NBquote:
Crokyquote:Op woensdag 10 december 2008 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bolgognese Chips, natuurlijk... DUHHHHHHHH
Welkom,quote:Op woensdag 10 december 2008 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom even lurken.
And your too latequote:Op woensdag 10 december 2008 01:09 schreef IQM het volgende:
SHOT THROUGH THE HEART!!!
Nou zeg... doe ik eens aardig..quote:Op woensdag 10 december 2008 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben verdomme niet nieuw hier.
Gersjequote:
Sorry ben nog een beetje van slag door het Bandshirt topique van Damscoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Baby you give love a baaad nameeeeequote:
Sorry lieviepiefiequote:Op woensdag 10 december 2008 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zeg... doe ik eens aardig..
Dit is niet helemaal waarquote:Op woensdag 10 december 2008 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
Wat wel een nadeel aan metal is. Is dat als je 'even' 3 nummers wilt luisteren je zo een half uur wegluistert.
quote:
Woar ?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk een aantal KLB'ers dat fancy forum overnemen_!
*insert youtube clipquote:Op woensdag 10 december 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Baby you give love a baaad nameeeee
* insert gitaar riff *
Heh?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Kenker !quote:
Goh, wat een kleuterhumor weerquote:Op woensdag 10 december 2008 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Misbruik dan meteen je html-rechten.quote:
Wou ik ook, maar "Embedding disabled by request"quote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Misbruik dan meteen je html-rechten.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geniale smiley.
Dan zoek je maar een embeddable video.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
IWou ik ook, maar "Embedding disabled by request"
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geniale smiley.
Van Bon Jovi zal je ze niet vinden.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan zoek je maar een embeddable video.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Bon Jovi zal je ze niet vinden.
Ze zijn waarschijnlijk bang dat hun DVD's minder verkopen dan
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=31955&ctx=siblingquote:Op woensdag 10 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kan je bij google zoeksuggesties uitzetten?
What then?quote:
Die zanger en zijn bewegingen.quote:
Thanksquote:Op woensdag 10 december 2008 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=31955&ctx=sibling
Boze Fokkers achter zich aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof, ik lees dat je in het buitenland hebt gewoondWaarom eigenlijk?
Buitenlandse gewillige chickies, jweetzquote:Op woensdag 10 december 2008 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof, ik lees dat je in het buitenland hebt gewoondWaarom eigenlijk?
Inderdaad die zanger vind ik ook 't grootste minpuntquote:Op woensdag 10 december 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zanger en zijn bewegingen.
![]()
1e en 2e album vond ik nog wel gaan, maar daarna... Mwoah.
Linkje.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boze Fokkers achter zich aan.
Terwijl ie zich wel gedraagt bij een clip zoals Yellow.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad die zanger vind ik ook 't grootste minpunt.
jij ook alquote:Op woensdag 10 december 2008 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf, ga toch eens op tijd slapen.
Hihiquote:
Hé, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zum kotsen die 1 guy 1cup![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af wat voor ban je krijgt als je die post hier
Wat een sukkel.quote:You are now aware just how fragile your butthole is. Don't stick jars in it
De ergste die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 10 december 2008 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, die kende ik nog niet.
[..]
Wat een sukkel.![]()
![]()
![]()
Dit moet ik aan Bt laten zien.![]()
Ja, eigenlijk welquote:
Vandaag?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Morgen kan ik uitslapen tot 11 uur
Zal ik hem als volgeling even posten?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
1 guy 1 cup, is dat diegene waarbij die dat ding in zn reet stopt en dan kapot gaat zodat het bloed allemaal z'n anus uitgiet?
REMLOF IS EEN FANCY KENNER!quote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee hoor, daar is alleen geen moderatie nu. Morgen hebben jullie gewoon een IP ban daar
Dit staat bijna gelijk aan de pic zelf zo gedetailleerdquote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
1 guy 1 cup, is dat diegene waarbij die dat ding in zn reet stopt en dan kapot gaat zodat het bloed allemaal z'n anus uitgiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |