Die van mij is een keer gejat, je moet net pech hebben denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:46 schreef MartijnIV2008 het volgende:
worden er zoveel fietsen gestolen dan ? ik heb em 2 weken op het station laten staan, met een normaal fietsslot (geen kettingen enzo.) en nee het is geen slechte fiets.
nou, als je dat vergelijkt met een fitnesscentrum moet je misschien meer gaan bewegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Espabilado het volgende:
Wacht, wat? Je moet je fiets op de armen nemen en er mee een trap oplopen bij station arnhem als je 'm in bewaakte fietsenstalling wilt zetten?! Dat station is meer een gratis fitnesscentrum dan een OV-terminal
Neem je altijd alles zo letterlijk ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
nou, als je dat vergelijkt met een fitnesscentrum moet je misschien meer gaan bewegen.
Jep, maar tis best een eind naar bovenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
is er ook geen geul waar je de banden in kan zetten?
Bij ouderen is dat vaker een probleem ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
het is ook best een eind voor ouderen, die trappen naar de stalling. er zit wel een geultje in, maar ik kan me voorstellen dat ze m niet omhoog krijgen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Bij ouderen is dat vaker een probleem ja!
Ik vond Knipengo tegenover Velperpoort wel ok.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef donroyco het volgende:
Waar zit een goedkope en goede kapper?
Coiffeur Osman!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef donroyco het volgende:
Waar zit een goedkope en goede kapper?
Manhattenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:56 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ìk ga donderdag met vriendinnen eens kijken of het stappen in Arnhem gezellig is.
Tips? Waarheen, waar de auto laten, ect?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |