abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64288654
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef zquing het volgende:

[..]

je kan ook wel verantwoordelijk junken hoor Volgens mij houd je dat echt niet vol als je de hele dag alleen maar aan de junkfood gaat. En 2 cheatmaaltijden, dat is echt niets.......... Als je 6 keer per dag eet, dat 7 keer per week doet, dan eet je 56 keer, als je daar 80 a 90 procent van de tijd verantwoordelijk eet en niet helemaal los gaat die keren dat je minder goed eet, dan is gaat er vrij weinig mis.

Dit natuurlijk afhankelijk van of je afvallen wil of op gewicht wil blijven.
Overigens merk ik wel dat m'n prestaties omhoog gaan naarmate ik schoner (weinig vet) eet en genoeg koolhydraten binnen krijg.

Denk dat ik daarin niet de enige ben. Dus ik zou het junken bewaren voor de dag voor een rustdag of een rustdag.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64289574
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef Vono het volgende:
Als ik in de sportschool ben doe ik meestal 15 min lopen, 15 min fietsen, 15 min crosstrainer
Wat is je doel?
pi_64290141
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe vaak loop je? Ik heb gemerkt dat voor mij 2 rustdagen ideaal zijn.
Toevallig past het Evy-schema in ons woon/werk-schema. Driemaal lopen per week, tweemaal 1 dag ertussen, eenmaal 2 dagen rust.

Lief kreeg last van scheenbenen, wat extra rust genomen en deze week maar tweemaal gelopen. Hij heeft zich nu nieuwe schoenen laten aanmeten, hopelijk helpt dat (het vorige paar waren blijkbaar wel sportschoenen, maar geen hardloopschoenen).

Maar als dat problematisch blijft zullen we wel terug moeten naar tweemaal per week.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64290675
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Overigens merk ik wel dat m'n prestaties omhoog gaan naarmate ik schoner (weinig vet) eet en genoeg koolhydraten binnen krijg.

Denk dat ik daarin niet de enige ben. Dus ik zou het junken bewaren voor de dag voor een rustdag of een rustdag.
Dat is mijn voornaamste reden niet te junken, als ik niet voldoende koolhydraten binnen krijg dan kan ik mijn trainingen niet fatsoenlijk draaien. En na mn training junken herstelt mn lichaam minder goed... Maar af en toe een zak chips, ach - moet kunnen.
pi_64298348
Gelukkig voor jullie zit junkfood ram vol koolhydraten

Nee alle gekheid op een stokje junkfood is natuurlijk nooit goed maar zo af en toe moet het kunnen. Je moet ook kunnen leven zonder al te veel hoeven op offeren.
pi_64318606
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Er is niks mis met jezelf verwennen d.m.v. lekker (ongezond) eten. Zolang het maar binnen de perken blijft en je niet elke avond met een zak chips en fles cola op de bank gaat hangen.
Mee eens. De vraag is:

Wil je weinig bewegen/sporten en toch op gewicht blijven? Dan alleen maar gezond eten en heeeel af en toe zondigen.

Wil je veel bewegen/sporten? Dan kun je vaker zondigen, niet overdrijven natuurlijk.
pi_64319297
voor de mensen die de beginnerslessen graag willen doen heb ik ze op mn website gepleurd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik doe zelf even niet zoveel de laatste 3 weken door drukte maar ga vanaf 5 januari er weer tegenaan als het gewone leven weer begint

Zit nog steeds op 68kg en ben daar wel blij mee, dat ik iig niet aankom als ik niet įl te streng op mn eten let.
Ik eet nog steeds niet veel, gewoon normaal, maar ben niet constant bezig met het doel 'afvallen'. Komt ook omdat ik al een tijdje niet heb hardgelopen.

Mag ik nog even mijn Voor- en Na-foto's pimpen in dit nieuwe topic?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben wel trots
Ja doei.
pi_64319403
resultaat is duidelijk zichtbaar dacht ik zo
pi_64324140
Hardlopen is de beste tip!!! Kijk maar naar alle marathon lopers....
Een collega van me heeft op afslankmedicijn.nl reductil gekocht, werkt ook echt super!! Zou zelf niet snel aan medicijnen beginnen.
pi_64324289

'afslankmedicijn.nl '

srsly
Ja doei.
pi_64328661
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Joost1981 het volgende:
Hardlopen is de beste tip!!! Kijk maar naar alle marathon lopers....
Het moet je alleen wel liggen.

ik waterpolo'de vroeger en had een berenconditie. Maar als we in de zomer gingen hardlopen dan liep ik steevast achteraan. En dat was max een half uur lopen en verder allemaal interval en krachtoefeningen.

Verschrikkelijk vond ik het. Wat dat betreft kun je net zo goed (beter misschien zelfs wel) gaan zwemmen. Maar ja, ook dat moet je dan maar weer goed genoeg kunnen.

Het valt allemaal niet mee
pi_64328769
afslankmedicijn.nl waar heel de wereld al van vol is, van afslank middelen. Echt bs allemaal, tuurlijk zijn er middelen bij die een steuntje in de rug kunnen geven maar zonder een goed dieet en flink wat bewegen zullen deze middelen ook niet veel doen.
pi_64328842
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef JeffreyXL het volgende:
afslankmedicijn.nl waar heel de wereld al van vol is, van afslank middelen. Echt bs allemaal, tuurlijk zijn er middelen bij die een steuntje in de rug kunnen geven maar zonder een goed dieet en flink wat bewegen zullen deze middelen ook niet veel doen.
Pep werkt prima. En als je tanden er eenmaal uit zijn gerot dan blijf je ook een stuk makkelijker slank
pi_64328857
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het moet je alleen wel liggen.

ik waterpolo'de vroeger en had een berenconditie. Maar als we in de zomer gingen hardlopen dan liep ik steevast achteraan. En dat was max een half uur lopen en verder allemaal interval en krachtoefeningen.

Verschrikkelijk vond ik het. Wat dat betreft kun je net zo goed (beter misschien zelfs wel) gaan zwemmen. Maar ja, ook dat moet je dan maar weer goed genoeg kunnen.

Het valt allemaal niet mee
Het hoeft zeker niet per se hardlopen te zijn. Het ligt allemaal een beetje aan je persoonlijke voorkeur en fysieke gesteldheid zo is het voor veel mensen niet eens mogelijk om hard te lopen. Zwemmen is dan zeker een goede optie. Gewoon lekker zweten en of dat nu lopen, fietsen, zwemmen of in de fitness zaal is maakt niet heel veel uit.
pi_64391272
morgen weer beginnen al dat eten van de afgelopen dagen eraf te sporten
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 27 december 2008 @ 09:55:54 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64394738
Je ziet er goed uit Moblo! En fijn dat je nu ook de eerste lessen online hebt staan. Dank je!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:52:17 #92
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64397412
gewoon vetarm eten en genoeg sporten (fitness!) en je hebt zo een goddelijk lichaam
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_64397432
Gaan we zo maar weer effe sporten.... Niet zo veel zin alleen
pi_64403021
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
gewoon vetarm eten en genoeg sporten (fitness!) en je hebt zo een goddelijk lichaam
Vetarm is ok maar een mens heeft ook zeker vet nodig om goed te kunnen functioneren. Veel mensen focussen te veel op de hoeveelheid vet die ze binnen krijgen maar vergeten dat vet alleen niet zorgt voor het aanzetten van vet. Koolhydraten spelen hierin ook een rol. Een goed dieet bevat een mix van vetten (goede), koolhydraten en eiwitten.
pi_64406842
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:33 schreef zquing het volgende:
morgen weer beginnen al dat eten van de afgelopen dagen eraf te sporten
Ik wacht ook maar even tot morgen, hoewel ik toch eigenlijk vananvond wou gaan joggen.

Nu nog even genieten van m'n blik Grolsch Het Kanon ( ) en een peuk...
pi_64407469
waarom is cardio zo fkin saai
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:25:28 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64409908
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja, klopt. Maar ik krijg het dan ook erg koud. Ik heb een tijdje mager gegeten en dat deed me geen goed. Ik kreeg het koud! En dat terwijl ik het eerst altijd (te) warm had. Sinds ik weer "normaal" vet eet gaat het een stuk beter met me.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64423816
Zwager had van sinterklaas hardloopschoenen gekregen, hiervoor had hij alleen gympies. Dus hij met de nieuwe schoenen draven. Hij zuipt als een tempelier en was onlangs door buurmeisje dronken uit de greppel gevist en thuisgebracht. Volgende dag een uurtje rennen tegen de kater. Uit nieuwsgierigheid daarna dat end nagefietst, om de afstand te meten. 9,6 km.

Ontmoedigend vind ik zoiets.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64425569
imho is dit de beste no nonsense handboek ooit geschreven over spiertraining met handtoestellen.
Spiertraining van Johannes Mende, Elmar Sports 1991, Helaas Uitverkocht maar zo nu en da duikt er weer eens eentje op. Zoals hier http://link.marktplaats.nl/209788592 .
In de Bib is het misschien ook nog wel te vinden.

De beschreven trainingsprincipes/shema's in dit boekje mogen dan misschien wel een beetje achterhaald zijn maar het draait zich hoofdzakelijk om de beschreven en goed geļllustreerde basisoefeningen. Het betreft uitsluitend oefeningen met handtoestellen zoals Dumbells en Halters etc. voor het gehele lichaam die je dus gemakkelijk thuis kan uitvoeren zonder groot of veel materiaal.

btw. Dit is niet mijn advertentie, bezit en adoreer dit boekje al jaren en zal het nooit verkopen.
pi_64449759
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar ik krijg het dan ook erg koud. Ik heb een tijdje mager gegeten en dat deed me geen goed. Ik kreeg het koud! En dat terwijl ik het eerst altijd (te) warm had. Sinds ik weer "normaal" vet eet gaat het een stuk beter met me.
Je mag ook best vet eten zolang het maar gezonde vetten zijn. Te weinig vet is ook slecht evenals teveel vet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')