Op donderdag kan je daar zó goedkoop van de kaart worden. 50 cent voor flesjes bierquote:
Daaromquote:Op maandag 26 januari 2009 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op donderdag kan je daar zó goedkoop van de kaart worden. 50 cent voor flesjes bier
Hahaha iets zegt me dat het dan juist niet iets is wat ik geweldig vindquote:Op maandag 26 januari 2009 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op donderdag kan je daar zó goedkoop van de kaart worden. 50 cent voor flesjes bier
Goede muziek hoor, in de Manhattanquote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Hahaha iets zegt me dat het dan juist niet iets is wat ik geweldig vind![]()
Ben niet zon fan van zuiplappen, sta niet graag in de kots
Ok, ga ik daar kijken. Klinkt al beterquote:Op maandag 26 januari 2009 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede muziek hoor, in de Manhattan
electro, house, funk, etc. etc. en goede dj's
Dat is dezelfde tentquote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Ok, ga ik daar kijken. Klinkt al beter
Hahahaha ja dat snap ik nogwelquote:
Wijn is ook maar een euro (ofzo).quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat snap ik nogwel![]()
Alleen is een ander beeld dan het biertje voor ¤0.50
Ik bobquote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wijn is ook maar een euro (ofzo).
He Hou, waarschijnlijk was ik er toen ookquote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef Houniet het volgende:
Ik ben daar een keer geweest voor Gregor Salto.
Dat meen jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
He Hou, waarschijnlijk was ik er toen ook
Ik weet ook nog niet of ik gaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:50 schreef Houniet het volgende:
Kut dan kan ik niet.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
Moet je niet gekleurd zijn en/of Engels praten, want dan kom je er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |