Heb ik ook wel eens gehad ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sinds een update van java krijg ik een stuk of 20 foutmeldingen bij 't opstarten van Trader (Binck), die wegklikken en alles werkt perfect, meer mensen last van
?
quote:
hmmm toch een beetje vreemdquote:Op donderdag 11 december 2008 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij rtlz (de site) doen ze niet eens moeite om een oorzaak te zoeken bij de stijging van Fortis, de reden is gewoon dat 't een pennystock is.
Wattequote:MARKET COMMENT: AEX omlaag; Fortis en TomTom sterk in de plus
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert donderdag lager in de ochtendhandel. Handelaar Peter Jurgens van Keijser Capital is weinig positief: "Het Amerikaanse reddingsplan voor de autoindustrie ziet er nog niet goed uit en ik zie de beurzen op korte termijn niet sterk stijgen", aldus Jurgens, die dan ook niet rekent op een eindejaarsrally. Fortis stijgt donderdag met 21,7%. "Fortis is geen serieus aandeel meer, maar een speelbal voor speculanten", aldus Jurgens. Ook TomTom doet het goed met een plus van 10,0%. Jurgens: "Er waren wat positieve berichten rondon TomTom de afgelopen dagen en het aandeel was oversold. Daardoor krijg je nu wat shortcovering."
Dan zijn ze bij de SNS lekker geïnformeerd, wat een flaterquote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef rvlaak_werk het volgende:
Volgens RTLZ zijn er geruchten rondom Fortis over een "helpende hand" van de Belgische overheid. Vandaar de stijging.
Het moet het congres toch nog door, of een ander politiek dinges, hoorde vanmorgen iig dat een groot deel van de republikeinen fel tegen is.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef Plux het volgende:
Hoezo ziet het plan voor de autoindustrie niet goed uit.
Uhm, ik paniekeerde wel een beetje, maar ze waren gekocht op 1,99 dus verkocht op 2,15 was niet dom. Net zo min als jouw run van 2,07 naar 2,20.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Plux het volgende:
Had ingekocht op 2,07. Toen AEX op 1,55% in de plus stond, boekte ik al bijna 800 euro virtuele winst. Echter, zonder enige aanleiding kelderde alles waardoor ik de hele boel maar verkocht (AEX 0,54%) op 2,20 euro, 300 euro cashen..
Mooi meegenomen, maar dat hij inkakte, blijft toch wel knagen.
Pberends, sta je al in winst? En Lemans, je schoot in paniek. Niet slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |