Jouw naamtopic had al een kerst-TT!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
was dit niet dat kuttopic waar "Kerst" in de TT zou komen?
Niets mee te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
God ja, wat een succes was dat. Lettervirtuoos.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, wat een succes was dat. Lettervirtuoos.
Gaan we commanderen ja?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:43 schreef OA het volgende:
Waar is deze smiliemet twee vingers aan z'n hoofd? MPG!
Sicher!quote:
Komt alleen omdat je een gewillige vrouw bent hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Koffie
wat een lieve collega's heb ik toch
"zo te zien heb je geen tijd om koffie te halen, zal ik dat voor je doen?"
Gelukkig niet, al had MPG er al eentje klaar staan volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan willen ze wat van jequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Koffie
wat een lieve collega's heb ik toch
"zo te zien heb je geen tijd om koffie te halen, zal ik dat voor je doen?"
De desbetreffende collega is al voorzien van een gewillige vrouwquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt alleen omdat je een gewillige vrouw bent hoor
Sinds wanneer maakt dat iets uit?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De desbetreffende collega is al voorzien van een gewillige vrouw
Kan altijd gewilligerquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De desbetreffende collega is al voorzien van een gewillige vrouw
Doe lekker alsof je dom bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat iets uit?
Voor mij niet, voor hem welquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat iets uit?
quote:
Dat dusquote:
Praatjes vullen geen gaatjesquote:
Knaufquote:
Last minute geboekt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Zo, zondag lekker naar Barcelona!![]()
Hoop dat het weer beter is dan hier...
lekker!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Zo, zondag lekker naar Barcelona!![]()
Hoop dat het weer beter is dan hier...
Zo, zondag lekker ehmmm ook smakelijk vrouwenvlees inspecteren in het zonnige zuidenquote:
quote:
bedrijfsuitje van 3 dagen!quote:
Spanjaarden zijn koukleumen, dus dat wordt lastig bij 13 graden...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, zondag lekker ehmmm ook smakelijk vrouwenvlees inspecteren in het zonnige zuiden
Het zonnige zuiden is gelukkig groter dan Spanjequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef OA het volgende:
Spanjaarden zijn koukleumen, dus dat wordt lastig bij 13 graden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |