Jouw naamtopic had al een kerst-TT!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
was dit niet dat kuttopic waar "Kerst" in de TT zou komen?
Niets mee te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
God ja, wat een succes was dat. Lettervirtuoos.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, wat een succes was dat. Lettervirtuoos.
Gaan we commanderen ja?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:43 schreef OA het volgende:
Waar is deze smiliemet twee vingers aan z'n hoofd? MPG!
Sicher!quote:
Komt alleen omdat je een gewillige vrouw bent hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Koffie
wat een lieve collega's heb ik toch
"zo te zien heb je geen tijd om koffie te halen, zal ik dat voor je doen?"
Gelukkig niet, al had MPG er al eentje klaar staan volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan willen ze wat van jequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Koffie
wat een lieve collega's heb ik toch
"zo te zien heb je geen tijd om koffie te halen, zal ik dat voor je doen?"
De desbetreffende collega is al voorzien van een gewillige vrouwquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt alleen omdat je een gewillige vrouw bent hoor
Sinds wanneer maakt dat iets uit?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De desbetreffende collega is al voorzien van een gewillige vrouw
Kan altijd gewilligerquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De desbetreffende collega is al voorzien van een gewillige vrouw
Doe lekker alsof je dom bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat iets uit?
Voor mij niet, voor hem welquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat iets uit?
quote:
Dat dusquote:
Praatjes vullen geen gaatjesquote:
Knaufquote:
Last minute geboekt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Zo, zondag lekker naar Barcelona!![]()
Hoop dat het weer beter is dan hier...
lekker!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Zo, zondag lekker ehmmm ook smakelijk vrouwenvlees inspecteren in het zonnige zuidenquote:
quote:
bedrijfsuitje van 3 dagen!quote:
Spanjaarden zijn koukleumen, dus dat wordt lastig bij 13 graden...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, zondag lekker ehmmm ook smakelijk vrouwenvlees inspecteren in het zonnige zuiden
Het zonnige zuiden is gelukkig groter dan Spanjequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef OA het volgende:
Spanjaarden zijn koukleumen, dus dat wordt lastig bij 13 graden...
Of het zonnig is, valt nog te bezienquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, zondag lekker ehmmm ook smakelijk vrouwenvlees inspecteren in het zonnige zuiden
Bij voldoende smakelijk vrouwenvlees maakt dat op zich niet zo vreselijk veel uit, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of het zonnig is, valt nog te bezien
Regio Deventer, poel des verderfs. En dat terwijl ik nu nog in Utrecht woon. Dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
ik hoop dat ze deze achterbakse lul gauw oppakken
Dief steelt kado's bij voordeur op pakjesavond
Kansloos...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Het ziet er redelijk uit! http://www.woespana.es/Espana/Barcelona/Tendencia.htmquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef Frutsel het volgende:
Goede zaak OA
hopelijk heb je een beetje weer
Okay dat is pas echt kansloosquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Waarom is het in het Nederlands Tokio en de rest van de wereld Tokyo?quote:
Geen idee eigenlijk, en het boeit me ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is het in het Nederlands Tokio en de rest van de wereld Tokyo?
Echt, ik heb dat nooit gesnapt.
Zelfde met London - Londen, Berlijn - Berlin...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is het in het Nederlands Tokio en de rest van de wereld Tokyo?
Echt, ik heb dat nooit gesnapt.
ik ga eens kijken op de menukaart wat de pot schaftquote:
♪♫♫♪♪♪♪♫quote:
Ik verbaas me over de normen en waarden die sommigen (niet) hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij is het elk jaar wel ergens, ze zoeken die avond ook speciaal uit denk ik
quote:Het menu van Dinsdag
9 december 2008
D A G S C H O T E L
Gestoofde hamlapjes bonne femme (met spek, ui en champignons) 216 Kcal ¤ 3.50
Antwerpse visschotel 383 Kcal ¤ 3.50
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Brocolli 40 Kcal ¤ 0.76
Aardappelpuree 168 Kcal ¤ 0.76
S O E P
Chinese bamisoep 17 Kcal ¤ 0,39
Heldere rundvleessoep 39 Kcal ¤ 0,39
VEGETARISCHE GERECHTEN
Aspergekroket 200 Kcal ¤ 1.08
Pasta met groenten en tomatensaus 488 Kcal ¤ 1.74
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Garnalencocktail 120 Kcal ¤ 1.74
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse belegde broodjes 450 Kcal ¤ 2,06
S N A C K S
Kipspies met pindasaus 284 Kcal ¤ 1.62
Spablo 380 Kcal ¤ 0.87
Tosti 440 Kcal ¤ 0.98
Denk dat ik dat ook ga etenquote:
Maar Braunschweig - Brunswijk? Osnabrück - Osnabrugge?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zelfde met London - Londen, Berlijn - Berlin...
Hoeren zijn het.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zelfde met London - Londen, Berlijn - Berlin...
Alle rokers zijn verslaafdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:56 schreef Ladylike het volgende:
sommige collega's
we zijn vandaag maar met 2 ipv 6 man, mn collega komt na half 10 binnen en rende net al het rokershok in
Hallow muts, ik zit hier al vanaf 8 uur hoor![]()
Je hebt rokers en verslaafden...
quote:
Niettusquote:
Hou dat vol dan en dan ben je geen verslaafde meerquote:
Alleen als ik dat zelf wil en niet omdat anderen dat willenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou dat vol dan en dan ben je geen verslaafde meer
Dan neucken we toch gewoon zonder zoenquote:
Dat lijkt er al meer op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
Dan neucken we toch gewoon zonder zoen
Het meest zinloze excuus om niet te stoppenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als ik dat zelf wil en niet omdat anderen dat willen
correctie: het meest zinloze excuus om niet te hoeven toegeven dat ik toch verslaafd benquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het meest zinloze excuus om niet te stoppen
quote:
quote:
Voorspel is zoooo 1985.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan neucken we toch gewoon zonder zoen
Niet?quote:
Ik hoor nietsquote:
Oh okayquote:
Ik mot geen "kerst"TTsquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie bittequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:43 schreef OA het volgende:
Waar is deze smiliemet twee vingers aan z'n hoofd? MPG!
Je maakt je reputatie van vakantieganger weer waar hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |