volgende:
Naar bed of slapen?
In bed lig ik al uren te stinken
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat wil ik ook !
Niet in jouw bed natuurlijk![]()
Maar het mijne
mmm, kreeg er rillingen vanquote:Op woensdag 10 december 2008 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Die 1 guy 1 cup is funny.
dan overweeg ik het nog wel evenquote:
Thx !quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dan wordt je geaccepteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
dan overweeg ik het nog wel even![]()
maar ik slaap wel naakt
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:46 schreef sezten het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
!quote:Op woensdag 10 december 2008 01:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb massage olie...
Hij moet maar accepeteren dat een tubgirl noodzakelijk is..quote:Op woensdag 10 december 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
rare gast, die newbie
Die krijgen trauma's deluxequote:
Past goed bij mijn wierrookquote:
Echt welquote:
Nee, Bio kijkt een filmquote:Op woensdag 10 december 2008 01:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dat allemaal gratis. Sociaal volk die KLB'ers. Bio gaat ook rellen denk
Nah dat zal hij toch nooit doenquote:Op woensdag 10 december 2008 01:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dat allemaal gratis. Sociaal volk die KLB'ers. Bio gaat ook rellen denk
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Past goed bij mijn wierrook![]()
Mag ik dan bij je komen liggen ..
Lepeltje lepeltje
De verleiding is groot voor je, eindelijk zonder een hijgende Yvonne( danny ) in je rug postenquote:
mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 10 december 2008 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt wel![]()
.
Heb ik straks twee permbans.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij moet maar accepeteren dat een tubgirl noodzakelijk is..
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk,
Ik steek de kaarsen alvast aan.
Als je die zooi die je op het Fancy forum post ooit hier post kom je nooit meer terug. Mijn god, wat ranzig...quote:
Op cs welquote:
geweldig hequote:Op woensdag 10 december 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je die zooi die je op het Fancy forum post ooit hier post kom je nooit meer terug. Mijn god, wat ranzig...
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je die zooi die je op het Fancy forum post ooit hier post kom je nooit meer terug. Mijn god, wat ranzig...
Ik was ook niet van plan dat hier te posten hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verminkte lichamen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan dat hier te posten hoor![]()
Maar och zo erg is het toch niet![]()
Wat vond je het ergst dan
Tja,quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg Remlof, deed dat nou pijn, toen dat potje brak?
Nee, maar ik zie de lol er echt niet in om dat voor de gein te posten. Sick fuck.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tja,
Het leven is niet altijd mooi en heel enzo.
Een trein of motor koppen is niet zo prettig,
en vooral niet mooi
Dudequote:Op woensdag 10 december 2008 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie de lol er echt niet in om dat voor de gein te posten. Sick fuck.
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude![]()
Als je dat ziek vind
Je kan dat soort dingen elke dag tegen komen als je pech hebt.
Ga nou niet lief poezelig en squishy lopen doen.
Bedankt. Maar ik heb mijn beeld van jou al gevormd. En het is niet positiefquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Remlof ik heb er nu een lief plaatje neergezet![]()
En dat is geen geintje
Speciaal voor jou
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik heb mijn beeld van jou al gevormd. En het is niet positief
En wat mag dat beeld dan wel niet wezen ?quote:Op woensdag 10 december 2008 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik heb mijn beeld van jou al gevormd. En het is niet positief
Jij bent gewoon leuk aanwezig en zelden irritantquote:Op woensdag 10 december 2008 02:11 schreef Fascination het volgende:
Welk beeld heb je van mij dan remlof?
En van mij?quote:Op woensdag 10 december 2008 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon leuk aanwezig en zelden irritant
Nee, maar juist daarom valt het me zo tegen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En wat mag dat beeld dan wel niet wezen ?
Harteloos koud en volslagen losgeslagen ?
Ontdaan van al het empatisch vermogen ?
Bullshit.
Ik post hier al lang genoeg om te laten weten dat ik niet zo ben
En daar ga je fout in mijn optiek, zo ranzig mogelijke plaatjes posten om maar te laten zien wat voor een "baas" je wel niet bent. Kinderachtige stakker.quote:Ik ben gewoon aan het meekloten net zoals de rest.
En ja die plaatjes zijn kanker ranzig, gaan ver , en zijn niet normaal blablabla
Maar niet alles is lief leuk en squishy
Hooligan!!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 02:14 schreef gers het volgende:
remmie heb je van mij ook een slecht beeld
trustequote:Op woensdag 10 december 2008 02:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hooligan!!!!
Ik ga maar eens slapen. Welterusten allen
![]()
.
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar juist daarom valt het me zo tegen.
[..]
En daar ga je fout in mijn optiek, zo ranzig mogelijke plaatjes posten om maar te laten zien wat voor een "baas" je wel niet bent. Kinderachtige stakker.
Ben al blij dat je toegeeft dat je het zelf ook te ver vond gaan. Zou beter zijn als je nadacht voordat je dat soort dingen deed. Vandaar die opmerking.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar ga jij de fout in.
Ik liep gewoon wat te kloten.
Niet om de " baas " te zijn.
Maar inderdaad om zo ranzig mogelijk te posten.
En tevens had ik net al toegegeven dat ik het uiteindelijk ook te ver vond gaan.
En ook gekapt ermee ben.
En kinderachtige stakker ?
Dat is helemaal laag en niet de kwestie.
En als jij mij veroordeelt voor 1 x te ver gaan , zelfs in mijn eigen ogen.
Dat valt mij dan zeer van je tegen.
Ik ben niet voor niets gestopt met posten van die dingen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben al blij dat je toegeeft dat je het zelf ook te ver vond gaan. Zou beter zijn als je nadacht voordat je dat soort dingen deed. Vandaar die opmerking.
Nee hoor, ik hou werk en FOK! strikt gescheidenquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef kurk_droog het volgende:
Remlof , er is toch geen ernstige schade in de zakelijke relatie opgelopen?
Nee hoor, hier gedraag je je ook best netjes, maar ik schrok dat je je zo liet gaan onder peer pressure.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets gestopt met posten van die dingen.
En daar heb je een punt.
Want dat doe ik nooit,
nadenken voor ik iets doe
Dat is mijn kracht en tevens zoals je merkt ook niet altijd handig![]()
Maar goed
No hard feelings I hope ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou werk en FOK! strikt gescheiden
perendruk ?quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, hier gedraag je je ook best netjes, maar ik schrok dat je je zo liet gaan onder peer pressure.
Peer Pressure is een groot woord.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, hier gedraag je je ook best netjes, maar ik schrok dat je je zo liet gaan onder peer pressure.
Ik schrok er ook van. Dat devvie het kon wist ik al langerquote:Op woensdag 10 december 2008 02:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Peer Pressure is een groot woord.
Ik wist gewoon waar ik de meest ranzinge plaatjes moest vinden.
Maar wellicht heb je gelijk.
Dan nog was het niet bewust,
maar onbewust dat ik er zo op reageerde.
En neen,
dat is geen excuus.
Soms schrik ik ook wel van mijzelf![]()
Maar goed ..
Nouja,quote:Op woensdag 10 december 2008 02:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van. Dat devvie het kon wist ik al langer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 02:27 schreef kurk_droog het volgende:
Maar nog veel plezier ..Ik ga slapen...Trusten![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja,
Ik wil nog wel even zeggen dat iedereen die mij ook maar een beetje kent,
weet dat ik niet echt zo ziek ben en dat ik mij normaal niet op zon manier laat gaan.
Mijn excuses als ik mensen in shock heb gebracht ermee.
Dat was niet echt de bedoeling.
Het begon als geintje en liep gewoon uit de hand.
werk zequote:
Ok, denk even na in het vervolg voor je zoiets doetquote:Op woensdag 10 december 2008 02:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja,
Ik wil nog wel even zeggen dat iedereen die mij ook maar een beetje kent,
weet dat ik niet echt zo ziek ben en dat ik mij normaal niet op zon manier laat gaan.
Mijn excuses als ik mensen in shock heb gebracht ermee.
Dat was niet echt de bedoeling.
Het begon als geintje en liep gewoon uit de hand.
Dat zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, denk even na in het vervolg voor je zoiets doet
Lees dan terugquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
Forum verkloten? Waar gaat het over?
Ik mis de lol ook eventjes. Is het nou zo moeilijk voor sommigen om zich een beetje fatsoenlijk te gedragen?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees dan terug
Fancy, haha, leuk gore plaatjes posten.
Het was in 2004 al niet leuk meer laat staan in 2008
Wat doen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen naar Amsterdam, de Beethoven straat.
Waar krijg jij geen stijfje van.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef IQM het volgende:
Ik krijg altijd een stijfje als ik yvonnes opvoedende woorden lees.
Komt omdat je mijn ontzettende geile lichaam nog nooit gezien hebtquote:
En ik slijm niet, ik zeg alleen "Hoi Yvonne"quote:
Morgen weer, zelfde tijd, zelfde plaats.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef IQM het volgende:
Ik krijg altijd een stijfje als ik yvonnes opvoedende woorden lees.
opvoedcursus deel II van Yvonne.quote:
Ze worden bangquote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
Yvonne post hier een keertje, en meteen kan je een kanon afschieten
Zo weinig mensen zijn hier nog nooit geweest
Ik denk dat de kloonscan weer werkt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe laat begint het en zijn er kosten aan verbonden?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
opvoedcursus deel II van Yvonne.
Mwa, het is wel vaker zo rustig rond deze tijdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb geen kloon; betekend dat ik dan niet bang hoef te zijn?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat de kloonscan weer werkt.
helemaal niet want ik ben er nogquote:Op woensdag 10 december 2008 10:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat de kloonscan weer werkt.
Jawel. Onder andere dat ze die zuurstok er niet nog verder in duwt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon; betekend dat ik dan niet bang hoef te zijn?
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Onder andere dat ze die zuurstok er niet nog verder in duwt.
Zegt de ene drol over de anderquote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
podver wat is die damsco een hoop stront
wat mot je metalfreakquote:Op woensdag 10 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
podver wat is die damsco een hoop stront
quote:Op woensdag 10 december 2008 08:12 schreef yvonne het volgende:
Lekker triest weer.
"Kom, laten we lekker een forum verkutten als het ons op FOK! niet lukt"
Bazen? Kneuzen.
quote:
metalquote:
Zat je vroeger ook vooraan in de klas en verlulde je iedereen erbij die aan het spieken was en zijn huiswerk niet af had?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis de lol ook eventjes. Is het nou zo moeilijk voor sommigen om zich een beetje fatsoenlijk te gedragen?
Er is niks verluld "baas" maar jullie eigen stupiditeit in dit topic spraakt boekdelenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zat je vroeger ook vooraan in de klas en verlulde je iedereen erbij die aan het spieken was en zijn huiswerk niet af had?
Slim met mij in de buurt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. FIGHT
Wat heeft dat er nu weer mee te makenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zat je vroeger ook vooraan in de klas en verlulde je iedereen erbij die aan het spieken was en zijn huiswerk niet af had?
Ook zo slijmen bij de juffrouwquote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te makenMaar er is niks leuker dan mensen erbij naaien.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat deze in de OP moet.
Het was een vergelijkingquote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is niks verluld "baas" maar jullie eigen stupiditeit in dit topic spraakt boekdelen
Het is goed dat je het even uitlegd!quote:
Neuh, dat niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook zo slijmen bij de juffrouw
Dat kan jij toch wetenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is goed dat je het even uitlegd!
Godskolere, ben je een kloon van dat stuk fruit ofzo?
Nee, ik zat altijd achteraan. En ik was altijd aanwezig als er iets gebeurde maar ik had nooit iets gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je ervoor zorgt dat een gifje oneindig door blijft gaan. Deze heb ik net gemaakt, maar die doet het dus niet zo goed.quote:
kneusjes er bij naaien is triest, juist de bazen die geen huiswerk maakten moest je aangeven.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.Maar we hadden zo'n kneusje in de klas die er constant bij werd genaaid door een bepaald groepje en dat was soms wel lollig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uitdagen om na schooltijd een potje te vechtenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
kneusjes er bij naaien is triest, juist de bazen die geen huiswerk maakten moest je aangeven.
Yvonniaans.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is niks verluld "baas" maar jullie eigen stupiditeit in dit topic spraakt boekdelen
Zijn er geen gif tutorials te vinden?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je ervoor zorgt dat een gifje oneindig door blijft gaan. Deze heb ik net gemaakt, maar die doet het dus niet zo goed.
[ afbeelding ]
Nou ja, het was ook een kneusje dat constant zat te slapen in de les, nooit leerde en ook nooit huiswerk maakt... hij ging liever gamen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
kneusjes er bij naaien is triest, juist de bazen die geen huiswerk maakten moest je aangeven.
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:33 schreef damsco het volgende:
yvonne, het is groen en het is vast?jezus zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Jij bent een van de weinige die Yvonniaans spreektquote:
Van De_Ananas?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is goed dat je het even uitlegd!
Godskolere, ben je een kloon van dat stuk fruit ofzo?
je moeder?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:35 schreef dagdag het volgende:
het is bruin en ruikt naar zonnebrand
Weet niet welk programma je gebruikt, maar je moet ergens iets aan kunnen geven dat ie oneindig moet loopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je ervoor zorgt dat een gifje oneindig door blijft gaan. Deze heb ik net gemaakt, maar die doet het dus niet zo goed.
[ afbeelding ]
Cisco toetsen halen we nog van het Internetquote:Op woensdag 10 december 2008 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook een kneusje dat constant zat te slapen in de les, nooit leerde en ook nooit huiswerk maakt... hij ging liever gamen.Wat dat betreft waren we verder een brave klas
behalve dan dat we alle Cisco toetsen van internet haalden en de antwoorden leerden in plaats van al die teksten door te lezen.
Hoho, ik verstá het. Zelf spreek ik perfect Nederlands.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die Yvonniaans spreekt
Mwoach, je post ook in VBL en daar ga je vast over de schreefquote:Op woensdag 10 december 2008 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van De_Ananas?![]()
Nee, ik ben geen kloon, is dat even kut voor je
Voetbal en emoties hequote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, je post ook in VBL en daar ga je vast over de schreef
Zijn jullie klaar anders gooi ik jullie er alletwee vanaf.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn jullie klaar anders gooi ik jullie er alletwee vanaf.
Tot Pasen.
Je kwam toch uit Overijssel ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoho, ik verstá het. Zelf spreek ik perfect Nederlands.
Shit mijn post was te laatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn jullie klaar anders gooi ik jullie er alletwee vanaf.
Tot Pasen.
Die stof was zo ontzettend zaai en langdradig. Door die toetsen door te nemen leerde je het net zo goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Cisco toetsen halen we nog van het Internet
Gelderland.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kwam toch uit Overijssel ofzo?
Lijkt me niet, dus
Arnhem? Elst? Nijmegen? Oosterbeek?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelderland.Uit de buurt van remlof.
Ik schrijf perfect Nederlands!Zo beter?
In de buurt van Arnhem.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Arnhem? Elst? Nijmegen? Oosterbeek?
Ik heb een tijdje in Elst gewoond, maar wat een kutdorp is dat geworden zeg.
Ja, als je Answa heet wel.quote:
Ja en al die shit is in het Engels als is dat niet zo'n ramp, maar de leraar kan er zelf geen ruk van. Gaat hij een beetje site vertalen ja dat kan ik ook wel, ik wil uitlegquote:Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die stof was zo ontzettend zaai en langdradig. Door die toetsen door te nemen leerde je het net zo goed.
Westervoort City?quote:
Velp?quote:
Of Rozendaal en Oosterbeek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |